Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Kedilerin Tuhaf Ses Çıkarması ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
16
Cevap
0
Favori
623
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Kedilerin Tuhaf Ses Çıkarması ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    487 Mesaj
    Beyler genellikle geceleri oluyor bu olay kediler neden böyle garip bir ses çıkarıyor ?



    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    27 Mesaj
    nasıl bi ses ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    321 Mesaj
    Neden bunu onlara sormuyorsun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    487 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TruvaTR

    nasıl bi ses ?

    hocam mırıldanma değilde böyle keçi gibi bir ses belki duymuşsunuzdur ya çok garip bir sesler çıkarıyorlar geceleri
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    487 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Transskek

    Neden bunu onlara sormuyorsun

    kedice bilmiyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    537 Mesaj
    Ben de geceleri garip sesler cıkarırım normal



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    607 Mesaj
    cin görüyolar
    |
    |
    _____________________________


    Winter Is Coming
  • Binbaşı
    1778 Mesaj
    Motor sesini diyorsan kendilerini güvende,rahat hissettiklerinde çıkartıyorlar genelde



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Geçmiş olan dünden hiç yad etme, yarın da gelmemişken feryad etme, düşünme geleceği de geçmişi de, şimdi şen ol da yaşamı berbad etme.
    Ömer Hayyam
  • Yüzbaşı
    509 Mesaj
    bak aklıma bi anı geldi. Yıl 2005 falan, o zamanlar küçüğüm. Yılın bu zamanlarıydı, anneaneme gitmiştim ve uyku tutmamıştı.Evin bahçesinden aynı senin dediğin gibi sesler geliyodu. O zamanlar öcülere falan inanıyorum tabi korktum haliyle. Kafamı yastığın altına koyup uyumaya çalışıyorum ama yok olmuyor uyuyamıyorum.En sonunda cesaretimi toplayıp öcülerle yüzleşmeye karar verdim.Evin kapısını açarken sesler yükselmeye başladı ben de bir anda tüm cesaretimi yitirdim.Geri dönmeye karar verdim ama kapı kendiliğinden birden açıldı. Karşımda 3 tane kedi yavrusu vardı.Bu seslerin bu kedilerden geldiğine inanamamıştım ve baya bi şaşırmıştım derken ensemde bi soğukluk hissettim ve bi ses duydum. Birisi " Haklısın, o ses bu kedilerden gelmedi" diyerek hafif bi kahkaha attı. Ben orda bi çığlık attım anneanem falan hemen yanıma geldi noldu falan dedi ben de öcülerr geldii diye ağlamıştım.

    Meğersem o öcüler abimmiş ama kapının kendiliğinden nası açıldığını anlamadım belki korkudan ne yaptığımı fark etmemişimdir. En azından öyle umuyorum yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qrolica -- 4 Temmuz 2016; 13:37:59 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    4075 Mesaj
    bebek ağlaması sesiyse uyutmuyor lan onlar
    |
    |
    _____________________________
  • DH Yönetici
    1696 Mesaj
    Hormonal bir durum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    5 Not
    Mırıldanma ise sevildikleri zaman yaparlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3203 Mesaj
    geceleri ortam çok sessiz olduğundan kendi seslerini duyduklarında garipsiyorlar
    |
    |
    _____________________________
    Every thought derives from a thwarted sensation
  • Yüzbaşı
    559 Mesaj
    2 ihtimal var.
    1-Dişiyse dönemleri gelmiştir(kısırsa bilemem)
    2-Uçan sinek kelebek felan görmüşse kaçmaması için ses çıkarıyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    659 Mesaj
    Sakaryadayım dün burda da oldu resmen çığlık atıyorlar acaba deprem şeysi mi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    142 Mesaj
    deprem havercisi olabilir. ciddi diyom



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    UNIX USER ARM SYSTEMS DEVELOPER EMBEDDED SYSTEMS TRAVELER ENGİNEER QT DEVELOPER
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
haberler
üniversite
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,234
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.