Şimdi Ara

Kaç Binde Rektifiye Ettirdiniz ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
4
Favori
32.484
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • normal otomobil için en sağlıklısı
    Benzinli motor 350
    Dizel 250
    Gazlıda 300 de rektefiye edilir km artıkça masraf da en önemlisi yakıtınız artar aracınız yüksek kmliyse ve artık fazla yakmaya başladıysa rektefiye zamanı gelmiştir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clsmntib02

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: clsmntib02

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: clsmntib02

    cok yararlı bir konu açmış açan arkadas.
    Dizel arabalardan uzak durmamız gerektiğini anlamış oluyoruz tekrar

    Hıı evet çok uzak durulması lazım dizelden.
    Konuda 4 tane dizel araç motor yaptırmış.

    Renault Kangoo: 190 000
    Peugeot Partner: 323 000
    T5 Transporter: 223.700 (Chip)
    Bmw 530: 152 000

    2 tanesi Zaten ticari. Partner 1.9'ların motorları zaten Allah'lık. Keza turbosuz 1.9 reno ve 1.9 Fiat motoruda buna dahil. Kısa ömürlü ve sıkıntılı motorlar.
    Diğeri chipli minibüs?.

    1.3 Mtj 300 binde Enjektör - turbo değiştirmiş. onuda sayalım. 300 bin boru değil.
    Diğeride dünyanın en performanslı dizelini üreten firmanın aracı.

    Gerçekten çok uzak durulmalı bu dizellerden. Şu 5 tane veriden bile Dizel araçların ortalama ağır masraf çıkartmadan 240 bin km gibi yol yaptığı açık. Sizin bindiğiniz Lpg'li araçlar ne kadar lpg ile uyumlu olursa olsun 200 binden sonra üst kapak masrafı çıkartacaktır.
    O zaman bende çalıştığım servise rektefe için gelen benzinli araçların Kilometrelerini yazayım, hepimiz benzinli araçlardan uzak duralım.

    bizde yaklasık 350 binde japon malı bir arac var lpg'li. 1.6 motor; c sınıfı dizellerden az yakıyor karburatorlu olmasına ragmen duzlukte 150 goruyor su haliyle. 0-100'u de dizellerle aynı halen (Linea, C5 vb.) . Masallah diyelimde nazar değmesin bu arada.

    Allah'a sukur ust kapak mapak masrafı cıkartmadı. Ust kapak masrafı nedir? Biraz daha açar mısınız? Zira basıma gelmedi bilemiyorum.

    Bir de 240 bin ortalamayı nerden buldunuz? 1.3 multijetlere bakarsak sahibinden.com'da 300 bini gören ben denk gelmedim. Hepsi rektefiyeli araclar gordum o kmlerdekilerde. Taksiciler bile dizel yerine lpg'li arac tercih ediyor genel olarak. Haksız mıyım? Sizin bu hesap mhp'nin 40. yılı hesabına donmuş.

    Dizeller ortalama olarak hem yarı ömurlu hem de rektefiye masrafları lpg'li araclara göre 2 katı pahalı. Dikkat edin benzinli demiyorum lpg'li diyorum.

    İstatistikçiyim. Sayın Devlet Bahçeli gibi 2009'dan 40 yıl hesabı yapmam.
    Gördüğünüz üzere ortalama bir km hesabı bulmuşum. En basit Mean (Ortalama) hesabı ile (bakkallarda yapar) rektefe yapılan araçların, onarım yapıldığı kilometre verilerini toplarsınız sonra elinizdeki örnek sayısına bölersiniz ve ortalama bir km hesabı yaparsınız. Elimdeki örneklemi kullanarak yaptığım bir hesap. Daha fazla örneklem ve veri getirirseniz onun daha iyi analizini yaparım.
    Yanlış anlamayın kafadan hesap yapan birisi değil aksine olaya çok basit olsada bilimsel açıdan bakıyorum.
    hyundai servisinde çalışıyorum. haftada bir kaç tane rektefe için benzinli araç geliyor. Bunların hesabını yapayım mı?
    152000 km'de arıza yapan dizel motoru ve ya 120000 binde onarılması gereken benzinli motoru biz Özel koşul olarak değerlendiririz.
    Burada biz karbüratörlü araçları tartışmıyoruz daha yeni nesil araçlardan bahsediyoruz. O zaman ben size 1990 üretimi 600000 km yapan turbosuz isuzu gemini motorunu göstereyim.
    Kısacası yarı ömürlü demek saçmadır. Hele istatistik biliminin eğitimini almış bir insana söylemeniz dahada ironik ve değer taşımaz niteliktedir.

