Şimdi Ara

Kızın Sevgilisi Var mı, Yok mu Nasıl Öğrenirim ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
3.272
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Üni okuyorum yas 20. Okuduğum bölümün kulübü bi seminer düzenlemişti ona katıldım ve orada bi kızla tanıştık. Kızla toplam 1.5 saat muhabbet etmişizdir havadan sudan okuldan derslerden. Ama konu hiç oralara gelmedi. Ani olur diye numarasını da istemedim ilk günden. Nasıl olsa aynı bölümdeyiz ama o gündüz ben gece. Okulda hiç karşılaşmıyoruz ama ben artık biraz erken gitmeye çalışacağım belki karşılaşırız diye. Kız face de kullanmıyor tek umut karşılaşmak ya da 10 gün sonraki semineri beklemek. Karşılaştığımızda bi merhabalasır ayaküstü bi sohbet ederiz diye tahmin ediyorum. Su muhabbeti nasıl oraya getiririm bi fikir verin Bi şeyler içmeye mi davet etsem acaba ? Ya da başka biri aracılığı ile çevresindekilere mi sordursam sonra da ona göre hareket etsem fikir verin lütfen yorumlarınızı bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________




  • Sorarak.
    _____________________________
  • Sorarak.
    _____________________________
  • a-) Kendisine sorarak
    b-) Hareketlerini gözlemleyerek sevgilisi olan bir kız erkeklerden doğal olarak uzak durur.
    c-) Cep telefonunu ne kadar kullanıyor sürekli mesaj çekme veya telefonda birisi ile uzun uzun konuşuyor ise sevgilisi vardır.
    _____________________________
    Forumu bir daha girmemek üzere bırakmış bulunmaktayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Pisagor-

    a-) Kendisine sorarak
    b-) Hareketlerini gözlemleyerek sevgilisi olan bir kız erkeklerden doğal olarak uzak durur.
    c-) Cep telefonunu ne kadar kullanıyor sürekli mesaj çekme veya telefonda birisi ile uzun uzun konuşuyor ise sevgilisi vardır.

    A-Damdan düşer gibi sevgikin var mı diye sormak bira kötü olur diye dusunuyorum
    B-Benden uzak durmadi. Beni tanımak istedi ve benimde onu tanımam için izin verdi. Sorduğum sorulara cevap verdi ve aynı soruları o da bana yöneltti.
    C- O gün telefoonu yanında degildi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • +Merhaba
    -Merhaba
    +Naber?
    +Sevgilinle konuşuyosun galiba...
    -Nerden çıkardın?
    +Geç yazdınya, ondan..
    -Anladım..
    +Yanılmış mıyım?
    -Evet sevgilim bla bla.. / Hayır ya sevgilim yok ki.. :)
    _____________________________

    | Corel Draw | Adobe Photoshop | Adobe After Effects | Adobe Premiere |
    "Yerinde söz söylemesini bilen, özür dilemek zorunda kalmaz..."
    F. Sultan Mehmed

  • quote:

    Orijinalden alıntı: YDG

    +Merhaba
    -Merhaba
    +Naber?
    +Sevgilinle konuşuyosun galiba...
    -Nerden çıkardın?
    +Geç yazdınya, ondan..
    -Anladım..
    +Yanılmış mıyım?
    -Evet sevgilim bla bla.. / Hayır ya sevgilim yok ki.. :)


    Rüyamda mı konuşacağım kızla face kullanmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bu ne böceği? Bilen var mı ?
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Numarasini alman sart.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    BE STUPID!
  • Sorarak.
    _____________________________
  • Kardeşim 10 gün sonra gördüğünde muhabbet et,seminer biterken de kahve falan birşeyler içelim mi diye sor işte.Yok derse ya seninle sevgili olmak istemiyordur yada sevgilisi vardır.
    _____________________________
  • Arkasına bakarak anlayabilirsin
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silvérlight

    Kardeşim 10 gün sonra gördüğünde muhabbet et,seminer biterken de kahve falan birşeyler içelim mi diye sor işte.Yok derse ya seninle sevgili olmak istemiyordur yada sevgilisi vardır.

    çok geç olmaz mı 10 gün sonra toplam 20 gün olacak çünkü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    Arkasına bakarak anlayabilirsin


    Öyleyse senin var.
    _____________________________
    Egemenlik ve saltanat hiç kimse tarafından hiç kimseye, ilim icabıdır diye; görüşme ile, münakaşa ile verilmez. Egemenlik, saltanat kuvvetle, kudretle ve zorla alınır. Osmanoğulları, zorla Türk milleti'nin egemenlik ve saltanatına el koymuşlardı; bu musallat olmalarını altı asırdan beri devam ettirmişlerdi. Şimdi de, Türk Milleti bu mütecavizlerin hadlerini ihtar ederek, egemenlik ve saltanatını, isyan ederek kendi eline açıkça almış bulunuyor. Bu bir olupbittidir. Söz konusu olan; millete saltanatını, egemenliğini bırakacak mıyız, bırakmıyacak mıyız? Meselesi değildir. Mesele zaten olupbitti haline gelmiş bir hakikati ifadeden ibarettir. Bu, mutlaka olacaktır. Burada toplananlar, Meclis ve herkes meseleyi tabiî görürse, fikrimce uygun olur. Aksi takdirde, yine gerçek gerektiği şekilde ifade olunacaktır. Fakat ihtimal bazı kafalar kesilecektir. 1922 (Nutuk II, S. 691)
  • aynı bölüm ve aynı sınıftaysan senin ikinci öğretim onun birinci öğretim olması çok bişey değiştirmez bizde çok var ikinci öğretim olup birinci öğretimle derse gelen tabi her ders olmaz ama haftada 1-2 derse birinci öğretimlerle gitsen iletişim kurup tanışmak için yeterli süre olur diye düşünüyorum.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fluox

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    Arkasına bakarak anlayabilirsin


    Öyleyse senin var.

    klasik liseli laf çarpıtma çabaları vol 4563452345

    bu mesaja cevap yazardımda neyse liseliyle liseli olmayalım şimdi gece gece
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.