Şimdi Ara

Keşfedilmeyi Bekleyen Cevher: Final Fantasy XIV : A Realm Reborn & Heavensward (MMORPG) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
327
Cevap
8
Favori
26.301
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu hafta gelen 3.56 Patch 'inden bazı notlar:

    - Main Quest zincirine bir dizi görev daha eklendi.

    - Alexander: The Creator (Savage) ile ilgili değşiiklikler;

    * Oyuncular direkt olarak Duty Finder'dan ulaşabilecek
    * 2 Treasure Coffer her daim olacak ve bunlardan alınan ödül limiti kalktı
    * Haftalık giriş limiti kalktı
    * Artık İstenilen bölgesine direkt gidiş şansı var.


    - Haftalık Allagan tomestones of scripture sınırı 450 den 900'e çıktı. Toplam limitde ise bir değişiklik yok: 2000.

    - Feast Sezon 4 başladı. PvP'de dengeleyici birtakım ufak değişiklikler var.

    - Önemli bir değişiklik, deneme "süresi" artık yok. Yani 14 gün sınırı kalktı. Ancak deneme hesaplarındaki diğer kısıtlamalar devam edecek.

    - Yeni müzikler eklendi.

    Detaylar ve diğer bilgiler için:
    http://eu.finalfantasyxiv.com/lodestone/topics/detail/f671000fab3420234b2513fd628d897503fcbb06


    Bu değişiklikler gösteriyor ki; 4.0 'a, yani Stormblood genişleme paketine doğru yol almaya başladık. Malum çıkış tarihi 20 Haziran ve erken erişim şansı da mevcut. Yapımcılar oyunculara biraz daha ivme verip hazırlıklarını tamamlaması için fırsatlar sunmuşlar. Ancak şükür ki diğer bazı MMORPG lerde yaşadığımız zindan basitleştirme, raid laçkalaştırma gibi saçma işler yok. Doğru yoldasın, emin adımlarla devam Square Enix.


    NOT: 3.6 olacak mı gibi sorular geliyor; yapımcılar an itibarı ile net cevap vermiş değiller. Hiçbir MMORPG 'de olmayan content bolluğunu ve erken erişimi de düşünürsek 2-2,5 ay gibi kısa bir zaman için nispeten büyük bir patch çıkarmak çok mantıklı olmayabilir. Ana hikayeyi bağlayacak bir zindan veya trial söz konusu olduğunda ise; "belki" diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Totomushen -- 30 Mart 2017; 13:7:37 >




  • Şu konuyu her upladığında oyuna başlayasım geliyor ama biraz daha işlerimin azalmasını bekliyeceğim sanırım.Eline sağlık bu arada,böylesine bi şaheserin malesef türkçe fazla bi kaynağı bulunmuyor.Senin sayende insanlar biraz daha oyun hakkında bilgi sahibi olabiliyor.
  • hamza53 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Türk MMORPG sevenlerin gerçekten bu oyuna dokunmasını çok istiyoruz. İnsanların oyun için ayırdıkları vaktin; F2P dolandırıcılıklarıyla ya da 1 senede 1 arpa boyu yol gidemeyen "nasıl olsa oyunu sattık oyuncuya" zihniyetiyle çarkını döndüren yapımcılarla heba olması kötü bir durum.

    Final Fantasy XIV gerçekten keşfedilmeyi bekleyen, içerik ve altyapı olarak şu anda zirvede gördüğüm bir başyapıt. Oyunun büyük bir ivme ile 6-7 milyon subs'a ulaşması sebepsiz değil. Sadece insanların, bu oyunu çoğu yine Asya kökenli olan saçma MMO 'lar ile karıştırmamasını sağlamaya çalışıyor ve "acaba vaktim ve param boşa gider mi" korkusunun ve önyargısının kırılması amacıyla uğraşıyoruz. Oyuna gelmiş olan Türk oyuncuları yalnız bırakmama gayretimiz de devam edecek inşaAllah.

