Şimdi Ara

KEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri (226. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
26.375
Cevap
428
Favori
1.057.745
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
84 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 224225226227228
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Kusura bakma muhabbete dahil oldum istemeden, keenetic marka bir urun kullandin mi veya kullaniyormusun ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • profiteer kullanıcısına yanıt
    merhaba

    Aynı modem'den ben de kullandım asus N17'yi , torrent eklediğimde indirme bitinceye kadar web arayüzüne girilemiyordu , yağmurlu bir gecenin sabahında (tahminim bir yıldırım yüklenmesinden dolayı ) bizlere veda etti.

    Airties kullanmadım. ama tp-link ve zyxell'lerde de download yapmaya başlayınca yada yüke girince aynı sorunları yaşadım.

    Yaklaşık 7 aydır Keenetic Extra DSL ve Air router kullanıyorum.

    Yeni modellerde EU standartlarına göre wifi radyasyon sınırlandırılması olduğu için , binanın durumuna göre MESH router ekleyerek wifi kapsama alanını genişletmeniz gerekebilir.

    Şimdiye kadar aynı anda dosya/torrent indirme , youtube izleme , ve diğer kullacıların internette dolaşmasında hiçbir problem olmadı , bu modem/routeri tavsiye ederim.
    4 yıl garanti , desteğe yazdığınızda hızlıca cevap/çözüm , sürekli güncelleme olması da ayrıca TR'de pek görülmemiştir...

    not : Keenetic Viva modelini de aldım , yakında incelemesini ilk sayfaya ekleyeceğim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi micro77 -- 13 Haziran 2020; 9:40:1 >




  • feveran F kullanıcısına yanıt
    DSL resetten kastınız modemin yeniden başlaması mı acaba ?
  • 2Berk kullanıcısına yanıt
    Aynı durumdan konu sahibi olarak ben de müzdarip durumdayım...
    Konunun amacı bilgi paylaşımı ve yardımlaşma olduğu halde gereksiz olarak karşılıklı atışmalar ve amaçsız yazılar yüzünden konuda epey kirlilik oldu.
    Memnun olmayan durumunu anlatan bir yazı yazar , forumda/ürün desteğinde/garantide bir çözüm bulunmazsa iade eder ,beğendiği başka bir ürün satın alıp yoluna devam eder.
    Asıl amacı yardımlaşma olan bu forumun amacından saptırma kimin işine geliyor , böyle yaparak amaçları nedir ? anlamış değilim...
    Elimden geldiği kadar şikayet ediyorum ama yeterli olmuyor ...
    Konuyu takip eden arkadaşlarımızdan ricam boş/amaçsız yazılara karşılık vermek yerine , şikayet butonunu kullanarak bu türdeki yazıların silinmesini talep etmeleri daha doğru olacaktır diye düşünüyorum.
    Böylece konu kirlenmez ve yardımlaşma/ bilgi paylaşımı amacına ulaşmış oluruz değil mi ?




  • scandelos S kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam, bende de omni dsl modeli var. PS4 te DMZ olayını yapamadım. UPmp aktif olduğunu nasıl anlıyoruz? Ayrıca TCP ,UDP gibi birçok protokol var hangisini 1-6664 yapacağız?
  • ibrahim.42 kullanıcısına yanıt
    Bu dökümana göre yapabilirsin hocam,




  • MythBuster34 M kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam,

    TCP: 80, 443, 1935, 3478-3480
    UDP: 3478-3479

    bu şekilde port açtım.
  • ibrahim.42 kullanıcısına yanıt
    Evet onlar
  • micro77 kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekküler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • micro77 kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam, bazı insanlar burayı sorunu olmayanların da takip etmesini anlayamıyor, Keenetic konuları yada bu konu sadece sorun yaşayanların takip ettiği yer değil. Her hafta 2-3 Alpha Beta yenilik gelen bir ürün var elimizde, insanlar ne diyor ne sorun yaşıyor, ne öneriyor tartışıyor. Buraya sövmeyene gelene cevap vermeyi suç sayan paracı sayan zavallılar var. Bunların bir kısmı gerçekten hasta, takılmayayım diyorum ama dayanamıyorum, doğrular da her zaman iyi savunulmalı ki kalite gelsin. Ne yapalım varlar,

