|
Merhaba, Kapaklı kılıf üretimi çok çok az.. Ön kamera kapanmasın diye mi? Yapay zeka yüzümüzü görsün diye mi?? Kılıfçılara özel talimat mı geliyor yoksa?? iyi günler.. |
|
_____________________________
|

|
Merhaba, Kapaklı kılıf üretimi çok çok az.. Ön kamera kapanmasın diye mi? Yapay zeka yüzümüzü görsün diye mi?? Kılıfçılara özel talimat mı geliyor yoksa?? iyi günler.. |
|
_____________________________
|
|
kapaklı kılıf için bende istanbul eminönündeki kılıfcıların tlf var. bana mesaj atın size hepsinin numarasını vereyim. toplam 4 kişinin numarası var ben mimli olduğum için kapaklı kılıfta beni tanıyorlar.. buraya numara yazmam pek hoşlarına gitmeye bilir. siz bana özelden yazın numaralarını vericeğim. |
|
_____________________________
|