Şimdi Ara

Kawasaki Ninja ZX-10R Audi RS6 Abt' yi Geçemedi!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
6.638
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    quote:

    Orijinalden alıntı: fikrijohn33

    Eğer söylediğime katılmıyorsanız, neden katılmadığınızı açıklayarak yazarsanız size nedenlerimi daha ayrıntılı şekilde ifade edebilirim...

    Ancak bu şekilde liseli üslubuyla dalga geçerek konuşursanız seviye düşürmekten başka bir işe yaramaz...

    Estağfurullah, katılmamak ne haddimize... Katıldık tüm benliğimizle...

    ...

    @jay jay kardeşim, sen bu şekilde yaparak çok bildiğini ve benim söylediklerimi önemsemediğini anlatmaya çalışıyorsan sadece anlatmakla kalırsın...

    Benim motorsiklet konusundaki bilgim gayet yeterli ama sanıyorum seninki sadece youtube'daki videoları izlemekten ibaret çünkü yorumların bunu gösteriyor.

    Şimdi ilk mesajda yazdıklarıma gelince; (dikkatli okursan sevinirim)

    İlk olarak ben zx-10R sürücü tam olarak bir kapışma içerisinde değil derken anlatmak istediğim, ''Audi'yi geçmeye çalışmıyor'' değil, ''Audi'yi geçmek için tam anlamıyla yırtınmıyor'' demeye getiriyorum daha doğrusu motorcu üslubuyla motoru tam olarak ''gırtlak'' kullanmıyor. Çoğu yerde gaz kesince (299'dan 250'lere vs. düşünce) 5'e almıyor, 6'da hızlanıyor veya Audiyle arasındaki mesafe olası kazalar için gayet yeterli( sağa-sola kaçmak için) olmasına rağmen Audi'nin fren lambasını görür görmez gaz kesiyor. Bu da performans kaybına yol açıyor, bunun olmaması için motoru sürekli redline seviyesine yakın kullanması gerekli, gaz kesince redline'dan max 2.000 devir aşağıda kalmalı, devir daha aşağı düştüğü an kick-down yapması gerekli ''gırtlak'' tan kastım budur.

    İkinci olarak 299 limitörü var yeni motorlarda bu şuan Hayabusa'sında da, S1000RR'ında da, R1'inde de var. Ancak bu demek değil ki bu motorların STOCK haliyle bu hızları geçecek gücü yok! Eğer limitörü iptal ederseniz makinenin asıl gücünü görmek mümkün. Eklediğim linkte ZX-10R'ın gps'le hız ölçümü var bi bakın:http://www.youtube.com/watch?v=Y3t4gc7GWXE

    Ayrıca zaten mücadelenin büyük kısmında yol durumu müsait olduğundan ABT Audi yapıştırıp gidiyor 300 üstü hızlara çıkıyor ZX-10R'ı geçmesi çok normal STOCK haliyle.

    Bir başka unsur ZX-10R hep Audiyi öne alıyor ve Audi yolu bulup yürüdükten sonra o da yürümeye çalışıyor yani her seferinde Audi'den sonra gaza basıyor. Şartlar adil değil eğer tam anlamıyla adil olacaksa böyle olmalı, bakın lütfen :http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=6BlDFUcQWHU&feature=fvwp


    Ve son olarak şartların adil olması açısından soruyorum, iki araçta stock olsaydı veya ZX-10R limitör iptali + turbo vs. vs. olsaydı durum ne olurdu acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fikrijohn33

    ...

    Ve son olarak...

    Tövbe, hâşâ... Motorsikletten hiç anlamam... Anlayana da engel olmam...

    ...

    ...
  • Motor dalga geçmiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    Bu gayet olağan bir durum. Belli başlı Hayabusa MV Agusta gibi motorlar 300 barajını rahat aşabiliyorlar. Sonuçta motorlar arasında da sıklet farkı var. Videodaki Ninja 1000 cc, RS6 4.2 lt.

    Yanlışınız var bu motorda çok rahat 325 Km hızı görür.1000cc her makine 300 sınırını çok rahat aşar.