    Tıptaki adını anmaya gerek yok, adam kafasında bir senaryo kuruyor, garanti sonrası servis yok diyor, nerde diyorsun, yok, sonra, var ama pahalı diyorlarmışa çeviriyor, önce hiç yoktu, ne diyor diyorsun, delil verdim ya , nerede diyorsun? yok. Yok burada kuzeni varmış, hadi söyle diyorsun, yok, o zaman nerede ne yalan söylemiş diyorsun?onu ifşa et, biz burada teknik konuşuyoruz, bu özellik var dese, yok çıksa ortaya hemen çıkar. ürünü kullanıyor musun? yok. Kullanmıyor ama uydurduğu garantiden çamur atma derdinde, asus kesinlikle almayın diyor asus sayfasında, bugün asus alın diyor burada. Sonra bu adam hep burada yazmış diyor evet hep burada yazıyorum, çünkü bu ürünü kullanıyorum,bu ürüne sürekli güncelleme geliyor, bilgim de burada arttı, geçmişim de açık diyorum , yok. yine olmuyor. gerçekten ciddi mantık sorunu var, bu ülkede matemetik neden çok kötü net anlaşılıyor.

    Dediğin gibi 1-2 yazarım iyi niyetle sonra şikayet edeceğim başka yolu yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2Berk

    Konu basligini sevinerek, bir suru okunmamis mesaj var, guncelleme de gelmis diyerek icecegimi alip actim. Ruhum daraldi son 10-12 sayfadaki mesajlardan. Modem ve firmaya karsi yurutulen karalama kampanyasi burada bu modemi kullanan -benim gibi- kisileri eminim rahatsiz ediyordur. Ben burada yeni ayarlar, guncellemeler, port yonlendirme vs vs seyler okumaya ve bilgi paylasmaya geliyorum. Yemin ediyorum basligi takip etmeyi birakma noktasindayim. Memnun olmayan iade etsin olsun bitsin buraya gelip israr ve inatla kerameti kendinden menkul hatayi dikte etmekte ki amac nedir ?
    Basliktaki arkadaslar birsey yapar bu hususta umarim.

    Sevgiler.
    Dostum malesef bizde başlarda senin gibi iyimserdik..

    Taki sorunlar yaşıyana kadar konuyu okursan ne demek istediğimizi anlarsın

    İnsanlar sorun yaşayıp sorunlarını elbette paylaşacak firma kötülemesi şahsım adına yapılmamış benim sorunum devam ediyor yanlız bu sorunu yaşayan 5 6 arkadaş var firma ile irtibat halindeyiz çözüm odakla çalışıyoruz dediler zaten çözüm üretemezlerse iade ederiz...
    En azından kendi adıma söylüyüm iade ederim ben..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • MythBuster34 M kullanıcısına yanıt
    Bak dostum buraya olumlu yorumda yapıcaklar olacaktır olumsuz yorum yapacaklarda olacaktır...

    Ama burda eğer ciddi anlamda eleştiri varsa cihazı alıp test edip belli başlı sorun yaşayacak insanlara ZAVALLI diyemezsin senin haddine değil dikatimi çekiyor sen eleştiren üyeye belden aşağı cümleler kurmaya özen gösteriyorsun neden böyle bir eylem icerisindesin ?

    Cihazı kullanıp belki memnun kalanlardansın ama cihazı kullanıp memnun kalmayan belli başlı sorunlar yaşayan insanlara argo icerikli cümleler kullanamazsın.

    herkes senle aynı fikirde olacak diye bir kaide yok Lütfen kendine çeki düzen ver.
  • Merhabalar DH Forum Kullanıcıları,

    Öncelikle şunu belirtmek isteriz ki Keenetic marka ürün kullanan son kullanıcıların oluşturmuş olduğu bir konu ile ilgili tarafımıza yapılan geri dönüşlere istinaden durumu inceledik, Keenetic Türkiye olarak cevap verme gereği duyulmuştur.

    @NaBe isimli DH forum kullanıcısının yaşadığı ve bu sayfada dile getirmiş olduğu durum bize ifade ettiği ilk temel bilgilerle hattına özel bir durum olduğu kendisinin bize yapmış olduğu destek başvuru talebinde hem yazılı hem de kendisi ile iletişime geçilerek sözlü olarak belirtilmiştir, yaşamış olduğu durumun kullanmakta olduğu Extra DSL ile alakalı olmadığı hattına özel bir durumdan kaynaklandığı bir çok kez belirtilmiş olmasına rağmen yapmış olduğu yorumlarda firmamızın bu durumu ürünle ilgili genel bir sorun olarak kabul ettiği ile ilgili beyanları bizlere cevap hakkı doğurmuştur.

