Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

Kız Arkadaşımı Ne Zaman Arasam Banyo Yapıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
52
Cevap
0
Favori
5.510
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Kız Arkadaşımı Ne Zaman Arasam Banyo Yapıyor
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      1 Not
      03 Temmuz 2011 17:11:58 Konu Sahibi
      meraba 14 yaşındayım ve lise 1 e geçtim......

      neyse benim kız arkadaşım var benle ayynı yaşta 4 aydan beri çıkıyoz ama son 1 haftadır ne zaman arasam banyadon çıktım canım sıkılıyo televizyon izliyorum bende diyo..

      bu kız napmaya çalışıyor



      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2357 Mesaj
      03 Temmuz 2011 17:14:28
      Canı sikilınca duş aliyo demekki



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3323 Mesaj
      03 Temmuz 2011 17:14:50
      cenabet gezemiyor demekki.
      |
      |
      _____________________________

      Asus Rog ScarII Rtx2060

    • Yüzbaşı
      412 Mesaj
      03 Temmuz 2011 17:16:12
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      1 Not
      03 Temmuz 2011 17:16:32 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Dark Territory

      Canı sikilınca duş aliyo demekki



      hergun ne zaman arasam aynı cevap buna şaşırıyom
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      49 Mesaj
      03 Temmuz 2011 17:17:25
      Bi mesaj vermeye çalışıyor olabilir.
      |
      |
      _____________________________

      ♪ Deep House ♪
    • Yarbay
      2823 Mesaj
      03 Temmuz 2011 17:17:58
      Subliminal Mesaj atıyo sana anlamıyosun
      |
      |
      _____________________________

      İt Ötükende gezmekle Kurt olmaz !
    • Teğmen
      215 Mesaj
      03 Temmuz 2011 17:18:01
      quote:

      Orijinalden alıntı: enes249

      meraba 14 yaşındayım ve lise 1 e geçtim......

      neyse benim kız arkadaşım var benle ayynı yaşta 4 aydan beri çıkıyoz ama son 1 haftadır ne zaman arasam banyadon çıktım canım sıkılıyo televizyon izliyorum bende diyo..

      bu kız napmaya çalışıyor
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4637 Mesaj
      03 Temmuz 2011 17:18:21
      hava aşırı sıcak bende sürekli terliyorum ve günde 3 kez duş alıyorum ne var bunda ilginç olan
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      36 Mesaj
      03 Temmuz 2011 17:18:38
      quote:

      Orijinalden alıntı: kangroo

      cenabet gezemiyor demekki.


      |
      |
      _____________________________

      Atatürkçü Düşünce Topluluğu
    • Teğmen
      148 Mesaj
      03 Temmuz 2011 17:19:41
      baba bak 1 hafta tıklama kızı hiç arama. O sorunca aşkım işim var dönerim sana de. Dönme :D Ararsa aşkım işim uzadı geceye srktı de. Yanlış anlıyacak o da senın gıbı :D SORUMLULUK KABUL EDILMEZ :D
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      329 Mesaj
      03 Temmuz 2011 17:21:19
      Banyodan sonra gönderiyor demek ki kendi başına sıkılıyor kız.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Max_ -- 3 Temmuz 2011; 17:21:42 >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      404 Mesaj
      03 Temmuz 2011 17:21:48
      bebe dolmuş burası



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1544 Mesaj
      03 Temmuz 2011 17:23:44
      mesaja odaklan
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      132 Mesaj
      03 Temmuz 2011 17:25:22
      14 yaşındasın kafayı yorma bebesüt lolipop kafa
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3237 Mesaj
      03 Temmuz 2011 17:25:33
      Kızın hayal dünyası genişmiş
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      03 Temmuz 2011 17:27:45
      quote:

      Orijinalden alıntı: Meaning Of Life

      bebe dolmuş burası



      |
      |
      _____________________________

      20. katta seni dilediğim kadar izleyebilceğim günü bekliyorum
      hepimiz biçiz
      -------------------
      10.02.13 tarihi itaberi ile foruma 1 yıl ara vermiş bulunmaktayım. 2014 yılında görüşmek üzere :(
    • Fotoğraf Uzmanı
      410 Mesaj
      03 Temmuz 2011 17:39:21
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      899 Mesaj
      03 Temmuz 2011 17:43:29
      gel diyo duş alalım diyo
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      373 Mesaj
      03 Temmuz 2011 20:22:09
      kızların genital bölgelerindeki kıllar erkeklere kıyasla daha küçük yaşlarda çıkmaya başlar,işte bundan dolayı hergün jiletle traş olması çok olağan bir durumdur.

      kısacası kız arkadaşın orman olmuş hacı
      |
      |
      _____________________________


      YiĞiT ÖzGüR ve Uykusuz Kapak FaN CLuB
    Hızlı Cevap




Reklamlar
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
#0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu
web tasarım
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,250
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.