Şimdi Ara

KİA EV3 DENEYİMLER,KULLANICI YORUMLARI (23. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
9 Misafir (1 Mobil) - 8 Masaüstü1 Mobil
5 sn
801
Cevap
69
Favori
98.750
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu aralar heryerde olduğu gibi Ankara da çok soğuk. Sabahları eksinin altında genellikle. 08:30 da içerisi 20 derece olsun diyorum. Ön cam rezistansı da açık. Buz falan hiçbir şey kalmıyor. Sadece yüzde 1 duşmuş pil. Bu konfor için mükemmel bence.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Car Lover C kullanıcısına yanıt

    zes AC de göstermiyor da DC de gösteriyor.

    diğer DC firmalarda da pil yüzdesi görünüyor en azından benim denediklerimde

  • _EUA_ kullanıcısına yanıt

    Bende EV3 tavsiye ederken son genel müdür açıklamalarından sonra artık bekleyin diyorum konnect geldiğini görmeden vaadini değil resmen geldiğini görmeden alınmamalı seçenekler çoğalıyor daha da çoğalacak.

    Tesla konusuna katılıyorum. telsa togg gibi diğerleride direk satış olmalı artık distribitörlerin ve bayilerin kalkması gerekiyor çağ dışı kaldılar. ben parama bakarım gerisi önemli değil diyen esnaf olmaya başladılar.

  • Ben dışarıda birkez dc de pirim şarj da şarj ettim uygulamadan aracın şarj durumunu anlık doldurma hızını dolmasına ne kaldığını vs gördüm. Carplayde şuan zes varmış sadece eşarjda geldimi bu iş tamam araç içi uygulamadan açtınmı çevrende en yakın şarj istasyonu nerede müsaitlik varmı vs gösteriyor zaten ülkedede eşarj ve zes yaygın gördüğüm kadarı ile

  • wixland kullanıcısına yanıt
    Cevapları kaçırmış olabilirim. Sizde EV3 yok diye anlıyorum. Normalde tavsiye ediyordunuz fakat bu connect olayı olmadığı için artık tavsiye etmiyorsunuz. Dogru mu?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Car Lover C kullanıcısına yanıt

    EV3 var bende ama hep bi şekilde konnectin geleceğini umuyordum fakat son açıklamadan sonra gelmeyeceği anlaşıldı. gelmeyeceği kesin olsaydı almazdım. hatta Tesla model 2 yada Q dedikleri model ile ilgili bilgi bekliyordum ama oda kesinleşmeyince ihtiyaç dolayısıyla aldım.

    evet soranlarada tyavsiye ediyordum artık bekleyin diyorum .


    Ekleme yapayım marka ve araçla ilgili bir sorunum yok önceki aracımda 2023 sportage idi. ama TR distribitör ve bayi tutumları bir sonraki aracımın bir kia olmamasını sağlayacak sekilde fikrimin değişmesine sebep oldular.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wixland -- 3 Mart 2025; 12:50:4 >
  • wixland kullanıcısına yanıt
    Yukarıdaki mesajımda belirtmiştim. Benim araç yurtdışı menşeili olduğu için Me hizmetleri kısıtlamasız tam fonksiyon çalışıyor. Tr de aktif edilen Me hizmetleri ise çok kısıtlı. App stora a girilmiyor. Özellik aktif edilemiyor. Canlı trafik bilgisi yok. Daha birçok özellik de yok. BMW aktif etti ama onlarınki de çok farklı değil. Yurtdışı Kia Connect özelliklerinin bizde de olacağını düşünmek hayal kırıklığı olabilir. Durumu canlı yaşayan birisi olarak bunu çok net anladım. Yoksa uzaktan kilit açıp kapatmak anca arkadaşlara girgirina hava atmaya yarıyor. Bakalım Kia ne yapacak gunun sonunda göreceğiz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Car Lover C kullanıcısına yanıt

    "Modemi de 10 Euro gibi düşünmemek lazım. Bugün iletişim hattı olan Mercedes’e iletişim modülünü takip Mercedes Me aktivasyonunu yapmak yaklaşık 3000 Euro tutuyor. Bunun çok az bir kısmı işçilik ücreti."