    3 ve 5 in ortalamasının 4 oldugunu bulmak için istatistik bilimi eğitimi almanın hiçbir yararı yoktur. Bu konuda istatistikçi, hatta einstein olsanız bile değer tasımamaktadır. İlkokul çocukları rahatlıkla ortalama hesabı yapabilmektedir.

    Cocuklarin bile bulacagi ortamayi bana nasil buldunuz, 40. yil hesabina donmus diyen sizdiniz. Demek ki cocuklarin bile yapabildigini siz anlayacak kadar kapasiteye sahip degilsiniz. Istatistik bilimini anlamayan ve cahilce, bu isin egitimini almis insana ahkam kesen, goz ucu ile o bundan yari omurludur diyen insanla muhattap olamam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 31 Mart 2013; 0:42:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • şirkette 200' e yakın araç var.Bunlardan reno ve fiaat marka dizel (150-200 bin km aralığında ) olanları nerdeyse her yıl 2-3 kez turbo masrafı çıkarıyorlar.masraf 3000 ile 8000 tl arasında değişiyor.
    600000 km 'de ford var hala tıkır tıkır çalışıyor.Nissanlar aynen öyle.
  • rektifiye edilemedi çünki pert
    not: Araç Almanya'dadır alman plakalıdır
     Kaç Binde Rektifiye Ettirdiniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: clsmntib02

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: clsmntib02

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: clsmntib02

    cok yararlı bir konu açmış açan arkadas.
    Dizel arabalardan uzak durmamız gerektiğini anlamış oluyoruz tekrar

    Hıı evet çok uzak durulması lazım dizelden.
    Konuda 4 tane dizel araç motor yaptırmış.

    Renault Kangoo: 190 000
    Peugeot Partner: 323 000
    T5 Transporter: 223.700 (Chip)
    Bmw 530: 152 000

    2 tanesi Zaten ticari. Partner 1.9'ların motorları zaten Allah'lık. Keza turbosuz 1.9 reno ve 1.9 Fiat motoruda buna dahil. Kısa ömürlü ve sıkıntılı motorlar.
    Diğeri chipli minibüs?.

    1.3 Mtj 300 binde Enjektör - turbo değiştirmiş. onuda sayalım. 300 bin boru değil.
    Diğeride dünyanın en performanslı dizelini üreten firmanın aracı.

    Gerçekten çok uzak durulmalı bu dizellerden. Şu 5 tane veriden bile Dizel araçların ortalama ağır masraf çıkartmadan 240 bin km gibi yol yaptığı açık. Sizin bindiğiniz Lpg'li araçlar ne kadar lpg ile uyumlu olursa olsun 200 binden sonra üst kapak masrafı çıkartacaktır.
    O zaman bende çalıştığım servise rektefe için gelen benzinli araçların Kilometrelerini yazayım, hepimiz benzinli araçlardan uzak duralım.

    bizde yaklasık 350 binde japon malı bir arac var lpg'li. 1.6 motor; c sınıfı dizellerden az yakıyor karburatorlu olmasına ragmen duzlukte 150 goruyor su haliyle. 0-100'u de dizellerle aynı halen (Linea, C5 vb.) . Masallah diyelimde nazar değmesin bu arada.

    Allah'a sukur ust kapak mapak masrafı cıkartmadı. Ust kapak masrafı nedir? Biraz daha açar mısınız? Zira basıma gelmedi bilemiyorum.

    Bir de 240 bin ortalamayı nerden buldunuz? 1.3 multijetlere bakarsak sahibinden.com'da 300 bini gören ben denk gelmedim. Hepsi rektefiyeli araclar gordum o kmlerdekilerde. Taksiciler bile dizel yerine lpg'li arac tercih ediyor genel olarak. Haksız mıyım? Sizin bu hesap mhp'nin 40. yılı hesabına donmuş.

    Dizeller ortalama olarak hem yarı ömurlu hem de rektefiye masrafları lpg'li araclara göre 2 katı pahalı. Dikkat edin benzinli demiyorum lpg'li diyorum.