    Öte yandan diğer yapılan yorumlarla ilgili ve video ile ilgili şunları söyleyeyim.Şimdi siz bu motorun gaz mı çektiğini zannediyorsunuz ? Adam aradaki mesafeyi koruyup peşine takılıyor.RS6 en az 800-900 HP olacak ki ancak o zaman aynı şekilde yürür ZX-10 ile.Ayrıca Limitör yoktur motorlarda sadece kadran 299'da kalır.Makine kalmaz K5 Suzuki GSXR-1000 bile 320 sınırını aşabiliyordu.Yeni nesil makineler çok daha beygirli.Zx10 sürücüsünün gaz çektiğini zanneden arkadaşlar aşağıda ki videoyu izleyip gaz çekilen bir Zx10'un nasıl uzadığını görsün.Hemde bu Zx10 yukarıda paylaşılan videoda ki Zx10'dan eski nesil bir makinedir.Gazı 0:22 saniye civarlarında çekiyor.Ayrıca normal bir araç ile motoru yarıştırmak ne kadar saçma ise modifiyeli bir araçla stock bir motoru yarıştırmakta o kadar saçma.O Zx10'a iki uygulama yapılsın 250-300 Hp arasına çıkartılsın değil ABT Rs6 , 1500 HP Rs6000 :) gelsin anca nal toplar.Paylaşılan Videoda RS6'nın Zx10'u geçebilmesi için bi 10 kilometre gitmeleri lazım.Diğer türlü mümkün değil.O da 300 km'den sonraki rüzgar avantajındandır.



    Yine 850 HP Nissan bile Hayabusa'nın önüne geçemiyor.Şimdi arkadaşlar Hayabusa 1300cc , Zx10 1000cc diyecekler ama böyle kısa mesafe yarışlarına emin olun hiç bir farkları yok.Hatta artık Hayabusa,Zx14 gibi makineler 1000cc'lerden pek üstün değil.Zira Hayabusa 198 HP,paylaşılan videoda ki Zx10 yine 190-199 HP arası diye biliyorum.



    Bu Videoda Hayabusa'nın 1000cc kardeşi 186 HP GSXR-1000'e geçildiği görülebilir.1 Milde Hayabusa'dan daha fazla süratlere ulaşıyor.Hatta limitörlerin sadece kadranda olduğunu rahatlıkla anlayabilirsiniz makinenin 313 yapmasından.



    Şimdi şöyle madde madde toparlayacak olursam

    1-)Hayabusa gibi makinenin hızlı olması artık eskilerde kaldı,eskiden 1000cc motorlar ile arasında HP farkı varken artık neredeyse aynı HP'deler.
    2-)Motorların dijital kadranlarında 299 sonrası yazmaz ama motor yürümeye devam eder.
    3-)RS6 Roll'de hiç bir şekilde Zx10'u geçemez inanmak saçmalıktır.
    4-)Artık bazi makineler limitleniyor.Hatta bazı pazarlara 20-30 HP düşük yollanıyor ama iki işlem ile hemen eski haline döndürebiliyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorod -- 26 Ocak 2013; 17:47:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    Konuyu ekleyen arkadasın motorlarda 300km/h hız sınırı olduğunu söylemesi gerekirdi. Orada hız sınırı olmayan model olarak eski bir hayabusa (yenilerinde hız sınırı var) ya da limiti iptal edilmiş herhangi 1000 CC veya üstü motosiklet olsa veyron ve onun ayarindakiler hariç hiçbir 4 tekerlinin şansı olmaz. Kalkislar ve ara hızlanmaları söylemeye zaten gerek yok. Youtube' a girip hayabusa ya da s 1000 RR yazın, neler var neler..

    kaldıki video sıfırdan başlamıyor, ayrıca motorcu sıksık gaz kesiyor
  • senelerdir motor süren biri olarak otomobil kullanıcılığımdan haric motor camiası'da otomobil dünyası gibi yoğun ve detaylı..bir racing adında sıfatlandırdığımız min. 600cc'lik (Yamaha YZF R6,HONDA CBR 600RR,Suzuki GSX-R 600,Kawasaki Ninja ZX-6R vs) en kötü 13.000-14.000rpm çeviriyor :) bu bugün otomobil dünyasında en yüksek rpm'ler çeviren Ferrari F 458 İtalia modeli ile bile bu kadar yüksek rpm'leri çeviremiyor..keza birde bu işe 1000cc'lik racigleri koyduğumuz zaman ise tam evlere şenlik 22.0000-24.0000rpm'lere bile çıkabilen racingler söz konusu..ki motor camiasında (racing) en seri cihaz Yamaha'nın R1 modelidir..yamahalar zaten cidden racing camiasında ustalık isteyecek bir seriliğe sahip racingler bir suzuki ve son zamanlarında ki atakları ve teknolojileri ile honda sürüş ayrıcalıkları ve dinamikleri olarak yerini aldı..R1 kullanmak biraz da ustalık ve profesyonellik gerektiren bir cihaz..hayabusa kawasaki zzzr 1400 biraz racingden çıkıp supersport cihaz kategorilerine girmişler..çok hantal görünümleri ve yüksek ağırlıkları söz konus..stoge hayabusalar bir çok yazılımla 1000+hp üzerine çıkabiliyor,bazı çılgınlar bu yetmiyormuş gibi NOS bile taktıran hayabusaları izledim :) keza onlar biraz gösteriş güçlerinden haric başka bişey değil..bu kadar bilgiden sonra üzülerek izleyeceğiz ki bir 911 RUF R1 ve GSX-R1000 cihazları çok adaletli ve açık,net bir kalkışla ruf'un inanılmaz torku güçle birleşince kalıp gibi kalkıp gidiyor :)






