Şimdi Ara

Katalitik Konvertör Arızasını bilen var mı?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
20.295
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar....

    İstanbul'dan Ankara'ya giderken otobanda arabamın(Opel Meriva 1.6) katalitik konvertör arıza lambası yanıp sönmeye başladı...Ama arabada herhangibir sorun gözükmüyordu... Bende sürmeye devam ettim...Biraz sonra lamba sürekli yanar hale geldi ve arabam çekişten farkedilir bir şekilde düştü.... Ama gece gece durup yapabileceğim bir şey yoktu... Ankara'ya vardıktan sonra ertesi gün arabayı çalıştırdığımda lamba sönmüştü... Ama düşük çekiş devam etmekte...

    Bu sorunla karşılaşan arkadaşlar var mı acaba? Ne yapmak gerekir... Servise götürmek istemiyorum çünkü sağlam parçayı sakat diye değiştirip bir ton para alıyorlar... Ne önerirsiniz?



  • iptal ettir yenisi dünya para gerek yok hertaraf yem yeşil
  • SAYIN SELOTUS5, aracınızda yanan lamba motor arıza lambası. bir çok farklı yerden yanabiliyor. tesbitini yaptırıp emin olmadan herhangi bir şey yapmayın. kovektörü iptal ettirmek te çözüm değil. birde hiçbir serviste sağlam parçayı bozuk diye değiştirmezler. belki başka bir yerden arıza verip çekişiniz düşmüş olabilir. mesela EGR valfi diye bir parça var. veya oksijen sensörü kontrol ettirmeden kendinizce yorum yapıp yanlış bir işlem yaptırmayın daha çok harcama yapmak zorunda kalabilirsiniz. iyi günler

    quote:

    Orjinalden alıntı: selotus5

    Arkadaşlar....

    İstanbul'dan Ankara'ya giderken otobanda arabamın(Opel Meriva 1.6) katalitik konvertör arıza lambası yanıp sönmeye başladı...Ama arabada herhangibir sorun gözükmüyordu... Bende sürmeye devam ettim...Biraz sonra lamba sürekli yanar hale geldi ve arabam çekişten farkedilir bir şekilde düştü.... Ama gece gece durup yapabileceğim bir şey yoktu... Ankara'ya vardıktan sonra ertesi gün arabayı çalıştırdığımda lamba sönmüştü... Ama düşük çekiş devam etmekte...

    Bu sorunla karşılaşan arkadaşlar var mı acaba? Ne yapmak gerekir... Servise götürmek istemiyorum çünkü sağlam parçayı sakat diye değiştirip bir ton para alıyorlar... Ne önerirsiniz?




  • Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim... Yakın zamanda baktıracağım... Peki acaba arıza kendiliğinden düzelmiş de olabilr mi? Yani şu an lamba yanmadığına göre...



    quote:

    Orjinalden alıntı: cekicbilek

    SAYIN SELOTUS5, aracınızda yanan lamba motor arıza lambası. bir çok farklı yerden yanabiliyor. tesbitini yaptırıp emin olmadan herhangi bir şey yapmayın. kovektörü iptal ettirmek te çözüm değil. birde hiçbir serviste sağlam parçayı bozuk diye değiştirmezler. belki başka bir yerden arıza verip çekişiniz düşmüş olabilir. mesela EGR valfi diye bir parça var. veya oksijen sensörü kontrol ettirmeden kendinizce yorum yapıp yanlış bir işlem yaptırmayın daha çok harcama yapmak zorunda kalabilirsiniz. iyi günler

    quote:

    Orjinalden alıntı: selotus5

    Arkadaşlar....

    İstanbul'dan Ankara'ya giderken otobanda arabamın(Opel Meriva 1.6) katalitik konvertör arıza lambası yanıp sönmeye başladı...Ama arabada herhangibir sorun gözükmüyordu... Bende sürmeye devam ettim...Biraz sonra lamba sürekli yanar hale geldi ve arabam çekişten farkedilir bir şekilde düştü.... Ama gece gece durup yapabileceğim bir şey yoktu... Ankara'ya vardıktan sonra ertesi gün arabayı çalıştırdığımda lamba sönmüştü... Ama düşük çekiş devam etmekte...

    Bu sorunla karşılaşan arkadaşlar var mı acaba? Ne yapmak gerekir... Servise götürmek istemiyorum çünkü sağlam parçayı sakat diye değiştirip bir ton para alıyorlar... Ne önerirsiniz?