    Bilgisayar yük. mühendisiyim. O "modülün" fiyatını 30k€ da diyebilirler. Ama maliyeti? 4G LTE modem sonuçta. Görevi iletişim. AliExpressde 10€ ya satılıyor o iletişim modülleri. Meali, Gerekli protokollerini açıklasın mercedes, o 10€ luk modül ile yapar arabaya takarım. Yani modül takıp aktive etmenin esasen hiç bir zorluğu yok. Plastik el kadar bir aksama 40-50 bin tl fiyat biçmek gibi..."Tutturabildiklerine". Teknik olarak fiyatı yükseltmesi gereken bir olgu yok. Yoksa 3000€ ya güzelinden 2 adet laptoplar alabiliyorsunuz. O yüzden bir iletişim modülünün 3000€ etmeyeceği gün gibi ortadadır.


    Uzaktan iletişim neden önemli? Aracı şarja bıraktığımızda durumunu öğrenmek için ve de dışarı çıkacağınız zaman arabanın içini önceden ısıtabilmek yada soğutabilmek. Belirli bir saatte işe gitme zorunluluğu olmayan kullanıcılar için bir özellik. Yada uzun yola gideceksiniz. Arabanızı şarjda iken %80de bekletirken, telefondan %100'e çıkmasını istiyorsunuz... Ha KIA'da bu özelliklerin hangisi, hangileri var bilmiyorum ama... Olması gerek. Uzaktan klimayı açmanın, şarj seviyesini belirlemenin çok ekstrem özellikler olmadığını düşünüyorum.





  • _EUA_ kullanıcısına yanıt
    Güzel ve iyi niyetli düşüyorsunuz ama maalesef o kadar basit olmuyor iste.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Car Lover C kullanıcısına yanıt

    Bende 2014-2018 arası 116ied vardı araç ilk geldiğinin haftası telefondan kontrol edilir haldeydi sonra btk olayları çıktı tüm servisi kapandı sadece aracın servis bakımı vs geldiğinde msj gönderir hale geldi vs. sonra o araçla almanyaya kadar gittim bulgaristanı geçer geçmez bir anda aracın navigasyonu vs değişti anlık hava durumu yol durumu dab yayını vs eklendi menüye o şekilde avrupa turu attım tr ye döner dönmez eski tas eski hamam moduna geri döndü. Kısaca araçlarımızın alt yapısında bunların hepsi mevcut btk onayı olmadığı için tüm özelliklerini kısık kullanıyoruz sadece olay ne modem ne başka birşey. Ben yunana çıkar çıkmaz kia connecti indirip günceleme yapmayı düşünüyorum mesala şuan bile kim bilir kaç güncelle gelmiştir bu arabaya. Deniycez görücez.

  • Şubat ayında en çok satılan elektrikli otomobil sıralamasında Kia EV3 modeli ile 4. Sırada yer almış.

    KİA EV3 DENEYİMLER,KULLANICI YORUMLARI

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Sunroofun kasasında kullanılan alüminyum malzeme ve böcek perdesinin gerek malzemesi gerek işçiliği çok başarılı. Mercedes’te bile böyle değil bazı kısımlar.

    KİA EV3 DENEYİMLER,KULLANICI YORUMLARI

    KİA EV3 DENEYİMLER,KULLANICI YORUMLARI

    KİA EV3 DENEYİMLER,KULLANICI YORUMLARI

    KİA EV3 DENEYİMLER,KULLANICI YORUMLARI

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Tabii hep olumlu yanları yazmayayım. Bazı olumsuzluklar da var. Örneğin camların açılıp kapanması. Seri bir şekilde açılıp kapanmaları, arka tarafların komple açılması çok güzel fakat hem açılışın hem de kapanışın sonlarında biraz yavaşlaması lazım. Tak tuk hareketler baya sert oluyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • halitozbasli kullanıcısına yanıt

    darısı başımıza, şimdiden iyi deneyimler dilerim.


    Kia Connect Store | The Kia EV3



    KİA EV3 DENEYİMLER,KULLANICI YORUMLARIKia Worldwideyoutube
    Entertainment, convenience, display themes, and more. Experience new possibilities with the Kia Connect Store. #Kia #EV #EV3 #MovementThatInspires
    https://www.youtube.com/watch?v=SZaGMjENGuw
  • Car Lover C kullanıcısına yanıt

