Şimdi Ara

KANGOMU?DOBLO MU? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
165
Cevap
1
Favori
19.110
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: trapezoid

    doblo 1.9 jtd maxi cargo aldık iş için...walla araba iyi hoşta çok agır yuk tasımıcaksan 1.9 alma derim felaket yakıyo dizel demezsin ... 2.si ise active donanım yani yuksek donanımda klima bile yok..26.000 ytl..biras yuksek geldı pişman olduk cunku comboda 24 mılyara abs+klima donanımı vardı.. ama allahtan daha sorun cıkarmadı 10bin i devirdi...kangoo diyosan o da guzel tabiki ama ne için kullancagın da önemli tabiki ekonomi+taşıma diyosan doblo ii biras fiyat yuksek..

    bi yanlışlık olmasın doblonun yakıtı konusunda??

    130bintl şehirlerarası
    150-160 arası şehir içi yakıyor
    aracında bi sorun olabilir
    klima combi dynamik versionda standart
  • geçen yıl sattığımız kangoo 1.9 dizelle Bursa Uludağ oteller daha sonra Volfram Madenini bile geçti araba az kaldı zirveye arabayla gidiyorduk
    ama kaya parçalarında asılı kalsaydık kötü olcaktı
    yani kangoo doblodan daha iyi abi su hava kara dinlemez it gibi geçer
  • nicaleus yapma hocam yapma kango mu geçiyo dobloyu nerde görülmüş bu 1.9 turbo doblo jtd-multijet kangoya fark atar bunu bilmeyen yok motor olarak tek rakibi caddy tdi bunu sağır sultan bile duydu....
  • Ama kangonun 85 beygirlik benzinli motor seçeneği var,performansı çok güzel...
  • yaw set doğrudur da 105hp yi geçemez..
  • bence doblo jtd.ben 2005 doblo jtd kullanıyorum performans açısından çok iyi bir ticari otomobil.yakıt konusunda arabamın yol bilgisarında 5.7 ile 6 litre civarında yakıt tüketiyor.donanım konusunda fena değil.tek kötü yanı virajlara 120-130km hızla girince biraz savurma yapıyor.birde kalkışları sert yapınca çok çabuk patiye sarıyor.başka kötü bir özellik göremedim.fakat kango ve transit connect e göre çoğu özellik konusunda iyidir.ben sizin yerinizde olsam ya doblo ya da vw cady alırdım.ben aramdan çok memnunum size de tavsiye ederim.bu sınıftaki ticari araçların hepsini kullandım(opel combo hariç)doblo ve caddy gibisini görmedim.umarım yardımcı olmuşumdur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cheguewera

    ya geçin bunları kardeş benden sana demesi eğer maddi durumun varsa ya volkswagen caddy ya da ford transit connect derim ya da tourneo neyse bu 2 arabadan birini istersen bence kangoo derim neden dersen kango o tarzda yapılan arabaların ilk doblunun mesela 1.3 motoru var araba kendnin götürmüyo walla ben kangoo ya 2 ay bindim çok memnun kaldım bence kangoo derim yinede kara sana ama maddi durumun warsa favorim caddy

    dostum doblonun 1.9 jtd motoruda var üstelik çok acayip performası var o koca kasayı uçuruyo resmen,e zaten daha ferah diyecek başka bişey yok...
  • kangoo dci70
    kangoo nun her versiyonunu kullandık express,pampa şimdi ise authantic var.(2 yıl önce aldık) araba şimdi 130.000 km yi devirdi ve hiçbir motor problemi yok ayrıca anadolunun hertürlü iklim koşullarını + ağır şantiye koşullarını kendisi bizzat yaşadı
  • Şu Doblo nun iç tasarımınıda ön tasarımı gibi güzel yapsalar tadından yenmeyecek ancak iç tasarımı biraz kaba kalıyor dış güzelliğinin yanında.
  • ototurk sana katılıyorum doblo vip hariç diğer dobloların iç tasarımı çok ta iyi değil bende eski kasa doblo var yeni kasalara da dikkat ettim iç tasarımı herşey aynı ben yeni kasada biraz değişiklik bekliyodum açıkçası fakat olmamış yani şu an eski doblomu satıp yeni doblo almak bana mantıklı gelmiyo yani pek bi fark yok ama vip çıkarsa alırım gerçi o da çok pahalı olur yav.
  • arabanın 100000 kmye kadar değişeni hiç olmadı Sıfır arabaydı ama ilk günkü gibi tıkır tıkır
    ama sattığımız adam motorunu yakmış eheheühüe



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mizra -- 1 Nisan 2006; 19:35:41 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: doblom

    ototurk sana katılıyorum doblo vip hariç diğer dobloların iç tasarımı çok ta iyi değil bende eski kasa doblo var yeni kasalara da dikkat ettim iç tasarımı herşey aynı ben yeni kasada biraz değişiklik bekliyodum açıkçası fakat olmamış yani şu an eski doblomu satıp yeni doblo almak bana mantıklı gelmiyo yani pek bi fark yok ama vip çıkarsa alırım gerçi o da çok pahalı olur yav.


    Bence Doblo nun tek problemi artık iç tasarım zamanının gelipte geçiyor olması. Biran önce Fiat mühendisleri bu konuya el atmalı. Mesela yeni Albeaların ön konsol aynı Alman arabalarına benzemiş, sade ve fonksiyonel. Ben Astra Classic e benzetiyorum. O misal Doblo da, Caddy benzeri bir ön konsol oturttumu olay bitmiştir. Şu anda bunun sıkıntısını yaşıyor. Ön yüzü tamamen yenileyip, iç kısma dokunmamak resmen aceleye gelmiş iş gibi oldu.

    Benim oyum Kango ile mukayese yaptığımızda Doblo dan yana.




  • Arkadaşlar doblo nun şu an için iki problemi var biri iç dizayn diğeri ise yol tutuşudur
  • Benim 2006 doblo 90ykr yakıyo deyimlerime göre(şehirler arası) şehir içini bilmem daha hiç öleç medim
  • FORD CONNECT 1.8 90 BG ŞEHİR İÇİ ÇOK YAKIYO CADDYE DOBLO GÖRE 30 YKR FAZLA YAKIYO AMA BUDA KASASININ AĞIR OLMASINDAN KAYNAKLANIYO AMA YOL TUTUŞU ÇOK GÜZEL KABİN İÇİNE HİÇ SES ALMIYO ÇOK MEMNUNUM FORD CONNECT
  • connect doblodan 150kg caddyden 50kg fazla dobloyu geç ama caddy ile aynı sayılır ford un motorları genel olarak çok yakıyor kg ile pek alakası yok..
  • Herkese ilgi va alakası için tesekkurler..Geçen gittik ve temiz 31000 km de 1.9 jtd doblo aldım.Araç çok temiz ve fiyatta uygun geldi. 21000 ytl. Görüş ve önerileriniz için tesekkurler.
  • Hayırlı olsun, iyi günlerde kullan. Allah kaza bela göstermesin. Bu arada doblo ile ilgli ilk izlenimlerini akratırsan sevinirim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set -- 1 Nisan 2006; 15:19:33 >
  • hayırlı olsun bence doğru tercih..
  • doğru tercih hayırlı olsun
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.