    Ek olarak şunu da belirteyim; eğer bu harika oyunu bu hale getiren yapımcıları birgün rotayı şaşırırsa, 2-3 kuruş fazla kazanmak için oyuncusuna ve oyun topluluğuna karşı sorumluluklarını görmezden gelirse, elimizi ayağımızı da çekeriz. Bu bir karşılıklı alışveriştir, hiçbir yanlış oyun yapım/satış politikasına sadakat göstermeyiz.

    Keyifli oyunlar olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Totomushen -- 31 Mart 2017; 12:27:40 >




  • Merhaba,







    Ben Odin Server yaklaşık iki yıl önce "Anka FC" yi kurdum. Aynı serverda aynı isme izin vermeyen bir yapıdır ff. Ama ayrı serverda 2 türk ayni ismi paylasmasi ilginc bir tesaduf olup bir cok karisikligada sebep vererbilir. Ben sadece bir türk guildi değilim ama bir çok türk arkadaşda ailemizde yer alir. Sizden ricam belirli karışıklıklara sebebiyet vermemek adına ve prestijiniz adına yeni baslangic yapan olarak isim değişikliği yoluna gitmeniz. Şahsen eminim Odin severda olan "paralel evrende kopyanı yapmislar" soylemleri benim kadar sizinde hoşunuza gitmeyecektir.



    iyi eğlenceler dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • joysa kullanıcısına yanıt
    Selamlar ve sizlere de başarılar dilerim. ANKA ismi düşündüğünüz kadar spesifik bir kelime değil, size bunu özel mesajda da belirtmiştim, akabinde madem buraya da yazmışsınız, buradan da anlatayım:

    Öncelikle, oynadığınız "Odin" sunucusu haricinde düşündüğünüz kadar tanınmış olamayabilirsiniz, çünkü biz bu oyun topluluğunu "Zodiark" sunucusunda kurarken tanıştığımız ve bize destek veren 3-5 yıllık oyuncuların hiçbiri bu isimde bir topluluk var demedi. Sizden; biz bu oyun topluluğunu kurduktan 1 ay sonra, ilginç bir tesadüf ile, sorun yaşadığınız bir oyuncunun yanlışlıkla bize sitem etmesi sayesinde haberdar olduk.

    İkinci husus; ANKA, tüm dünya mitolojilerinde Zümrüd-ü Anka, Hüma Kuşu, Simurg, Phoenix gibi isimlerle bilinen ve yenilenmeyi, doğuşu ifade eden bir kuşun adı. Milyonlarca insanın dimağında yer etmiş, dolayısıyla MMORPG oyunlarının %90'ında da kullanılan bir sembol. Yani "ben buldum" demek için biraz fazla bilindik :)

    Biz ANKA ismini kullanmaktan son derece memnunuz, eminim bu ismi tercih eden çizgi film yapımcılarından tutun da uzay ve savunma sanayine kadar, resmi kuruluşlardan küçük esnafa kadar yüzlerce kurum ve binlerce insan da memnundur. Çünkü sadece mitolojik bir kuşun adı değil, aynı zamanda insanın öğrendikçe ve geliştikçe kendi iç dünyasını, ufkunu yeniden bina etmesini simgeleyen bir felsefenin de sembolüdür. Ha kimisi de kanatlarını açıp göğe yükselen bir kuş olduğu için seviyordur, ya da topluluğunuzda İsveçli bir arkadaşınız varsa o da ördekleri seviyor olabilir. (İsveç dilinde Anka, ördek demektir.)

    Ve evet, biz sadece bir oyun topluluğuyuz, yukarıda saydıklarımız kadar ciddi ve önemli işler de yapıyor değiliz. Kendi adıma da 20 yılı aşkındır online oyun dünyasında biri olarak, hiçbir zaman prestij için birşey yapmadım, beraber oyun oynadığım topluluklar kalite ve eğlenceyi yakaladıkça "prestij" dediğniz şey kendiliğinden geldi. Bu bağlamda; kendi özel hayatının telaşından fırsat buldukça seviyeli bir ortamda azıcık keyifli oyun vakitleri geçirmek isteyen üyelerimize; yeni gereksiz telaşlar yüklemeyi düşünmüyoruz.

