Şimdi Ara

Kawasaki Ninja ZX-10R Audi RS6 Abt' yi Geçemedi!!! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
6.638
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Sonuç olarak RS6 her türlü işini bitirmiş. Yazılımlı da olabilir.
  • Fazla uzaklara gitmeye gerek yok burası Türkiye.
    4 tekerin 2 tekeri gözüküyor ama yinede bu video bazı arkadaşlara birşey ifade etmeyeceği için motorsikllet her zaman üstündür diyelim konuyu kapayalım.



    http://www.youtube.com/watch?v=yXHVT0I8NWw



    Farklı birgün kamera 4 tekerde
    http://www.youtube.com/watch?v=o7fYZFfzb7E



    http://www.youtube.com/watch?v=Y1_-K52LN4M




  • quote:

    Orijinalden alıntı: secure

    Fazla uzaklara gitmeye gerek yok burası Türkiye.
    4 tekerin 2 tekeri gözüküyor ama yinede bu video bazı arkadaşlara birşey ifade etmeyeceği için motorsikllet her zaman üstündür diyelim konuyu kapayalım.



    http://www.youtube.com/watch?v=yXHVT0I8NWw



    Farklı birgün kamera 4 tekerde
    http://www.youtube.com/watch?v=o7fYZFfzb7E



    http://www.youtube.com/watch?v=Y1_-K52LN4M






    Arkadaşım o kadar yazdım ya anlamıyosun ya da anlamak istemiyosun.Koyduğun Supra'nın 1000 Hp civarlarında olduğu söyleniyor.O Kawasaki ise 200 Hp.Niye bu video bana bir şey ifade etsin.Türkiye'de yukarda ki mesajlarda da yazdığım gibi 600 HP üzerinde Hayabusa var.Sen neyi anlatmaya çalışıyorsun hala anlamıyorum.Senin verdiğin siklette Supralar ile koşan makineler aşağıda ki videoda var buyur izle.Olay Extreme girmediği mini istisnalar harici evet bir motor bir arabadan her zaman hızlıdır.Anti tez üretebilecek misin alttaki videoya ? Arka tekerde 1100 Hp güç üreten bir Supra'ya bu beygirlerde Hayabusalar yetebilirken düşün o 600-750 Hp arası güç üreten Busa'yı.Ya da 499 HP'lik 300 ile giden adamları tek tekerde geçen Busa'yı.





  • Yarıştan öte yollar çok hoşuma gitti.. Neresi burası kaymak gibi yol yapmışlar :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: secure

    Fazla uzaklara gitmeye gerek yok burası Türkiye.
    4 tekerin 2 tekeri gözüküyor ama yinede bu video bazı arkadaşlara birşey ifade etmeyeceği için motorsikllet her zaman üstündür diyelim konuyu kapayalım.



    http://www.youtube.com/watch?v=yXHVT0I8NWw



    Farklı birgün kamera 4 tekerde
    http://www.youtube.com/watch?v=o7fYZFfzb7E



    http://www.youtube.com/watch?v=Y1_-K52LN4M






    Arkadaşım o kadar yazdım ya anlamıyosun ya da anlamak istemiyosun.Koyduğun Supra'nın 1000 Hp civarlarında olduğu söyleniyor.O Kawasaki ise 200 Hp.Niye bu video bana bir şey ifade etsin.Türkiye'de yukarda ki mesajlarda da yazdığım gibi 600 HP üzerinde Hayabusa var.Sen neyi anlatmaya çalışıyorsun hala anlamıyorum.Senin verdiğin siklette Supralar ile koşan makineler aşağıda ki videoda var buyur izle.Olay Extreme girmediği mini istisnalar harici evet bir motor bir arabadan her zaman hızlıdır.Anti tez üretebilecek misin alttaki videoya ? Arka tekerde 1100 Hp güç üreten bir Supra'ya bu beygirlerde Hayabusalar yetebilirken düşün o 600-750 Hp arası güç üreten Busa'yı.Ya da 499 HP'lik 300 ile giden adamları tek tekerde geçen Busa'yı.


