Şimdi Ara

KESİNLİKLE MONSTER ALMAYIN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
2
Favori
8.037
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KESİNLİKLE MONSTER'DAN UZAK DURUN.ALMAYIN YA DA ALMA GİBİ BİR HATA YAPTIYSANIZ SERVİSE KESİNLİKLE GÖNDERMEYİN ÇÜNKÜ OLDUĞUNDAN DAHA FAZLA SORUNLA GELİYOR!
    monster tulpar t5 v1 modeline haziran 2015den beri sahibim.
    aldiğimda cihaz problemli gelmişti ve ondan beridir problemleri bitmiyor.aldığımdan beri bilgisayarım garanti servisinden çıkmadı.
    MONSTER PROBLEMLİ CİHAZ SATIYOR SONRA O PROBLEMLERİ TAMİR EDİP COK KALİTELİ SERVİS VERDİĞİNİ İDDİA EDİYOR.
    cihazı aldığımdan beri 8 defa servise gönderdim. hepsinde de daha problemli bir sekilde bana geri gönderdiler. ve her gönderdiğimde ortalama 1 hafta bilgisayarsız kaldım.

    yakın zamandaki servise gönderdiğim cihaz bugun elime ulastı.
    "dahili mikrofon calısmıyor, kasada catlak var, pil mandalı kırık, ekranda önceki görüntünün izi kalıyor." sikayetiyle göndermiştim.
    bir önceki servisten dönüşünde de kasada catlak vardı pil mandalı kırık idi. yani benden kaynaklanan bir sorun değil. fakat servis bunun kullanıcı hatası oldugunu garanti kapsamında onarmayacaklarını söylediler.
    ki daha önce de aynı sekilde cihaz elime kırık ulasmıstı, o zamanlar onarım yapmıslardı.
    aynı sorunun iki kere olması rastlantı değildir. SORUNUN KAYNAĞI KULLANICI HATASI DEĞİL MONSTER'DIR.

    ayrıca ekranda görüntülerin izleri kalma sorunu var. fakat servise gönderdiğimde hicbir sorun bulamamıslar nedense(!)
    ekranda kesinlikle böyle bir sorun vardır.

    daha önce taktıkları 4 tane ekranda ölü pixel vardı. 2 sinde sürekli göüntülerin gölgeleri kalıyordu. 1 tanesinde ekranda dikey seritler halinde yanmayan pixeller vardı.
    toplamda 7 tane ekran takıldı 7tanesi de sorunluydu. hala da sorunlu.
    MONSTER BU ŞEKİLDE MÜŞTERİLERİNİ MAĞDUR ETMEKTEDİR. BU YÜZDEN KESİNLİKLE ÖNERMEM!!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hssapiens -- 4 Haziran 2018; 22:10:5 >







  • Sn. Forum Üyeleri ve Değerli Arkadaşlar;

    Müşterimizin teknik servisimize ürününü ilk gönderdiği 21.11.2015 tarihinden, en son gönderdiği 10.03.2016 tarihine kadar olan tüm servis kayıtlarını bugün detaylı bir şekilde inceledik ve arkadaşlarımızdan konu ile ilgili bilgi aldık.

    Özellikle ifade etmek isteriz ki tüm bu süreçlerde müşterimizin konunun ilk mesajında özellikle belirttiği "dahili mikrofon çalışmıyor, kasada çatlak var, pil mandalı kırık, ekranda önceki görüntünün izi kalıyor" şeklindeki şikayetleri ve buna karşın oluşan tüm talepleri teknik servisimizce olağanüstü bir müşteri memnuniyeti anlayışıyla hassasiyetle ele alınarak değerlendirilmiştir.

    Aşağıda bu süreçlerin ayrıntılarını bulabilirsiniz.

    1.Geliş

    Kabul Tarihi: 21.11.2015
    Teslim Tarihi: 23.11.2015

    Problem Tanımı (Müşteri Şikayetleri)
    Ekranda önceki görüntünün izleri kalıyor. Ekranın değiştirilmesini istiyorum. İlk aldığımda ekranın arkasındaki kısımda çizik vardı. Servis not almıştı. Touchpad'in önündeki ışıklarda renk atması var. O kısmın değiştirilmesini istiyorum. İlk aldığımda Intel stickerı yoktu. Elinizde fazla varsa yapıştırabilir misiniz?

