Şimdi Ara

kia picanto nasıl bi arac?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
27.871
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sizce 0 km 1.1 nasıl bi arac...



  • vala kucuk mini sinifta alabileceğim bir araba ama nissan micra küçük sınıftakı tercihimdir.
  • Ben anlamıyorum bu arabaları sormanız bile hata, artık piyasa ağzına kadar çok uygun fiyatlı yüksek kaliteli araçlarla doldu siz 1.1 pikanto soruyorsunuz lütfen 15-16 milyara satılan astralara vectralara mercedeslere peugeotlara bakınız onlar gerçek araba çünkü ... pikantoya Allah korusun bir dolmuş çarpsa içinden çıkaramazlar alimallah...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgao2000 -- 29 Eylül 2006; 17:15:01 >
  • Sunu soylıım. yaklasık 4 ay kadar pıcanto kullanmıs bırı olarak aracın tek hızmet alanı sehır ıcı trafıgınde ulasım. Performans olarak peq bı beklentı ıcınde deılsenıs arac alınabılırlıgı yuksek bır arac. yalnıs otoyolda yan rusgarlardan ertkıelenmesı en buyuk desavantajı. ve fren performansı olarak userınde gelen lastıklerle vasatın ustune cıkamıyor. ama sınıfında en kalıtelı ıc mekana sahıp modellerıden bırıdır. yakıt konususna gelınce yakıt konusunda sınıf ortalamalarında bı arac. yalnıs klıma olayına gırınce arac cekısten dusuyor bunu da eklıım. test surusu yapabılırsen yasdıklarımı kendınde tecrube edebılırsın.
  • Hocam almayın şu araçları . Türk milletinin "0km olsun çamurdan olsun mantığı" beni sinir ediyor. O paraya 2. el çok iyi bir araç alabilirsin, varsın eski model olsun.

    İstanbul bir şehir değil megaköydür. Yollar uyduruktur, marmaradan karadeniz tarafına doğru sürekli yokuş yukarı bir eğim vardır istanbulda, ayrıca çok fazla dağ taş, çukur, tümsek, yokuş aklınıza gelebilecek ne varsa vardır. Aynı şekilde, bu araçlar Avrupa şehirlerinin dar yolları için yapılmıştır. . İstanbul öyle değil, çok büyük bir şehir ( Çoğu avrupa kentinden büyük ), ve otoyollara çıkması gerekiyor, yan rüzgarlardan etkilenmesinde bir anormallik yok.

    1100 Cc motorlu araç alınmaz, saç baş yoldurur adama vallahi. Minimum kriter 1.3 Litre olmalı bence.
  • 2004 de almanyanın en ekonomik aracı seçilen bir araba ben test sürüşü yaptım.içindeyken büyük bir otomobil kullanıyor hissediyorsunuz kendinizi.kötü bir arac degil sadece bagajı kücük milletin dediğine bakma sen yok kücük mücük ncap dan 3 yıldız aldı,piyasada dolaşan 3yıldızı bile zor alan bir sürü iri araba var....2005 model her acıdan ekonomik bir arabam olsun diyosanız genelde şehir içinde kullanacaksanız 14000-16000ytl arası
    2el alınabilecek bir aracdır...........


