Şimdi Ara

kendi paramla ailemden habersiz telefon alacağım ama?(Plan Değişti)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
106
Cevap
3
Favori
3.440
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 9 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 56
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 36
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 26 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 13
  • Favoriye Eklediklerim 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • açmayın-bağıran-karı (36 mesaj) 3,14159265358979323846264 (5 mesaj) Se_co (4 mesaj) modernbodyci (4 mesaj) ozqur333 (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (34 mesaj) Mobil (26 mesaj) Tablet (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> kendi paramla ailemden habersiz telefon alacağım ama?(Plan Değişti)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2497 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    öncelikle konu telefon tavsiyesi için açılmamıştır.

    okumak istemeyenlere özet:16 yaşındayım 800tl param var galaxy w düşünüyorum.babama ve anneme sormuştum derslerimi bahane etmişti.gidipte kendim aldığımda annem yada babam tepki verirse ortamı nasıl yatıştırırım?yada geri götür falan derseler ne yaparım?

    plan değişti.anneme telefon alacağız daha öncede dediğim gibi 550ye bi xperia yı beğendi onu alacağım sanırım.bende o zaman babama söz vereceğim derslerime çok çalışacağım vs. diye plan tutmazsa ne yapayım?
    yarın bile gitmemiz olası çabuk cevap bekliyorum.birde ace plus mu ace2 mi yoksa s3 mini mi?
    s2 istiyorum ama teknosada yok maalesef.
    bendeki 800ü vereceğim babam üstünü tamamlayacak.belki elime para geçince üstünüde veririm.
    Yaş:16



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi açmayın-bağıran-karı -- 25 Aralık 2012; 20:53:21 >



    |
    |
  • Yüzbaşı
    286 Mesaj
    S2 al. Ve ailen izin vermiyorsa zorlama
  • Binbaşı
    1295 Mesaj
    buban verdiyse parayı alma. Burs parası harici yani.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    377 Mesaj
    Bana ver 800 tl ye garantisiz s3 ayarlıyım sana
    |
    |
  • Yarbay
    2497 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: lukolde

    S2 al. Ve ailen izin vermiyorsa zorlama

    1senedir istiyorum önce s2 dedim sonra s3 çıktı onu beğendim olmadığını anlayınca Galaxy Ace ye kadar indim ama yok.
    en iyisi kendim gidip almak.kararım kesin artık.

    quote:

    Orijinalden alıntı: BayramAbi

    buban verdiyse parayı alma. Burs parası harici yani.


    yok.
    6ay oldu zaten 3ayda bir veriyorlar 375TL
    750eder.diğer 50de bayramdan kalan falandır.
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Eger annen gercekten o dediklerini yapiyorsa gider ace 2 alirm o paraya hemen
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: açmayın-bağıran-karı

    quote:

    Orijinalden alıntı: lukolde

    S2 al. Ve ailen izin vermiyorsa zorlama

    1senedir istiyorum önce s2 dedim sonra s3 çıktı onu beğendim olmadığını anlayınca Galaxy Ace ye kadar indim ama yok.
    en iyisi kendim gidip almak.kararım kesin artık.

    quote:

    Orijinalden alıntı: BayramAbi

    buban verdiyse parayı alma. Burs parası harici yani.


    yok.
    6ay oldu zaten 3ayda bir veriyorlar 375TL
    750eder.diğer 50de bayramdan kalan falandır.

    Alıntıları Göster
    samsung bölümüne aç daha doğru cevaplar alırsın ancak S2 daha iyi bir cihazdır.
    |
    |




  • Teğmen
    135 Mesaj
    ne istiyosan onu yap,aynı yollardan geçtik biz de. İki üç gün sonra alışırlar. Sen de onların duruma alıştığını görünce mutlu olursun. not: yaş 24
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Hocam ayni durumdaydim benimde 1500 birikimim vardi konuauda var profilimden bakabilirsiniz bende s3 istiyordum ailem izin vermiyordu. Sonra gittip note 2 aldik





    Yas 16
    |
    |
  • Yarbay
    2497 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: alcarzer44

    Eger annen gercekten o dediklerini yapiyorsa gider ace 2 alirm o paraya hemen

    ya aslında annemde biraz haklı
    babamın 6300ını kullanıyordu
    işe başlayınca verdi babam anneme telefonu.
    anneminde arkadaşlarının çoğunda dokunmatik olunca oda özenmiş Aceyi beğenmiş.
    zaten mesaj atması falanda zor 6300da.
    WhatsApp grubuda kurmuşlar,6300a whatsapp yok.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Asil Türk Kanı

    samsung bölümüne aç daha doğru cevaplar alırsın ancak S2 daha iyi bir cihazdır.

