Şimdi Ara

JETTA ŞİKAYETLER (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
1
Favori
60.869
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • honda motorlarına hava üslerinde görmek mümkün
    uçak uçuruyoruz
  • şu uçaklara birtürlü ısınamadım ....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode


    quote:

    Orjinalden alıntı: Dallassimo

    kafama en yatanı jetta su an..
    sanrım jetta alacagım

    jettanın 1.4 midline 122 beygir 41 000 ytllik aracındaki donanımları bulamadım da. bilen ya da bulabilen bi arkadas varsa paylasabilir mi? donanımlarını merak ediyorum


    Buyurun, hepsi aşağıda. Daha iyi bir forum var mı?

     JETTA ŞİKAYETLER


    cok tesekkür ederim yardımlarınız icin




  • BEN ŞİKAYETÇİYİM KARDEŞİM JETTADAN !!!! ÖYLE ARABAMI OLUR YAV BİR KUSURU VARKİ O ARABA ALINMAZ KARDEŞİM KUSURUMU ?, PAHALI KARDEŞİM YAV İNSAN BİRAZ DAHA UCUZ SATARKİ BİZDE TADINA BAKALIM AMA NEYSE ŞİMDİKİ ARACIMIN KALBİNDEDE VW MOTOR VAR
  • Arkadaşlar.

    Daha önce de belirtmiştim. Jetta sorunsuzluğuna bir örnek de benden.

    TSI ler için normal periyodik bakımaları dışında servise uğrayan yokmuş. Geri dönen araba olmamış. Maltepe EREL den ban söylenen buydu.

    Selamlar.
  • sıfır alıyor isen 1.4 tsi 122hp + dsg şanzımanlı olanı mutlaka tercih et, donanim istiyorum diyorsan da comfortline al gitsin dostum...

    quote:

    Orjinalden alıntı: Dallassimo

    1.4 122 beygirlik TSI alınacak sanırım.Midline

    ama hani ilk aldıgımda surdan ses geliyordu
    surası hosuma gitmiyordu 1000 km lik bakımda düzelttiler..

    ses sisteminin surası kötü..
    140 km hızı gecince salınmalar yasanıyor
    ses yalıtımı iyi degil vs gibi seyler bekliyorhum tabi varsa (bunlar sadece örnek jettayla alakası yoktur:))
  • şu anda çok iyi fiyatta, 140 DSG Comforline'i 52300'e almıştım şimdi 49920. Butçeniz ne seviyede bilmiyorum ama alt donanım veya motorda olabilir.

    Bende aynı araçları kıyaslamıştım ama comfortline donanım ile diğerilerini yanyana koyup puantaj yaptığınızda kesinlikle jetta öne çıkıyor ama fiyatı muadiline göre pahalı kalıyor yinede.
  • jettanın 122tsi ve 2.0tdi si bide comfortline olmalı alınırrr.
    primeline midline bom boş arabalar alınmaz derim çünkü
    aynı fiyata elegance almak varken sunroof dahil
    günümüzde 40bin ytl verip bom boş araba almak varmı?
    ben almam alanada mani olmam jant yerine kapak vs
  • http://www.dogusotomotiv.com.tr/

    Tıklayın
    http://www.dogusotomotiv.com.tr/sikayet

    Telefon Edin
    0 212 335 36 36

    Danışma Hattı ve Yol Yardımı Hattı
    - VW 0 212 335 04 44 0800 211 08 70 / 0800 211 04 33 / 0212 335 04 04 / 0212 335 04 33
    - AUDI 0 212 335 04 24 0800 211 04 31 / 0212 335 04 00
    - PORSCHE 0 212 335 04 60 0533 767 72 43
    - SEAT 0 212 335 04 34 0800 211 04 30 / 0212 335 04 30
    - SKODA 0 212 335 04 66 0800 211 41 06 / 0212 275 01 21 / 0212 216 42 28




  • Doğuş oto tüklere pahalı satıyor... Doğuş a Avrupda arabalar arasında 1000euro anca fark oluyo...burda 5,000 fark..ayıp ayıp...bukdarda soyulmaz insan.. lafım Doğuş oto ya kimse alınmasın :)
  • Doğuş Oto pek çok distribütörün yapamadığı birşeyi yapıyor. Süreklilik ve hizmet meselesini kovalıyor. Hem de pek çok marka ile... Türkiye'de iş yapmak son derece zor. Kar odaklı bir şirket yönetimi yapılamazsa büyük yapılar bile anında çöküyor. Dikkat ediyorsanız Doğuş grubu da özellikle Ferit Şahenk başa geçtikten sonra çok daha dikkatli.