    @NaBe isimli DH forum kullanıcısının yaşamış olduğu durumu tüm detaylarıyla incelemek için talep ettiğimiz bazı teknik bilgiler tarafımızca halen beklenmektedir. Bu sorunu yaşayan çok kullanıcı olduğunu birçok kez burada ve bizimle iletişime geçtiğinde belirtmiş olmasına rağmen tarafımıza kullanıcımız tarafından açılan talep ve ismini paylaşmadığımız iletişim halinde olduğumuz farklı bir kullanıcı haricinde başka bir kayıt açılmamıştır. Fakat NaBe isimli kullanıcı ısrarla yaşadığı kendi hattına özel olan durum için sebebini anlayamadığımız bir şekilde üründe genel bir durum var havası oluşturmaya çalıştığını üzülerek görmekteyiz. Kendisine tekrar rica ediyoruz, kendisinden talep edilen bilgileri biran önce bizle paylaşmalı, paylaşmayacaksak , hattıyla ilgili sorunları düzeltmeli, ürünün arızalı olduğunu düşünüyorsa incelememiz için bize göndermelidir.

    @TulparHAN isimli DH forum kullanıcısının firmamız hakkında yapmış olduğu asılsız beyanlarını ivedi şekilde ispat etmesini ispat edemiyorsa da firmamız hakkında yapmış olduğu aşağıdaki yorumları silmesi silmemesi halinde DH forum kurallarına aykırı asılsız bilgi verdiği için DH sitesine yazılarının kaldırılması ile ilgili başvuruda bulunacağız.

    Saygılarımızla


    TulparHAN

    12 Haziran 2020 14:01

    Asus kastediyorsan ben direk Keenetic ile görüştüm.
    Bana dediklerini aktarıyorum garanti bittikten sonra bizde kesinlikle destek vermiyoruz dediler.

    Asus da ne yaşadıysam Keenetic de de aynısını yaşayacaktım.
    Bu arada Acc68U güncelleme ile birlikte çalişmaya başladı problem yok yani.

    Asus ve Keenetic garanti bittikten sonra cihazı garantiye kabul etmiyor donanımsal arızada destek de vermiyor.

    Firmamız ile birebir yapmış olduğunuz görüşmenin yazılı yada ses kayıtlarını incelememiz için bizleri aradığınız numaranızı PM üzerinden yadawww.keeenetic.com.tr web sayfamızdan paylaşırsanız gerekli incelemeleri yapacağız.




  • KEENETIC kullanıcısına yanıt
    Beni zan altında bırakacak eylem icerisine girdiğinizden ötürü cevab hakkı doğmuştur bana ;

    Yaşanılan sorunun sadece ben kaynaklı olduğunu beyan etmişsiniz kurulan telegram grubunda bu sorunu yaşayan 4-5 kişi olduğunu ve uygun görürlerse kendileri doğrudan burda konuşmalarını paylaşabilirim

    bu arkadaşlara Telegram üzerinde bu Turuncu ışık / 1 Mps altı sıkıntının yaşanılması sonucunu ilk teyit edenlerden biri bendim ve firma ile irtibat icerisinde olduğumu kendilerinin benden self-test istediklerini isteklerine ivedi bir şekilde gönderdiğimi beyan ettim ki konuşmalar duruyor, keza aynı şekilde bu arkadaşlara konun takipcisi olacağımı vurguladım ayrı ayrı kaydın acılmaması adına tek şahıs üzerinden yürütülmesi kanaatine varıldı taki dünki konuşmalardan sonra arkadaşlar bu durum icin sizlerde destek ekibine mail atınız ortada kalan kişinin ben olduğunu sorumluluk olarak sizlerde elinizin taşın aldına koymanız gerektiğini vurgulayıp gerekli yönlendirmeleri yaptım...


    Özel durum ile ilgili olduğunu vurgulamışsınız, kesinlikle ben buna katılmıyorum daha önce 2 tp link 1 asus modem değiştiren biri olarak bunu vurguluyorum diğer kullandığım modemler eski modemler olmamasına rağmen büyük umutlarla keenetic yazılımın iyi olduğunu bilip tercih etme gereği duydum ama malesef bazı sorunlar yaşadım ve yaşamakta olduğumu vurguladım sizler'de bana eğer aynı sorun verilirse tekrar self-test alıp gönderiniz dediniz kendim kabul ettim ve şuan beklemedeyim tekrar oluşması durumunda göndereceğimi vurguladım peki benim daha önce gönderdiğim SELF-Test dosyaların akibeti ne oldu ?

    Teknik ekible koordineli bir şekilde sorunun en başından beri irtibat halindeyim ve bu iletişim devam ediyor..

    insanları zan altında bırakmadan önce derli toplu düşünmenizde fayda var...

