Şimdi Ara

KİA EV3 DENEYİMLER,KULLANICI YORUMLARI (20. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (2 Mobil) - 6 Masaüstü2 Mobil
5 sn
749
Cevap
66
Favori
84.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • wixland kullanıcısına yanıt
    İpedal: Tek pedal kullanma konforu.
    Auto regen: Öndeki araç ve yokuş olması durumlarında regen seviyesini de algılayarak yine tek pedal konforu sağlıyor.

    Bir kaç durumu yazarsak daha net göz önüne gelir;
    1. Sıkışık trafikte dur kalk.
    2. Kırmızı ışığa yaklaşırken.
    3. Kırmızı ışıkta bekleyen araca yaklaşırken.

    Birinci durumda ipedal bize tek pedal ile durma kalkma konforu sağlar, auto regen de aynı konforu sağlarken öndeki aracı da algılaması sebebiyle öndeki araç ile aramızdaki mesafeyi de otomatik ayarlar. İpedalda mesafeyi yani pedaldan ayağımızı ne zaman çekeceğimizi, regen seviyesini de düşünerek bizim ayarlamamız gerekli.

    ikinci durumda ipedal ile ışığa yaklaşırsak yine göz kararı ve regen seviyesini düşünerek aracın ışıkta durması için nerede ayağımızı gazdan çekeceğimizi biz ayarlarız. Auto regende ise ışıkta araç yoksa fren pedalı basmamız gerekecek aksi halde durmayacaktır. Burada manuel regen yani kulakçıklarla kademeli şekilde regen yaparak ışığa yaklaşıp fren pedalıyla durabiliriz.

    Üçüncü durumda ise ipedal açıksa ikinci durumdaki gibi ışığa yaklaşmamız gerekir. Auto regen açık durumda yaklaşırsak araç ışıktaki aracı algıladığı anda otomatik olarak regen seviyesini ayarlayarak araca en ideal seviyede yaklaşıp duracaktır hatta ışığın yeşile dönmesi halinde öndeki araç hareket ettiğinde regeni keserek araca salınım yaptırması fevkalede yerinde oluyor. Bu durum aslında ipedalın yarı otonam hali gibi geliyor bana.

    Benim genelde şehiriçinde karşılaştığım bu üç durumda ikinci durum(ışıkta araç olmaması) durumu dışında hepsinde en mantıklısının auto regen olduğunu düşünüyorum halitozbasli’nın da dediği gibi frene basıldığında da regen yaptığı düşünülünce regen ve salınım yapılması gereken durumların hepsinde kullanışlı olduğu düşünüyorum. Bu ipedal ile göz kararı durmak için ayağı gazdan çekme zamanlamasını ayarlama sorununu da ortadan kaldırıyor neden sorun diyorum çünkü eğer erken ayağımızı gazdan çekersek öndeki araçla aramızda boşluk kalıyor bu durumda mesafeyi azaltmak için tekrar aracı kaldırmamız gerekiyor bu da tüketimi artıyor auto regen bunu mükemmel şekilde ayarlıyor.

    Sonuç olarak auto regen şehir içinde mantıklı iken önde araç olmadığı durumlarda fren pedalıyla regen yaparak maksimum regen yapmamızı sağlar diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semiiih -- 27 Şubat 2025; 19:12:43 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • ohh beyin fırtınasına gel. döktürmüşsünüz sevgili forumdaşlar.


    paylaşın paylaşın.


    not aslında EV6 nın tipi daha hoşuma gitti. SUV sevmem derim her daim. Ben TOGG T10X değilde TOGG T10-F sedan bekleyenlerdenim. Aslında soka octavia liftback denen de kullanmdım , citroen c4 cactus deykende bu ne ya crossover ara model demiştim. Bu Kia Ev3 ümüzde sanki SUV değil , çok küçük vs diyorlar ama bilmiyorum GT-LINE 19 dışı küçük içi büyük Dr Who izleyenler bilir TARDİS içinde aynı laf dizide sıksık geçer.


