Bildirim
kızlar ne giyse yakışır erkekler ne giyecek
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Kızlar ne giyse yakışmıyor. Sen yakıştırıyorsun. Az bi genel bak kıza, vücuduna uymayan bişey giydikleri zaman mok gibi görünüyorlar. 150, tötü olmayan kız göbek deliğinin üstüne kadar yüksek bel pantolon giyince yakistiriyor musun acaba ?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
100 yıldır bişey giymiyorum giymem
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Yalnız GeorgeÖlüm tarihi ve yeri :24 Haziran 2012 -
quote:
Orijinalden alıntı: Leame
Kızlar ne giyse yakışmıyor. Sen yakıştırıyorsun. Az bi genel bak kıza, vücuduna uymayan bişey giydikleri zaman mok gibi görünüyorlar. 150, tötü olmayan kız göbek deliğinin üstüne kadar yüksek bel pantolon giyince yakistiriyor musun acaba ?
Çok derin düşünüyosun hocam mesela ben bi kıza baktığım zaman tek önemli şey hücrelerinde 2 tane x kromozomu olmasıdır
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Çıplagh geziyoruk biz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Eğer umursamaz hallerimden birinde isem elime geçen herhangi bir pantolon ve elime geçen herhangi bir gömleği giyer sokağa atarım kendimi zaten tipim görünüşüm filan o zamanlarda hiç umurumda olmuyor.
Ama kendime çeki düzen verip biraz özendiğim zaman yapacağım tek şey takım giymek olur. Erkeklerde klasik giyimden başkası iyi durmuyor bana göre. Ne kadar bakarsam bakayım ciddi bir havayı sadece klasik takım elbise veriyor._____________________________ 
-
quote:
Orijinalden alıntı: knosy
quote:
Orijinalden alıntı: Leame
Kızlar ne giyse yakışmıyor. Sen yakıştırıyorsun. Az bi genel bak kıza, vücuduna uymayan bişey giydikleri zaman mok gibi görünüyorlar. 150, tötü olmayan kız göbek deliğinin üstüne kadar yüksek bel pantolon giyince yakistiriyor musun acaba ?
Çok derin düşünüyosun hocam mesela ben bi kıza baktığım zaman tek önemli şey hücrelerinde 2 tane x kromozomu olmasıdır
Yapma be kardeş, biraz seçici olun yav
2 tane x kromozomuna kanmayin böyle. Ya da 250 gram için olmayacak şeyler yapmayın
Bahsettiğim kişilerden birsürü çıkma teklifi geldi bana. Ha belki iyi kizlardir orasını bilemem. Ama biraz dış görünüşte önemli yani. Arkadaş kalalım diyince de hemen bozuluyorlar
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
-
Hırka al kardeş güzel hırkalar var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Yok sana imza mimza. -

_____________________________
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