    En sevmediğim yanı arka spoyler arka camı fazla kapatıyor arası toz toprak doluyor bez bile zor giriyor, birde stop lambası girintili cıkıntılı silmesi temizlemesi eziyet. Arka kamera çok açıkta yağmurda çamur sıvanıyor, Camların hızlı hareket etmesi ince ayar çekmeyi zorlaştırıyor ve kuvvetli yan rüzgarlardan etkileniyor, Her çalıştırdığımda şerit ortalamayı kapatmak modu ekoya almak vs gerekiyor keşke bir kısa yolla özelleşe bilse. Bmw de bir kez özelleştirmiştim bir daha hiç açmadım şerit takibi vs. Bunda bildiğin checklist lazım mübarek. Birde kliması zaten ısı pompası var üzerinde ısıtmayı da soğutmayı da onunu üzerinde yapıyor niye ayrıyeten ac tuşu koymuşlar anlamadım sabahları bildiğin klima kompresörü sesi duyuluyor araç ön ısıma modundayken ve kabin ısısı 22 dereceye ayarlıyken dış ısı 10 dereceler olsa dahi kabin içi ısı sensörü güneş gördü mü bir anda klimayı açıp içeri soğuk basmaya başlıyor koltuk soğutma çalışmaya başlıyor vs oto moddayken havalandırması mevsim geçişlerinde dengesiz çalışıyor. Ondan klima ile koltukları birbirinden ayırdım; BMW de ilk aldığımda 22 derece otoya almıştım 5 sene bir daha ne ısısını artırdım ne düşürdüm bu bu konuda biraz enayi muhtemelen update düzelecektir.

    Sevdiğim yanı yol tutuşu göründüğünden çok daha iyi espsi ve durma kabiliyeti şahane, önüme traktör atladı dün akşam üzeri bodoslama giriyordum yokuş aşarı 110la giderken hem durdu hem kaçtı milim savurmadan bu kadar kısa ve dar araba için beklenmeyecek çeviklikte ve dengede kaçına bildim .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi halitozbasli -- 5 Mart 2025; 12:0:5 >




  • halitozbasli kullanıcısına yanıt
    Bu aracı alırken sabah kaloriferini bu kadar etkin kullanabileceğimi hiç düşünmemiştim açıkçası. Bende koltuk ve direksiyon kalorifer ile bağlantılı değil ayarlarda. Sadece ısıtma ve ön cam rezistans seçili. Bu aralar Ankara çok soğuktu. Sabahları hep sıfırın altındaydı hava. Sabah 08:00 de 20 dereceye ayarlı araç. Her yer mis gibi araçta. Akşam üzeri 18:00 de arabayı bırakıyorum. Ertesi sabah alıyorum. Isıtmaya rağmen araba pilden sadece yüzde 1 kaybetmiş oluyor. Diğer elektrikli araçlarda durum nasıldır bilmiyorum ama bu araçta çok iyi buldum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Car Lover C kullanıcısına yanıt

    Çok başarılı pre heat özelliği egede şarj bile yemiyor Şubat ayı ortaları sadece sabahları 0 ila 2 derece arasıydı insan garipsiyor yahu böylede birşey varmış diye. Muhtemelen asıl yazın bu ön ısıtma ve soğutmanın konforunu dahada hissedicez.

  • Arkadaşlar merhaba, giriş paketi olan model alınır mı kullanan varsa genel olarak yorumlarını alabilir miyim?

  • mehmetsahin12 M kullanıcısına yanıt
    Alınır

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bugün gittim, aracı incledim denedim.

    Öncelikle interentteki videoda, arka koltukların yattığını görmüştüm. EV6 daki gibi. Ama malesef üretim vakti o özelliği EV3 den çıkartmışlar. Arkada neden ortada duran saçma bir bar var? Aha bu yüzden. Normalde arka koltukların o bara kadar yatması ve uzun yolculuklarda arka koltuğun rahat ettirmesi gerekiyor. Peki niye kaldırılır ki böyle önemli bir özellik. Standart Range olana yine koyma ama long range araçlarda, arkada yolculuk edecek yolcular için çok önemli bir özellik. Arabanın tasarımında var, sonradan niye çıkartıyorsunuz? Saçma. Yurt dışında da çıkartılmış. Heralde 2-3 sene sonra makyaj yaptık diyip koyacaklardır. Yazık olmuş...