    İstatistikçiyim. Sayın Devlet Bahçeli gibi 2009'dan 40 yıl hesabı yapmam.
    Gördüğünüz üzere ortalama bir km hesabı bulmuşum. En basit Mean (Ortalama) hesabı ile (bakkallarda yapar) rektefe yapılan araçların, onarım yapıldığı kilometre verilerini toplarsınız sonra elinizdeki örnek sayısına bölersiniz ve ortalama bir km hesabı yaparsınız. Elimdeki örneklemi kullanarak yaptığım bir hesap. Daha fazla örneklem ve veri getirirseniz onun daha iyi analizini yaparım.
    Yanlış anlamayın kafadan hesap yapan birisi değil aksine olaya çok basit olsada bilimsel açıdan bakıyorum.
    hyundai servisinde çalışıyorum. haftada bir kaç tane rektefe için benzinli araç geliyor. Bunların hesabını yapayım mı?
    152000 km'de arıza yapan dizel motoru ve ya 120000 binde onarılması gereken benzinli motoru biz Özel koşul olarak değerlendiririz.
    Burada biz karbüratörlü araçları tartışmıyoruz daha yeni nesil araçlardan bahsediyoruz. O zaman ben size 1990 üretimi 600000 km yapan turbosuz isuzu gemini motorunu göstereyim.
    Kısacası yarı ömürlü demek saçmadır. Hele istatistik biliminin eğitimini almış bir insana söylemeniz dahada ironik ve değer taşımaz niteliktedir.

    3 ve 5 in ortalamasının 4 oldugunu bulmak için istatistik bilimi eğitimi almanın hiçbir yararı yoktur. Bu konuda istatistikçi, hatta einstein olsanız bile değer tasımamaktadır. İlkokul çocukları rahatlıkla ortalama hesabı yapabilmektedir.

    Cocuklarin bile bulacagi ortamayi bana nasil buldunuz, 40. yil hesabina donmus diyen sizdiniz. Demek ki cocuklarin bile yapabildigini siz anlayacak kadar kapasiteye sahip degilsiniz. Istatistik bilimini anlamayan ve cahilce, bu isin egitimini almis insana ahkam kesen, goz ucu ile o bundan yari omurludur diyen insanla muhattap olamam.

    hahaha komedyen olmalıydın insanları guldurmede ustune yok. Kendin verileri uydurup ortalama alan sensin. Bak mesajlara orda var km'ler. Ben sana sahibinden.com'a da abir göz at dedim ama sen kafana göre ortalama aldın sonra da istatistik bilimine giriş yaptın :D Benim göz ucuyla anladıgımı sen düşünüp anlayamadıysan sorunu kendinde araman mantıklı olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yiğit*

    şirkette 200' e yakın araç var.Bunlardan reno ve fiaat marka dizel (150-200 bin km aralığında ) olanları nerdeyse her yıl 2-3 kez turbo masrafı çıkarıyorlar.masraf 3000 ile 8000 tl arasında değişiyor.
    600000 km 'de ford var hala tıkır tıkır çalışıyor.Nissanlar aynen öyle.

    Öncelikle paylaşım için teşekkürler.. Peki ford ve nissanlar benzinli motor mu? LPG var mı? Birde renault ve fiat'ın kac beygirlik dizellerini kullanıyor şirket genelde?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clsmntib02

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: clsmntib02

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: clsmntib02

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: clsmntib02

    cok yararlı bir konu açmış açan arkadas.
    Dizel arabalardan uzak durmamız gerektiğini anlamış oluyoruz tekrar

    Hıı evet çok uzak durulması lazım dizelden.
    Konuda 4 tane dizel araç motor yaptırmış.

    Renault Kangoo: 190 000
    Peugeot Partner: 323 000
    T5 Transporter: 223.700 (Chip)
    Bmw 530: 152 000

    2 tanesi Zaten ticari. Partner 1.9'ların motorları zaten Allah'lık. Keza turbosuz 1.9 reno ve 1.9 Fiat motoruda buna dahil. Kısa ömürlü ve sıkıntılı motorlar.
    Diğeri chipli minibüs?.

    1.3 Mtj 300 binde Enjektör - turbo değiştirmiş. onuda sayalım. 300 bin boru değil.
    Diğeride dünyanın en performanslı dizelini üreten firmanın aracı.

    Gerçekten çok uzak durulmalı bu dizellerden. Şu 5 tane veriden bile Dizel araçların ortalama ağır masraf çıkartmadan 240 bin km gibi yol yaptığı açık. Sizin bindiğiniz Lpg'li araçlar ne kadar lpg ile uyumlu olursa olsun 200 binden sonra üst kapak masrafı çıkartacaktır.
    O zaman bende çalıştığım servise rektefe için gelen benzinli araçların Kilometrelerini yazayım, hepimiz benzinli araçlardan uzak duralım.

    bizde yaklasık 350 binde japon malı bir arac var lpg'li. 1.6 motor; c sınıfı dizellerden az yakıyor karburatorlu olmasına ragmen duzlukte 150 goruyor su haliyle. 0-100'u de dizellerle aynı halen (Linea, C5 vb.) . Masallah diyelimde nazar değmesin bu arada.

