Şimdi Ara

Kizlarla konusma rehberi orneklerle (SSli)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
67
Cevap
15
Favori
75.564
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet insan okuyacak bunu yapildi o espri

    Oncelikle sunu soylicem kesinlikle hava atma olsun ustun gorme olsun bir amacim yok ismim de gozukmuyor zaten o yuzden sikinti yok.Hatta baska hesap acmayi denedim bu konuyu acmak icin de beceremedim sanirsam.

    Neyse konumuza gelelim.

    Simdi iyi guzel kizla konusmam olsun beyler kiz niye buna cevap vermedi tarzi basliklar aciliyor.Bazen ne yalan soyluyorum harbiden utaniyorum.Ama asil dikkat ettigim o kadar kisinin dalga gecip bir kisinin bile yardim yanlisi olmamasi.Yani sonucta bu yazan arkadaslar boyle yazarlarsa pek bir ere varamayacaklar cunku izledikleri yol yanlis.

    Kizlara yazmakta uc onemli kural vardir.Kiza sunu yazarsan kesin doner va oyle bisey yok sadece belli bi algoritma var onu takip edeceksiniz.2014den beri yuz ikiyuz DM attim tanidik tanimadiklarima.Geri donus orani da cok iyiydi icraat olayi da.Simdi bu uc onemli kurala donersek soyle ozetleyebiliriz:

    1)kizin karakterini tahmin edin ya da anlayin bir sekilde.Atiyorum kizin sosyal hesaplarini gezin full boyle club araba kaliteli mekan takilan biriyse para pesinde kosuyordur tip ve komiklik degil.Para varsa yapisin o ayri da paraniza deger mi diye dusunun.Boyle kizlari dusurmek cok zordur ben bunlardan genelde red yedim bi tanesiyle cikmistik o kadar geri kapaninin hepsi red.Riskli isler yani ozguveniniz azalir.

    2)Empati.Bi kizin gozunden dusunun bu kizin yerinde olsam kendime bakar miydim,veya bu kiz benim hakkimda ne dusunuyordur beni nasil goruyordur.Bunlari bir dusunun.Akliniza bir sey gelmedi mi atiyorum instagram profilinize girin kendinizin gezin bir kiz gibi dusunerek ona gore yaklasin.

    3)Kendinizi taniyin.Komikliginiz on plandaysa komik olun,etkileyici konusmaysa konusmada bunlardan yol alin.Atiyorum cok sanatsalsiniz gitar caliyosunuz her tiyatroya gidiyorsunuz.Kizin gozunde marjinal imaji verin o zaman.Onemli olan kim oldugunuz ve yalan soylememeniz degil kizin gozunde nasil gorundugunuzdur.Bir de bunlar gozuktukleri kadar zeki degiller kaniyorlar her seye o yuzden rahat olun.Ama gidip de sabancinin kuzeniyim falan da demeyin bir mekana goturur sarap diye 100luk olursunuz kadeh basina:d

    Bunlar genel kurallardi.Bir de foruma ozel bir kural daha var.O da pisirik olmamak.Kizlari bu kadar buyutmeyin be,sirf turkiyedeler diye az biraz dutleri kalkiyo siz de o kalkikliktan korkup kaciyorsunuz.Ulan 100 yil once oy veremiyorlardi hani neyin pesindeler.Erkekler olmasa kadinlar bir hic,ayni sekilde kadinlar olmasa erkekler de.Olayi komplikelestirmeden demek istiyorum ki kizlardan korkmayin zamanla acilirsiniz.GItin internetten kizlarla konusun.He derseniz ki reelde konusmak ayri o zaman reelde de siniftaki kizlarla biseyler konusun abi kiz olsun yeter ki alistirma olur.

    Ben de oyleydim kizlarla ayda bir konusurdum utanirdim bir anda bir arkadasim oldu kiz.Sonra o arkadaslariyla tanistirdi aslinda tatli insanlar tanisaniz seversiniz Ama dedigim gibi zamanla olacak bisey erkek arkadaslariniz yoksa kiz olmasini de beklemeyin siz hepten bitmissiniz demektir.


    Simdi gelelim Dm olayina.Bu olay biraz risk olayi ilk once kaliteli profil kaliteli fotograflar lazim oyle basit selfieler retricali fotolarla gacilar dusmez.Unlulere girin cekildikleri fotolara bakin onlara gore cekilin.Hele bir anadolu sehirindeyseniz o fotolarin benzerini cekerseniz direkt dan bilzerian kesilirsiniz.Anadoluda gordugum kadariyla herkes retrica vs cekiliyor oyle bir atakla direkt one gecersiniz.
    r
    Kiza yolladik takipi,geri dondu.Iyi guzel de simdi napicaz abi? Sakin kalarak 3 gunun gecmesini bekliyoruz.3 gun kurali vardir telefon nosu alirsin 3 gun sonra yazarsin her yerde gecerlidir.Neyse 3 gun gecti ne yazicaz.