    Bir önceki mesajında koy videoyu izleyelim dedin. Bende koysamda sen inandığına yine inanacaksın diye koymadım. Şimdi koydum video yine değişen birşey olmadı. Motorcu iyi sıkamamış demediğinede şaşırdım doğrusu.

    Supra 1000 hp diyosun, Kawazaki 200 hp. Niye Kawazakinin 200 kilo supranın ise 1800 kilo olduğunu göremiyorsun? Cevap vereyim bardağın ancak bir tarafını görebiliyosun çünkü.
    Lafa gelince ben anlamıyorum tamam. Ben sana çok basit bir fizik kuralından bahsediyorum ama sen bunu göremiyorsun çünkü bağnazlık yapıyorsun.

    1000 hp dediğin ve aslında 700 hp olan 4 tekerli aracı 1000 hp varsayarsak kilo başına 0.55 hp güç düşüyor. Senin dediğin iki tekerli araca 200 hp /200 kilo dersek kilo başına 1 beygir düşüyor. İstersen tork hesabı yap yine hemen hemen yarıya yarıya fark olduğunu görürsün. Peki neden otomobil geçiyor? İşte anlamadığın nokta burası. Çok basit bir fizik kuralı yüzünden. Sürtünme. Bir motorun yere basan yüzey alanı ile bir arabanın yere basan yüzey alanı aynı değildir. Sen istersen 10 bin hp motor söyle gücü yere iletemedikten sonra anlamı yok. Sen çıkarsın 600 hp busa dersin ben sana 1500 hp motorlu bir araç gösteririm. Sen 700 dersin ben sana 2200 hp . O işin sonuda dragsterlere ve motodraglara gidiyor onlarda da 4 tekerler üstün ve sonra ekstrem örnek verme diyorsun. O zaman sende 600 hp 1200 kilo motorsiklet göster mi diyim bende sana. Hep görmek istediğin tarafından bakarsdan görmek istediğini görürsün diyecek bişey yok. Fizik değişmiyor ama sen nereden bakarsan bak.


    Bu arada orası Ankara çevre yolu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi secure -- 10 Nisan 2013; 3:19:37 >






  • Audi RS6 Evotech(720hp) vs Yamaha R6 Yamaha R6 son hız 250KM.Size ara hızlanmaları göstermek için paylaşmak istedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: secure

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: secure

    Fazla uzaklara gitmeye gerek yok burası Türkiye.
    4 tekerin 2 tekeri gözüküyor ama yinede bu video bazı arkadaşlara birşey ifade etmeyeceği için motorsikllet her zaman üstündür diyelim konuyu kapayalım.



    http://www.youtube.com/watch?v=yXHVT0I8NWw



    Farklı birgün kamera 4 tekerde
    http://www.youtube.com/watch?v=o7fYZFfzb7E



    http://www.youtube.com/watch?v=Y1_-K52LN4M






    Arkadaşım o kadar yazdım ya anlamıyosun ya da anlamak istemiyosun.Koyduğun Supra'nın 1000 Hp civarlarında olduğu söyleniyor.O Kawasaki ise 200 Hp.Niye bu video bana bir şey ifade etsin.Türkiye'de yukarda ki mesajlarda da yazdığım gibi 600 HP üzerinde Hayabusa var.Sen neyi anlatmaya çalışıyorsun hala anlamıyorum.Senin verdiğin siklette Supralar ile koşan makineler aşağıda ki videoda var buyur izle.Olay Extreme girmediği mini istisnalar harici evet bir motor bir arabadan her zaman hızlıdır.Anti tez üretebilecek misin alttaki videoya ? Arka tekerde 1100 Hp güç üreten bir Supra'ya bu beygirlerde Hayabusalar yetebilirken düşün o 600-750 Hp arası güç üreten Busa'yı.Ya da 499 HP'lik 300 ile giden adamları tek tekerde geçen Busa'yı.