    Keyifli oyunlar olsun.




  • 3.57 yaması hayırlı olsun. "Anima'ya Hücum!" başlıyor sanırım :)

    -> Luminous Crystal'in drop rate'i artırıldı.

    -> Astral Nodule and Umbral Nodule için gerekli luminous crystals sayısı 3'er taneden 1'er taneye düşürüldü.

    -> Ulan adlı NPC'den itemler karşılığı aldığımız Crystal Sand miktarı 1 'den 2'ye çıkarıldı.

    -> Singing Cluster için gerekli Allagan tomestone miktarı 150'den 80'e düşürüldü.

    -> "Seeking Inspiration" questi artık 10 yerine 18 Singing Cluster verecek.

    -> Alexander - The Soul of the Creator 'dan alınan Alexandrian Gear'ın haftalık limiti kaldırıldı.

    -> Micro Tomestone için gerekli Alexandrian Gear miktarı 7'den 4'e düşürüldü.

    -> Alexander (Savage) 'lardaki "Strength of the Echo" buff'ında değişiklikler yapıldı:
    * The Echo, Alexander (Savage)'larda oyuncuların maksimum HP, damage ve healing potansiyellerini 15% artıracak.
    * Diğer instance'ların aksine, the "Strength of the Echo" tüm parti üyeleri "incapacitated" olduğunda yükselmeyecek.

    -> Oyuncular aşağıdaki trial'ler için Duty Finder üzerinden sıraya girebilecekler:
    * The Minstrel's Ballad: Thordan's Reign
    * Containment Bay S1T7 (Extreme)
    * The Minstrel's Ballad: Nidhogg's Rage
    * Containment Bay P1T6 (Extreme)

    -> Dun Scaith'de de değişiklikler var:
    * Sandıklardan alınan ödüllerdeki haftalık sınır kaldırıldı.
    * Mhachi Shilling 'in haftalık elde edinilme sınırı kaldırıldı.
    * Oyuncular, Shadow of Mhach üçlüsünden elde ettikleri Mhachi Farthing, Mhachi Penny ve Mhachi Shilling'i Bertana (Idyllshire) ile konuşarak Deepest Gobdip'e çevirebilecekler.

    -> Diadem'de, kayıt yapıldıktan ve eşleştirildikten sonra görev iptali için bir ceza gelecek.

    Görüldüğü üzere yapımcılar, hazirandaki yeni genişleme paketi Stormblood için hazırlık yapan oyuncuların gelişimini ve kazanımlarını hızlandırmaya devam ediyorlar.

    Keyifli oyunlar olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Totomushen -- 8 Mayıs 2017; 11:48:36 >




  • Yıllardır WoW oynayan biri olarak uzun zamandır bu oyun aklımdaydı, bende dün gece indirmeye bıraktım. Biraz önce oyundan çıktım 15-20 dakika anca dayanabildim. Questleri kalas gibi okumadan yaparsanız zerre zevk vermiyor rahat kafayla okuyarak yapmak lazım.
    Onun haricinde 15-20 dakikada oyunu yorumlayamam ama WoW 'dan sonra uzun zamandır beni böyle saran bir atmosfer bulamamıştım. Karakterler, sesler, genel oyun dinamiği gayet güzel.

    Stormblood diye expansion geliyormuş, eğer Heavensward ve Realm Reborn 'u birleştirip battlechest gibi yaparlarsa büyük ihtimalle bu oyunu tercih ederim. Daha önceden Wildstar 'dan kazık yedim tekrar aynı durumu yaşamak istemiyorum.




