Şimdi Ara

Kaç Binde Rektifiye Ettirdiniz ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
4
Favori
32.484
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ford Taunusu 390,000 de tamire soktum rektifiye oldu gömlek çakıldı, segman değişti, sonra 677,000 de sattım...
    Diğer 4 aracımın km si fazla değildi rektifiye gereksinimi olmadı.
  • Bi akrabamızda 1975 model Renault 12 var. Zamanında sıfır almış, 38 senedir biniyor aracına.

    Yanlış bilmiyorsam arabanın km'si 600.000'den fazla. Bir kere segmanları değiştirdi, o kadar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinkoy -- 27 Mart 2013; 9:55:49 >
  • opel astra f kasa 94 model 255 bin km de halada gidiyor. ustaya sordum düzgün sürersen 400 ü devirirsin diyor. maşşallah diyelim.

    bmw e30 e 240 bin km . 2400 tl
  • 2000 yılında İkinci el 145.000 de satın aldığım 1995 R. Springimi 170.000 Km de komple 0 motor yaptırdım..İki yıl tertemiz kullandım..2005 te 186.000 de sattım..Alan adam telefon açıp teşekkür etti.Alt takım, yürüyen, motor temiz..Beş kuruş masraf yapmadım dedi..Ben özenle kullandım..Hayırını gör dedim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 30 Mart 2013; 15:05:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    quote:

    Orijinalden alıntı: clsmntib02

    quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    quote:

    Orijinalden alıntı: clsmntib02

    quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    quote:

    Orijinalden alıntı: clsmntib02

    cok yararlı bir konu açmış açan arkadas.
    Dizel arabalardan uzak durmamız gerektiğini anlamış oluyoruz tekrar

    saçmalamışsın ,ne alaka ? çıkan sonuçlarda benzinlilerin de çok gittiği söylenemez iyi kaliteli bakımlı bir motor dizel veya benzinli rahat 300 bini görmesi gerekir

    sen sacmalamıssın ne alaka? Rektefiye ucretleri benzinlilerin iki katı. 300 bini benzinliler rahat gorur zaten sahibinden.com da bisuru orjinal motorlu 300-400 binde benzinliler var. Hatta lpgli oldukları halde o kilometreleri gormusler zaten

    halen saçmalamaya devam ediyorsun bebe git taksicilere sor bakalım multijet lere kaç bine kadar biniyorlar ?
    iyi bakımllı bir dizel 300 bini rahat devirir benzinlide aynı şekilde ayrıca sağlam , kaliteli bir motorsa rektefiye parasında çok büyük fark olmaz ama gidipte doğan , şahinin rektefiyesi ile bir dizeli bir tutarsan elbette daha ucuza yapılacaktır bilmeden ötenler yüzünden dizele laf söyleniyor .

    la bebe sen git sacmalamanında ötesine geçtin. çoluk çocukla muhatap oldugumun farkında degilim bosuna zamanımı mesgul etme. Dogan sahin fln iyice sacmalamıssın anaokulda mısın sen?

    senin gibi trollerle uğraşamam sen git tüplüye bin hadi anca gidersin

    ahahah troll olan sensin yazdıgın sacma sapan mesajları bi baştan oku bana hak vereceksin :D




  • baska rektefiye yaptıranlar yok mu? paylaşımlarınızı bekliyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clsmntib02

    cok yararlı bir konu açmış açan arkadas.
    Dizel arabalardan uzak durmamız gerektiğini anlamış oluyoruz tekrar

    Hıı evet çok uzak durulması lazım dizelden.
    Konuda 4 tane dizel araç motor yaptırmış.

    Renault Kangoo: 190 000
    Peugeot Partner: 323 000
    T5 Transporter: 223.700 (Chip)
    Bmw 530: 152 000

    2 tanesi Zaten ticari. Partner 1.9'ların motorları zaten Allah'lık. Keza turbosuz 1.9 reno ve 1.9 Fiat motoruda buna dahil. Kısa ömürlü ve sıkıntılı motorlar.
    Diğeri chipli minibüs?.