    Ürünün Fiziksel Durumu
    Touchpad'de renk atması mevcut. Kasanın üzerinde derin çizik mevcut. Yüzeysel lekeler var.

    Teknisyen Gözlemleri
    Cihazın A Cover, C Coverı ve LCD paneli değiştirilecek.

    Yapılan İşlemler
    Cihazın A Coverı (LCD Cover), C Coverı (Keyboard Cover) ve cihazın LCD paneli değiştirildi. Cihazdaki eksik olan Intel Stickerı yapıştırıldı. Cihazın genel bakımları yapıldı.

    2.Geliş

    Kabul Tarihi: 28.11.2015
    Teslim Tarihi: 30.11.2015

    Problem Tanımı (Müşteri Şikayetleri)
    LCD panelde ölü piksel var (1 adet), ikinci HDD yuvasına HDD takmak istiyorum ancak HDD sabitleyecek aparat yok. LCD panelde kararma ve gölgelenme oluyor, görüntünün izi kalıyor.

    Ürünün Fiziksel Durumu
    Cihazın genelin yüzeysel çizikler ve lekeler mevcut.

    Teknisyen Gözlemleri
    LCD arızalı.

    Yapılan İşlemler
    LCD değiştirildi, HDD sabitleme aparatı cihaz içerisine takıldı ve bakım yapıldı.

    3.Geliş

    Kabul Tarihi: 05.12.2015
    Teslim Tarihi: 07.12.2015

    Problem Tanımı (Müşteri Şikayetleri)
    Ölü piksel var. Bios güncellemesi varsa günceller misiniz?

    Ürünün Fiziksel Durumu
    Yüzeysel leke ve çizikler mevcut.

    Teknisyen Gözlemleri
    Cihazın paneli değiştirilecek.

    Yapılan İşlemler
    Cihazın paneli değiştirildi. Bios sürümü güncel olduğu gözlemlendi.

    4.Geliş

    Kabul Tarihi: 10.12.2015
    Teslim Tarihi: 14.12.2015

    Problem Tanımı (Müşteri Şikayetleri)
    Ekranda ölü piksel var, pil tırnağı kırık yerine oturmuyor. Aynı sorunun 4.kez olmasından dolayı cihazın birebir değişimini istiyorum.

    Ürünün Fiziksel Durumu
    Cihazın genelinde yüzeysel çizikler ve lekeler var. Şarj adaptöründe zedelenme ve bantlar var.

    Teknisyen Gözlemleri
    V1Ç4K1502000076 seri nolu cihaz V1Ç4K1411000001 seri nolu cihaz ile değiştirilecek. Cihazın HDD'si yeni cihaza aktarılacak.

    Yapılan İşlemler
    V1Ç4K1502000076 seri nolu cihaz V1Ç4K1411000001 seri nolu cihaz ile değiştirildi. Cihazın HDD'si yeni cihaza aktarıldı.

    5.Geliş

    Kabul Tarihi: 18.12.2015
    Teslim Tarihi: 18.12.2015

    Problem Tanımı (Müşteri Şikayetleri)
    Bilgisayarın içindeki 2.HDD SATA portunun vidaları ve fanın vidası yok.

    Ürünün Fiziksel Durumu
    Yüzeysel lekeler mevcut.

    Teknisyen Gözlemleri
    Cihaz servisimize ulaştığı zaman fan vidasının eksik olmadığı tespit edilmiştir. Cihazdaki HDD yuvasındaki 2 vida eksik olduğu görülmüştür.

    Yapılan İşlemler
    Cihaz HDD yuvasındaki 2 vida eksik olduğu görülmüştür ve eksik olan vidalar "Oğuz Bey" ile yapılan görüşmede tamamlanacağı bilgisi verilmiştir. Cihaz servisimize ulaştıktan sonra Oğuz Bey defalarca aranmış ulaşılamamıştır. Cihazın eksik olan "2" adet vidası tamamlanmış cihazın sorunsuz çalıştığı tespit edilmiştir.