  • Büyük ihtimal bugün yarın başlayacağım free trial vasıtasıyla denedim gerçekten muhteşem bir oyun bende ortalıkta mmorpg kalmadı diye dolanıyordum.
    Ki sadece free trial kısmından böyle etkilendiysem oyunun beni çok çekeceğini düşünüyorum.
    Tek sorum fight sisteminin biraz yavaş olması gelecek Stormblood paketi ile bunda bir değişiklik olacak mı acaba?Yoksa da gayet iyi de olursa da efsane olurdu
  • Totomushen kullanıcısına yanıt
    Wow defterini bu expantion için kapatmış biri olarak okudum yazdıklarınızı ve ilgimi çekti :) ff dünyasınıda severim.wowdan dolayı end game odaklı bir oyuncuyum oyunda raidlerde loot sistemi nasıl işliyor master loot guild lideri mi paylaştırıyor yoksa herkese özel mi itemlar bu önemli bir husus benim için wowda bana çok çektiren aylarca zamanımi harcayıp hiç loot alamadığım dönemler oldu.



    Ayrca discord üzerinde aktif misiniz? oyuna giren herkes sohbet için direk toplanıyor mu?çünkü sohbet etmeden mmo oynamak goygoy yapmadan paylaşım yapmadan farming yapmak dünyanın en sıkıcı olaylarından biri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar herkese.

    Aynı duygularla MMORPG ararken bu oyunla karşılaştığımı söyleyebilirim. 10 yıllık bir WoW oyuncusu olarak WoW'dan da ümidi kesmiş bir haldeydim, eskittiğim hiçbir MMORPG oyunu kendini toparlayamadı ve "MMORPG ölüyor mu yahu?" derken buldum Final Fantasy XIV 'ü.

    Oyunun atmosferi, hikayesi, sizi içine çeken bir aroması var ve bu güçlü. Kaldı ki oyuncuyu kandırmaya, dolandırmaya ve oyunun içinde oyalamaya dönük hiçbirşey yok. Çok güçlü bir PvE ve çok sağlam bir end game'e sahip. 20 yılı aşkın online oyun tecrübemde, çeşitlilik ve zaman kalitesi açısından şu ana kadar gördüğüm en zengin içerik diyebilirim.

    Biraz akıllardaki sorulara değinelim;

    Loot açısından master loot sistemi var ama genelde kullanılmıyor. Oyuncular arasında, oyuncu dostu olan personal loot (group loot) benimsenmiş durumda. Need/Greed sistemi var, sınıfınızın kullanamayacağı eşyalara "need" atamıyorsunuz. Zaten oyun genelinde de nazik ve MMORPG'nin çirkin hırslarıyla pek de ilgilenmeyen bir community göreceksiniz. WoW'daki ortamla uzaktan yakından alakası yok. Yeni gelen bir oyuncuya üşenmeden yazarak taktikleri anlatıp "çok mu fazla komut verdim?" diye özür dileyen adamlar var burada :)

    Oyundaki skill sistemine gelince; Spell ve Skill speed'iniz arttıkça, global cooldown ve cast süreleriniz düşecek ve oyun hızlanacak. Zaten end game'de çok komplike fight mekanikleri göreceksiniz, statik ve yavaş oynama şansınız olmayacak. 16-17 farklı mekaniğin bir arada olduğu boss fight'lar var. Oyun yapımcıları, oyuncuyu yavaş yavaş eğiten ve alıştıran bir progress planlamış. Skill sistemi, görevler, zindanlar, raid ve trialler, crafting, kısaca herşey; hafif düzeyden zor ve çok zora doğru gidiyor. Özcümle, bu konuda endişe etmeyin.

    Keyifli oyunlar olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Totomushen -- 8 Mayıs 2017; 11:49:50 >




  • Yeni ve belki de oyuncuları en çok heyecanlandıran Stormblood Live Letter 'ı dün yapıldı. Konuk tabii ki oyun dünyasının en sevilen yapımcılarından Yoshi-P.



    Video'da İngilizce döküman olarak da anlatılmış; biz de konuda bahsettiğimiz önceki haberlere ek olarak yeni neler söylenmiş, Türkçe kısa kısa bilgiler verelim:


    - Stormblood genişleme paketi ile Battle System'e gelecek değişiklikler daha çok Mayıs ayındaki Live Letter'da açıklanacak. Bu Live Letter etkinliği 20 Mayıs'ta Almanya'da yapılacak.