    Bir önceki mesajında koy videoyu izleyelim dedin. Bende koysamda sen inandığına yine inanacaksın diye koymadım. Şimdi koydum video yine değişen birşey olmadı. Motorcu iyi sıkamamış demediğinede şaşırdım doğrusu.

    Supra 1000 hp diyosun, Kawazaki 200 hp. Niye Kawazakinin 200 kilo supranın ise 1800 kilo olduğunu göremiyorsun? Cevap vereyim bardağın ancak bir tarafını görebiliyosun çünkü.
    Lafa gelince ben anlamıyorum tamam. Ben sana çok basit bir fizik kuralından bahsediyorum ama sen bunu göremiyorsun çünkü bağnazlık yapıyorsun.

    1000 hp dediğin ve aslında 700 hp olan 4 tekerli aracı 1000 hp varsayarsak kilo başına 0.55 hp güç düşüyor. Senin dediğin iki tekerli araca 200 hp /200 kilo dersek kilo başına 1 beygir düşüyor. İstersen tork hesabı yap yine hemen hemen yarıya yarıya fark olduğunu görürsün. Peki neden otomobil geçiyor? İşte anlamadığın nokta burası. Çok basit bir fizik kuralı yüzünden. Sürtünme. Bir motorun yere basan yüzey alanı ile bir arabanın yere basan yüzey alanı aynı değildir. Sen istersen 10 bin hp motor söyle gücü yere iletemedikten sonra anlamı yok. Sen çıkarsın 600 hp busa dersin ben sana 1500 hp motorlu bir araç gösteririm. Sen 700 dersin ben sana 2200 hp . O işin sonuda dragsterlere ve motodraglara gidiyor onlarda da 4 tekerler üstün ve sonra ekstrem örnek verme diyorsun. O zaman sende 600 hp 1200 kilo motorsiklet göster mi diyim bende sana. Hep görmek istediğin tarafından bakarsdan görmek istediğini görürsün diyecek bişey yok. Fizik değişmiyor ama sen nereden bakarsan bak.


    Bu arada orası Ankara çevre yolu.

    Sen hala bağnazlık yapıyorsun.Ben sana "Turbo Busa'nın geçildiği videoları koy." dedim.Yani 300-400 HP bir makineyi geçecek bir Supra göster bana dedim.Ama sen gittin ağzına kadar dolu bir Supra'nın,standart bir Zx14'ü geçtiği videoyu koydun.Madem öyle bende sana o zaman yine dolu bir Supra motorlu aracın geçildiği videoyu koyayım.Bunun bir kıyasını bulabilmek mümkün değil.


    Hala ne anlatıyosun bana ya.Yok fizik kuralı yok bilmem ne,ben bilmiyo muyum sanıyosun senin kadar fizik kuralı.Sen 600 HP Busanın 1500 hp Busayı geçemiyceğini mi sanıyorsun ? 300 HP bir Busa 1100 Hp bir Supra'ya yeterken ki o Supra krankta en az 1200-1300 HP güç üretiyordur,600 HP bir busa 1500 tane 1500 HP Supra'nın içinden geçer.Burada ki mevzu standart mevzularken sen hala beni extreme olayların içine sokmaya çalışıyorsun.Tartışmanın çıktığı nokta senin " Herhangi bir motorun modifiyeli bir araç karşısında şansı yoktur. " kısmından türedi.Dedin ki herhangibir motor modifiyeli bir aracı geçemez.Sonra ben sana 1000 HP üzerinde Supraların, sadece 300 HP civarı motorlara geçildiğini gösterince bana fizik kuralından dragsterlerden falan bahsetmeye başladın.En başında demedin ki fizik kuralı olarak 2 tekerli aracın 4 tekerli karşısında şansı yoktur diye.Bu genel bir cümledir ve anlarım.Ama senin dediğin modifiyeli bir aracı hiç bir motorun geçemiyeceğiydi ve bunları senin önüne serdikten sonra demagoji yapıp konuyu fizik kurallarına ve extreme mevzulara soktun.Burada bağnazlık yapan,anlamamazlık yapan sensin.Sana son olarak şu videoyu koyacam.Anlatmaya devam et sen fizik kuralı.Adam 280-290 ile giden motorları tek tekerde geçiyor.Düşün bu motorun iki tekerde ne kadar fazla hız yapabileceğini.Değil 1500 HP Supra,2000 HP Supra getirsen bu motora karşı şansı yok.Belki yüzlerce kilometre yarışsalar olabilir.Ama ona ne aracın teknik altyapısı dayanır nede başka bir şeyi.