    Müşteri temsilcisine, internet gelecek mi diye sordum gelecek dedi. Sonra Mercedes namussuzluk yapmış, eski sattığı araçlara getirmiyormuş da falanca tarihten sonra satılan araçlara gelecek demiş. KIA da da böyle bir şey olur mu dediğimde, neden namussuzluk olsun dedi. Olayı BTK'nın eski araçlara izin vermemesine bağladı. KVKK dedi bir şeyler dedi... Mercedes ondan öyle yapmışMIş, BTK izin vermediğinden açmıyormuş meğer. Kimse açamamış o şekil. Eee ama Tesla'ya izin verdi, daha önceden sattığı arabalara internet geldi ama dedim. "O konunun ucu cumhurbaşkanına kadar gider" dedi. Sanırım parayı veren şirket istediği izini alabiliyor demek istedi. Eee BYD de önceden sattığı arabalara açtı dedim. BTK onlara da izin vermemeli o zaman diyince, "bu gelen EV3 arabaların içinde modem cihazı OLMAYABİLECEĞİNDEN" söz etti. Yani sadece hayalet ekrandan kısmamışlar, arabanın donanımına dahil olması gereken modem cihazları da kırpmış olabilirler. Tabi kesin söylemiyorlar ama şirket içinden bu şekilde NET bir bilgi var anladığım kadarı ile.


    Test sürüşünde, internet gelir ise KIA'nın ona da aylık ücret alacağını söyledi. Ayıp bir şey. En azıından 5-10 sene almaması gerekir. Bu şekilde müşteri kaybeder bence ama... Türkiyedeki distirbütörünün zihniyeti müşteriyi domuz olarak görüp ondan kıl yolmak ise ayda 300-500 de bana ver diyebilir internet bağlantısı için. Kim dur diyecek? Namus meselesi. Ha o noktada birinin kafası atar, rekabet kuruluna şikayet eder de haksız ticari uygulama sebebi ile bir kaç yüz milyon tl ceza kestirilir mi bilemem tabi...


    Alana hayırlı olsun. Güzel, konforlu, kullanılası bir araç. Arabaya bir lafım yok.

    + ları say say bitmez.

    - leri: internet yok, dolayısı ile yapay zeka yok, ChatGPT, güncelleme için servise mahkumsunuz.

    Tam bilmiyorum ama, infotaiment olmadığından, anahtarsız, sadece telefon ile arbaayı çalıştırmak da mümkün değil zannedersem.

    hayalet ekran yok, kırpılmış...

    camlar yurt dışındaki gibi akustik cam değil.

    kablosuz telefon şarjı 50w değil, 15w.

    verimlilik açısından vasat. (sürtünme 0.26 larda...)

    Vergisiz çıplak fiyatı avrupadan daha pahalı. Distribütörü belki öyledir ama, biz avrupadan zengin miyiz?

    GT-Line de gereksiz bir Piano Black plastik aksam var çamurluklarda. çamurluk ve Piano black... Saçmalık. İllaki çizilecek. çamurluk bu. Fırça sürsen bittiii, geçmiş olsun. Keşke alt modellerdeki gibi "sert mat plastik" kullansalarmış. En azından dayanıklı olurdu. çizildiği belli olmazdı. PPF şart.

    Arka koltuklar tasarımında olmasına rağmen arkaya yatmıyor ama sadece bize değil, avrupalıya da yatmıyor, malesef.


    Ayrıca yurt dışında konuşukduğuna göre yıl sonuna doğru 22kW AC şarj getiriceklermiş. çok da önemli değil ama. Olsundu.


    Arabayı gerçekten beğendim ama tabiki interneti olmayan ve şu an aldığınız araçlara gelmeMEsi kuvvet ile muhtemel bir arabayı 2025 yılında alamayacağım. Acelem de yok. İnternet gelince tekrar bakarız.

    Evdeki su ısıtıcıyı bile telefondan çalıştıran biri için, arabasının internete bağlı olmaması pek kabul edilebilir bir durum değil.

    "Arabaya internet bağlatınca haber edersiniz" dedim. İllaki bir noktada gelir ama bu süreçte Juniper de gelir, ucuz tesla versiyonu piyasaya girer. Yeni yeni rakipler de çıkar. Fiyatlar da düşer ($ bazında). O noktada bu arabanın bu fiyatlara satılması zaten çok zor olur. Ama distribütörün kar marjı o kadar yüksek ki, o rekabet içine girdiğinde illaki indirim yapacaktır diye düşünüyorum.

    2024 model alırsanız 200k tl %0 faizsiz kredi veriyorlar. Peşin alırsanız da yine 2024 modelleri 30-35 bin tl indiriyorlar...





  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.