  • Hep zaten öyle olur. Bir motor arabayla yarıştı mı ya sürücüsü süremiyordur, ya gaz kesiyordur, ya önünü kaldırıyordur ya redline görmeden korkup vites atıyordur. Klasik motorcu bahaneleri. Bir defa tek bildiğiniz Hayabusa dünyanın en hızlı motorsikleti değildir. Hayabusa'ya gelmeden ondan daha hızlı birçok motor vardır. Busa sokaktaki 10 yaşında çocuğun bile bildiği bir makinedir.

    Ne yazık ki motorcu arkadaşlar fanatikliklerinden bazı fiziki gerçekleri göremiyorlar. Nedense bazı videoları koyamamışlar. Herhangi bir motorun modifiyeli bir araç karşısında şansı yoktur. Seri otomobilinde motor karşısında şansı yoktur. En kötü racing motor bile 10-11 saniyede 400mt bitirirken en iyi supercarlar 11-12 saniyede bitirir. İş modifiyeli araçlara gelince durum farklı olur. Hiçbir zaman modifiyeli bir otomobile iki tekerli hiç bir cihaz ne virajda ne ara hızlanmada ne dragda ne de son süratte yetişemez. Gözüme çöp battı kaşıma şu girdi gibi bahaneler gerçekten komik.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS

    senelerdir motor süren biri olarak otomobil kullanıcılığımdan haric motor camiası'da otomobil dünyası gibi yoğun ve detaylı..bir racing adında sıfatlandırdığımız min. 600cc'lik (Yamaha YZF R6,HONDA CBR 600RR,Suzuki GSX-R 600,Kawasaki Ninja ZX-6R vs) en kötü 13.000-14.000rpm çeviriyor :) bu bugün otomobil dünyasında en yüksek rpm'ler çeviren Ferrari F 458 İtalia modeli ile bile bu kadar yüksek rpm'leri çeviremiyor..keza birde bu işe 1000cc'lik racigleri koyduğumuz zaman ise tam evlere şenlik 22.0000-24.0000rpm'lere bile çıkabilen racingler söz konusu..ki motor camiasında (racing) en seri cihaz Yamaha'nın R1 modelidir..yamahalar zaten cidden racing camiasında ustalık isteyecek bir seriliğe sahip racingler bir suzuki ve son zamanlarında ki atakları ve teknolojileri ile honda sürüş ayrıcalıkları ve dinamikleri olarak yerini aldı..R1 kullanmak biraz da ustalık ve profesyonellik gerektiren bir cihaz..hayabusa kawasaki zzzr 1400 biraz racingden çıkıp supersport cihaz kategorilerine girmişler..çok hantal görünümleri ve yüksek ağırlıkları söz konus..stoge hayabusalar bir çok yazılımla 1000+hp üzerine çıkabiliyor,bazı çılgınlar bu yetmiyormuş gibi NOS bile taktıran hayabusaları izledim :) keza onlar biraz gösteriş güçlerinden haric başka bişey değil..bu kadar bilgiden sonra üzülerek izleyeceğiz ki bir 911 RUF R1 ve GSX-R1000 cihazları çok adaletli ve açık,net bir kalkışla ruf'un inanılmaz torku güçle birleşince kalıp gibi kalkıp gidiyor :)




    Yazdıklarıniza katılıyorum ama 1000likler 600lukler kadar devir ceviremezler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kahraman202 -- 26 Ocak 2013; 22:11:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: secure

    Hep zaten öyle olur. Bir motor arabayla yarıştı mı ya sürücüsü süremiyordur, ya gaz kesiyordur, ya önünü kaldırıyordur ya redline görmeden korkup vites atıyordur. Klasik motorcu bahaneleri. Bir defa tek bildiğiniz Hayabusa dünyanın en hızlı motorsikleti değildir. Hayabusa'ya gelmeden ondan daha hızlı birçok motor vardır. Busa sokaktaki 10 yaşında çocuğun bile bildiği bir makinedir.