  • sen tahminen söylemissin opeller baya sorunludur aracı bilgisayara bağlarsın saçmalama olasılığı yüksektir arıza sebepleri birbirine bağlı olduğundan bende 2003 model astra vardı servisler makineler kimse işin içinden çıkamadı egr vs vs olmadı en son motor beyni dediler değiştiler yine olmadı servis doğru kararverir öylemi hiçbişey anlamazlar en son özel servis sorunu çözdü opellerin en büyük sorunu ateşleme kiti denen o bujilerin üstündeki parça 210ytl delphi marka bir parça en sık bozulan o ve egr özel servise gidip parça deneye bilirsin doğru parçayı bulana kadar uğraşırsın egr iptali olmazmıymış herkes bişeyler söyler opel servisinden uzakdur egr arızasının en anlaşılır sebebi araç kendikendine gaz verir devir 3000dk devire kadar çıkar seyir halinde kesiklik yapar ilk çaliştırmada almaz tekler çekiş zayıf olur bu ateşleme bobini aşırı yakit çok zayıf çekiş katalıtık könvektör bazı bunların hepsine sebeb olan motor beyninin sağdan soldan 2 çok dişli soketleri vardır onlarında kurum tutması söz konusu abi opelbu kusura bakma ama %60 ı böyle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gacara_53 -- 6 Kasım 2007; 20:54:05 >




  • aracını mutlaka servise götür hocam. ben ankarada şaşmaz da kama diye bi özel servis vardı ona gidiyordum. ayrıca bildiğim kadarıyla katalitik konvertör arıza yaptığında motor lambası yanmaz ve de arabanın çekişi düşmez tam aksine artar. benim arabamında katalitik konvertörü arızalı. arızalı parça o ise değiştirmene gerek yok hemde bozukken aracın sesi çok daha güzel oluyor
  • sayı gacara bey, herkesin özgür iradesi var. maden yetkili servislere gitmek istemiyorsunuz başkalarının gitmesine mani olmayın. sizin sorununuzu gözemeyen yetkili servis neresi. hem beş parmağın beşide bir değil. opis diye bir servis var. gidin sorununuzu çözemezlerse o zaman konuşun. hem yetkili servis emin olun özel servisten daha çok parça söküp takma yolu ile sonuca ulaşır. çünkü özel servisten daha çok parça stoğu vardır. iyi günler

    quote:

    Orjinalden alıntı: gacara_53

    sen tahminen söylemissin opeller baya sorunludur aracı bilgisayara bağlarsın saçmalama olasılığı yüksektir arıza sebepleri birbirine bağlı olduğundan bende 2003 model astra vardı servisler makineler kimse işin içinden çıkamadı egr vs vs olmadı en son motor beyni dediler değiştiler yine olmadı servis doğru kararverir öylemi hiçbişey anlamazlar en son özel servis sorunu çözdü opellerin en büyük sorunu ateşleme kiti denen o bujilerin üstündeki parça 210ytl delphi marka bir parça en sık bozulan o ve egr özel servise gidip parça deneye bilirsin doğru parçayı bulana kadar uğraşırsın egr iptali olmazmıymış herkes bişeyler söyler opel servisinden uzakdur egr arızasının en anlaşılır sebebi araç kendikendine gaz verir devir 3000dk devire kadar çıkar seyir halinde kesiklik yapar ilk çaliştırmada almaz tekler çekiş zayıf olur bu ateşleme bobini aşırı yakit çok zayıf çekiş katalıtık könvektör bazı bunların hepsine sebeb olan motor beyninin sağdan soldan 2 çok dişli soketleri vardır onlarında kurum tutması söz konusu abi opelbu kusura bakma ama %60 ı böyle




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ben sorunu cözdüm sattim sorun kalmadı dolma bahçe opel gerçek onlarda sat demişti ve servise gelen çoğu müşterilerin yüzünden düşen bin parça oluyordu opel servisinden birak sorunu aracından bilgi alamazsın iyigünner
    quote:

    Orjinalden alıntı: cekicbilek

    sayı gacara bey, herkesin özgür iradesi var. maden yetkili servislere gitmek istemiyorsunuz başkalarının gitmesine mani olmayın. sizin sorununuzu gözemeyen yetkili servis neresi. hem beş parmağın beşide bir değil. opis diye bir servis var. gidin sorununuzu çözemezlerse o zaman konuşun. hem yetkili servis emin olun özel servisten daha çok parça söküp takma yolu ile sonuca ulaşır. çünkü özel servisten daha çok parça stoğu vardır. iyi günler

    quote:

    Orjinalden alıntı: gacara_53

    sen tahminen söylemissin opeller baya sorunludur aracı bilgisayara bağlarsın saçmalama olasılığı yüksektir arıza sebepleri birbirine bağlı olduğundan bende 2003 model astra vardı servisler makineler kimse işin içinden çıkamadı egr vs vs olmadı en son motor beyni dediler değiştiler yine olmadı servis doğru kararverir öylemi hiçbişey anlamazlar en son özel servis sorunu çözdü opellerin en büyük sorunu ateşleme kiti denen o bujilerin üstündeki parça 210ytl delphi marka bir parça en sık bozulan o ve egr özel servise gidip parça deneye bilirsin doğru parçayı bulana kadar uğraşırsın egr iptali olmazmıymış herkes bişeyler söyler opel servisinden uzakdur egr arızasının en anlaşılır sebebi araç kendikendine gaz verir devir 3000dk devire kadar çıkar seyir halinde kesiklik yapar ilk çaliştırmada almaz tekler çekiş zayıf olur bu ateşleme bobini aşırı yakit çok zayıf çekiş katalıtık könvektör bazı bunların hepsine sebeb olan motor beyninin sağdan soldan 2 çok dişli soketleri vardır onlarında kurum tutması söz konusu abi opelbu kusura bakma ama %60 ı böyle






  • quote:

    Orjinalden alıntı: gacara_53

    sen tahminen söylemissin opeller baya sorunludur aracı bilgisayara bağlarsın saçmalama olasılığı yüksektir arıza sebepleri birbirine bağlı olduğundan bende 2003 model astra vardı servisler makineler kimse işin içinden çıkamadı egr vs vs olmadı en son motor beyni dediler değiştiler yine olmadı servis doğru kararverir öylemi hiçbişey anlamazlar en son özel servis sorunu çözdü opellerin en büyük sorunu ateşleme kiti denen o bujilerin üstündeki parça 210ytl delphi marka bir parça en sık bozulan o ve egr özel servise gidip parça deneye bilirsin doğru parçayı bulana kadar uğraşırsın egr iptali olmazmıymış herkes bişeyler söyler opel servisinden uzakdur egr arızasının en anlaşılır sebebi araç kendikendine gaz verir devir 3000dk devire kadar çıkar seyir halinde kesiklik yapar ilk çaliştırmada almaz tekler çekiş zayıf olur bu ateşleme bobini aşırı yakit çok zayıf çekiş katalıtık könvektör bazı bunların hepsine sebeb olan motor beyninin sağdan soldan 2 çok dişli soketleri vardır onlarında kurum tutması söz konusu abi opelbu kusura bakma ama %60 ı böyle


    Güzel yazmışsınız da keşke noktalama işaretleri falan kullansaydınız. Nokta bile göremedim ve anlamakta inanın zorlandım, ilginize, teşekkürler




  • kabahatım var evet üzgünüm.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Alpi_Turk


    quote:

    Orjinalden alıntı: gacara_53

    sen tahminen söylemissin opeller baya sorunludur aracı bilgisayara bağlarsın saçmalama olasılığı yüksektir arıza sebepleri birbirine bağlı olduğundan bende 2003 model astra vardı servisler makineler kimse işin içinden çıkamadı egr vs vs olmadı en son motor beyni dediler değiştiler yine olmadı servis doğru kararverir öylemi hiçbişey anlamazlar en son özel servis sorunu çözdü opellerin en büyük sorunu ateşleme kiti denen o bujilerin üstündeki parça 210ytl delphi marka bir parça en sık bozulan o ve egr özel servise gidip parça deneye bilirsin doğru parçayı bulana kadar uğraşırsın egr iptali olmazmıymış herkes bişeyler söyler opel servisinden uzakdur egr arızasının en anlaşılır sebebi araç kendikendine gaz verir devir 3000dk devire kadar çıkar seyir halinde kesiklik yapar ilk çaliştırmada almaz tekler çekiş zayıf olur bu ateşleme bobini aşırı yakit çok zayıf çekiş katalıtık könvektör bazı bunların hepsine sebeb olan motor beyninin sağdan soldan 2 çok dişli soketleri vardır onlarında kurum tutması söz konusu abi opelbu kusura bakma ama %60 ı böyle


    Güzel yazmışsınız da keşke noktalama işaretleri falan kullansaydınız. Nokta bile göremedim ve anlamakta inanın zorlandım, ilginize, teşekkürler




  • sen daha öncede bu nokta olaylarını deyin miştin sanırım mesleğin nedir? güzel yazılar falanmı?
    quote:

    Orjinalden alıntı: gacara_53

    kabahatım var evet üzgünüm.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Alpi_Turk


    quote:

    Orjinalden alıntı: gacara_53

    sen tahminen söylemissin opeller baya sorunludur aracı bilgisayara bağlarsın saçmalama olasılığı yüksektir arıza sebepleri birbirine bağlı olduğundan bende 2003 model astra vardı servisler makineler kimse işin içinden çıkamadı egr vs vs olmadı en son motor beyni dediler değiştiler yine olmadı servis doğru kararverir öylemi hiçbişey anlamazlar en son özel servis sorunu çözdü opellerin en büyük sorunu ateşleme kiti denen o bujilerin üstündeki parça 210ytl delphi marka bir parça en sık bozulan o ve egr özel servise gidip parça deneye bilirsin doğru parçayı bulana kadar uğraşırsın egr iptali olmazmıymış herkes bişeyler söyler opel servisinden uzakdur egr arızasının en anlaşılır sebebi araç kendikendine gaz verir devir 3000dk devire kadar çıkar seyir halinde kesiklik yapar ilk çaliştırmada almaz tekler çekiş zayıf olur bu ateşleme bobini aşırı yakit çok zayıf çekiş katalıtık könvektör bazı bunların hepsine sebeb olan motor beyninin sağdan soldan 2 çok dişli soketleri vardır onlarında kurum tutması söz konusu abi opelbu kusura bakma ama %60 ı böyle


    Güzel yazmışsınız da keşke noktalama işaretleri falan kullansaydınız. Nokta bile göremedim ve anlamakta inanın zorlandım, ilginize, teşekkürler






  • Peki Çözüm nedir ?


    quote:

    Orjinalden alıntı: gacara_53

    sen tahminen söylemissin opeller baya sorunludur aracı bilgisayara bağlarsın saçmalama olasılığı yüksektir arıza sebepleri birbirine bağlı olduğundan bende 2003 model astra vardı servisler makineler kimse işin içinden çıkamadı egr vs vs olmadı en son motor beyni dediler değiştiler yine olmadı servis doğru kararverir öylemi hiçbişey anlamazlar en son özel servis sorunu çözdü opellerin en büyük sorunu ateşleme kiti denen o bujilerin üstündeki parça 210ytl delphi marka bir parça en sık bozulan o ve egr özel servise gidip parça deneye bilirsin doğru parçayı bulana kadar uğraşırsın egr iptali olmazmıymış herkes bişeyler söyler opel servisinden uzakdur egr arızasının en anlaşılır sebebi araç kendikendine gaz verir devir 3000dk devire kadar çıkar seyir halinde kesiklik yapar ilk çaliştırmada almaz tekler çekiş zayıf olur bu ateşleme bobini aşırı yakit çok zayıf çekiş katalıtık könvektör bazı bunların hepsine sebeb olan motor beyninin sağdan soldan 2 çok dişli soketleri vardır onlarında kurum tutması söz konusu abi opelbu kusura bakma ama %60 ı böyle




  • bunca yazdıklarımdan sonra çörüm nedir? kafamı yapiyosunuz milletle
    quote:

    Orjinalden alıntı: selotus5

    Peki Çözüm nedir ?


    quote:

    Orjinalden alıntı: gacara_53

    sen tahminen söylemissin opeller baya sorunludur aracı bilgisayara bağlarsın saçmalama olasılığı yüksektir arıza sebepleri birbirine bağlı olduğundan bende 2003 model astra vardı servisler makineler kimse işin içinden çıkamadı egr vs vs olmadı en son motor beyni dediler değiştiler yine olmadı servis doğru kararverir öylemi hiçbişey anlamazlar en son özel servis sorunu çözdü opellerin en büyük sorunu ateşleme kiti denen o bujilerin üstündeki parça 210ytl delphi marka bir parça en sık bozulan o ve egr özel servise gidip parça deneye bilirsin doğru parçayı bulana kadar uğraşırsın egr iptali olmazmıymış herkes bişeyler söyler opel servisinden uzakdur egr arızasının en anlaşılır sebebi araç kendikendine gaz verir devir 3000dk devire kadar çıkar seyir halinde kesiklik yapar ilk çaliştırmada almaz tekler çekiş zayıf olur bu ateşleme bobini aşırı yakit çok zayıf çekiş katalıtık könvektör bazı bunların hepsine sebeb olan motor beyninin sağdan soldan 2 çok dişli soketleri vardır onlarında kurum tutması söz konusu abi opelbu kusura bakma ama %60 ı böyle






  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.