Şimdi Ara

Kanada'dan getirilip TR'de para edecek ürünler neler?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
2.213
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar sizce ne gibi ürünler getirilip TR'de güzel kâr bıraktırılıp satılabilir fikirlerinizi bekliyorum.




    _____________________________
    gülerse fakir çocuklar demektir hala bir umut var
  • Tablet,kulaklık gibi elektronik cihazların ülkemizde vergisi çok fazla oradan güzel kâr edilir bence
  • Euro/dolar
  • laptop ekran kartı

    _____________________________
    Amd Ryzen 3100/8x2 Apacher Panther Ram 3000 Mhz/Sapphire RX5500 xt 8GB/Asus prime B450 Motherboard/Toshiba kioxia 480 gb ssd/Cooler Master MasterWatt 650w PSU
  • Pıçak
  • Knk bana macbook air getirsene kaç lira

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Her şey
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Araba
  • Maple syrup
  • Hiç bir şey getirmene gerek yok orada harcayacağın doları getir zaten o kendi kendine değerlenir.

    _____________________________
    &lt; Bu ileti DH PLATINUM PREMIUM PLUS kullanılarak atıldı &gt;
  • araba hurdalığına git,eski araçların amblemleri armaları ne varsa sök getir,burda deli para yapıyor,eğer ciddi olarak yapacak olursan sana müşteri de bulurum taktik de veririm

    _____________________________
    Tofaş Doğan SLX

    Intel 4460/Sapphire R9 380X/Gskill 8GB RipjawsX/Msi H-81M Pro-Vd/WD 1TB Caviar Blue/Zalman R1/Pionner/Logitech G300/Logitech G103/Logitech F310/Sony Xperia X
  • Oradan buraya ne getirsen kar yaparsın.


    Dolar/euro getirsen kar.

    Elektronik ürün getirsen kar.

    _____________________________
    𝓘𝓷𝓼𝓹𝓲𝓻𝓮𝓭𝓣𝓲𝓰𝓮𝓻
  • AnkAdA A kullanıcısına yanıt

    orada yaşasam keşke :(

    _____________________________
    gülerse fakir çocuklar demektir hala bir umut var
  • özellikle macbook falan o zaman

    _____________________________
    gülerse fakir çocuklar demektir hala bir umut var
  • Zibidi Gonzales kullanıcısına yanıt

    Harbi bu iş olursa yaparız

    _____________________________
    gülerse fakir çocuklar demektir hala bir umut var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insafsızherif

    Harbi bu iş olursa yaparız

    önce hurdalıga gitmen lazım

    _____________________________
    Tofaş Doğan SLX

    Intel 4460/Sapphire R9 380X/Gskill 8GB RipjawsX/Msi H-81M Pro-Vd/WD 1TB Caviar Blue/Zalman R1/Pionner/Logitech G300/Logitech G103/Logitech F310/Sony Xperia X
  • Zibidi Gonzales kullanıcısına yanıt

    Etiketçi  

    _____________________________


    Dikkatimi çekmez hiç kimse, dikkat ederim işime gelirsee ;))

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Katiller de Ağlar

    Etiketçi  

    çaktırma  

    _____________________________
    Tofaş Doğan SLX

    Intel 4460/Sapphire R9 380X/Gskill 8GB RipjawsX/Msi H-81M Pro-Vd/WD 1TB Caviar Blue/Zalman R1/Pionner/Logitech G300/Logitech G103/Logitech F310/Sony Xperia X
  • Zibidi Gonzales kullanıcısına yanıt

    Kanada'da yaşayan biri olsaydım bu işi oradan değil bulgaristan'dan yapardım zahmetli zor iş. Ekran kartına kafam yattı bulursam bir yığın getiricez

    _____________________________
    gülerse fakir çocuklar demektir hala bir umut var
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.