    Levent Köprülü

    (2004)
    Ne zaman küçük bir otomobille sürüş izlenimi için yola çıksam ya da gazeteye gelsem, hep aynı tepki! “Abi, araba peşine mi takıldı? Hi, hooaaa!.." Şimdi böyle bir durumda söylenecek çok şey var, ancak sonuçta işimizi yapıyoruz ve iri bedenimde, elbette biraz benim de suçum var!.. Ve tabii ki, bu şirin, çizgi film karakteri gibi duran, koca farlı, gülen radyatör ızgaralı miniğin içinin, hiç de sanıldığı kadar küçük olmadığını bilmemekteler...
    Kia’nın, eskiden “Pride" adıyla tanıdığımız, Ford markası da taşıyan miniğinden sonra geliştirdiği ilk “özgün" ufaklık olan Picanto, adıyla bile kolayca sevilecek, hatta evde misafir edilecek kadar şirin! Bunu “yağ" niyetine anlatmıyorum, bana verdiği ilk “his" bu... Hatta onun bir de yeşil, portakal ve kırmızı renklerini görseniz, yanağından “makas alacak" yer ararsınız!..
    Küçük ama...
    Evet... Picanto, Kia’nın miniği. Ancak içine oturur oturmaz, ilginç bir üst sınıf hissi veriyor. Mesela yüksekliği ayarlanabilir hidrolik direksiyon gibi... Üst sınıf araçlarda bile kullanılan otomatik vites kolu ve hatta “over / drive" denilen, düşük devirlerde vites geçişine olanak sağlayan fonksiyon gibi... Bozuk yollarda “fare tıkırtısı" olmayan iç mekanı gibi...
    Picanto, şehir içi aracı olarak tasarlansa da, ön koltukları, “Seninle uzun yola da giderim" diyor. Hele de döşeme renklerinin, siyahla karışık, pastel renkleri içerdiğini söylersem... Mesela benim kullandığımda, mavi siyahtı. Arkama orta boylu birileri oturduğunda da, hiç şikayet almadım. Ayrıca arka koltukları yatınca, hatırı sayılır yükleme kapasitesi sunduğu da bizzat denendi!..
    İçinde, eşya için bir hayli yer yaratılmış. Koltuk arkalarında fileler, direksiyonun solunda ve torpido üzerinde ayrı birer göz, bardak tutucular, gözlük kabı hatta... Ayrıca biraz iri devir ve kilometre saatine ek olarak benzin göstergesiyle donatılmış ön panel ve konsolun ışıklandırması da, görünümü de fena değil. Teybi daha iyi olabilirdi ama...

    Şaşırtıcı performans
    Picanto’yla birlikte olduğumuz süre içinde yaklaşık 450 km. yol yaptık. Bu sürede gerek otoyolda, gerekse de şehir içinde 1.1 litrelik minik motoruyla, beklentimin üzerinde performans sağladı diyebilirim.
    Şehir içinde gaz pedalına “gücü yettiğince" anında tepki vermeye çalışıyor. Tabii, manuel vitesli olsa, belki daha atak olabilirdi. Çünkü otomatik vitesi dört kademeli ve biraz uzun vites araları var... Ancak bu, rahatsız edici değil, üstelik otoyolda 170 km/s civarında hıza da çıktı.
    Aracın içindeki sessizlik, yine sınıfı düşünülürse, gayet iyi. Süspansiyonların yumuşaklığı, yine üst sınıf havası taşıyor. Ancak yol tutuş açısından virajları düşük süratlerde dönmek daha yerinde olur. Bu eleştiri değil. Zira bu sınıf bir aracın, performanslılar ve biraz daha büyük sınıf araçlarla bir tutulması saçma olurdu... O, ailenin miniği ve sürat değil, gezinti için yapılmış. Frenlerse oldukça başarılı. Dört tekerlekteki disk frenlere ek olarak, istenilirse ek ücretle ABS sistemi + Elektronik Fren Gücü Dağıtıcısı (EBD) da alabilirsiniz tabii...
    Tek motor seçeneğiyle satılan Picanto’nun tüketimi de, otomatik ve 850 kilonun üzerinde bir araç için gayet makul. 35 lt.’lik depoyla, yüksek performanslı da kullandığımız halde, 450 km. civarında yol yaptık. “Adam gibi" kullanılırsa, biraz daha fazla kilometre yapılabilir... En ucuzunda iki hava yastığı, klima, uzaktan kumandalı merkezi kilit, yükseklik ayarlı direksiyon simidi, radyo - teyp ve sis farları da standart. Yan aynaları elektrikli değil sadece... Eh, onu da bir zahmet uzanıp düzeltiverirsiniz... Çok uzakta kalmıyor! Ya da elektrik kontrolü için biraz para ödersiniz...


    Kia Picanto 1.1 Otm.
    Motor Hacmi 1086 cc.
    Motor Gücü 65 HP
    0 - 100 km/s 15 sn.
    Maksimum Hız 160 km/s
    Tüketim (lt./100 km) Ort. 6 - 6.5




  • Bunun bide dizeli çıktı. 1.1 lt motor ve dizel.Çok ilginç.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Kia Cerato mı Hyundai i30 mu
    geçen yıl açıldı
    Hyundai İ30 mu Opel Astra mı?
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • BENCEDE 0KM NEKADAR UCUZ OLURSA OLSUN GÜVENİLİP ALINMAZ BU KÜÇÜK ARABALAR TEMİZ BİR 2.EL DAHA MANTIKLI BANA GÖRE ANCAK NİSSAN MİCRA OLABİLİR PİCANTO YERİNE
  • 1.1 kullanıyorum.. saç baş da yolmuyorum..