    EV6 benim kullanım için büyük dedim. EV2 daha görmedim. EV4 ise gelmiş çıkmış karşımıza.


    https://www.donanimhaber.com/2025-kia-ev4-tanitildi-iste-tasarimi-ve-ozellikleri--188310





  • semiiih S kullanıcısına yanıt
    Bravo. Çok güzel açıklama.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bir sorum olacak. kumandadan park halindeyken başta hold'a basıp aracın içinde değilken arabayı ileri geri götürmeye çalışıyorum ancak iki defa denememe rağmen yapamadım. Bir tekniği mi var?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tanzey -- 27 Şubat 2025; 13:37:54 >
  • Tanzey kullanıcısına yanıt
    Öncesinde kilitleme tuşuna basılması lazım. 3 tuş kombinasyonu var.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • GoGoBaBa kullanıcısına yanıt

    Kia Ev3 GT LINE

    Trafik sigortası 5350 TL AXA Peşin

    Kasko 14350TL AXA 10 Taksit

    İkiside Kia tarafından yapıldı.

  • eraxes E kullanıcısına yanıt

    Ben bunun kendinden 15 metre kablolusunu aldım. Çok uzun süreler sarj etme imkanım olmadı. Araç 10 günlük olunca daha %80 den 47 ye anca inebildik şehir içinde. Uzun süreli şarj ettiğimde buraya yazarım düşüncelerimi.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoGoBaBa

    ohh beyin fırtınasına gel. döktürmüşsünüz sevgili forumdaşlar.


    paylaşın paylaşın.


    not aslında EV6 nın tipi daha hoşuma gitti. SUV sevmem derim her daim. Ben TOGG T10X değilde TOGG T10-F sedan bekleyenlerdenim. Aslında soka octavia liftback denen de kullanmdım , citroen c4 cactus deykende bu ne ya crossover ara model demiştim. Bu Kia Ev3 ümüzde sanki SUV değil , çok küçük vs diyorlar ama bilmiyorum GT-LINE 19 dışı küçük içi büyük Dr Who izleyenler bilir TARDİS içinde aynı laf dizide sıksık geçer.


    EV6 benim kullanım için büyük dedim. EV2 daha görmedim. EV4 ise gelmiş çıkmış karşımıza.


    https://www.donanimhaber.com/2025-kia-ev4-tanitildi-iste-tasarimi-ve-ozellikleri--188310





  • Tanzey kullanıcısına yanıt
    Araç kitli.
    Hold a basmadan önce kilit tuşuna tekrar basın. Sonra hold basılı tutun 3-4 saniye ufak bir ses gelmesi lazım.. araç çalışıyor.
    Sonra ileri geri yapabilirsiniz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar KIA connect'in araçlarımıza gelmesi için bir mailin çalışması yapacağız hem Türkiye distribütörüne hem de ana üreticiye Kore'ye Metin hazırladık o metini burada da paylaşırım ama isteyenler WhatsApp grubumuza da dahil olabilir iyi akşamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AZ RM A kullanıcısına yanıt
    Pm atar mısınız? Diğer Kia modellerine de istesek güzel olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gladiator947 -- 28 Şubat 2025; 1:10:30 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • WhatsApp grubunuzu paylaşabilir misiniz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • AZ RM A kullanıcısına yanıt
    Benzer bir konu Mercedes’te de çok konuşuldu. Teknik olarak aracın elverişliliği çok önemli. Bağlantısı olmayan araçlar aslında iki gruptan oluşuyor. Bir kısmında iletişim modülü, ilgili kablo setleri ve anten mekanizması varken, ikinci grupta hiçbirisi yok. İlkinde açılma ihtimal var iken, ikincisi nerdeyse mümkün değil. Servis zaten yapamıyor. Bu seviyede bilgili eleman yok. Ancak teknik bilgisi çok üst seviye özel bir usta olacak ki o yapacak. Bu ikinciyi Türkiye’de sadece Mercedes araçlarda yapabilen bir kişi var. Diğer markalar için maalesef.

    Bu araçlarda modemin yeri de çok zorda. Linkte Niro ile ilgili bilgiler var ama bizdeki de az çok benzer şekilde dizaynı edilmiştir. Zor bir çalışma yani.

    https://www.kianiroforum.com/threads/how-to-remove-head-unit-lte-modem.10464/

    Umarım bizim araçlarda durum birinci anlattığım gibidir. Yoksa boşuna ümitleniriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Car Lover -- 28 Şubat 2025; 6:41:4 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Car Lover C kullanıcısına yanıt

    özellikle sorguladım kime ulaştıysam sorduysam hayır mümkün olmayacak dendi.


    kia genel müdürünün röportajında açıkca kia EV3 lansman sonrası kendi söyleminde açıkca 2025 den sonra gvetireceğimiz araçlarımızda uygunluk olacak dedi.


    umutları tüketmek işstemedim servis'e aracı teslim almaya gittiğimde sordum. mümkün değil dendi, aparata zamazingo takıp halledilemez dediğimde ise bu seri için olmayacak dendi hem head-up disoplay , hemde kia connect için.