    6.Geliş

    Kabul Tarihi: 05.01.2016
    Teslim Tarihi: 07.01.2016

    Problem Tanımı (Müşteri Şikayetleri)
    Ekranda dikey çizgiler var, özellikle yeşil renklerde belli oluyor. Daha önce LGD046F panel vardı fakat LGD044F ile değiştirilmişti. LGD046F'in kontrast oranı çok daha yüksekti, LGD044F'deki renkler çok soluk gözüküyor. Paneli LGD046F ile değiştirebilir misiniz? Bilgisayarın ön kısmında açıklık var, sanırım tırnaklardan biri kırılmış. Sol ön köşede ufak bir çatlak var. Bilgisayarın alt tırnaklarından bir tanesi kırık.

    Ürünün Fiziksel Durumu
    Cihazın genelinde hafif tozlanma var, C Cover sol ön köşede çatlaklar var.

    Teknisyen Gözlemleri
    Cihazın C Coverı değiştirilecek. Cihazın LCD paneli değiştirilecek. Cihazın alt kasa kapağı değiştirilecek.

    Yapılan İşlemler
    Cihazın C Coverı değiştirildi. Cihazın LCD paneli değiştirildi. Değiştirilen panele ölü piksel testi yapıldı. Cihazın alt kasa kapağı değiştirildi, tırnakların tam olduğu görüldü. Cihazın bütün kozmetik aksamları ve dış görünümü detaylıca test edildi sorun veya kusur görülmedi.

    7.Geliş

    Kabul Tarihi: 10.03.2016
    Teslim Tarihi: 15.03.2016

    Problem Tanımı (Müşteri Şikayetleri)
    Dahili mikrofon çalışmıyor. Kasada çatlak var. Pil mandalı kırık. Ekranda önceki görüntünün izi kalıyor.

    Ürünün Fiziksel Durumu
    Batarya kilit tırnağı kırık. Sol kol koyma yerinin yan kasasında kırık var. Yüzeysel leke ve çizikler mevcut.

    Teknisyen Gözlemleri
    Cihazın ekranında leke kalıyor diye kayda alınan cihaz detaylı olarak test edilecek. Cihazın mikrofondaki ses kaydı yapmıyor bilgisi var test edilecek. Cihazın C Coverında ve D Coverında iç kısımlarında darbeye bağlı olarak çatlaklar var. Cihazın D Coverında pil yuvasında kırık var.

    Yapılan İşlemler
    Cihazın ekranı detaylı olarak test edildiği zaman herhangi bir panel sorunu görülmemiştir. Cihazın mikrofonu ile ses kaydı yapıldı stabil olduğu gözlemlendi. Cihazın C Cover ve D Coverında kırıklar görülmüş ve fotoğraf ile arşivlenmiştir. Bu ve buna benzer durumlarda cihazın donanımsal problemleri garanti dışı işlem görmektedir. Kasa değişim ücreti müşteri tarafından kabul edilmemiştir.

    Müşterimizin cihazı genel toplamda 7 kez teknik servisimize gelmiştir.

    Tüm bu gelişlerde;

    1 Kez - A Coverın (LCD Cover) değişimi,
    2 Kez - C Coverın (Keyboard Cover) değişimi,
    4 Kez - LCD panelin değişimi,
    1 Kez - Alt kasa kapağının değişimi,
    1 Kez - Komple notebookun değişimi gerçekleştirilmiştir.

    Kısaca özetlersek 18.12.2015 tarihli gönderimde "2" adet vida eksiği dışında cihaza başka bir işlem yapılmadığı, ondan da önceki 10.12.2015 tarihli gönderimde ise zaten müşterimizin talebi doğrultusunda cihazın sıfır bir cihaz ile yenilendiği görülebilir.

