Şimdi Ara

KIA PICANTO NASIL BİR ARABA (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
340
Cevap
4
Favori
221.952
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alibekir dostum, araba zaten çok az yakıyor.lpg taktıracaksın ama iyi bir ustaya denk gelmezsen sorunlar yaşayabilirsin.bence boşver lpg yi...
  • tekrar selam.. lpg takilirmi die düsünmenin bir anlamı yok çünkü ben taktirdim. stepnenin oraya takılıyor. yaklaşık 45 ytl ye full doluyor. km şehir içi 130 ykrş veya 130bin yakıyor yanlış olmasın. bunun altında olabilir ama üstünde değil. performansta benim hissedeceğim bir değişiklik olmadı. gözüm kapalı bu arabayı tavsiye ederim. eğer bakkala bile arabayla giderim diyen tiplerdenseniz tüp te taktirin. yakmıyor hiç 1,400 atiker marka taktırdım. hiç bir sorun yok yaklaşık 8 aydır tüpte kullanıyorum
  • tüpte sunu belirtmek isterim.taktıktan sonra arabadan ses gelmeye başladı. on tarafa takılan alet adı neyse klima bilmem neyine temas ediyormuş bu yüzden tırrrımsı bi ses geliyordu. tekrar götürdüm arabanın önünün çok ufak olduğu için başka yerede konmazmış öle olması gerekiyormuş gibi bişeyler dediler. neyse dedim aldım arabamı altıma evime döndüm. bir kaç yere sordum durumu anlattım.3 kez tekrar gittim ve taktıkları yerden alıp başka bir yere koydular ses tamamen kesildi. yani öeyle bir durumla karşılaşırsanız. kesinlikle kabul etmeyin. su gibi gidior şimdi
  • hayırlı olsun...güle güle kullan
  • nası olsa daha az yakıyor diye sürekli klima açık kullanılabilir sadece o avatajı olacaktır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dkerem2


    quote:

    Orjinalden alıntı: _opeth

    1.3 yakma nasıl oluyor onu anlamadım

    sanırım 130krş demek istemiştir




    13 ykr.
  • arkadaşlar 130bintürklirası yakıyor. 13 ykrş. bu üst fiyat bunun altında gibime geliyor.klima acık yaktığı tutardır. klimasız tam denemedim ne kadar yakıyor. sonuçta acayip ekonomik işte
  • evet az yakan bir araba...
  • bu arabaya sıralı sistem lpg mi taktırılıyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: disintegration

    bu arabaya sıralı sistem lpg mi taktırılıyor


    evet şaşıralacak bir durum yok günümüzüde 800 cc motorlu sparka bile tüp takılıyor artık
  • araç = picanto 1.1 dizel ex comfort 1096kg.
    30,58 lt euro dizel 3,21 ytlden 98,16 ytl 588 km = 166ykr ( vitesleri 2500-3000 devir civarı değiştirdim)
    29,61 lt euro dizel 2,83 ytlden 83,79 ytl 595 km = 140ykr ( vitesleri 2500-3000 devir civarı değiştirdim)
    30,32 lt euro dizel 2,87 ytlden 87,01 ytl 608 km = 143ykr ( vitesleri 2500-3000 devir civarı değiştirdim)

    kullanım = hafta içi günlük ,5 trafik ışığı olan 500 metre kadar dik yokuş bulunan yolda toplam 11 km. 1 kişi .(yani 10 ışık,1km yokuş)
    hafta sonları , şehir içi dışı karışık toplam 300-350 km.klima ihtiyaç duyulduğunda devrede.( 2 - 3 kişi )

    Yakıt , lamba yandıktan sonra en fazla 5 km içinde fullendi.

    Bir depo bir ay bu şekilde gidiyor.Mazot fiyatının oynamasıyla tüketim 5-10-25 kuruş değişiyor.
    Yüksek vites ve düşük devir ile menzil 5-25 km arası artabiliyor.Aracın max torku 1900-2000 devir
    arası üretildiğinden 2000-2500 devir arası vites değişimi en uygun yakıt tüketimini sağlıyor

    İşte size tüketim değerleri.Gerçi ,içine bile binilmeden bok atılması adettendir ve bu değerlere de yalan diyen
    adamlar çıkacaktır ama.Takdir sizlerin..