    KİA EV3 DENEYİMLER,KULLANICI YORUMLARI

    Can Ağyel BTK nın yerli server şartı için KİA yatırım planlıyor, 2025 yılı itibariyle çalışmaların devreye alınmasını düşünüyoruz onaylanırsa demişti. Bu süreç ile alakaı bilgileri takip etmeye çalışıyorum. Umarım hızlanır , zaten planlarda olduğunu söylediği kia ev3 toplantısında 2024 serisi araçlaımız için mümkün olmayacak diye söyledi. AMA şimdi yeni getirdikleri modellerin tanıtımında KIA CONNECT den bahsetmeye başladılar. DEMEK Kİ bir kıpırdanma var süreç işliyor, kendileride bunun çok önemli olduğunun farkındalar, rakiplerinin tercih sebebi. TESLA yı neden tercih ettiniz dediklerinde alan kişi ilk önce ben teknoloji meraklısıyım arabamın da bu çağa ayak uydurmasını isterim diye söz başlıyor. BYD afferim hiç uzatmadı olayı, yani fabrika kurulupta burda üretlenlere kadar zamanı yayabilirdi. KİA TÜRKİYE BTK yasal zorunluluk ve global KIA nın yatırım yapması planı vs diye olayın miladını 2025 de gelecek modeller için diye söylemesini genede çok takmadım, çünkü eski tecrübelerim ile imkansız , mümkün değil denen bir çok şeyi başaranlar çıkıyor. Bakalım bize maliteyi ne olacak.


    Elbette mail kampanyası toplu başvurular çok önemli olacaktır, süreç hızlanacaktır. Ama senin de dediğin gibi birinci seçenek olası değil gibi. Ama bu konuda nedense ağız birliği var. NET söylem var, buda hayal kırıyor, ama ben bir şekilde "belki"ciyim.


    Olmaz ise satar EV4 hatcback alırım. Tüm özellikler bizim araçtaki gibi. SUV zaten benim ilk tercihim değil idi der kendimi kandırım :D zaten ilk olarak EV6 ya meyilleniyordum sonra kullanım açısından EV6 yerine EV3 GTLine çok mantıklı geldi. O zaman head-up var sanıyordum yurtdışı videolarda görmüştüm aklıma bile gelmedi olmaması, kia connect çok önemli değil diyordum ama sonra takıldım neden yok yahu yılların kia sı uzun zmandır Türkiye'de , çelik motor istese BTK , opretaör anlaşması vs halleder idi dedim, ama seninde nahsettiğin 2.seçenek araç olduğunu duyunca eyvah dedim. Ama dünyanın sonuda değil benim için, arabayı sevmeye başladım , her bindiğimde fırsat buldukça, videolarda izlemek gibi değil.


    Heleki biraz başım karışık , burada forumdaşlar sanki ben gibi bilgisi olmayanlar için regen ve i-pedal a giriş yapmışlar. Printer olsa döküp tekrar tekrar okuyacağım :D öğrenmem lazım. Şimdilik sadece direksiyon sürücüsü oldum ki beni şaşırttı. Benim ilk EV deneyimim olduğu için bazı marka modellerdeki handikaplar yok, çok dengeli bir mini SUV yolda iyi kıvrak, ağır olmasına rağmen sanıyorum GTLINE daha ağır idi batarya büyüklüğü ağırlığı mı farkı sebebli belkide emin değilim vs vs , çok az kullandım ama kıvraklığı güzel, ama mayıs dan itibaren daha çok şehir içi ve şehirdışı tecrübeleri ile tanıyacağım arabamı.


    haa bu arada organizasyonu yapın pankartları dözvizleri hazırlayın çelik motorun önünde eyleme gidelim deyin gelirim, kendimi zincirlerim de. Emekli olduğumuza bakmayın KYOTO MİTİNGİ kadıköy anadolu yakasında en başta yürüyen slogan atanlardanım. Kendim için olmasada hak arama konusunda elimi taşın altına koyarım. idari kadroda çalıştığım halde , diğer personelin hak arayışında halay çekmiş, çadırda kalmış, hatta bazı mitinglerde zopa da yemişimdir , en son kadıköyde Emekli mitingine katıldım , enson kültür etkinliği eylemi açısından Barış-A-Rock 6 idi sanırım onunla jubilemi yaptım. Eyy kia türkiye bak gümbür gümbür geliriz , ama çelik motor tınlar mı bilemem. Globalde bu tür hareketlere daha duyarlı oluyorlar .