    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Hocam almayın şu araçları . Türk milletinin "0km olsun çamurdan olsun mantığı" beni sinir ediyor. O paraya 2. el çok iyi bir araç alabilirsin, varsın eski model olsun.

    İstanbul bir şehir değil megaköydür. Yollar uyduruktur, marmaradan karadeniz tarafına doğru sürekli yokuş yukarı bir eğim vardır istanbulda, ayrıca çok fazla dağ taş, çukur, tümsek, yokuş aklınıza gelebilecek ne varsa vardır. Aynı şekilde, bu araçlar Avrupa şehirlerinin dar yolları için yapılmıştır. . İstanbul öyle değil, çok büyük bir şehir ( Çoğu avrupa kentinden büyük ), ve otoyollara çıkması gerekiyor, yan rüzgarlardan etkilenmesinde bir anormallik yok.

    1100 Cc motorlu araç alınmaz, saç baş yoldurur adama vallahi. Minimum kriter 1.3 Litre olmalı bence.




  • ufacık tefecik içi dolu kutucuk bir araç bana göre
    yanlız performansı ve kalitesi hakkında bir bilgim yok
    tatlı,şirin bir araç
    2.eli olmayabilir ne de olsa "kia"
  • bence beş para edmez
  • 1.1 benzinli çekmiyor ama dizeli bence bu sınıfta güzel bir seçenek.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kankys

    1.1 kullanıyorum.. saç baş da yolmuyorum..


    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Hocam almayın şu araçları . Türk milletinin "0km olsun çamurdan olsun mantığı" beni sinir ediyor. O paraya 2. el çok iyi bir araç alabilirsin, varsın eski model olsun.

    İstanbul bir şehir değil megaköydür. Yollar uyduruktur, marmaradan karadeniz tarafına doğru sürekli yokuş yukarı bir eğim vardır istanbulda, ayrıca çok fazla dağ taş, çukur, tümsek, yokuş aklınıza gelebilecek ne varsa vardır. Aynı şekilde, bu araçlar Avrupa şehirlerinin dar yolları için yapılmıştır. . İstanbul öyle değil, çok büyük bir şehir ( Çoğu avrupa kentinden büyük ), ve otoyollara çıkması gerekiyor, yan rüzgarlardan etkilenmesinde bir anormallik yok.

    1100 Cc motorlu araç alınmaz, saç baş yoldurur adama vallahi. Minimum kriter 1.3 Litre olmalı bence.




    30C bir rampa gelsinde görüyüm seni 0-100=15 saniye bir araç sonuçta, Kia Sorento bile geçer bunları




  • kia picanto dandik kianın ,dandik bi aracı. 0 km picantoya verilecek parayla dolu iyi 2. el araba alınır. bu araba yalnızca şehir içinde işe yarar. hele bi de otomatikse tadından (!) yenmez.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Biaggi

    kia picanto dandik kianın ,dandik bi aracı. 0 km picantoya verilecek parayla dolu iyi 2. el araba alınır. bu araba yalnızca şehir içinde işe yarar. hele bi de otomatikse tadından (!) yenmez.

    "dandik KİAnın"
  • dandik biaggi! sen hic kia kullandinmi? bu forumda hicbir bilgisi ve deneyimi olmadan yorum yapanlara ancak dandik denir.cunku onlarinda ici bos! simdi bir zahmet klavyene uzanda 1.1 lt dizel 75 bg olan emsali bir arac bulda bizde ogrenelim. lutfen biraz anlamli yazilar yazda herkes istifade etsin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kasarcik

    dandik biaggi! sen hic kia kullandinmi? bu forumda hicbir bilgisi ve deneyimi olmadan yorum yapanlara ancak dandik denir.cunku onlarinda ici bos! simdi bir zahmet klavyene uzanda 1.1 lt dizel 75 bg olan emsali bir arac bulda bizde ogrenelim. lutfen biraz anlamli yazilar yazda herkes istifade etsin.