    Simdi ben gecen seneye kadar tek cumleyle gidiyordum,

    -selam
    -selam
    -sorun olmazsa tanisabilir miyiz

    Boyle baslatiyordum.Ki basit kizlarda hep ise yarar.Cunku genelde kendilerini zeki zannedip tanistik ya zaten ehehe:) ya da nasil bir sorun olabilir ki? vs cevapliyorlar oradan hafif muhabbet aciliyor 7-8 cumle goturuyor sizi.Unutmayin kizla ne konustugunuz onemli degil baslarda sadece konusun ne kadar fazla konusursaniz o kadar onun alanina girebilirsiniz.Oradan muhabbet acmayi da ben anlatmayayim insanlar kacbin yildir muhabbet ediyor o kadarini kapmissinizdir.

    Neyse son birkac aydir degisik taktikler yapiyorum bu aralar zaten sinav vs olunca fazla kiz isim olmuyor o yuzden risk aliyorum.Mesela bugun bir kiz vardi yeni hesap yaziyordu.Konusma soyle oldu:

    -eskidi artik o
    -efendim
    -yeni hesap diyorum 1 ay gecti
    -ahahah unutmusum ya

    Kiz guldukten sonra egosu yikilmistir zaten size bir yabanci olarak bakmaz.Yeni tanistigi biri gibi bakar.BI tane cok zor bir kiz vardi ona ne yazacagimi bulamamistim sonra kiza dmden kizlara nasil yurunur diye bi video vardi onu atmistim sonra sevgili olmustuk sonra da 7 ay ask acisi cekmistim:((( ama oralari geciyoruz.


    Neyse orneklere gelelim.Karisik koyuyorum icinde comebackler de var.Fark ettiyseniz hep profille ilgili bir espri yapmisim biseyler cevirmisim.Ulan hic mi diyecek biseyiniz yok cici kiz yazin sasirsin ilgilerini cekiyo oyle degisik erkekler.SSlerin altina kizlarla ne oldugunu yazacagim.
     Kizlarla konusma rehberi orneklerle (SSli)
     Kizlarla konusma rehberi orneklerle (SSli)

    Bunla bir sure konustuk sonra ben konusmamaya basladim depresyona girmistim o aralar:d

     Kizlarla konusma rehberi orneklerle (SSli)

    Bunla gordugunuz gibi bisey olmadi:d Bunu sunun icin koydum kiz mankendi ciddili manken bilmemne birinciligi var.Onun bile ipleyecegi bir dilde konusmusum onu gostermek icin attim yoksa asla dusmezdi tipler uyusmuyo bi kere:d


     Kizlarla konusma rehberi orneklerle (SSli)
     Kizlarla konusma rehberi orneklerle (SSli)

    Bu eski sevgilimin kankasi cikti sonradan o yuzden bunla arkadas olduk arada gorusuruz hala

     Kizlarla konusma rehberi orneklerle (SSli)
    Burada cuvalladim baya kotu yazmisim ancak biseyler oldu diyelim konuyu kapatalim:ss

     Kizlarla konusma rehberi orneklerle (SSli)
    Bunla da bi sure konustuk bulustuk cok guzel kizdi da sevgili tarzi bisey olmadi

     Kizlarla konusma rehberi orneklerle (SSli)
    Bu da selfie atmisti storye boyle cevap verdim arada boyle seyleri kovalamak gerekiyo.Noldugunu sormayin kiz ankara yazmis zaten:D Ama ankaraya gelince gorusme sozum var

     Kizlarla konusma rehberi orneklerle (SSli)

    Bunlardan kacin iste.Cok itici egoist olurlar.Cikmaya baslasaniz da boyle konusurlar o yuzden yol yakinken salin


     Kizlarla konusma rehberi orneklerle (SSli)

    Konustuk bir sure kavga ettik konusmayi kestik.

     Kizlarla konusma rehberi orneklerle (SSli)
     Kizlarla konusma rehberi orneklerle (SSli)

    Bir de man utdnin macina comeback derler:d Hemen kizla ilgili bir yorum yaptim sacma bisey ki kiz merak etsin.Cok tatli bir kizdir bu bir ara full bulusuyorduk cikacak gibi olmustuk su an da hala arkadasimdir arada tiyatro yapariz.


    Kisaca ozet bu sekilde umarim yardimci olmusumdur lutfen sorunuz varsa yazin ozelden kendimi de gelistirmis olurum:D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bamya Avcisi -- 16 Haziran 2017; 4:47:23 >







  • ohh
  • kardeşim bu işler rehberle felan olmaz. makina mı bu kullanma klavuzu olsun. kendiniz olun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mk5555

    kardeşim bu işler rehberle felan olmaz. makina mı bu kullanma klavuzu olsun. kendiniz olun.