    Ne yazık ki motorcu arkadaşlar fanatikliklerinden bazı fiziki gerçekleri göremiyorlar. Nedense bazı videoları koyamamışlar. Herhangi bir motorun modifiyeli bir araç karşısında şansı yoktur. Seri otomobilinde motor karşısında şansı yoktur. En kötü racing motor bile 10-11 saniyede 400mt bitirirken en iyi supercarlar 11-12 saniyede bitirir. İş modifiyeli araçlara gelince durum farklı olur. Hiçbir zaman modifiyeli bir otomobile iki tekerli hiç bir cihaz ne virajda ne ara hızlanmada ne dragda ne de son süratte yetişemez. Gözüme çöp battı kaşıma şu girdi gibi bahaneler gerçekten komik.

    Standart (seri üretim) bir motorun karşısında standart (seri üretim) bir arac (veyron, koeniggseg vs hariç) boy olcusemez. Modifiyeli dediğimiz dönme kabiliyetinden yoksun 400m drag araçlarının karşısında kalkışta f-16nin bile şansı yoktur, tekrar ediyorum ilk 400 m. Simdi bilmeyen liseli ergenler "yuh, uçağı gecti fln yazarlar" kalkış esnasında kaç g'ye maruz kalındığına bir bakınız. Bu arada sasisi uzatılmış modifiyeli drag motorları da var, hatırlatırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS

    senelerdir motor süren biri olarak otomobil kullanıcılığımdan haric motor camiası'da otomobil dünyası gibi yoğun ve detaylı..bir racing adında sıfatlandırdığımız min. 600cc'lik (Yamaha YZF R6,HONDA CBR 600RR,Suzuki GSX-R 600,Kawasaki Ninja ZX-6R vs) en kötü 13.000-14.000rpm çeviriyor :) bu bugün otomobil dünyasında en yüksek rpm'ler çeviren Ferrari F 458 İtalia modeli ile bile bu kadar yüksek rpm'leri çeviremiyor..keza birde bu işe 1000cc'lik racigleri koyduğumuz zaman ise tam evlere şenlik 22.0000-24.0000rpm'lere bile çıkabilen racingler söz konusu..ki motor camiasında (racing) en seri cihaz Yamaha'nın R1 modelidir..yamahalar zaten cidden racing camiasında ustalık isteyecek bir seriliğe sahip racingler bir suzuki ve son zamanlarında ki atakları ve teknolojileri ile honda sürüş ayrıcalıkları ve dinamikleri olarak yerini aldı..R1 kullanmak biraz da ustalık ve profesyonellik gerektiren bir cihaz..hayabusa kawasaki zzzr 1400 biraz racingden çıkıp supersport cihaz kategorilerine girmişler..çok hantal görünümleri ve yüksek ağırlıkları söz konus..stoge hayabusalar bir çok yazılımla 1000+hp üzerine çıkabiliyor,bazı çılgınlar bu yetmiyormuş gibi NOS bile taktıran hayabusaları izledim :) keza onlar biraz gösteriş güçlerinden haric başka bişey değil..bu kadar bilgiden sonra üzülerek izleyeceğiz ki bir 911 RUF R1 ve GSX-R1000 cihazları çok adaletli ve açık,net bir kalkışla ruf'un inanılmaz torku güçle birleşince kalıp gibi kalkıp gidiyor :)