  • adam hem sefil hem memur
    alamaz bence
  • Ben niyetlenmiştim bi ara, hoş bir araba.
  • şimdiye kadar aldığım toplam 6 ikinci el araba içinde en memnun olduğum ve iyiki almışım dediğim araba...sevimli kerata...
  • Euro ncap testi ile yorum yapan sevgili arkadaşlar; bu testler çok kısıtlı bir noktada bilgi veriyor biliyorsunuz. Yan ve önden çarpışmalar gibi. bu boyuttaki bi arabanın böyle bir ağırlığa sahip olması şasenin ve karoserin bazı araçalr gibi gaz tenekesinden yapılmadığını gösterir. Ama avrupalı üreticiler ncap olayını iyi biliyorlar ve darbeyi emen karoser sistemlerini geliştirip, ncap den 5 yıldız alıyorlar ör:renault(her modeli 5 yıldız). Ama taklalarda veya yüksek hızlarda daha fazla zarar veriyorlar. Kullandığınız araba ağır oturaklı yol tutuşu makul ve panik anında kendini toplayabiliyorsa bence tercih edebilirsiniz. ncap yıldızı varsa da otomobilden anlamayan arkadaşlara sempati olsun diye yıldızları sayabilirsiniz. Şahsen ben picantoda çok tehlikeli anlar yaşadım ve araba yalnız bırakmadı beni hiç. Süratlı ve seri kullandığım için yüksek hızlarda hızı hissettirmediği gibi yola yapışıyor(170-180km de dahi). Arabanın şöyle bir altını şasisini,amortisörlerini yere yakınlığını incelerseniz anlarsınız. bu arada Suv lar ve arazi araçlaıyla karşılaştırma yapmayın. çünkü onlar sağlam olmalrına karşın yüksek hızlarda kaza yaparsanız daha tehlikeli çünkü çok ağır araçlar ve fizik kurallarını biraz biliyosanız bunu anlamak zor değil. Keyifli sürüşler...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ilter88

    Euro ncap testi ile yorum yapan sevgili arkadaşlar; bu testler çok kısıtlı bir noktada bilgi veriyor biliyorsunuz. Yan ve önden çarpışmalar gibi. bu boyuttaki bi arabanın böyle bir ağırlığa sahip olması şasenin ve karoserin bazı araçalr gibi gaz tenekesinden yapılmadığını gösterir. Ama avrupalı üreticiler ncap olayını iyi biliyorlar ve darbeyi emen karoser sistemlerini geliştirip, ncap den 5 yıldız alıyorlar ör:renault(her modeli 5 yıldız). Ama taklalarda veya yüksek hızlarda daha fazla zarar veriyorlar. Kullandığınız araba ağır oturaklı yol tutuşu makul ve panik anında kendini toplayabiliyorsa bence tercih edebilirsiniz. ncap yıldızı varsa da otomobilden anlamayan arkadaşlara sempati olsun diye yıldızları sayabilirsiniz. Şahsen ben picantoda çok tehlikeli anlar yaşadım ve araba yalnız bırakmadı beni hiç. Süratlı ve seri kullandığım için yüksek hızlarda hızı hissettirmediği gibi yola yapışıyor(170-180km de dahi). Arabanın şöyle bir altını şasisini,amortisörlerini yere yakınlığını incelerseniz anlarsınız. bu arada Suv lar ve arazi araçlaıyla karşılaştırma yapmayın. çünkü onlar sağlam olmalrına karşın yüksek hızlarda kaza yaparsanız daha tehlikeli çünkü çok ağır araçlar ve fizik kurallarını biraz biliyosanız bunu anlamak zor değil. Keyifli sürüşler...

    Bence 3 yıldız bu araca kötü dedirtecek bi puan değil aksine takdir ettirecek bir puan ncapta bizim tank diye bildiğimiz araçların 1.5 2 yıldız alan c sınıfı araçlar mevcut.A sınıfı bir araç ve gerçekten ufak boyutlu bir araç ve 3 yıldız bence çok iyi böyle düşünmek lazım.Nice D sınıfı araç var 4 yıldız almış ki D sınıfı nere A sınıfı nere....




  • Görünüşü tank gibi ancak 5 serisi 4 yıldızlı .
  • euroncap tam bir muamma teste katılan araçlara bi bakıyosunuz bi sürü havayastığı var. 5 yıldız almış. düşük modelinden aldınızmı havayastıkları daha az olduğundan o yıldızın pekde ehemmiyti kalmıyor yada o kadar havayastıklı seçeneği türkiyeye uğramıyor bile. tam tersi olana da şahit oldum mesela benim arabanın 2 havayastıklısı 4 yıldız almış bende 6 hava yastığı var.
  • valla kim ne derse desin,iç plastik kalitesi dışında, gerek sevimli görüntüsü, gerek mekanik sorunsuzluğu, gerek sınıfına göre sunduğu iç mekan ferahlığı, gerek 1,1 motordan beklenmiyecek derecede ataklığı, gerek iyi yol tutuşu, gerek az tüketimi ve gerekse şehiriçi kullanım kolaylığıyla bu sınıfta en uygun ve en iyi araba...
    Nerdenmi biliyorum, evimin 2. arabasıda ondan...
  • şimdi kia nın sitesine baktım..fiyatı 25.000 den başlıyor..28.800 e kadar gidiyor..a sınıfı bir araç için çok pahalı..toyota yarisle aynı fiyat ...
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.