    1.3 Mtj 300 binde Enjektör - turbo değiştirmiş. onuda sayalım. 300 bin boru değil.
    Diğeride dünyanın en performanslı dizelini üreten firmanın aracı.

    Gerçekten çok uzak durulmalı bu dizellerden. Şu 5 tane veriden bile Dizel araçların ortalama ağır masraf çıkartmadan 240 bin km gibi yol yaptığı açık. Sizin bindiğiniz Lpg'li araçlar ne kadar lpg ile uyumlu olursa olsun 200 binden sonra üst kapak masrafı çıkartacaktır.
    O zaman bende çalıştığım servise rektefe için gelen benzinli araçların Kilometrelerini yazayım, hepimiz benzinli araçlardan uzak duralım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 28 Mart 2013; 22:14:04 >




  • Rektefiye belirtileri nelerdir bilen var mı. Araç ne yaptıktan sonra rektefiye olması gerekir. Yağ mı eksiltir. Yoksa ses mi çıkarır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: clsmntib02

    cok yararlı bir konu açmış açan arkadas.
    Dizel arabalardan uzak durmamız gerektiğini anlamış oluyoruz tekrar

    Hıı evet çok uzak durulması lazım dizelden.
    Konuda 4 tane dizel araç motor yaptırmış.

    Renault Kangoo: 190 000
    Peugeot Partner: 323 000
    T5 Transporter: 223.700 (Chip)
    Bmw 530: 152 000

    2 tanesi Zaten ticari. Partner 1.9'ların motorları zaten Allah'lık. Keza turbosuz 1.9 reno ve 1.9 Fiat motoruda buna dahil. Kısa ömürlü ve sıkıntılı motorlar.
    Diğeri chipli minibüs?.

    1.3 Mtj 300 binde Enjektör - turbo değiştirmiş. onuda sayalım. 300 bin boru değil.
    Diğeride dünyanın en performanslı dizelini üreten firmanın aracı.

    Gerçekten çok uzak durulmalı bu dizellerden. Şu 5 tane veriden bile Dizel araçların ortalama ağır masraf çıkartmadan 240 bin km gibi yol yaptığı açık. Sizin bindiğiniz Lpg'li araçlar ne kadar lpg ile uyumlu olursa olsun 200 binden sonra üst kapak masrafı çıkartacaktır.
    O zaman bende çalıştığım servise rektefe için gelen benzinli araçların Kilometrelerini yazayım, hepimiz benzinli araçlardan uzak duralım.

    bizde yaklasık 350 binde japon malı bir arac var lpg'li. 1.6 motor; c sınıfı dizellerden az yakıyor karburatorlu olmasına ragmen duzlukte 150 goruyor su haliyle. 0-100'u de dizellerle aynı halen (Linea, C5 vb.) . Masallah diyelimde nazar değmesin bu arada.

    Allah'a sukur ust kapak mapak masrafı cıkartmadı. Ust kapak masrafı nedir? Biraz daha açar mısınız? Zira basıma gelmedi bilemiyorum.

    Bir de 240 bin ortalamayı nerden buldunuz? 1.3 multijetlere bakarsak sahibinden.com'da 300 bini gören ben denk gelmedim. Hepsi rektefiyeli araclar gordum o kmlerdekilerde. Taksiciler bile dizel yerine lpg'li arac tercih ediyor genel olarak. Haksız mıyım? Sizin bu hesap mhp'nin 40. yılı hesabına donmuş.

    Dizeller ortalama olarak hem yarı ömurlu hem de rektefiye masrafları lpg'li araclara göre 2 katı pahalı. Dikkat edin benzinli demiyorum lpg'li diyorum.