    Her daim şu ilkeler üzerinde benimsemişimdir kendimi haklıya haklı haksıza haksız derim, iletişim konusunda kesinlikle çok yetkinsiniz ama malesef sorunların çözüm odaklı konusunda aynı fikirde olmadığımı üzülerek söylüyorum belkide teknik ekibiniz derli toplu yoğun bir araştırma yapıyordur...

    umarım iletişim konusundaki duyarlılığınız devam eder...

    Eleştiri konusunda ise Vicdanım rahat bir şekilde eleştiriyorum bugün bu eleştirileri yöneltmemiş olsaydım bu mecrada KEENETİC yetkilisi belki cevap verme gereği duymuyacaktı.... Lütfen Eleştirilerden korkmayıınız 100 kişiden belki sadece 4 kişide bu sorun var veya daha azdır bilinmez ama malesef ben şuan bu sorunları yaşıyorum

    Bu sorunu sadece benim yaşadığımı iddia ediyorsunuz ( Keza bu sorunu yanlız ben bile yaşıyor olmam bile yetiyor bir müşteri bir müşteridir anlayışı icerisinde olmanız gerekir ) isterseniz bu modeme sahip arkadaşların en son destek ekibinize çekilen mailin ve telegramdaki konuşmaların keza aynı şekilde görsele dayalı belgeleri burda paylaşabilirim....

    İlk gönderilen self test dosyası


    KEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NaBe -- 13 Haziran 2020; 17:48:5 >




  • Arkadaşlar bu konu bilgi paylaşımı ve soru bölümü. Firma ile ilgili sorun yaşayan üyelerimiz firmalar ile ilgili sorunlar bölümüne konu açabilirler.

    Lütfen daha fazla tartışmayla konudan bilgi almak isteyen arkadaşlarımızın hakkını yemeyelim.

    Forumda firmalarla ilgili sorunlar için güzel bir bölüm var. Çözümünüzü orada arayabilirsiniz. Konunun seyri değişmesin.
  • powerstorm kullanıcısına yanıt
    Gerçekten istediğimiz bu
  • Merhaba arkadaşlar VDSL modem arıyorum bugün Keenetic Extra DSL modemi gördüm internette pek çok olumlu yorum yapılmıştı. DH forumda belki konusu vardır dedim ve bu konuyu gördüm. Tüm sayfaları okuyamadım okuduğum sayfalarda iyi yorumlar gördüm fakat son sayfalara doğru birkaç şikayet gördüm. Evde şu anda ac desteği olmayan bir modem kullanıyorum ve evde bazı yerlerde internet çekmiyor. Bu sorundan dolayı ac destekli bir modem almak istiyorum. Keenetic modemi tavsiye eder misiniz?
  • NaBe N kullanıcısına yanıt
    Merhaba NaBe,

    Burada teknik yazışmaları yayınlıyorsanız hepsini açık bir şekilde sizin yazdıklarınız da dahil paylaşınız. Yazışma resimlerini eksik atarak lütfen yanlış algıya neden olmayınız. ilk basit modem self test sonrası, ek analiz için size özel bir debug denen FW yazılımı gönderdik bu yazılımı yükledikten sonra hata ayıklama çalıştırıp hata ile karşılaştığınız da önce normal Self-Test dosyası almanız sonrasında da hata ayıklama modunu kapattığınızda otomatik olarak gelen self-test dosyasını talep ettik ve bu talebimizi, bir çok kez yazılı ve dünde son olarak iletişim numaranızdan sizler ile iletişime geçerek sözlü olarak talep ettik, fakat halen geçen 3 gün içerisinde dosyaları tarafımıza iletmediniz. Lütfen sorununuz tekrarlandığında sizlerden istediğimiz iki ayrı Self-Test dosyasını tarafımıza iletin.
  • faseww F kullanıcısına yanıt
    Ürün gayet güzel arkadaşım, bambaşka bir şey yapmışlar. Bu konudaki Micro77 incelemesine önce bak, kafana bir şey takılmasın tüm markaları iyice kurcala, şuan en iyisi bence bu, yazılımı özellikle iyi analiz et, güçlü donanım cpu ram, kapsama alanı ping süreleri mesh çok iyi. Teknik soruların olursa burada paylaş yardımcı oluruz.

    Özelliklerle ilgili yeni eklenenlerle beraber çok fazlası var, keyifli
  • Keenetic extra dsl ac1200, keenetic air genişletici, turknet statik ip, vowifi 75 megabite kadar İnternet ile sonunda tüm cihazlarda 5 ghz yi gördüm. Biraz maliyetli oldu ama çok memnunum. Evin her yerinde iyi çeksin istiyorsanız muhakkak keenetic air alın ve genişletici modunda kullanın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altan2144 -- 13 Haziran 2020; 19:6:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 224225226227228
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.