    Ön kasadaki açıklık, tırnakların kırılması ve sol ön köşede oluşan çatlağın normalde kullanıcı hatasından kaynaklı hasarlar olmasına rağmen, teknik servisimiz olağanüstü müşteri memnuniyeti bakış açısı ile 05.01.2016 tarihli müşterimizin taleplerini hasar görmüş parçaların tamamını yenileyerek karşılamıştır. Ayrıca arkadaşlarımız cihazın dış görünüşü ve bütün kozmetik aksamını son kez titizlikle kontrol ettikten sonra gönderimi sağlanmıştır. Yani hasarlı ya da atlanmış bir şekilde müşterimize gönderim yapılmış olması imkansızdır.

    Buna göre, yukarıda da açıkladığımız ve sondan bir önceki teknik servisimizce yapılan işlemlere bakıldığında, müşterimizin 2 ay sonra gelen 10.03.2016 tarihli son şikayetindeki, kasada çatlak oluşu ve pil mandalının kırık olması gibi görsel hasarların, kullanıcı kaynaklı darbeye bağlı oluşan fiziksel hasarlar olduğu ve kendiliğinden bu hasarların oluşamayacağı, bu nedenle garanti kapsamında değerlendirilemeyeceği teknik servisimizce tespit edilmiştir. Hasar görmüş ilgili parçaların garanti kapsamı dışında değerlendirilerek ücreti karşılığında değiştirilebileceği bilgisi müşterimize iletilmiştir. Ancak müşterimiz kasa değişim ücretini kabul etmemiştir. Ekranda önceki görüntünün izinin kalması ve dahili mikrofonun çalışmaması problemleri ise teknik servisimizce görülmemiştir.

    Bu bağlamda yorum ve değerlendirmeyi sizlere bırakıyoruz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri
  • Büyük geçmiş olsun.ben de temmuz 2015 bdan beri tulpar t7 v2.6 kulanıyorum.En ufak sıkıntım yok.Bakıma bile göndermedim daha.Elektronik cihazkar birazda şans işi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun . monster gibi toplama bilgisayar satan bir firmaya güvenmemek lazım . bu tür durumları yaşamamak için bilindik markalardan şaşmamak lazım
  • serviste tespit edilemeyen (!) ekranda görüntü izleri kalma sorunu
    https://drive.google.com/file/d/0B-47KUVrUqSURWhIRkpoVkFNdlE/view?usp=sharing



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hssapiens -- 16 Mart 2016; 20:53:40 >
  • pusat1249 kullanıcısına yanıt
    hocam cok sanslıymıssınız valla. monsterda problem cıkmaması mucize. aman ha bir sıkıntı olursa servise göndermeye kalkmayın benim gibi basınıza gelmeyen kalmaz
  • hssapiens H kullanıcısına yanıt
    Öncelikle geçmiş olsun , şunu bilmekte fayda var cihazlar şanş işi tabiki ama ilk başta bir arıza verdimi arkası gelmiyor , sorunsuz ise uzun yıllar kullanılır ama ilk zamanlarda bir sorun oldumu arkası geliyor .

    Bende çok sıkıntı çektim ama her türlü kolaylığı sağladılar , sizde barış bey ile görüşün durumunuzu anlatın orta yolu bulursunuz .

    diğer mandal kırıkları kasa çatlaklarına birşey diyemem sizin hatanızda olabilir o medlin kronik sorunuda olabilir ama ekran hatası üreticinin hatasıdır ve bir çok kez değişmiş diyosunuz . Hangi marka olursa olsun kullanıcı bu kadar mağduriyeti hak etmez . Siz bir barış bey ile görüşün .
  • Diyagonal çizgi sorunlarının tek bir sebebi yoktur. Driverların güncel olmaması, iç veya dış bağlantılarda sorun olması veya en son sizin sebep olarak gördüğünüz şey olan panel. Monsterın iade parçaları kontrol edip servisten geçerlilik aldığı zaman tekrar kullandığı bilinen bir şey. Geçmiş olsun, şansınız yaver gitmemiş. Aynı panel'i 7 kere değiştirtmeyip birebir ürün değişimi isteyebilirdiniz hocam. Yanlış hatırlamıyorsam 6 ay içerisinde sorunu ne olursa olsun ürününüz 4 kere garantiye gittiyse birebir değişim veya iade hakkınız var(yanlışsa düzeltin).

