Şimdi Ara

kızlar ne giyse yakışır erkekler ne giyecek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
284
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • lan moda tasarımcıları kafasına göre yazıyor çiziyor kızlara ne giysen yakışıyor erkek giyse ne derler allah bilir kot gömlek t shirt takım dan başka bişi mi var bune be



    _____________________________
  • Kızlar ne giyse yakışmıyor. Sen yakıştırıyorsun. Az bi genel bak kıza, vücuduna uymayan bişey giydikleri zaman mok gibi görünüyorlar. 150, tötü olmayan kız göbek deliğinin üstüne kadar yüksek bel pantolon giyince yakistiriyor musun acaba ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 100 yıldır bişey giymiyorum giymem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yalnız GeorgeÖlüm tarihi ve yeri :24 Haziran 2012
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Leame

    Kızlar ne giyse yakışmıyor. Sen yakıştırıyorsun. Az bi genel bak kıza, vücuduna uymayan bişey giydikleri zaman mok gibi görünüyorlar. 150, tötü olmayan kız göbek deliğinin üstüne kadar yüksek bel pantolon giyince yakistiriyor musun acaba ?

    Çok derin düşünüyosun hocam mesela ben bi kıza baktığım zaman tek önemli şey hücrelerinde 2 tane x kromozomu olmasıdır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çıplagh geziyoruk biz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Eğer umursamaz hallerimden birinde isem elime geçen herhangi bir pantolon ve elime geçen herhangi bir gömleği giyer sokağa atarım kendimi zaten tipim görünüşüm filan o zamanlarda hiç umurumda olmuyor.

    Ama kendime çeki düzen verip biraz özendiğim zaman yapacağım tek şey takım giymek olur. Erkeklerde klasik giyimden başkası iyi durmuyor bana göre. Ne kadar bakarsam bakayım ciddi bir havayı sadece klasik takım elbise veriyor.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: knosy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Leame

    Kızlar ne giyse yakışmıyor. Sen yakıştırıyorsun. Az bi genel bak kıza, vücuduna uymayan bişey giydikleri zaman mok gibi görünüyorlar. 150, tötü olmayan kız göbek deliğinin üstüne kadar yüksek bel pantolon giyince yakistiriyor musun acaba ?

    Çok derin düşünüyosun hocam mesela ben bi kıza baktığım zaman tek önemli şey hücrelerinde 2 tane x kromozomu olmasıdır

    Yapma be kardeş, biraz seçici olun yav
    2 tane x kromozomuna kanmayin böyle. Ya da 250 gram için olmayacak şeyler yapmayın
    Bahsettiğim kişilerden birsürü çıkma teklifi geldi bana. Ha belki iyi kizlardir orasını bilemem. Ama biraz dış görünüşte önemli yani. Arkadaş kalalım diyince de hemen bozuluyorlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Erkek Adam Pembe Giyer mi?
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Hırka al kardeş güzel hırkalar var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yok sana imza mimza.
  • _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.