  • Birkaç deneyim sonrası fark ettim ki AVM’lerde aracı kafadan şarj istasyonuna yanaştırırken dikkatli olmakta fayda var. Her ne kadar aracın zeminden yüksekliği fena olmasa da öyle 20 cm lik araçlar gibi değil. Lastik ebatından oturu GTline 1 cm daha yüksek.
    Neyse, yerdeki sarı renkli bariyerler genellikle aynı yükseklikte. Lastikler değene kadar gidildiğinde hemen lastiğin önündeki plastik rüzgar katsayısı düşürücü parçalara çarpması olası. Bunlar esnek malzeme de değil. Çarptığında büyük ihtimalle kırılacaktır. Dikkatli olmakta fayda var. Ben kendimce çözümü ön kameradan nirengi almakla buldum. Kameranın kör noktasının bitişini mavi alanla denk getirince sorun yok.

    KİA EV3 DENEYİMLER,KULLANICI YORUMLARI

    KİA EV3 DENEYİMLER,KULLANICI YORUMLARI

    KİA EV3 DENEYİMLER,KULLANICI YORUMLARI

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Tanzey kullanıcısına yanıt

    kilit tuşu + 2sn hold tuşu sonra ileri geri

    hareket etmeden bir gacırtı geliyor onu duyunca harekete başladığını anlarsın

    bazen bu detay atlanıyor ama araca 3-4mt mesafede değilseniz araç açılır ama hareket etmez. balkondan çok denedim :)

  • semiiih S kullanıcısına yanıt

    Daha önce yazdığım gibi toplam 8 farklı regen ayarı ile herkezin ayağına göre pedal yapmışlar adamlar hyundai grubu dışında bildiğim diğer markalarda bu kadar seçenek yok aracın en iyi kısmı bu


    Auto regen kullanımı konusunda söyle oluyor dediğiniz gibi öndeki araca göre regen yarı otonom gibi güzel olsada bu kullanımda tek pedalla gidip daha sonra şehir içinde yol ayrımı dönüşler önü boş ışıklarda durma için frene basmak gerektiğinde tek pedaldan 2 pedala geçmek özellikle mahhale aralarında sık dönüşlerde kullanmak bana konforlu gelmedi. benim konsantrasyonum ile ilgili bir durumda olabilir.


    Auto regendeyken ikinci durumda bahsettiniz önde araç yokken yavaşlamak için manuele geçmek ise çok adımlı bir ayar gibi bana uzun geliyor çünkü önce uzun sağ kulakçıga basıp autoyu kapatmak ardından sol ile regeni manuel arttırmak lazım. Birde harekete geçince tekrar autoya almak için sağ uzun bas falan uzun yolda olurda şehir için çok pratik gelmiyor bana.

    Bir önceki versiyondaki gibi autoda iken direk sol kulakçıkla gecici manuel regen arttırım olsa daha kullanışlı olurdu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wixland -- 28 Şubat 2025; 9:40:3 >




  • Arkadaşlar aracı iyice araştırdıktan sonra almak istediğim için her türlü kullanıcı yorumuna ulaşmaya çalışıyorum. Şikayetvar.com'da 5-6 tane kadar ICCU modülü arızası şikayeti gördüm. Aranızda bunu yaşayanlar var mı? Basit bir cep telefonu ya da televizyon değil araba alınacağı için ince eleyip sık dokumaya çalışıyorum, araçtaki arıza durumu vs nedir? Aracın en büyük özelliği uzun menzilli olması, bunun dışında diğerlerinden çok bir artısını görmedim açıkçası.

  • Deeper D kullanıcısına yanıt
    Bu konuyu fırsat bulduğunuzda baştan sonra incelerseniz şayet bence sorularınızın cevaplarını bulursunuz. Kendi sınıf ve fiyat kategorisindeki hiçbir araçta olmayan veya daha alt seviyede olan özellikleri resim ve linklerle paylaştım. Dediğiniz şikayeti de acikcasi ne burada ne de çevremde duymadım. Pil büyüklüğü zaten teknik özellikler kısmında bilinen bir gerçek. Lastiklerin özelliğine kadar resimlerle yazıldı aslında burada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Car Lover -- 28 Şubat 2025; 9:59:57 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.