    - Bildiğiniz üzere, oyuncular ve FC'ler (guildler) için ek olarak yeni bir housing alanı geliyor. Eski Housing evleriniz aynı slot büyüklüğünde ise olduğu gibi yeni sloata taşınabilecek. Eğer slot büyüklükleri farklı ise oyun eşyalarınızı Warehouse Reserve'inize atacak, kayıp olmayacak. Ancak bir küçük not, genişleme paketi gelir gelmez yeni housing alanı aktif olmayacak, birkaç hafta beklemek gerekecek.

    - Stormblood haritalarında da tıpkı Heavensward'da olduğu gibi direkt olarak uçulamayacak, yine önceki gibi Aether current toplanacak.

    - Yeni Hunt ve Exploration Log 'lar geliyor.

    - Crafter ve gatherer'lar için sarı renkte yeni bir token geliyor. Kırmızı ve mavi tokenler devam edecek, kırmızı token'in haftalık sınırı kalkacak.

    - Fisher'lar için yeni bir tool geliyor : Spear.

    - Konuyu takip ediyorsanız, artık yüzebileceğimiz ve suyun altına dalabileceğimizi söylemiştik. Yeni su altı binekleri de geliyor. Ayrıca tüm uçan binekler suya da girebilecek. Ancak kara binekleri için aynısı geçerli değil.

    - Hikayede ilerledikçe, haritalardaki binek hızını artıran bufflar gelecek.

    - Güvenli bölgeler dışında job değiştirdiğinizde Global Cooldown(GCD)'lar sıfırlanmayacak, ancak OGCD beceriler için bu geçerli değil.

    - 4.0 ile olmasa bile. 4.1 'De Grand CompanY Squadronlarımızla birlikte zindana girebileceğiz. Onlara daha üstün bir AI (Yapay Zeka) kazandırılacak.

    - Haziran ayında 30. yıl için bir etkinlik düşünülüyor.

    - Avrupa 'daki çılgın büyümenin farkındalar. Chaos (Avrupa) Datacenter'ına 2 sunucu daha eklenmesi söz konusu.

    - Armory ve weapon slotları 10 artırılacak. Envantere de 40 yeni ek yapılacak.

    - 100 yeni macro slotu ekleniyor.

    - Grade VI Materia 'lar gelecek.

    - Heavensward içeriği Unsynced party şeklinde oynanabilecek.

    - Yeni saç stiller geliyor.

    - Yeni akıllı telefon uygulaması üzerinde çalışıyor. In-game adaptasyonu olacak.

    - Ve evet.. Yeni çılgın raidimiz OMEGA. genişleme paketinin çıkışından 2 hafta sonra Normal zorlukta Omega Raid'i gelecek. 4 hafta sonra da Omega Savage karşımızda olacak.


    Şimdi de Benchmark videosunu seyredelim. Bu video'da yeni sınıflar (Red Mage ve Samurai) ve skiller için güzel ipuçları var (Astrologian'a gelen yeni kartlar, Charge atan Warrior'lar, Ninja ve Kurbağa :) gibi..)



    Keyifli Oyunlar olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Totomushen -- 29 Nisan 2017; 14:43:1 >




  • 7 yıllık WoW dan sonra, deneme için aldım beğendim ve oynamaya devam edeceğim. Meslek olayı gerçekten çok iyi ve detaylı sadece bunun için bile oynanabilir. PM attım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hybal -- 2 Mayıs 2017; 10:2:13 >
  • Oyunun optimizasyonu nasıl arkadaşlar? Ortalama bi laptopda oynayabilir miyim?
  • Nymphetaminê kullanıcısına yanıt
    Oynayabilirsiniz. Optimizasyonu çok iyi. Hatta piyasadaki MMOlar içerisinde, optimizasyonu en iyi olan oyun diyebilirim.
  • Nymphetaminê kullanıcısına yanıt
    Ultrabooklarda bile low-medium ayarlarda 30fps üstü alabiliyorsunuz.
  • Herkese Selamlar!