  • zamanında aldıgım aracın kmsi dusurulmus. 400.000 km.den 120.000 km'ye. dogrusu ben 120.000 de aldım 130.000 de rektefiye yaptırdım. aslında tamamen motor yaptırdım POlo 1.4 TDI 3 silindiri
    artı enjektor turbo baskı balata triger seti rektefiye subaplar fincanlar bilmem neler artı alt takım v.s derken yaklasık 8000 tl masraf etmiştim.
    Aldıgım kişiye hayatım boyu küfredeceğim ayrıca bu aracın bu durumda oldugunu anlayamayan ve alınabilecek bir araç oldugunu soyleyen arkadasım olan tamircim için de aynı kufurleri edeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LorD_KeNNy

    zamanında aldıgım aracın kmsi dusurulmus. 400.000 km.den 120.000 km'ye. dogrusu ben 120.000 de aldım 130.000 de rektefiye yaptırdım. aslında tamamen motor yaptırdım POlo 1.4 TDI 3 silindiri
    artı enjektor turbo baskı balata triger seti rektefiye subaplar fincanlar bilmem neler artı alt takım v.s derken yaklasık 8000 tl masraf etmiştim.
    Aldıgım kişiye hayatım boyu küfredeceğim ayrıca bu aracın bu durumda oldugunu anlayamayan ve alınabilecek bir araç oldugunu soyleyen arkadasım olan tamircim için de aynı kufurleri edeceğim.

    Oncelikle gecmis olsun diyorum.
    Ve 2. El araba tamamdn kismet isi tamsmen, sonucta motor icin konusacak okursak motorun ne kadar gidecegini tam olarak BENCE kimse net olarak bilemez anca 2-3 hafta kullanirsan yagindan cekisinden belki durumunu ortalama anlarsin ama eger siz 400k dan cekildigini bilerek aldiysaniz kendiniz etmissiniz.
    Alt takim ve dugerleri ise tamirci arkadasiniz size daha yakindan gormek ve sevmek istemis ve yardimci olmus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yok dostum km dusuruldugunu anlamadık arkadasım da farketmedı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LorD_KeNNy

    yok dostum km dusuruldugunu anlamadık arkadasım da farketmedı

    3 silindir tdi mitorlar cok sikistirmaya gelmiyor 160-180binlerden sonra cigerleri kapaniyor ya da benim seatta oyle oldu.
    Tdi guzel ama bence km li araclarindan sakinmak gerek diye dusunuyorum.
    Tekrardan gecmiz olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clsmntib02

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: clsmntib02

    cok yararlı bir konu açmış açan arkadas.
    Dizel arabalardan uzak durmamız gerektiğini anlamış oluyoruz tekrar

    Hıı evet çok uzak durulması lazım dizelden.
    Konuda 4 tane dizel araç motor yaptırmış.

    Renault Kangoo: 190 000
    Peugeot Partner: 323 000
    T5 Transporter: 223.700 (Chip)
    Bmw 530: 152 000

    2 tanesi Zaten ticari. Partner 1.9'ların motorları zaten Allah'lık. Keza turbosuz 1.9 reno ve 1.9 Fiat motoruda buna dahil. Kısa ömürlü ve sıkıntılı motorlar.
    Diğeri chipli minibüs?.

    1.3 Mtj 300 binde Enjektör - turbo değiştirmiş. onuda sayalım. 300 bin boru değil.
    Diğeride dünyanın en performanslı dizelini üreten firmanın aracı.

    Gerçekten çok uzak durulmalı bu dizellerden. Şu 5 tane veriden bile Dizel araçların ortalama ağır masraf çıkartmadan 240 bin km gibi yol yaptığı açık. Sizin bindiğiniz Lpg'li araçlar ne kadar lpg ile uyumlu olursa olsun 200 binden sonra üst kapak masrafı çıkartacaktır.
    O zaman bende çalıştığım servise rektefe için gelen benzinli araçların Kilometrelerini yazayım, hepimiz benzinli araçlardan uzak duralım.

    bizde yaklasık 350 binde japon malı bir arac var lpg'li. 1.6 motor; c sınıfı dizellerden az yakıyor karburatorlu olmasına ragmen duzlukte 150 goruyor su haliyle. 0-100'u de dizellerle aynı halen (Linea, C5 vb.) . Masallah diyelimde nazar değmesin bu arada.

    Allah'a sukur ust kapak mapak masrafı cıkartmadı. Ust kapak masrafı nedir? Biraz daha açar mısınız? Zira basıma gelmedi bilemiyorum.