    Bilmiyorum hangi makinelere bindiniz ama size katılmıyorum.1000 cc seri üretim makineler 600cc'lerden daha az devir çevirir.Ayrıca en seri makine R1 değildir.R1 tüm makinelerin harmanıdır.Üst devirleri en atak makine GSXR-1000,en atik makine CBR1000RR en kaslı makine ise ZX10'dur.Ben 2003 Model Suzuki GSXR1000 ile ne R1'lerin içinden geçtim.Yine 2003 model Suzuki GSXR1000 şuan kullandığım 2007 model CBR1000RR'ı delip geçiyor.Ayrıca yazılımla yeryüzünde hiç kimse bir Hayabusa'yı 1000HP üzerine çıkaramaz.Binlerce işlem ve Nos ardından anca 600-700 HP güç elde ediliyor bu makinelerden.Yine attığınız Videoda aracın yürümesi normal.Kalkışta dünyanın en kral sürücüsü bile motorun hakkını vererek kaldıramaz.Motorların asıl mevzuları 160-290 , 160-260 , 100-260 gibi süratlerdir.Yoksa 2 zamanlı yarısı gücünde bir makine bile kalkışta Racing makineleri geçebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: secure

    Hep zaten öyle olur. Bir motor arabayla yarıştı mı ya sürücüsü süremiyordur, ya gaz kesiyordur, ya önünü kaldırıyordur ya redline görmeden korkup vites atıyordur. Klasik motorcu bahaneleri. Bir defa tek bildiğiniz Hayabusa dünyanın en hızlı motorsikleti değildir. Hayabusa'ya gelmeden ondan daha hızlı birçok motor vardır. Busa sokaktaki 10 yaşında çocuğun bile bildiği bir makinedir.

    Ne yazık ki motorcu arkadaşlar fanatikliklerinden bazı fiziki gerçekleri göremiyorlar. Nedense bazı videoları koyamamışlar. Herhangi bir motorun modifiyeli bir araç karşısında şansı yoktur. Seri otomobilinde motor karşısında şansı yoktur. En kötü racing motor bile 10-11 saniyede 400mt bitirirken en iyi supercarlar 11-12 saniyede bitirir. İş modifiyeli araçlara gelince durum farklı olur. Hiçbir zaman modifiyeli bir otomobile iki tekerli hiç bir cihaz ne virajda ne ara hızlanmada ne dragda ne de son süratte yetişemez. Gözüme çöp battı kaşıma şu girdi gibi bahaneler gerçekten komik.

    Yukarıda zaten açıklamada 1000cc makinelerin Hayabusa'dan daha seri olduğunu anlattım.Fakat modifiyeli bir otomobili,iki tekerlekli hiç bir cihazın geçemiyeceğini söylemen cidden komik.Sanırım sen hiç modifiye edilmiş motorları görmedin ? Fazla değil bak 300 HP civarları bir Hayabusa arka tekerlekte 1100 HP üreten Supra'nın içinden nasıl geçiyor.Türkiye'de 600-700 Hp civarı bir Hayabusa bulunduğunu hatırlatayım size.Bilmiyorum motosiklet camiasına ne kadar hakimsiniz.



    Gerçekleri göremeyen sizsiniz.Modifiyeli bir arabanın karşısına modifiyeli bir motor koyulur.Stock arabanın karşısına stock.Araba modifiye edip Stock motor ile yarıştırmak ego tatmin etmeye yarar.Ayrıca Türkiye'de MSupra bazı motorları geçiyordu.Ama GSXR-1000 geldi verdi eline gitti.Sürücü bile çok etkilidir böyle işlerde.





  • biz hakimizde,neticede bu olayı bu kadar fanatizmê vurma :) neticede herkes kabulleniyor motor aracı geçer araç motoru geçer :) ama genelde 30-40 bin tl'lik racingler 250-300bin tl'lik araçları kalkışlarda geçiyor :)
  • Benim bildiğim seri üretim en hızlı motorsikletler, S1000RR ve 1199 Panigale değil mi ?

    S1000RR, 0-300 km/h: 19.1 sec

    Bu motorla anca veyron ayarındaki otomobiller baş edebilir stock olarak.
  • Ben yıllardır bu işlerin içindeyim. Çok sevdiğim arkadaşlarımıda motorda kaybettim. Şimdi ben turbo hayabusaların nasıl geçildiğinin videolarını koysam senin cevap olarak ne yazacağını çok iyi biliyorum. Bir motor bir otomobile geçiliyorsa kesin sürücüsü kullanamıyordur. Bu bir ölçü değildir zaten.

    Video'ya filan gerek yok fizik kuralları diye bir şey var. Hiç bir motorsiklete bir V12 sığdıramazsın ama bunu bir otomobile V16 bile koyarsın. 1.4 lt motorundan alacağın güçle V16 motordan çıkacak eşit olmaz. Hacim varsa güç vardır.