    Guild Coexist olarak FFXIV oynuyoruz ve yeni expansiona hazırlaniyoruz. FF için yaklaşik aktif 20 kişiyiz. CHAOS datacenter i ODIN serverindayız. Oldukça uzun süredir oynuyoruz. Guild evimiz, 24 saat aktif oyuncunun olduğu sesli iletisim programimiz (discord), maximum guild rankimiz, sürekli açık guild bufflarımız, oldukça köklü bir guild sitemiz, çok yüksek site üye sayısı (2200) ve dolayısıyla potansiyelimiz mevcut. Hem progressive hem social oyunun tüm aşamalarini gorebileceginiz, 2006 dan beri araliksiz devam eden güvenilir ve kalıcı bir guildle oyun oynamak istiyorsaniz,www.guildcoexist.com dan başvuru yapabilirisiniz.

    www.guildcoexist.com
    Oyun içi: Enurale Arynn
    Ayrıca disorddan mesaj atabilirsiniz.

    * Guildimiz, WoW Rift, Swtor, Wildstar, GW2, FFXIV gibi AAA kategorisinde, döneminin en merak uyandıran mmolarinda 2006 yılından beri yer almış ve bu MMO larin hepsinde önemli başarılar elde etmiştir. Coexist e başvurdugunuzda bu kalıcıdır ve her oyun için ayrı başvuru gerekmez, her üyemiz oynadıgımız, tüm oyunlardaki guildlerimize invtie isteyerek direkt katılabilir. Bu nedenle sizi en iyi şakilde temsil edecek şekilde başvuru yapmanizi rica ederiz.




  • Arkadaşlar ben de başladım oyuna merak ettiğim bir kaç kısım var şimdi bir skili cast ettikten sonra yaklaşık 1-1.5 sn arası başka bir skill cast edemiyorum bu ileride değişiyor mu?bütün skillerin cast edilemeyip aynı anda cd ye girmesinden acayip rahatsız oluyorum.

    haritaya hiç alışamadım alternatif çözümler mevcut mu?rogue olmak için bilmem nereye gitmem gerektiğine google amca üzerinden baktım ama harita üzerinden saptayamıyorum nasıl gideceğimi kestiremiyorum?

    gamepad ile oynamak şimdilik çok rahat geldi ileride raidlerde,dungeonlarda oynayış açısından klavye ile oynayanlara oranla dezavantaja düşer miyim?
  • Gilthaniel kullanıcısına yanıt
    Oyunda Global Cooldown var. Bunun Türkçe anlamı da bir skill castlenmeye başladığından itibaren 2.5 sn boyunca herhangi bir Global Cooldown skilli castleyemiyorsunuz. Bunu da OGCD yani Global Cooldown a tabi olmayan genelde effect bulunduran skillerle asabiliyorsunuz. 60 olana kadar tabi bu OGCD ler çok fazla bulunmuyor. Bu arada en hızlı job (Hızlı derken en kısa surede en çok tusa basacaginiz ) Bard ve Monk (En başta Archer ve Pugilist)



    Haritaya maalesef alternatif yok. Oyunda genel olarak o harita üzerinden gidiyor. Sadece alışmanız gerekli. Zaten her quest haritalarda işaretli durumda. Sizin yapmanız gereken sadece belirli marklara gitmek. Ha bir de quest steplerini okumak baya yardımcı oluyor. Zira oyun zaten hikaye üzerinden prim yapıyor ve quest infolar bile başlı başına hikayeden önemli kesitleri icerebiliyor. Bir de Google amcaya iyi davranin,oyunda ilerledikçe daha çok yararını göreceksiniz.



    Gamepadlerle dezavantajiniz çok uzun süren raidlerde yattiginiz yerde uyuyakalabiliyorsunuz. Onun dışında parmak hareketleriniz klavyedeki skillere basabilecek kadar hizliysa gamepad herhangi bir sorun yasatmayacaktir. Oyundaki en büyük basarimlarimi gamepadle oynarken aldım ki baya nightmare core raiding yapıyordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • şu oyun buy 2 play olsada alıp oynasak
  • Zaris kullanıcısına yanıt
    Oyun güzel bir oyun trial deneyin isterseniz. Daha yeni güncellemişler free trial şartlarını, 35 lvl'e kadar oynayabiliyorsunuz.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.