    Bir de 240 bin ortalamayı nerden buldunuz? 1.3 multijetlere bakarsak sahibinden.com'da 300 bini gören ben denk gelmedim. Hepsi rektefiyeli araclar gordum o kmlerdekilerde. Taksiciler bile dizel yerine lpg'li arac tercih ediyor genel olarak. Haksız mıyım? Sizin bu hesap mhp'nin 40. yılı hesabına donmuş.

    Dizeller ortalama olarak hem yarı ömurlu hem de rektefiye masrafları lpg'li araclara göre 2 katı pahalı. Dikkat edin benzinli demiyorum lpg'li diyorum.

    İstatistikçiyim. Sayın Devlet Bahçeli gibi 2009'dan 40 yıl hesabı yapmam.
    Gördüğünüz üzere ortalama bir km hesabı bulmuşum. En basit Mean (Ortalama) hesabı ile (bakkallarda yapar) rektefe yapılan araçların, onarım yapıldığı kilometre verilerini toplarsınız sonra elinizdeki örnek sayısına bölersiniz ve ortalama bir km hesabı yaparsınız. Elimdeki örneklemi kullanarak yaptığım bir hesap. Daha fazla örneklem ve veri getirirseniz onun daha iyi analizini yaparım.
    Yanlış anlamayın kafadan hesap yapan birisi değil aksine olaya çok basit olsada bilimsel açıdan bakıyorum.
    hyundai servisinde çalışıyorum. haftada bir kaç tane rektefe için benzinli araç geliyor. Bunların hesabını yapayım mı?
    152000 km'de arıza yapan dizel motoru ve ya 120000 binde onarılması gereken benzinli motoru biz Özel koşul olarak değerlendiririz.
    Burada biz karbüratörlü araçları tartışmıyoruz daha yeni nesil araçlardan bahsediyoruz. O zaman ben size 1990 üretimi 600000 km yapan turbosuz isuzu gemini motorunu göstereyim.
    Kısacası yarı ömürlü demek saçmadır. Hele istatistik biliminin eğitimini almış bir insana söylemeniz dahada ironik ve değer taşımaz niteliktedir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hay2010

    quote:

    Orijinalden alıntı: alininbiri

    97 corolla
    224.000 km 2200 tl civarı
    daha çok giderdi de acemiliğimize geldi
    otobanda çıkışı kaçırıp 30 km ilerden çıktım
    4 viteste arabayı unuttum, sesini bile duymadım
    eve 2,3 km kala kucağa aldık makineyi
    sarhoş da değildim, yorgun da
    nasıl daldım ben de anlamadım
    nasip diyorum başka da bi şey demiyorum

    anlamadım

    varsayim... once vites dusuruyor sonra cikisi kacirinca tekrar basiyor motorun devrini zorluyor ama 4.vites de dusuk vites sayilmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kangoo 1.9d 130.000de eski sahibi yaptırmış. 950tl parçaya ödemiş
    işçiliğini bilmiyorum tahminen 500tl.
    bunu dci ye değişmem varsın tutulmasın eşşek densin. 11.250 ye aldım
    boyasız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: clsmntib02

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: clsmntib02

    cok yararlı bir konu açmış açan arkadas.
    Dizel arabalardan uzak durmamız gerektiğini anlamış oluyoruz tekrar

    Hıı evet çok uzak durulması lazım dizelden.
    Konuda 4 tane dizel araç motor yaptırmış.

    Renault Kangoo: 190 000
    Peugeot Partner: 323 000
    T5 Transporter: 223.700 (Chip)
    Bmw 530: 152 000

    2 tanesi Zaten ticari. Partner 1.9'ların motorları zaten Allah'lık. Keza turbosuz 1.9 reno ve 1.9 Fiat motoruda buna dahil. Kısa ömürlü ve sıkıntılı motorlar.
    Diğeri chipli minibüs?.

    1.3 Mtj 300 binde Enjektör - turbo değiştirmiş. onuda sayalım. 300 bin boru değil.
    Diğeride dünyanın en performanslı dizelini üreten firmanın aracı.

