Şimdi Ara

Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri. (48. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.017
Cevap
191
Favori
69.664
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
138 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • niirvana kullanıcısına yanıt
     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.
    iyi günler hocam şu ss te ki aracın modelini biliyormusunz acaba yada bilen varmıdır uzun zamandır arıyorum kafayı yiycm




  •  Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.


    74 Camaro
  • TurkTime kullanıcısına yanıt
    Çok güzel bir klasik ülkemizde bir kaç tane var şuan 175 bine satılık malum sitede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En çok beğendiğim, resimlerine baktıkça baktığım 2 model var.

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.


     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.
  • Desoto 1928-1961

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.

    Desoto,Bir zamanların efsanesi,başarıdan başarıya koşmuş otomobil tarihinin sayılı markalarından biriydi. Chrysler bünyesinde,1928 yılında kurulmuştu.Geçmişte istanbul da dolmuş dendiğinde ilk akla gelen arabaydı,50'li yılların sonuna geldiğimizde,Amerikan otomobilleri,1960’larda hızla büyümeye başlarken,DeSoto bu yeniliklere ayak uyduramamıştı,plymouth ve dodge ile aynı platforma sahip kasalarıyla bir süre sonra özgünlüğünü kaybetmiş ve 1961 yılında efsaneleşmiş marka aramızdan ayrılmıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi niirvana -- 31 Temmuz 2017; 15:11:43 >




  • niirvana kullanıcısına yanıt
    tatil bitti mi hocam? yoktun epeydir de?
  • Chevrolet Corvair Rampside Pickup

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.

    61,64 yıllarında üretimde kalan,Chevrolet corvair pickup,Alıştığımız o heybetli Amerikan kamyonetler gibi bir ön buruna sahip değildi ve daha küçük bir motora sahipti.

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.

    Arka kasasında yük indirme ve bindirme için açılan bir rampası bile vardı.

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.

    Maalesef saltanatı çok uzun sürmüyor.61 yılında başlayan corvair'in macerası 1964 yılında son buluyor,bu hızlı çöküşün sebepleri tanıtımların yetersiz kalması ve arka kasanın düz olmaması kamyonetin en şansız olduğu yanlarından biriydi.

    Arka kasanın düz olmayışının başlıca sebebi motorun arka kasa altına konumlandırılmış olması idi.

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.




  • El Gato Negro kullanıcısına yanıt
    Azıcık kafa dinledim,memleket şartları malumunuz çetin.
  • Dostlar Vikipedi bile aylardır kapalı ne diyeyim.
  • Orjinalinden iki kat daha büyük bir vosvos :)

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.







  • Before-After

    1959 Chevrolet Convertible

    Öncesi...

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.

    Sonrası...

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi niirvana -- 31 Temmuz 2017; 16:18:15 >




  • Eskiden film gibi programı vardı hatırlarsınız :) benimki'de o hesap 1995 yılında çekilen klipteki kamyoneti buldum,nostalji benden sorulur ! :)







    .


    (
    )







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi niirvana -- 1 Ağustos 2017; 0:10:9 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: niirvana

    Azıcık kafa dinledim,memleket şartları malumunuz çetin.

    İyi yapmışsınız..ben de tatilde memleketteydim epeydir. Yeni döndüm. Bu arada wiki ye girmek için vpn kullanıyorum ama hergün kapatana da saygılarımı iletiyorum...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >






  • .


    (
    )








  • 1955 Lincoln Indianapolis Concept

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.

    1950’li yıllarda Otomotiv dünyası Avrupa ve Amerika olmak üzere 2’ye ayrılmıştı. Amerikalı tasarımcılar Avrupa’ya geliyor ve Avrupa’lı tasarımcılar ise üretim yapabilmek için Amerikan şasesi arıyorlardı. 2. Dünya Savaşı’nın hemen sonrasında Amerika kıtasının zenginliği, otomotiv dünyasındaki inanılmaz tasarımlara hayat verdi.

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.

    Gian Carlo Boano 20’li yaşlarında babası Felice Mario Boano’nun yanında otomobil tasarımı yapıyordu. Boano’nun Ford firmasında çalışan bir arkadaşı, Boano’lar gibi baba-oğul çalışan Ghia’nın Chrysler ile elde ettiği başarıların benzerini Ford ile elde edebileceğini düşünüyordu.
    1955 yılında 37. Turin Otomobil Şov’unda Lincoln Indianapolis’i görenler gözlerine inanamadılar. Bu tasarım bugüne kadar gördüklerine hiç benzemiyordu.

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.