    Allah'a sukur ust kapak mapak masrafı cıkartmadı. Ust kapak masrafı nedir? Biraz daha açar mısınız? Zira basıma gelmedi bilemiyorum.

    Bir de 240 bin ortalamayı nerden buldunuz? 1.3 multijetlere bakarsak sahibinden.com'da 300 bini gören ben denk gelmedim. Hepsi rektefiyeli araclar gordum o kmlerdekilerde. Taksiciler bile dizel yerine lpg'li arac tercih ediyor genel olarak. Haksız mıyım? Sizin bu hesap mhp'nin 40. yılı hesabına donmuş.

    Dizeller ortalama olarak hem yarı ömurlu hem de rektefiye masrafları lpg'li araclara göre 2 katı pahalı. Dikkat edin benzinli demiyorum lpg'li diyorum.

    İstatistikçiyim. Sayın Devlet Bahçeli gibi 2009'dan 40 yıl hesabı yapmam.
    Gördüğünüz üzere ortalama bir km hesabı bulmuşum. En basit Mean (Ortalama) hesabı ile (bakkallarda yapar) rektefe yapılan araçların, onarım yapıldığı kilometre verilerini toplarsınız sonra elinizdeki örnek sayısına bölersiniz ve ortalama bir km hesabı yaparsınız. Elimdeki örneklemi kullanarak yaptığım bir hesap. Daha fazla örneklem ve veri getirirseniz onun daha iyi analizini yaparım.
    Yanlış anlamayın kafadan hesap yapan birisi değil aksine olaya çok basit olsada bilimsel açıdan bakıyorum.
    hyundai servisinde çalışıyorum. haftada bir kaç tane rektefe için benzinli araç geliyor. Bunların hesabını yapayım mı?
    152000 km'de arıza yapan dizel motoru ve ya 120000 binde onarılması gereken benzinli motoru biz Özel koşul olarak değerlendiririz.
    Burada biz karbüratörlü araçları tartışmıyoruz daha yeni nesil araçlardan bahsediyoruz. O zaman ben size 1990 üretimi 600000 km yapan turbosuz isuzu gemini motorunu göstereyim.
    Kısacası yarı ömürlü demek saçmadır. Hele istatistik biliminin eğitimini almış bir insana söylemeniz dahada ironik ve değer taşımaz niteliktedir.

    3 ve 5 in ortalamasının 4 oldugunu bulmak için istatistik bilimi eğitimi almanın hiçbir yararı yoktur. Bu konuda istatistikçi, hatta einstein olsanız bile değer tasımamaktadır. İlkokul çocukları rahatlıkla ortalama hesabı yapabilmektedir.

    Cocuklarin bile bulacagi ortamayi bana nasil buldunuz, 40. yil hesabina donmus diyen sizdiniz. Demek ki cocuklarin bile yapabildigini siz anlayacak kadar kapasiteye sahip degilsiniz. Istatistik bilimini anlamayan ve cahilce, bu isin egitimini almis insana ahkam kesen, goz ucu ile o bundan yari omurludur diyen insanla muhattap olamam.

    hahaha komedyen olmalıydın insanları guldurmede ustune yok. Kendin verileri uydurup ortalama alan sensin. Bak mesajlara orda var km'ler. Ben sana sahibinden.com'a da abir göz at dedim ama sen kafana göre ortalama aldın sonra da istatistik bilimine giriş yaptın :D Benim göz ucuyla anladıgımı sen düşünüp anlayamadıysan sorunu kendinde araman mantıklı olur

    Konuyu okursan eger verileri nerden aldigimi gorebilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 4.viteste 30 km gidipte motoru cortlayan arabanın ........ ( noktalı yerleri hayal gücünüze göre siz tamamlayın)
  • arkadaşlar sıfır aracı sürekli zorlayarak kullansak (4000-6000 arası) motoru ne kadar zamanda elimize alırız ?
    (atmosferik motor)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clsmntib02

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yiğit*

    şirkette 200' e yakın araç var.Bunlardan reno ve fiaat marka dizel (150-200 bin km aralığında ) olanları nerdeyse her yıl 2-3 kez turbo masrafı çıkarıyorlar.masraf 3000 ile 8000 tl arasında değişiyor.
    600000 km 'de ford var hala tıkır tıkır çalışıyor.Nissanlar aynen öyle.

