Şimdi Ara

kamyon yada otobüs kullandınız mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
962
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ben kamyon ve otobüs sürmek istemişimdir nasip olmadı, sadece temsa prestij minibüs kullanma fırsatım oldu 10 km kadar, keyifliydi. bu devleri kullanmayı merak ettiniz mi yada kullandınız mı, kullandıysanız izlenimleriniz nedir?



  • Aaaah ah çocukluğumdan beri hayalimdir otobüs kullanmak, ama nasip olmadı bir türlü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben e ehliyet aldim ama kurs disinda hic kullanmadim Simdi verseler kaldiramam bile herhalde .Hem e hem b hemde a2 ehliyetim var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde halayim gercek oldu ,15 senedir otobüs koltugunda oturuyorum ve inanin vardiyanin bitmesini

    iple cekiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otobüs şoförleri vardiyalı mı çalışıyor yav?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 scania g420 ve Mercedes 403 kullandım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir kamu kurumunun soforluk sinavina girmistim orada Man otobus surdum.Bir de E ehliyet alirken direksiyo nsinavinda.Ama taksinin keyfi bence daha iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • V8 303

    Travego 17 shd

    403

    Setra 417 hdh

    Bide kırkayak ford 3230

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir kaç yüz metre Man Fortuna kullanmıştım. Kullanmak denirse tabii.
    Ama zevkliydi, otobüs müthiş bir dönüş çapına sahipti ve aynalardan her yeri görmek bütün her yere hakim olmak güzeldi.

    Onun dışında 15-20 km kadar Dh 9500 tipi lokomotif kullandım. 80 km'yi geçemiyorsunuz zira araç manevra makinesi. Ama kullandığım en güçlü dizel otomatik makineydi. 950 beygir, V8 Turbo.
    kamyon yada otobüs kullandınız mı?

    Onun dışında manevra sahaları içerisinde her türlü dizel lokomotifi kullanmışlığım var. Kısa mesafe ve süre de olsa, kullandıklarımın en güçlüsü 3300 beygir gücünde V16 168 litre hacimli çift turbo beslemeli olanıydı. En fazla 918 devir yapabilmesine rağmen bu devirde 25.000nm civarı bir torku vardı.
    Bir diğer tip yine 16 silindir çift turbo ama 1960-70'ler teknolojisi alttan egzantrikli (Rocker denilen kaval boruları vardı) 1500 devir çevirebilen 2400 beygirlik motorlu olanıydı. 4 zamanlı olduğu için devir çevirebiliyordu ve o cüsse ile de 1500 devir hiç fena değildi bana göre.
    Son olarak 2200 beygirlik bir model kullandım. Bu da 3300'lüğün turbo değil de supercharger'lı haliydi. Ses cidden fark ediyordu, kükredi mi ortalığı yıkıyordu bu lokomotif. Ama tabii bunların hiç birini tam gücüyle kullanamadım, sadece ufak manevralar yaptım ama 120 tonluk bir alete hükmediyor olmak zevkliydi Arkasına 300-400 tonluk vagon dizisini bağladıktan sonra bile hala hiç bir şey yokmuş gibi kalkması daha bi zevkliydi.

    Bir dek o manevra makinesi ile 80 km hıza ulaşabildim, ama kullandığım en güçlü dizel otomatik dememin sebebi, diğerleri dizel ile gücü üretiyor yere elektrik motoru ile iletiyor.

    İlginç ama güzel makineler bu lokomotifler.




  • bende zevkine kullanmayı isterimde şuana kadar nasip olmadı onun haricinde otobüs ve kamyon şöförlüğü zor Allah yardım etsin
  • Kullandıklarım;

    Körüklü Conecto
    4140
    1843
  • oasisinet kullanıcısına yanıt
    Almanyada calisiyorum

    Sabah 4- 14

    Öglen 13-22 arasi calisma saatlerimiz oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hostluk yaparken zamanında kullanmıştım ama o da 1 km en fazla yetti bana. Sonra çıktım işten zaten
  • https://www.youtube.com/watch?v=FX8w-uKyPLw



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atomik07 -- 15 Temmuz 2017; 11:37:15 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.