    Dostum 75 bg falan önemi değil araç küçük ve güvensiz, pikanto alacağına 86 model tüplü mercedes al o pikantoyu 3 sene sonra heryerinden ses gelirde mersoyu çocuğun kullanmaya devam eder,

    Yapmayın bunun dizeli olsa kaç yazar yemin ediyorum gidin 2. el eski Renault 19 alın bundan 10 bin kat daha iyidir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgao2000 -- 30 Eylül 2006; 0:34:03 >
  • tolga dostum yorumuna katiliyorum. ufak arac banada cok ters.ne olursa olsun.isterse mersedes olsun. ben olayi kendi segmenti icinde degerlendirdim. o arkadas sizin gibi yorum yapsa soyliyecek hicbirsey olamaz. bagislayin, ici bos saygisiz yorumlara kiziyorum. kufur eder gibi dandik kianin diye basliyor soze. ben bir otomobilsever olarak hicbir arac icin boyle soze basliyamam.bende 23 milyar ufak bir araca verecegime 2.el daha buyuk guzel bir arac alirim.fakat bunlarida tercih eden var. bu aracta kendi segmentinde dusunulebilecek bir arac. ayrica kullananlarda seviyor bu araci. avrupadada bayagi tutulmus. herhalde beni anladiniz dostum. saygilar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kasarcik

    tolga dostum yorumuna katiliyorum. ufak arac banada cok ters.ne olursa olsun.isterse mersedes olsun. ben olayi kendi segmenti icinde degerlendirdim. o arkadas sizin gibi yorum yapsa soyliyecek hicbirsey olamaz. bagislayin, ici bos saygisiz yorumlara kiziyorum. kufur eder gibi dandik kianin diye basliyor soze. ben bir otomobilsever olarak hicbir arac icin boyle soze basliyamam.bende 23 milyar ufak bir araca verecegime 2.el daha buyuk guzel bir arac alirim.fakat bunlarida tercih eden var. bu aracta kendi segmentinde dusunulebilecek bir arac. ayrica kullananlarda seviyor bu araci. avrupadada bayagi tutulmus. herhalde beni anladiniz dostum. saygilar.


    Eyvallah kardeş.
  • Avrupa Picanto'yu sevdi

    08 Ocak 2005 Cumartesi


    Kia Motors ailesinin A sınıfındaki en küçük üyesi Picanto'nun satışları Avrupa'da 8 ayda 54 bin adedi geçti. Kia'nın en küçük üyesi Picanto, Avrupa'nın gözdesi oldu.
    Kia Motors ailesinin A sınıfındaki en küçük üyesi Picanto'nun satışları Avrupa'da 8 ayda 54 bin adedi geçti. Yıl sonu satış hedefi 54 bin adet olan Picanto, 8 ay içinde yıl sonu satış hedefini yakaladı.
    Sevimli görünümüyle öne çıkan Picanto, 3,49 metre uzunluğunda ve 5 kapılı dizaynı ile hem yetişkinler hem de aileler için kullanım rahatlığı sunuyor. Sınıfına göre en geniş iç hacmine sahip Picanto, canlı renkleri ile Avupa modasının stilini yansıtıyor.
    Picanto, yüksek performansı, düşük CO2 emisyon değerleri (118g/km) ve 100 kilometrede 4,9 litre ekonomik yakıt sarfiyatı ile başarılı bir kombinasyona sahip. Gelecek yıl dizel motor seçeneği ile pazara sunulacak Picanto, daha yüksek performans ve daha düşük emisyon değerleri ile (113g/km) tüketicilerin beklentilerine cevap verecek.
    Yüksek güvenlik standartlarına sahip Picanto, başarılı görüş mesafesi ve yol tutuşu, uyumlu direksiyon ve güçlü ABS fren sistemi, ön hava yastıkları ile optimum koruma kapasitesi sayesinde EuroNCAP çarpışma testlerinde çocuk güvenliği dalında 4 yıldız aldı.
    Avrupa'da Picanto'nun hedef müşteri grubu olan gençlerin, Kia showroomlarına gitmelerinde medyada yer alan test sürüşlerinin önemli bir etkisi bulunuyor. Kia'nın 7 Avrupa ülkesinde rakipleri ile girdiği (Panda, Twingo, Cuore, Alto, Matiz, Smart, Agila ve Arosa ) grup testlerinde kazandığı başarılar da önemli rol oynuyor.
    Ödüller
    İskoçya'da ünlü motor yarışçılarının yaptığı değerlendirmeler sonucu Picanto, İskoçya'da Yılın Küçük Otomobili seçildi. Benzer bir övgü de İzlanda'dan geldi. 6 bin 500 adet Picanto satışı yapılan İngiltere'de, lansman döneminde "think about it" sloganıyla yapılan televizyon reklamları Picanto'ya Yılın Otomobil Reklamı Ödülü'nü getirdi.
    desenize bu otomobili tercih eden 54 bin avrupalı aptal olmalı!!!!!begenen gider alır begenmeyen de almasın ve de karalamasın lütfen saygılar




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.