    Öncelikle paylaşım için teşekkürler.. Peki ford ve nissanlar benzinli motor mu? LPG var mı? Birde renault ve fiat'ın kac beygirlik dizellerini kullanıyor şirket genelde?


    Şirkete ait benzinli araç benim bildiğim yok.Hepsi dizel.

    Beygirlerini bilmiyorum.Hepsi birbirine yakın.İşin önemli noktası fiaat ve renoya ait araçlar rektefiye olsa bile kısa süre sonra tekrar rektefiye istiyor.

    Dağ taş arbası sağlam motor istiyorsanız Ford ve Isızu bir numara ama sadece motoru sapa sağlam olsun istiyorsanız toyota veya nissan.




  • Palio 1.216v speedgear aracımı sanırım 70-75 bin km de iken motor yaptırmıştım yaklaşık 2700 tl ye. Sanırım serviste susuz çalıştırmışlardı.( kaza esnasında Radyotör delindi çekici ile servise gitti) Tabi ispat edemedim. Bir ay sonrası yağ yakmaya başladı en az üç ayrı yere gösterdim hepside hararet nedeni ile segmanların yapıştığını ve bisürü sıkıntıdan sözetmişti. İki yıl önce olduğundan detayları tam hatırlamıyorum ama bu kilometrede motor yaptırmak çok koymuştu bana...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maximusix

    Arkadasimin vw sirocco 1.4 tsi 160bg 40binkm 4500tl


    Arkadaşi getirin madalyasini verelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2004 Nissan X-Trail 2,0 Luxury

    170,000 de motor yaptırdım, 4,500 tl harcadım..
  • combo2006 1,3cdti 280 binde 2500 tl 13/12
    295 binde tekrar 2500 (mağaza personeli redline a soka soka kesicide gitmeye calıştığından) 2014/1.ayı
    Şuan 360 binde sıkıntısız.

    Edit: Tarih eklendi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selamninja -- 17 Mart 2015; 14:44:53 >
  • merhaba 1.9 turbosuz partnerimiz var 220.000 de motorla ilgili herhangi bir sıkıntı hiç olmadı kondisyonu iyi ancak turbosuz motorların uzun kmler dayandıklarını söylüyorlar bu doğrumudur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mcuk

    merhaba 1.9 turbosuz partnerimiz var 220.000 de motorla ilgili herhangi bir sıkıntı hiç olmadı kondisyonu iyi ancak turbosuz motorların uzun kmler dayandıklarını söylüyorlar bu doğrumudur

    Usta çok sağlam olduğunu söylemişti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mcuk kullanıcısına yanıt
    Tamamen kullanımla alakalıdır ömür olayı hocam. turbo yakıt ve performansa katkı sağlar.
  • TOYOTA COROLLA 1.6 VVT-I LPG'li 2004 - 295.000 KM.

    Aldığımda 1000 KM'de 1 LT yağ eksiltiyordu, eski sahibinden bunu bilerek piyasanın 10.000,00 TL altına almıştım.

    Uzun süre kullanacağım için hiç bir masraftan kaçınılmadan, yan sanayi parça kullanmadan 5.000,00 TL'ye komple motor yaptırdım.

    Şu an 314.000 KM'de, bakımlarda koyduğumuz 5W-30 yağı eksiksiz geri alıyoruz.

    1.700,00 TL orijinal parçalar
    1.000,00 TL çıkma üst kapak
    1.700,00 TL toplam işçilik ücreti (Usta ve rektefiye dahil)
    325,00 TL zincir kiti, kasnak ve V kayışı
    150,00 TL antirifiz eklemesi, yağ değişimi, yağ filtresi

     Kaç Binde Rektifiye Ettirdiniz ?


     Kaç Binde Rektifiye Ettirdiniz ?


     Kaç Binde Rektifiye Ettirdiniz ?


     Kaç Binde Rektifiye Ettirdiniz ?


     Kaç Binde Rektifiye Ettirdiniz ?


     Kaç Binde Rektifiye Ettirdiniz ?


     Kaç Binde Rektifiye Ettirdiniz ?


     Kaç Binde Rektifiye Ettirdiniz ?


     Kaç Binde Rektifiye Ettirdiniz ?


     Kaç Binde Rektifiye Ettirdiniz ?




  • BmCpRo827 kullanıcısına yanıt
    hocam sanat eseri gibi
    varsa birkaç foto daha paylaşırmısınız
    motor üst kapağının açılma anı olabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus

    rektifiye edilemedi çünki pert
    not: Araç Almanya'dadır alman plakalıdır
     Kaç Binde Rektifiye Ettirdiniz ?

    Araç e30 mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.