    Hem otomobilde hem motorda bu işin dibi topfuel araçlarıdır.
    En hızlı arabalar topfuel dragsterler bunlarda 8000 beygire kadar çıkarlar ve 500 kilometre hıza 4.5 saniyede çıkarlar.
    En hızlı motorlarda dragbikelardır bunlarda 1000 beygire kadar çıkarlar ama 400 kilometre hıza 5.7 saniyede ancak çıkabilirler.

    Tek tekerden itiş gücüne sahip bir motorun 2 ya da 4 çeker bir otomobil ile boy ölçüşebileceğini düşünmek cahilliktir. Fiziğe aykırıdır.

    Dünyaya at gözlüğü ile bakmaya gerek yok. Baştada söylediğim gibi stok superbikelar sokağa çıkması yasal seri otomobillerin hepsinden hızlıdır. Koenigsegg ve Veyronda buna dahildir. Veyron kalkışta veya ara hızlanmada modifiyesiz bir superbike bile geçemez. Ancak top speed sonunda geçer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Benim bildiğim seri üretim en hızlı motorsikletler, S1000RR ve 1199 Panigale değil mi ?

    S1000RR, 0-300 km/h: 19.1 sec

    Bu motorla anca veyron ayarındaki otomobiller baş edebilir stock olarak.



    Dünyada kalkış yarışları 0-402 metredir. Veyron'un fabrika verisi 10.2 saniye. Ducati 1198-9, S1000RR, CBR1000RR, GSX-R1000 bu süreden daha iyi değerlere sahip.
  • Geçilmeyecek motor yoktur geçilmeyecek otomobil de yoktur. Bir birinden ap ayrı kavramlarda üretilmiş şeyler. Bunun gibi alanlarda stock vs stock muhabbeti de bana saçma geliyor çoluk çocuk takıntısı bunlar. Elbet araların da sidik yarıştırılacak mühendislik konuşturuluyor ve paralar harcanıyor ama çok da kafanıza takmayın bunları herşeye kendi sınıfında bakmak lazım. Hele F-18 vs gibi saçmalıklar artık iyice hani..... reklam malzemesi bunlar sadece.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: secure

    Dünyaya at gözlüğü ile bakmaya gerek yok. Baştada söylediğim gibi stok superbikelar sokağa çıkması yasal seri otomobillerin hepsinden hızlıdır. Koenigsegg ve Veyronda buna dahildir. Veyron kalkışta veya ara hızlanmada modifiyesiz bir superbike bile geçemez. Ancak top speed sonunda geçer.

    Hocam biraz iddialı olmamış mı ?

    Veyron Supersport,

    0 - 100 kph 2.5 s
    0 - 200 kph 6.7 s
    0 - 300 kph 14.6 s

    Agera R

    0 - 100 kph 2.9 s
    0 - 200 kph 7.5 s
    0 - 300 kph 14.5 s

    Hennessey Venom GT

    0 - 100 kph 2.9 s
    0 - 200 kph 7.0 s
    0 - 300 kph 14.9 s

    S1000RR

    0 - 100 kph 3.1 s
    0 - 200 kph 6.9 s
    0 - 300 kph 19.1 s
  • Evet tartışılabilir ama dünyada bir ölçüt varsa o da şu an 0-402 metredir. 402 metre Superbike geçebilecek road legal bir araba henüz listede yok ama yapıyorlar yapacaklar.
    Biz elmayla armutu karşılaştırıyoruz ama Bugatti firmasının bir Superbike geçme gibi bir derdi yok. Eminim onlar emisyon oranlarını bundan daha çok düşünüyordur.
    Benim takıldığım nokta motorcu arkadaşların motorsikletleri geçilmez gibi görmeleri..Öyle bir dünya yok. Hayal dünyasında yaşamayın.

    O Audi RS6 da ki adam eminim bir yandan çekirdek çıtlıyordur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: secure

    Ben yıllardır bu işlerin içindeyim. Çok sevdiğim arkadaşlarımıda motorda kaybettim. Şimdi ben turbo hayabusaların nasıl geçildiğinin videolarını koysam senin cevap olarak ne yazacağını çok iyi biliyorum. Bir motor bir otomobile geçiliyorsa kesin sürücüsü kullanamıyordur. Bu bir ölçü değildir zaten.

    Video'ya filan gerek yok fizik kuralları diye bir şey var. Hiç bir motorsiklete bir V12 sığdıramazsın ama bunu bir otomobile V16 bile koyarsın. 1.4 lt motorundan alacağın güçle V16 motordan çıkacak eşit olmaz. Hacim varsa güç vardır.

