Şimdi Ara

Kızla ilk buluşmam yarın (SS'li)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
32
Cevap
4
Favori
1.149
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Kızla ilk buluşmam yarın (SS'li)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5022 Mesaj
    Merhaba arkadaşlar kısaca kendimi tanıtayım. Birçok kişi bilir zaten daha önce açtığım konulardan. Yunanistanın İskeçe şehirinde doğdum ve şu an Selanikte üniversite okuyorum. 3 ay sonra 19 oluyorum. Üniye başlayana kadar kızlarla pek muhabbetim yoktu diyebilirim. Sevgili konularına hiç girmiyorum bile. Gerçi şimdi de pek yok ama elimden geldiğince bu durumu değiştirmeye çalışıyorum. Neyse konuya geçelim.

    Geçen Salı yine okuldan çocuklarla dışarıya çıktık. Aristotelous meydanında otururken bizim bölümden Vangelis geldi, yanında da iki kız. Bunlardan biri de kuzeni. Tanıştık falan tabii herkesde olduğu gibi adımı duyunca şaşırdı :D Nereli olduğumu falan sordu.. Orada otururken birkaç kez göz göze geldik, hatta bir keresinde ben başka tarafa bakarken beni izlediğini farkettim. Ama o gece kayda değer bir şey olmadı çünkü kız erkenden ayrıldı yanımızdan. Vangelis'e neden gittiğini sorunca kendini iyi hissetmiyormuş dedi, ya da ben öyle anladım.

    Ertesi gün öğle 2 gibi otobüsteydim. Kız geldi aklıma. Mesaj yazsam ne kaybederim ki dedim kendi kendime ve öyle de yaptım. Mesajları daha sonra eklerim Yunanca olduğu için çeviri yapmam lazım.

    Sonuç; kız yarın yaşadığım şehire gelecek ve biraz gezdikten sonra beraber Selanik'e dönecez. Umarım hangi bi salaklık yapmam malum bu kız işlerinde tecrübem sıfır.







    B: İyi misin? Dün erken kaçtın..
    K: Evet daha alışmaya çalışıyorum ve otobüse yetişemeyecektim. Siz nereye gittiniz?
    B: Aa kendini iyi hissetmediğin için kaçtın sandım. Mob adında bi bara gittik
    K: Nasıl geçirdiniz?
    B: Güzeldi genel olarak hoşuma gitti. Sakin bi mekan da olunca birbirimizi rahatça duyabiliyorduk
    (o gece 10 kişiydik ondan rahat olacağımız bir yer arıyorduk)


    K: Süper nerede olduğunu sormuyorum çünkü Selanik hakkında bi fikrim yok hahahaha
    (daha birkaç hafta olmuş geleli)
    B: Anladım. Ama sormana gerek yok, gittiğimizde görürsün
    K: Bu bi davet miydi?
    B: Sanırım evet
    K: Ne zaman için?
    B: Önümüzdeki haftadan itibaren boşum. Ne zaman istersen


    K: Ben de. Yarın Gümülcineye gidecem
    B: Süper. İskeçeye gelecek olursan haber ver buradayım
    K: Sen ne zaman dönüyorsun?
    B: Pazar akşamı
    K: A iyiymiş. Öğlen gelsem mi acaba. Hem İskeçeyi görürüm sonra da beraber döneriz Selanik'e


    B: Evet iyi fikir. Beklerim o zaman
    K: İyi bi gezi turu bekliyorum
    B: Haha bundan emin olabilirsin
    K: Bu kulağa tehdit edici geldi
    B: Yoo hiç de bile. İyi bir rehber olduğuma inanıyorum
    (burada toparlamaya çalıştım ama neden böyle dediğini de anlamadım gerçi :P)
    K: Instagrama girmeye bak ama. Çünkü buluşamayacağız


    B: Endişelenme bulurum seni. İskeçe küçük bir yer
    K: Tek başıma dönüp dururum İskeçede
    B: Belediye binasına gidip megafondan sana seslenirim
    K: Hahahaha. İlgi odağı olmak istemiyorum
    B: Haha tamam o zaman başka bi yolunu buluruz


    B: Her zaman bi çözüm vardır
    K: Otogar merkezde mi?
    B: Şehir meydanından bi 10 dakikalık yürüme mesafesinde
    K: Yok öyle yağma karşılama isterim ben otogarda
    B: Aa karşılama da istiyosun demek. Yanında eşyaların olacak mı? Yani valiz falan


    K: E tabii nasıl gidecem Gümülcineye Dedeağaca. Küçük bi tane
    B: Ee madem küçük rahatça taşırsın onu
    K: Hahahaha daha doğrusu sen taşırsın


    Üşenmedim hepsini tek tek yükledim. Gerçi dahası var ama en önemlisi bunlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERT* -- 19 Kasım 2017; 4:13:43 >



    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    10 Not
    Rez








    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2656 Mesaj
    Tamam o zaman.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    5022 Mesaj

    Tamam hocam
    |
    |
    Gurney5 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1405 Mesaj
    Agaph mono de kıza
    Editlersen alıntı vesaire bi şeyler yapar mısın hocam okurum
    |
    |
    _____________________________
  • Uzaklaştırılmış 36 gün cezanın, 35 gün 20 saat 13 dakika kadarı kaldı.
    1 Not
    Kızların yanında osurmayı unutma



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    356 Mesaj

    Mesajlar eklenince beni alintilar misin?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: MERT*
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    902 Mesaj
    Kalimera



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    165 Mesaj
    Wp konuşmaları ve sonuç bekleniyor mesajım bulunsun



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    5022 Mesaj

    Wp değil Instagram

    @XXX Tentacion @TheCgn

    Olur tabii



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERT* -- 18 Kasım 2017; 19:27:24 >
    |
    |
    Bahsedilenler: Vakitsiz Öten Horoz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör XXX Tentacion , TheCgn
    _____________________________
  • Yarbay
    5022 Mesaj

    Kalispera
    |
    |
    High Hopes. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    550 Mesaj
    Kız kesin bu tipin burada ne işi var diye düşünüp sana bakarak dalmıştır sende kız benden hoşlanıyor diye anlamışsın.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Ters gidebilecek herşey, ters gider.

    Murphy's law
  • Teğmen
    139 Mesaj
    kızın sslerini merakla bekliyoruz panpa.
    _____________________________
    ♦ Kimsenin bardağına kaşık olmayın şeker eridiğinde sizin de işiniz biter.
  • Yarbay
    4872 Mesaj
    Türk olduklarini duyunca tepkileri ne oluyor ?



    İyi yüzme biliyorlar mi ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    “If you want to be in the top 1%, you gotta do what 99% isn’t willing to do”
  • Yarbay
    5022 Mesaj

    Kızın ss'leri değil tabii ki de.
    |
    |
    Bahsedilenler: Çekilin Ben Baytarım kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör XXX Tentacion , TheCgn
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    687 Mesaj
    rezervuar
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4693 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1244 Mesaj
    bu ne biçim bi çeviri .



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Sayfa: [1] 2 3 4 5 6 7 sonraki > >>
  • Yarbay
    5022 Mesaj

    Bu kadar oluyor hocam. SS'lerde ne yazıyorsa onu çevirdim.
    |
    |
    07kubi07 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    darısı başıma
    |
    |
    _____________________________
    Erkek düşmanı feministler;Ateist deist düşmanları; 1 kıytırık üniv bitirip kendisini bilim adamı zanneden insanlara tepeden bakanlar;beni lütfen Bloklasınlar
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Mobilya Takımları
üniversite
Bey Azura
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,453
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.