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ARTHUR. kullanıcısına yanıt
    hocam aldıgımdan beri servise göndermekten kullanamıyorum ki. barıs bey nasıldır bilmem ama ersin bey ile görüştüm.
    ona telefonda "daha önce aynı problemleri yasadım o zaman garanti kapsamında cözülmustu dedim" o da dedi ki
    "daha önce değiştirdiğimiz parca o değildi"
    sonra daha önceki servis raporlarına baktım daha önce de aynı problemin oldugunu ve o parcanında değiştigini gordum.
    mandal ve kasa kırıkları cihaz bana servisten döndügünde vardı daha önce de olmustu ilgilenmişlerdi şimdi kullanıcı hatası diyorlar.
    aynı problemin iki kere olması raslantı değildir cihazın sorunludur. ki cok titiz biriyimdir, ₺4000 verdiğim birseyi cok dikkatli kullanırım. pc nin jeletinlerini bile sökmedim.
    monster sorunlu cihazları satiyor sonra da bastan savma teknik servislik yapıyor. hatta bir keresinde pc nin vidalarını takmayı unutmuslardı.
    barış bey kimdir nasıl iletişim kurabilirim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hssapiens -- 26 Nisan 2016; 21:51:06 >




  • hocam değişim istemiştim zaten ölü pixel sorunundan değişimden sonra gelen pc nin VİDALARINI TAKMATI UNUTMUSLARDI ve onda dikey cizgilenme sorunu vardı. sonra ekran değişti şimdi de ekranda önceki görüntünün izi kalıyor fakat nedense servis tespit edememiş (!)
    internet tarayıcısının izleri rahatlıkla görülebiliyor. bu da teknik servisin bastan savma iş yaptıgını gösterir.

    KESİNLİKLE MONSTER ALMAYIN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hssapiens -- 17 Mart 2016; 9:21:45 >




  • hssapiens H kullanıcısına yanıt
    Servisine çok işim düşmedi ancak müşteri hizmetleri her konuda en ufak bir baştan savmalık yapmadan bana yardımcı oldu sorun yaşadığımda. Siz de onlardan birebir değişim isteyin.
    Bakınız:
    Tüketici onarım hakkını kullanmışsa, garanti süresi içerisinde sık arızalanması nedeniyle maldan yararlanamamanın süreklilik arz etmesi veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hallerinde, 4 üncü maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı bu talebi reddedemez. Tüketicinin bu talebinin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, bayi, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.

    Tüketici, hizmetin ifa edildiği tarihten itibaren otuz gün içerisinde bu ayıbı sağlayıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, sözleşmeden dönme, hizmetin yeniden görülmesi veya ayıp oranında bedel indirimi haklarına sahiptir. Tüketicinin sözleşmeyi sona erdirmesi, durumun gereği olarak haklı görülemiyorsa, bedelden indirim ile yetinilir. Tüketici, bu seçimlik haklarından biri ile birlikte 4 üncü maddede belirtilen şartlar çerçevesinde tazminat da isteyebilir. Sağlayıcı, tüketicinin seçtiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.

    Ürün için çoktan iade veya birebir değişim talebi yapabilirdiniz ancak siz bu hakkınızı kullanabilirdiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • ilk geldiğinde böyle bir catlak vardı. daha önce de oldugu için cok önemsememiştim.
    KESİNLİKLE MONSTER ALMAYIN
    sonra catlak buyudu böyle oldu aynısı daha önce olmustu cozulmustu. simdi kullanıcı hatası deniyor.
    KESİNLİKLE MONSTER ALMAYIN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hssapiens -- 17 Mart 2016; 9:44:56 >




  • hocam zaten iki kere birebir değişim istedim. ikinci istememde yeni gelen ürünün vidalarını takmayı unutmuslardı. keske iade isteseydim de bu monster belasından kurtulsaydım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hssapiens

    ilk geldiğinde böyle bir catlak vardı. daha önce de oldugu için cok önemsememiştim.
    KESİNLİKLE MONSTER ALMAYIN
    sonra catlak buyudu böyle oldu aynısı daha önce olmustu cozulmustu. simdi kullanıcı hatası deniyor.
    KESİNLİKLE MONSTER ALMAYIN




    Eğri oturup doğru konuşmak lazım , bende bilgisayarım ile sorunlar yaşadım . Tekrar alacak olsam 4 kez düşünürüm , Bu demek değildirki monster bilgisayarları adi alınmaz kullanılmaz anlamına gelmez , ben sorun yaşadım ondan dolayı tercih etmeyebilirim .