    Gerçekten çok uzak durulmalı bu dizellerden. Şu 5 tane veriden bile Dizel araçların ortalama ağır masraf çıkartmadan 240 bin km gibi yol yaptığı açık. Sizin bindiğiniz Lpg'li araçlar ne kadar lpg ile uyumlu olursa olsun 200 binden sonra üst kapak masrafı çıkartacaktır.
    O zaman bende çalıştığım servise rektefe için gelen benzinli araçların Kilometrelerini yazayım, hepimiz benzinli araçlardan uzak duralım.

    bizde yaklasık 350 binde japon malı bir arac var lpg'li. 1.6 motor; c sınıfı dizellerden az yakıyor karburatorlu olmasına ragmen duzlukte 150 goruyor su haliyle. 0-100'u de dizellerle aynı halen (Linea, C5 vb.) . Masallah diyelimde nazar değmesin bu arada.

    Allah'a sukur ust kapak mapak masrafı cıkartmadı. Ust kapak masrafı nedir? Biraz daha açar mısınız? Zira basıma gelmedi bilemiyorum.

    Bir de 240 bin ortalamayı nerden buldunuz? 1.3 multijetlere bakarsak sahibinden.com'da 300 bini gören ben denk gelmedim. Hepsi rektefiyeli araclar gordum o kmlerdekilerde. Taksiciler bile dizel yerine lpg'li arac tercih ediyor genel olarak. Haksız mıyım? Sizin bu hesap mhp'nin 40. yılı hesabına donmuş.

    Dizeller ortalama olarak hem yarı ömurlu hem de rektefiye masrafları lpg'li araclara göre 2 katı pahalı. Dikkat edin benzinli demiyorum lpg'li diyorum.

    İstatistikçiyim. Sayın Devlet Bahçeli gibi 2009'dan 40 yıl hesabı yapmam.
    Gördüğünüz üzere ortalama bir km hesabı bulmuşum. En basit Mean (Ortalama) hesabı ile (bakkallarda yapar) rektefe yapılan araçların, onarım yapıldığı kilometre verilerini toplarsınız sonra elinizdeki örnek sayısına bölersiniz ve ortalama bir km hesabı yaparsınız. Elimdeki örneklemi kullanarak yaptığım bir hesap. Daha fazla örneklem ve veri getirirseniz onun daha iyi analizini yaparım.
    Yanlış anlamayın kafadan hesap yapan birisi değil aksine olaya çok basit olsada bilimsel açıdan bakıyorum.
    hyundai servisinde çalışıyorum. haftada bir kaç tane rektefe için benzinli araç geliyor. Bunların hesabını yapayım mı?
    152000 km'de arıza yapan dizel motoru ve ya 120000 binde onarılması gereken benzinli motoru biz Özel koşul olarak değerlendiririz.
    Burada biz karbüratörlü araçları tartışmıyoruz daha yeni nesil araçlardan bahsediyoruz. O zaman ben size 1990 üretimi 600000 km yapan turbosuz isuzu gemini motorunu göstereyim.
    Kısacası yarı ömürlü demek saçmadır. Hele istatistik biliminin eğitimini almış bir insana söylemeniz dahada ironik ve değer taşımaz niteliktedir.

    3 ve 5 in ortalamasının 4 oldugunu bulmak için istatistik bilimi eğitimi almanın hiçbir yararı yoktur. Bu konuda istatistikçi, hatta einstein olsanız bile değer tasımamaktadır. İlkokul çocukları rahatlıkla ortalama hesabı yapabilmektedir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnergyBlue

    Skoda Favorit - 98.000 km - 1000 TL masraf.

    bilirim o araçları motorları çok dayanıksız biraz sıkıştır hararet vuruyor 100 ü sonra yakıyo contayı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veilben

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnergyBlue

    Skoda Favorit - 98.000 km - 1000 TL masraf.

    bilirim o araçları motorları çok dayanıksız biraz sıkıştır hararet vuruyor 100 ü sonra yakıyo contayı

    Aynen öyle
  • Arkadasimin vw sirocco 1.4 tsi 160bg 40binkm 4500tl

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.