    Konu değil ama Garanti Bankası'da biliyorsunuz o gruba ait. Internetten EFT için ücret istemeye başladığında herkes kızdı, kullanmak istemedik interneti ama sonra dikkat ettim internet şubesine alışan ve aynı kaliteyi farklı bankalarda bulamayanlar 2 YTL ödemeyi bir süre sonra kızsalarda kabullendiler... Ben de onlardanım. Ve şu an özellikle Yapı Kredi gibi bir banka Çukurova'dan Koç'a geçtikten sonra anormalleşince tek bankam Garanti oluverdi. Tüm kredi kartlarım, hesaplarım ve yatırımlarım Garanti'de... Üstelik neredeyse tüm bankaların farklı hizmetlerini başta internet bankacılığı olmak üzere kullanmış biri olarak... En ilginç yanı ise herkesin tartıştığı kredi kartına ücret meselesi bende yok. Çünkü Garanti iyi müşterilerine (kar ettiklerine) böyle jestler yapıyor. Ben hiç kredi kartı ücreti ödemedim. EFT dışında da ciddi ciddi ödediğim bir masraf da olmadı yersiz biçimde aldıkları... Ama sorsak forumda Garanti ile sorun yaşayanlarda vardır.

    Aynı durum Doğuş Oto içinde geçerli... En çok eleştirilen satış sonrası ile ilgili VW servislerinde mağdur edildiğimi hemen hemen hiç hissetmedim. Belki de benim şansım bilmiyorum ama kaliteli hizmeti makul bir rakama aldım genelde. Hatta iyi müşteri profilinden çeşitli jestler yapılmıştır. En ünlüsü neredeyse 3.000 YTL değerinde işcilik ve yedek parça maliyetini aracım garanti dışı iken Doğuş Oto'nun Almanya'ya önermesi ve onlarında kabul etmesi sonucu üstlenmeleridir... (Unutmadan geçen sene 1998 Golf III Sport için Hella marka stop lambasını biraz fazla maliyetli getirtebildikleri için dışarıdan temin ettim. Araştırmamı da yaparım yani...)

    Bunları niye anlatıyorum? Kar etmeyen bir şirket kaliteli hizmet veremez.

    Biz Türklerin biraz da sosyo-ekonomik durumlar nedeniyle abarttığımız durum "En yüksek seviyede hizmeti, en düşük, hatta ondan da düşük fiyatlara hatta hatta mümkünse para ödemen almak" konusundaki ısrarımız. Hoş, dünyanın her yerinde tüketiciler doğal olarak bu koşulları ister ama mevzuat gereği bizimkiler kadar zorlanmayan dünya devleri, makul fiyatlara bizim şirketlerden daha iyi hizmet çıkarabilirler... Maliyet, ticaretin en önemli kilidi. Ne kadar düşük malum o kadar iyi. Ne yazık ki Türkiye'ye yatırım yapan yabancı firmaların yaşadıkları kısa süreli şoklarda da görüldüğü üzere maliyetler bizim ülkemizde oldukça yüksek ve en kötüsü biz paramız olsun olmasın para harcamama konusunu bazen çok abartıyoruz.

    Mesela hizmete para ödenmez felsefesi o kadar ileri noktalara ulaşıyor ki eğitimsizlikten ve ilgisizlikten kötü bilgisayar kullanıcısı olmamız yetmezmiş gibi bir de virüsü, trojanı temizletmeye media markt, electro world, darty v.b. yabancı firmaların kapılarına kadar götürüp "Daha yeni aldım kardeşim, hizmeti vermiyorsunuz bir de verseniz ücretli olacağını söylüyorsunuz, nerede avrupalılığınız sizin, tüketiciye hizmet nerede tabii burası Türkiye, ben mi soktum yeni bilgisayarın içine bunları, bozuk mal satıyorsunuz, garanti dışı diyorsunuz..." diye çıkışı veririz dünyanın sayılı perakende zincirlerine...

    Biz zor kazanıyor, kolay harcayamıyoruz ama arkadaşlar eğri oturalım doğru konuşalım bir şekilde bu şirketler kar edemezlerse zaten memnun olmadığımız hizmet kalitesi daha da düşer... Şikayetler için de zaten Taner Bey yolları göstermiş. Varsa hataları düzeltirler, düzeltemezlerse karlı biçimde tüketicinin tepkisi ile belki biterler... Ama para kazanamayıp Doğuş Oto ya da başka bir yapılanmanın geçmişte pek çok markada olduğu gibi Türkiye'de VW'leri kaderleri ile başbaşa bırakmasını istemem ne yalan söyleyim.

