Şimdi Ara

Klavye tuşlarını çıkartıp yağlasam : )))

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.090
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar..

    Markası Logitech mx3200 model olan bir klavyem var..Tuşları biraz takılma yapıyor.Acaba tuşları kaldırıp oralara az az makina yağı sürmem o takılmayı önlermi..Sanırım dişliler bu sorunu yarattırıyor.Klavyemi değiştirmek istemiyorum ben onu çok seviyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atakandurden -- 29 Mart 2008; 0:33:31 >



  • Dişliler mi ?
    Şanzımanlı mı senin klavye
  • Şimdi foto çekip yollatma aa.klavyenin tuşlarının içinde girip çıkmasını sağlayan plastik dişliler işte..
  • o yılların kirinden yaglanmıştır bide sen yaglama
    klayveyi aç içindeki parçayı sıcak ıslak bezle bastırmadan sil klavyeyide sıcak suya sokup fırçala
    (bendeki klavye de tuşları istesende çıkaramıyorsun sendeki nasıl bilmiyorum ama kendi klavyeme göre yazdım)
  • yemin billah seviyorum bu forumu
  • Pratik zeka budur işte. Tebrikler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: murat_sönmez

    o yılların kirinden yaglanmıştır bide sen yaglama
    klayveyi aç içindeki parçayı sıcak ıslak bezle bastırmadan sil klavyeyide sıcak suya sokup fırçala
    (bendeki klavye de tuşları istesende çıkaramıyorsun sendeki nasıl bilmiyorum ama kendi klavyeme göre yazdım)


    Yok hocam kir yok içinde toz vs.Arkadan vidalarınıda söküp açtım..Yeni model bir klavye eski bişey değil yani..

    http://hi-techreviews.com/reviews_2006/Logitech_MX3200_Laser/MX3200_email.gif

    Bu linkteki model..
    İçindeki plastik beyaz plastik uçlu parçaları olan aparatımı sileceğim.Yada ne fayda eder o yüzden yağlasam işe yararmı dedim içine kaçırmıyacak şekilde az az..Sorunumu anlatabilmişimdir umarım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atakandurden -- 29 Mart 2008; 1:04:38 >




  • resim açılmadı bende ama kesinlikle yaglama sen eniyisi sert bi fırçayla (elbise fırçası) tuş takımını fırçala içindeki elektronik mekanızmayı degil
    ama kirden tozdan degil diyorsan ve garantisi de varsa belki hatalıdır degiştir derim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: murat_sönmez

    resim açılmadı bende ama kesinlikle yaglama sen eniyisi sert bi fırçayla (elbise fırçası) tuş takımını fırçala içindeki elektronik mekanızmayı degil
    ama kirden tozdan degil diyorsan ve garantisi de varsa belki hatalıdır degiştir derim


    Link e baktım çalışıyor hocam..

    Fırçalama işlemini klavye tuşlarını çıkarıp alt bölümemi yapacagım?Her yere baktım toz kir vs hiçbirşey yok.Tuşlar çalışıyor ama hani böyle logitech klavyeler çok yumuşak olur tuşları öyle değil tam olarak biraz ses çıkarıyor felen daha önce bir düşük modelini kullanmıştım bu tür tuşları yoktu aynı modele başka yerde baktım yine böyle değil.Sanki tuşlar içindeki mekanizmada rahat ileri geri gitmiyor..
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.