    Kendimiz olalim da kendisi olup basarisiz olanlar napsin?
  • Ohh hocam sağ ol
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bamya Avcisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: mk5555

    kardeşim bu işler rehberle felan olmaz. makina mı bu kullanma klavuzu olsun. kendiniz olun.

    Kendimiz olalim da kendisi olup basarisiz olanlar napsin?

    kendin olmayarak mı başarı elde edeceksin? sence bu başarı mi? günü kurtarmak olarak bakıyorsan belki ama bence bu işler öyle kısa vadeli olmamalı bunun için de doğallık şart. ha bu demek değil ki kendini geliştirme öyle afedersin mal gelip mal git. tabiki gelistircen ama böyle yok şunu ayarliyayim yok şu bi bana baksa diye değil yoksa hayat boyu tatmin olamazsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mk5555


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bamya Avcisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: mk5555

    kardeşim bu işler rehberle felan olmaz. makina mı bu kullanma klavuzu olsun. kendiniz olun.

    Kendimiz olalim da kendisi olup basarisiz olanlar napsin?

    kendin olmayarak mı başarı elde edeceksin? sence bu başarı mi? günü kurtarmak olarak bakıyorsan belki ama bence bu işler öyle kısa vadeli olmamalı bunun için de doğallık şart. ha bu demek değil ki kendini geliştirme öyle afedersin mal gelip mal git. tabiki gelistircen ama böyle yok şunu ayarliyayim yok şu bi bana baksa diye değil yoksa hayat boyu tatmin olamazsın.

    Yo kimseye kendin olmayin demiyorum orada da demisim hangi yonunuz basariliysa onu on plana koyun.Komik degilseniz komiklik yapmayin veya ciddi olamiyorsaniz olmayin kisilik meselesi bu.Ben sadece nasil yaklasilacagini anlattim devami insanlarin elinde.Ayriyetten zaten buradan sevdiginiz kizi dusurun veya evlenin demiyorum oyle bir sey olsa zaten ben 1 aydir bir kizi cok hos buluyorum yazamiyorum kiza terslenirsem diye.Ancak lise olsun universite olsun zaman gecsin kiz olsun cevrede belki cinsel biseyler olsun diye bir rehber bu.

    Aman diyim zaten dmden ciddi iliski falan yapilmasin cok dilim yandi benim.




  • Ego tatmin etme konusu vol 93838372728
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kesinizmirliksk2

    Ego tatmin etme konusu vol 93838372728

    İsmim yazmiyo cismim yazmiyo ne icin etcem bamya avcisi kullanici cok kari kaldiriyo densin diye mi? Uzun uzun bisey yaziyorum surada kac saattir gelen cevaba bak he krdsm he
  • muhtemelen aşırı yakışıklısın ya da vücut var ya da para. başka türlü bu tür saçma muhabbetlerle kız tavlanmaz
  • Gayet faydalı bir rehber gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amyfm

    muhtemelen aşırı yakışıklısın ya da vücut var ya da para. başka türlü bu tür saçma muhabbetlerle kız tavlanmaz

    Hocam tipim ortalama para yok vucut yok.Sadece kizlar boyle seylere dusuyorlar.Merk etmeyin ben de yazarken gram mimik oynamiyo:/
  • ss eklemesi yapılmış. kusura bakmayın ama önünüze gelene yazmışsınız tüm giriş cümeleri de aynı yani alınmayın gücenmeyin ama yavşaksınız biraz sanki
  • ben de 98 liyim
  • Bamya Avcisi kullanıcısına yanıt
    Karşılıksız yardım yapacaksan nankörleri görmezden gelmelisin
  • Özet
  • Ciddi ciddi okuyordum fena da gitmiyordu ama 98'li olduğunu öğrenince
  • Kızları fazla büyütmemek gerektiğini içeren paragraflar boyu süren bir 'rehber' yazmışsınız. Karşı cinsi sadece cinsel tatmin için kullanılacak bir sürü gibi görüp gereksiz muhabbetlerle avlanmaya çıkmayı öneriyorsunuz. Herhangi bir kızın bir erkekle konuşmak için bu kadar fuzuli bir çabaya girdiğini görmedim. Belki insan ilişkilerinden anlayan birisi tarafından hazırlansaydı yararlı olurdu.
  • Napiyosunnn

    Cici kız mısın sen

    İki yez yazmısın ya ahahahahah
  • BU ISLER TELEFONDA OLMAZ GENCLER GIDECEKSIN KIZIN YANINA KONUSACAKSIN YA HERRO YA MERRO CORAPLAR MERSERIZE KIZLAR BIR KERE VERSENIZE



    NE O OYLE TELEFONLARDA GIDICEKSIN KONUSACAKSIN AH AH YEDIK YUTTUK ZAMANINDA
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.