Şimdi Ara

KEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri (153. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
26.378
Cevap
428
Favori
1.057.950
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
84 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
80. Sırada  bugün en iyi #38
Sayfa: önceki 151152153154155
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bendeki extra dsl modemde sık yeniden başlama durumu oluyor uygulamada görüyorum.Sizde de öyle mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onboardx -- 14 Mayıs 2020; 10:20:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • micro77 kullanıcısına yanıt
    Sizce 5ghz ye gerek varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustafa1300 kullanıcısına yanıt
    Eğer çok kullanıcı ve yeni cihazlar varsa 5ghz olmasında fayda var, çünkü 2.4g etrafımızda çok var ve gürültü seviyesi yüksek oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    Bendeki extra dsl modemde sık yeniden başlama durumu oluyor uygulamada görüyorum.Sizde de öyle mi?
    Bende de aynı durum vardı. Online destekteki arkadaş yeni beta 2 sürümünü kurup denememi rica etti. Kurduğum günden beri herhangi bir yeniden başlama olmadı. Sıkıntısız kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: micro77

    Eğer çok kullanıcı ve yeni cihazlar varsa 5ghz olmasında fayda var, çünkü 2.4g etrafımızda çok var ve gürültü seviyesi yüksek oluyor.
    Çok sağolun cevaplar için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cngishan kullanıcısına yanıt
    Neden satıyorsunuz hocam?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • _TUTANKHAMUN_ kullanıcısına yanıt
    Baştan kurmana gerek yok DSL sinyalin geldiğğğinde modem otomatik olarak seni internete bağlayacak..
  • mustafa1300 kullanıcısına yanıt
    Keenetic markasının rakiplerine göre farkı burada kendini gösteriyor, Keenetic marka ne model olursa olsun Wi-Fi Mesh yapabilir ve Mesh teknolojisinden yararlanabilirsin.
  • deniz_sea kullanıcısına yanıt
    Geri bildirim için teşekkürler.... Çalıştığına sevindim.
  • gerek yok hocam ana cihazda ne yapıyorsan geçerlidir. Zaten intelliQos vb. durumlar için yönetilen cihazlarda bir ayar olmaz.
  • Kru3gerBey kullanıcısına yanıt
    beklentilerim disind kaldi hocam bana yetmedi bir kac ev kullaniyordukk ama urunu sattimm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cngishan kullanıcısına yanıt
    Anladım Hayırlısı olsun hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yeni güncelleme gelmiş sanırım birde bu airde neden Fn yanıp duruyor bılgısı olan varmı ?
  • SxDark kullanıcısına yanıt
    Guncelleme oldugunda yaniyor. Ayarlardan guncelleme geldiginde yanmasin seklinde yapabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teqali

    Guncelleme oldugunda yaniyor. Ayarlardan guncelleme geldiginde yanmasin seklinde yapabilirsiniz.
    Teşekkürler Tam olarak nerde o ayar hocam
  • X.s.@.r.i.o kullanıcısına yanıt
    merhaba

    CRC hatalarını SSH ile bağlanıp komut satırında görmek mümkün ;

    more proc:/tc3162/adsl_perf 


    KEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri

    web arayüzü az kişinin ihtiyacı olan , pek de gerek olmayan istatikler ile doldurmak istenmemiş olabilir...




  • SxDark kullanıcısına yanıt
    tam olarak buradan ayarlayabilirsiniz.

    KEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri
  • micro77 kullanıcısına yanıt
    teşekkür ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetbulut115

    Şimdi ne diyelim sana hocam, biraz empati yapsan, bizde bu sorun yoksa sen de varsa, özel bir detaydır, burada gereksiz mesaj float yapmış oluruz... Keenetic in çok güzel log lama problem raporlama sitemi var, selftest vs oradan bakarlar ve senin sorunun kaynağını bulurlar. Bu bizi aşan bir konu, o nedenle servisi arayıp yada e-mail yazıp sorunu bildirmen gerekiyor. Keenetic e sorun bildirmek için mobil uygulamandan kolayca yapabilirsin. hangi aresiti nereydi demene bile gerek kalmıyor.
    aynen yaptım ilgilendiler, reset atınca düzeliyor demiştim ya, sebebi dsl'nin yenilenmesi olabilir dedi. aşırı yoğunluk var dedi bu sıralarda. bir de modem arayüz yavaşlaması olunca sorunun dsl'den kaynaklandığını düşünmedim tabi. my.keenetic.com'dan giriyorum modeme (192.168.1.1 de şifre hatası veriyor) modem arayüz yavaşlaması belki ondandır.




  • 
Sayfa: önceki 151152153154155
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.