    Bu futuristik tasarım bir uçak tasarımı üzerine şekillendirilmişti. İskelet 1955 Lincoln’den alınmıştı, bu da dengeli bir şase ve 255 beygir üreten bir V8 olduğunu kanıtlıyordu. Indianapolis’in yanlarında bulunan krom giriş ve çıkışlar işlevsiz, görsellik amaçlıydı. Arka kuyruktaki egsozların tasarımı 50’li yıllarda sıkça kullanılan bir tasarım öğesiydi ve jet uçaklarının arka kısmına benzetiliyordu.

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.

    motor

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.

    Krom giriş,çıkışlar

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.


    Otomobil’in içinde ise eşsiz bir tasarım vardı. Konsol ve yan paneller siyah ve turuncu renklerin kombinasyondan oluşmuştu. İlk baktığınızda çok sade bir tasarım olmasına rağmen orta panelin alt kısma kayması ile çok şık bir gösterge paneli ortaya çıkıyordu. Deri kısımlar siyah ve beyaz renklerden oluşuyordu.

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.


    Tasarım’ın gördüğü büyük ilgi sonrasında Indianapolis’in Henry Ford II tarafından alındığı bilgisi verilerek Amerika’ya gönderildi. Daha sonra Ford tarafından tasarımlarını yapması amacı ile Carrozzeria Boano Torino’ya 10 yıllık bir teklif yapıldı fakat tasarım firması bu süreçte Fiat ile anlaşma yapmıştı

    2001 yılında bu efsanenin araştırması yapılırken ilk sahibi Henry Ford II tarafından ünlü aktör Errol Flynn’e verildiği öğrenildi. Indianapolis birkaç el değiştirme sonrasında tekrar hayata dönmesini sağlayan Thomas Kerr’in eline geçti. Thomas Kerr, Packard kolleksiyoneri ve aktif bir Amerikan Klasik Otomobil Kulübü üyesi olarak bilinmekteydi.

    Errol Flynn

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.

    2 yıllık çok detaylı restorasyon sırasında şov dünyası ile tanıştığı renk olan orijinal turuncu renk boyası atıldı. Üretildiğinde işlevsiz olan gösterge tablosu ve hidrolik direksiyonu çalışır hale getirildi. Kaputun altında bulunan 341ci’lik V8 motor 200 beygirden daha fazla güç üretiyordu. Şanzıman olarak ise 4 ileri bir şanzıman bulunuyordu.
    Restorasyonun bitmesini takiben, 50 yıl aradan sonra, Indianapolis tekrar şov dünyasına döndü. 2001 yılında Pebble Beach’de ortaya çıktı. Birçok kişi tarafından unutulduğu sanılmasına rağmen Pebble Beach’ten büyük bir beğeni ve birçok ödülle döndü.

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.



    Kaynak,@Amerikanaraba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi niirvana -- 4 Ağustos 2017; 1:25:7 >




  • niirvana kullanıcısına yanıt
    selamlar,burda makam aracina takildim,ferrarinin makam araci olabilecek bi modeli varmiydi,varsa bilgilendirimisiniz, konuyu zevkle takip ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dddr D kullanıcısına yanıt
    Ferrarinin tarihte makam aracı olarak gösterilecek bir modeli yok maalesef araştırdığım kadarıyla. 80'li yıllarda 4 kapılı,Pinin adında bir konsept aracı üretiliyor ve sadece bir tane üretiliyor.

    Pinin modeli.

    Ferrari’nin tasarım firması Pininfarina’nın 50. yılına özel olarak tasarlanmış bir modeli imiş.

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.


    Makamdan ziyade 4 kapı rahatlığında bir modele baktığımızda karşımıza, 400 modeli çıkıyor. diğer modellere nazaran iç mekan hem daha geniş ve arkada yolculuk yapanlar için daha ferah bir alan var.

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.

    İç mekan.

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi niirvana -- 4 Ağustos 2017; 14:35:44 >




  • 1963 Chevy,modelleme aşamasında,ilginçtir ki otomobil tasarımlarında genelde bildiğiniz gibi kil kullanılarak yapılıyor ama abilerimiz zor yoldan giderek ahşap üzerinde çalışmalarını sürdürüyorlar.

    Bu da eski insanların sabrını ve becerisini bir kez daha gösteren şahane bir kare.

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.
  • 1980 yapımı ''Herbie Goes Bananas'' filminde kullanılan 23 otomobilden biri olan bu 1963 ''Herbie'' VW Beetle ,iki yıl önce ebay üzerinden 32.100 dolara satılmış.

    Kaynak,erk

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi niirvana -- 5 Ağustos 2017; 23:48:50 >




  • Dün gece yolda karşılaştığım koca teker banka aracı. o cusseyi görüp yanına uğramamak ayıp olurdu.

     Klasik araçların İlginç ve Sıradışı Özellikleri.
  • 
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.