    dediğim gibi telefon tavsiyesi için açmadım konuyu.
    |
    |
  • Yarbay
    2497 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: BossPower

    ne istiyosan onu yap,aynı yollardan geçtik biz de. İki üç gün sonra alışırlar. Sen de onların duruma alıştığını görünce mutlu olursun. not: yaş 24

    cesaretlendiriniz şimdi benide hemen gidip alasım varda biraz bekleyelim belki bi gelişme olur.

    quote:

    Orijinalden alıntı: naqıo

    Hocam ayni durumdaydim benimde 1500 birikimim vardi konuauda var profilimden bakabilirsiniz bende s3 istiyordum ailem izin vermiyordu. Sonra gittip note 2 aldik

    Yas 16

    yükseklerde gözüm yok artık galaxy w bile yeterli yani.

    bu arada babam derslerimi bahane ediyor aslında matematik dışında kötü değil.
    sonuçta yine teşekkür aldım her sene.
    |
    |




  • Teğmen
    219 Mesaj
    biraz daha bekle yeni çıkacak olan windows phone 8 işletim sisitemli nokia lumia 620 al. Eğer illa android alacam diosan htc desire x al.
  • Yüzbaşı
    286 Mesaj
    Atrix veya ace 2 düşünebilirsin
    |
    |
  • Yarbay
    2497 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: ...Umut...

    biraz daha bekle yeni çıkacak olan windows phone 8 işletim sisitemli nokia lumia 620 al. Eğer illa android alacam diosan htc desire x al.

    ona karar vermiştim zaten ama wp8de istediklerimi yapamam.
    920yi çok beğenmiştim pahalı diye 620yi beklerim demiştim ama vazgeçtiğim iyi oldu.pişman olacaktım öteki türlü.
    oyun ve program bolluğu arıyorum ben.

    quote:

    Orijinalden alıntı: lukolde

    Atrix veya ace 2 düşünebilirsin


    bizim burada telpa var oradan almayı düşünüyorum garanti konusundan dolayı.
    sadece samsung satıyorlar.
    aklıma galaxy nexus geldi s2 den daha ucuz ve googlenin telefonu güncellemeler hemen geliyor.
    ama pekte tutulan bir telefon değil gibi.
    |
    |




  • Yarbay
    2497 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: açmayın-bağıran-karı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ...Umut...

    biraz daha bekle yeni çıkacak olan windows phone 8 işletim sisitemli nokia lumia 620 al. Eğer illa android alacam diosan htc desire x al.

    ona karar vermiştim zaten ama wp8de istediklerimi yapamam.
    920yi çok beğenmiştim pahalı diye 620yi beklerim demiştim ama vazgeçtiğim iyi oldu.pişman olacaktım öteki türlü.
    oyun ve program bolluğu arıyorum ben.

    quote:

    Orijinalden alıntı: lukolde

    Atrix veya ace 2 düşünebilirsin


    bizim burada telpa var oradan almayı düşünüyorum garanti konusundan dolayı.
    sadece samsung satıyorlar.
    aklıma galaxy nexus geldi s2 den daha ucuz ve googlenin telefonu güncellemeler hemen geliyor.
    ama pekte tutulan bir telefon değil gibi.

    Alıntıları Göster
    benim iş yattı.
    turkcellde 1200tl 799tllik telefona 1200vermem.
    vodafone galaxy w yi faturalı hatta geçmek şartıkla veriyor 60tlye oda olmaz
    aveda ise bulamadım.
    |
    |




  • Onbaşı
    34 Mesaj
    700e wonder al suan w den yaziyorum
    |
    |
  • Binbaşı
    1013 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dogusekin

    700e wonder al suan w den yaziyorum
    W alma bence o kadar para verip güncelleme gelmeyecek bir telefon alma biraz daha bekle 1000 liraya daha iyi bir şeyler al
  • Binbaşı
    1603 Mesaj
    yav bu galaxy w dediginiz wonder mi wave mi
    |
    |
  • Yarbay
    2438 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkank

    W alma bence o kadar para verip güncelleme gelmeyecek bir telefon alma biraz daha bekle 1000 liraya daha iyi bir şeyler al

    W nin islemcisi falan iyi ancak 500 mb ramin 350 si kullanima acik.O yuzden 1.4 islemciye 350 mb ram cok orantisiz oluyor.Yani alabiliyorsan atrix al derim.


    Not:Bu mesaj galaxy w den atilmistir
    |
    |
  • Yüzbaşı
    505 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    sniper1.6


    quote:

    Orijinalden alıntı: Chromosty

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkank

    W alma bence o kadar para verip güncelleme gelmeyecek bir telefon alma biraz daha bekle 1000 liraya daha iyi bir şeyler al

    W nin islemcisi falan iyi ancak 500 mb ramin 350 si kullanima acik.O yuzden 1.4 islemciye 350 mb ram cok orantisiz oluyor.Yani alabiliyorsan atrix al derim.


    Not:Bu mesaj galaxy w den atilmistir

    Alıntıları Göster
    tabiki para yeterse s3 mini
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
En ucuz kedi maması fiyatları
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.