    Öncelikle şunu söyliyeyim , burda monsteri en çok eleştiren benimdir . Dediğiniz gibi teknik servis biraz zayıf benim düşüncemde bu yönde . S

    Ama sizin bu çatlak olayı muhtemelen bilgisayarınızı dengesiz kaldırmanızdan kaynaklı oluşmuş . tek el ile ve bir kenardan tutunca kasma yaptığından dolayı çatlamış gibi gözüküyor . Zaten bilgisayar ağır 4 kg civarı eğer böyle bir muameleye maruz kalmış ise çatlamıştır ve servise gönderdiğinizde kasasını ücretsiz değişmiş olabilirler . Sizde bu onların hatasıymış gibi algılamış olabilirsiniz. Tabi bunlar varsayım . Aynı modelde bu çatlama sorununu yaşayan kimseyi görmedim kronik olması düşük ihtimal . Dediğim gibi orantısız bir kaldırmadan dolayı çatlamıştır . Servisin insiyatifine kalmış ve zamanında değişim yapmışlardır .

    Ekranda sorun gözüküyor dediğim gibi monster çağrı merkezini arayıp barışbey ile görüşmek istediğinizi söyleyin .




  • hssapiens H kullanıcısına yanıt
    Hala isteyebilirsiniz. Ayrıca kasadaki çatlak bende de var ama ben kolumla oraya dayandığım için oluştu zamanında, o günden beridir hiç dokunmuyorum o bölgeye.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle hakem heyetine başvur para iadesi al.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugüne kadar kullanmadığım model / marka kalmadı... En son yaptığım değişiklik geçen hafta radikal bir değişim ile Macbook Pro'dan Monster t7 v5.3' e geçmek oldu... Cihazı bir haftadır kullanıyorum ve an itibariyle 1-ağırlığı ve taşıma güçlüğü 2-pil kullanım süresi dışında hiçbir sıkıntım yok.. Bu arada benzeri sorunları her marka ile yaşabileceğinizi belirtmek isterim... Örneğin geçen hafta Aylardır Gear saatimi değiştirmeyen ve para iadesi yapmayan Samsung'u telefon görüşmesi sırasında protesto edip S6'yı parçalamıştım...

    Elektronik bazen gerçekten şans işi olabiliyor dilerim monster müşteri hizmetleri Samsung Müşteri hizmetlerinden daha iyidir. Ancak Yerli firmaların destelenmesi gerektiği kanaatindeyim

    Buda samsung Müşteri temsilcisi ile yaptığım telefon parçalama seansı...

    https://www.youtube.com/watch?v=OSyCyVZYYNc




  • Garanti Servisi bu kadar zayıfken daha fazla uğraşmayıp iade etmeyi isteyin . Bu kadar sorun yaşamışken iadeyi kabul ederler mi tartışılır hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ARTHUR. kullanıcısına yanıt
    hocam solak değilim sol elimle 4 kg dengeli bir sekilde kaldıramam. catlak sol tarafta catlasaydı sag taraf catlardı. servis ekranda bir sorun bulamamıs (!) nedense.
  • hocam kol dayamayla catlak mı olusurmus. basbaya kronik sorun işte. ayrıca logitech klavyeyle kullanıyorum pc yi yani kol dayamayı gectim dokunmuyorum bile.
  • avukatka A kullanıcısına yanıt
    hocam telefon konusunda yanlıs yapmıssınız bence. yaptıgınız sey sadece kendinize zarar verir. piyasadan bir tane samsung eksiltmiş oldunuz yani samsungun değerini arttırmış oldunuz. umarım monsterda benim yasadıgım problemleri siz yasamazsınız.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.