    Hem otomobilde hem motorda bu işin dibi topfuel araçlarıdır.
    En hızlı arabalar topfuel dragsterler bunlarda 8000 beygire kadar çıkarlar ve 500 kilometre hıza 4.5 saniyede çıkarlar.
    En hızlı motorlarda dragbikelardır bunlarda 1000 beygire kadar çıkarlar ama 400 kilometre hıza 5.7 saniyede ancak çıkabilirler.

    Tek tekerden itiş gücüne sahip bir motorun 2 ya da 4 çeker bir otomobil ile boy ölçüşebileceğini düşünmek cahilliktir. Fiziğe aykırıdır.

    Dünyaya at gözlüğü ile bakmaya gerek yok. Baştada söylediğim gibi stok superbikelar sokağa çıkması yasal seri otomobillerin hepsinden hızlıdır. Koenigsegg ve Veyronda buna dahildir. Veyron kalkışta veya ara hızlanmada modifiyesiz bir superbike bile geçemez. Ancak top speed sonunda geçer.



    Dostum ben ne kadar motor hastasıysam bir o kadarda araba hastasıyım,ayrıca merak etmeyin bizde çok uzun zamandır biniyoruz motora.Fanatiklik yaptığımı düşünüyorsun yanılıyosun.Koy buraya Turbo Busa'nın geçildiği videoları görelim.Araçların kaç hp olduğunuda,motorun kaç hp olduğunu görelim.Turbo Busa geçilmiyecek diye bir şey yok.Ben sadece sana 300 HP civarı bir Busa'nın 1100 WHP bir Supra'yı geçtiğini örnekledim.atıyorum 2000HP bir Supra o Busa'yı yerken 500 HP bir Busa gelir 2000 Supra'yı yer..Mevzuyu bizim yollarda kullanabileceğimiz araçlardan dragsterlere getirdinya ne diyeyim artık. :) Biz yolda gidebilecek araçlardan bahsediyoruz.Bir anda 500 kilometre hıza çıkıp paraşütle duran araçlardan değil.Bir motorun üstüne 7.0 litre V8 sığıyorsa emin ol V12'de sığar. :) Ayrıca bizde biliyoruz fizik kurallarını fakat olayı bu kadar ekstreme uçurmaya gerek yok.Burada bahsettiğimiz durum asfalt üzerinde gidebilen araçları kapsar. :) Yoksa 4.57 saniyede 529 km hız yapan dragsterler var.Bunu yeryüzünde bir motor ile yapmak neredeyse imkansız çünkü o ivmeye ne insan gücü dayanbilir ne başka bir şey.

    Boss Hoss motorları mesela. :) Ayrıca 50 senelik motorcular bile bilmez Boss Hoss'u çok ilginçtir.



    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: secure

    Dünyaya at gözlüğü ile bakmaya gerek yok. Baştada söylediğim gibi stok superbikelar sokağa çıkması yasal seri otomobillerin hepsinden hızlıdır. Koenigsegg ve Veyronda buna dahildir. Veyron kalkışta veya ara hızlanmada modifiyesiz bir superbike bile geçemez. Ancak top speed sonunda geçer.

    Hocam biraz iddialı olmamış mı ?

    Veyron Supersport,

    0 - 100 kph 2.5 s
    0 - 200 kph 6.7 s
    0 - 300 kph 14.6 s

    Agera R

    0 - 100 kph 2.9 s
    0 - 200 kph 7.5 s
    0 - 300 kph 14.5 s

    Hennessey Venom GT

    0 - 100 kph 2.9 s
    0 - 200 kph 7.0 s
    0 - 300 kph 14.9 s

    S1000RR

    0 - 100 kph 3.1 s
    0 - 200 kph 6.9 s
    0 - 300 kph 19.1 s




    Dünyanın en hızlı seri üretim motoru MTT Y2K 320 kilometre hıza 15sn de çıkıyor bildiğim kadarıyla.Ki sadece olayı 0-300 olarak düşünmeyin 0-200 gibi rakamlara çok daha erken çıkacağı için aradaki fark epey değişken olur.




  • Motorucu arabayı geçmek için çok fırsat yakaladı ama öyle bir derdi yok gibiydi

    Son hızlarda audi önde ama ara hızlanmalarda geride kalacak bir motor değil
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.