    Biraz kendi yazdıklarına ve benim yazıp anlatmak istediklerime bak sonra söyle kim bağnaz kim değil diye.Ve o videoda yorum yapan arkadaşın dediği gibi."onlarda sizi göremedi neden se!!! msupra hayranları msupranın her geçilişinde videoları yayınlamıyolar....msupra normal supraya geçidli r1 e geçildi bu videoda gsxr1000e geçildi...ztn o 300 hp lik motorlarla msupra sahibi kapışamaz bile!! kapışırım diyosa gelsin istanbula,ayrıca orası amerika diyosun ama sölemek istediğim türkiyede motor kültürü sizin gibiler yüzünden gelişemedi o yüzden tek tük dür makinasını 300hp+ yapan"

    Evet arkadaş çok haklı.Ayrıca Msupra için 1000 HP civarlarında diyorlar.Uydurmada olabilir.Senin koyduğun Supra bildiğim kadarıyla Msupra'yı geçen Supra.Eğer öyleyse Msupra 600 HP civarlarında olur ve 600 HP bir arabanın o kadar yürümesi mümkün değil.Ayrıca 1800 kg çok fazla bir rakam.Bu rakamları cidden duydun mu yoksa sallıyor musun ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorod -- 11 Nisan 2013; 2:41:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yambol

    Araba ile motosikletin yarışmaları bana saçma geliyor.. Şartlar eşit gelmiyor bana.. Şartlar eşit olmasa da AUDİ gömmüş gitmiş.. Bu arada video kalitesi harika.. Ben kullanıyorum sandım bir ara..

    Aynen izlemekte uğraşmakta boş geliyor bana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sefa Ayrılmaz



    Audi RS6 Evotech(720hp) vs Yamaha R6 Yamaha R6 son hız 250KM.Size ara hızlanmaları göstermek için paylaşmak istedim.


    4 senedir motosiklet kullanıyorum, motosiklet kullanmayı gerçekten bilen arkadaşlarda beni onaylayacaklardır YZF R6 yı kullanan elemanın oturuş biçimi hem güvenlik açısından hemde aerodinamik açıdan çok yanlış. Bu oturuş şekli performansı bir miktar etkileyecektir..




  • 180 hp ile 700 hp kıyaslamak da farklı bir fantezi olsa gerek
  • Motosikletten çok anlamam ama bildiğim birşey varsa motosikletle kalkamaz otomobiller. Hızlanma konusunda hiç şansı yok ciddi bir yarışta limitte kullanılınca, videoda açıklayıcı pek bir şey yok ortada adam akıllı kapışma yok.
  • Hem motor (CBR 600 RR) hemde otomobil (Bmw 3.30 CD) kullanicisiyim.. Şurda yazilan yorumlari gördükçe Dh'nin Bittiğini daha iyi anliyorum.. Ne kadar ottan b.ktan anlamayan varsa yazmiş çizmiş gitmiş..
  • Arkadaşlar yorumlar çok saçma olmuş afedersiniz s.d.k yarıştırmışsınız tabiri caizse. Şimdi motosiklet fanıyım fakat bazı gerçekleri görmek lazım. Stock motosikletler ara hızlanmalarda veya hızlanmalarda stock arabalara göre daha iyidir örnek verirsek teknik verilere göre 250cc'lik kawasaki ninja 250r 0-100'de honda s2000'ile neredeyse aynıdır. (video bulamadım onla ilgili bulacağımıda sanmıyorum) Fakat 100'den sonra işler bayaaa bir değişir Başka bir örnekte video'da görülüyor ara hızlanmalarda zx-10r beyni çalışan herkesin farkedebileceği gibi audi'ye plaka okutur fakat videonun bir kesitinde görüldüğü gibi son hız'da audi plakada okutmuyor yapıyor. Birde son hızda motosikletlerde sınırlama yoktur ibre sınırlaması vardır devir yükselmeye devam eder buda hızın arttığı anlamına gelir. Tabi ara hızlanmalarda stock araçlarda stock motosikletleri geçebilecek istisnalar vardır heralde bugatti türevi araçlar gibi ama kesin bir bilgim yok videolardanda emin olamıyorum pilotaj farkı olsun falan.

    Modifiyeli olarak bakacak olursak tam anlamıyla modifiye söz konusu olursa motosikletlerin şansının olduğunu hiç düşünmüyorum çünkü motosiketlerde motorun koyulabileceği kısım açısından bayağı bir kısıtlanma söz konusu fakat araçlarda ise böyle bir durum söz konusu değil istemediğin kadar yer var He motosikletede sığdırırsın büyük hacimli motor yukarıda da arkadaş boss hoss'tu galiba örnek vermiş fakat o tiple ondan bir halt olmaz ve motosiklette büyük motordan verimde alınamaz diye düşünüyorum.

    Zaten birçok kişinin dediği gibi motosikletle arabayı karşılaştırmak çok saçma.

    Ama motosiklet'in en iyi yanı 20000 tl'ye alacağın litrelik motosikletle nerdeyse 4 tekerli herkese kafa tutabiliyorsun istisnalar hariç

    Motosikletle aracın bir tutlamayacağını görmeniz açısından da Isle of man tt'yi izlemenizi tavsiye ederim hangi araç o şekilde gidebilir o yollarda ben sanmıyorum herhangi bir aracı o şekilde gidebileceğini

    Bu kısmı gördüğünüze göre okumuşsunuzdur zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle .




  • Audi bariz bir biçimde modifiyeliyi zaten youtube'a ekleyen arkadaşta yazmış bunu.AUDİ RS6 normalde 580 hp geliyor ama MTM kitiyle 700 küsürlere çıkıyor.Kawasaki'de ise tam bir şey yazılmamış herhangi bir parçasıyla ilgili o yüzden ZX-10R'ı standart olarak sayarsak burdaki benim kişisel galibim kesinlikle Kawasaki olur.Sebebine gelirsek son partlarında videonun yanyana bir kapışmalarında Kawasaki alıp gidiyor,Tamam Max hız konusunda Audi daha iyi gözüküyor ancak Kawasaki'nin standart olması bunda en büyük etken.Eğer Kawasaki'ye egzoz kiti,hava filtresi,ecu,quickshifter v.s gibi değişimlerle çok daha hızlı bir seviyeye getirebilirsiniz hem hızlanma hemde max hız olarak.İşte o zaman Kawasaki AUDİ'nin içinden geçer.
    Bu arada unutmadan 299'dan sonra gösterge kalsada Kawasaki yürümeye devam eder ve aşağı yukarı 340 civarlarına kadar çıkar iyi ellerde.Eğer yukarda bahsettiğim değişimler yapılırsa o zaman bu rakam daha da yükselecektir üstelik bu hızlara çıkışıda çok daha hızlı olacaktır.Birde unutmadan Motorlarda sürücünün ağırlığı ve depodaki yakıtın fazlalığı bile çok şey değiştirir.Bu konularda bilgimiz olsa biraz daha net bir kıyaslama yapabilirdik.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.