    Özet: Kaliteli hizmet = PARA PARA PARA! Daha iyi yapacak varsa da Doğuş Oto'yu da tanımam...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sobriquet -- 4 Haziran 2008; 14:32:17 >




  • Benim AKBANK'ta hiçbirşeyim yok, sadece AXESS GOLD ve VADESİZ HESAP, ama benden de hiç EFT ücreti almıyorlar.

     JETTA ŞİKAYETLER
  • Arkadaşlar VW her zaman kalbur üstü bilinir ki gerçekten de öyledir. Metro insanına hitap eder. Örneğin herkes x marka alır. Fakat herkes VW almaz. Bence şu anki arabaları fiyat-konfor-kalite-performans gibi birçok kritere göre kıyaslarsak Jetta'nın satış fiyatı bence çok az. Yıllarca x marka kullandım. Anam ağladı dersem yeridir. Benim x marka aracımın emsaline geçen baktım. 41.000 tl. Şu an kullandığım Jetta'yı 35.500 e aldım.

    Şimdiki aracıma binince yıllardır kaybettiğim günlere acıdım. Ben Doğuş Oto'nun yerinde olsaydım bu kaliteyi bu kadar ucuza satar mıydım emin değilim. Sanırım satmazdım.

    Aman yetkililer beni duymasın.

    Şaka bir yana Jetta kendisine ödenen parayı sonuna dek hak eden bir araçtır. Şu anki aracımı ancak Passat ile değişebilirim. İnanın 60.000 liralık x marka araca değişmem. Çünkü çektiğim derdi bir ben bilirim. Marka adı veremiyorum. Anlayan anlamıştır zaten.

    Selamlar.




  • jetta kendi sınıfındaki araclardan 1 gömlek üstündür her yönden
    kalitesini zaten bindiginizde fark edeceksiniz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Benim AKBANK'ta hiçbirşeyim yok, sadece AXESS GOLD ve VADESİZ HESAP, ama benden de hiç EFT ücreti almıyorlar.




    Garanti ile rekabet etmek için bazı bankalar, bazı konularda tavizkar, evet! Ama siz bana bakmayın, bankanın iyisi olmaz!

    Yalnız 67 YTL gerçekten çok fazla. Sanırım genel müdüre kadar ulaşıp geri almıştınız ama ulaşamayana da yazık etmişler!

    Ben EFT için para öderim, kredi kartı için ödemem felsefesindeyim. Internetten EFT benim için o kadar değerli ki. Zaman, benzin, şubede sinir harbi, komisyonlar.... Hepsinden kar ediyorum! 2 YTL'den fazla eder bunlar... Yerine göre ödemek lazım. Hizmet alıp ödemezsek kaliteli hizmet alamayız. Garanti'nin internet şubeciliği teknolojik olarak da iyi. Üstelik cep telefonumdan EFT hala ücretsiz. Wap üzerinden de hallediyorum işimi.

    quote:

    Arkadaşlar VW her zaman kalbur üstü bilinir ki gerçekten de öyledir. Metro insanına hitap eder. Örneğin herkes x marka alır. Fakat herkes VW almaz. Bence şu anki arabaları fiyat-konfor-kalite-performans gibi birçok kritere göre kıyaslarsak Jetta'nın satış fiyatı bence çok az. Yıllarca x marka kullandım. Anam ağladı dersem yeridir. Benim x marka aracımın emsaline geçen baktım. 41.000 tl. Şu an kullandığım Jetta'yı 35.500 e aldım.


    mehmetba, size de şu anlamda katılabilirim. Mesela C5 hiç de azımsanmayacak bir rakama satılıyor. Passat ile fiyat farkı varsa ve örnekse bu fark satış sonrası hizmet için yedek parça, lojistik ve eğitim v.b. konulara gidiyorsa Passat'ı C5 ile tıpatıp aynı olsa da alıp aradaki farkı ödemek gerekiyor.

    Sonuçta Doğuş Oto, "halk arabası"'nı çok iyi konumlandırdı Türkiye'de... Algılama da aracın kalitesi dışında bu nedenle üst sınırda zaten.

    Toyota'nın pazarlamasında Sabancı yerine Doğuş OTO olsaydı ben iddia ediyorum algılama yine benzer noktalara çekilebilirdi. Ticarette pazarlama stratejik bir mesele. Ürünü iyi konumlandırmak da hangi sektörde olursanız olun, prestijle birlikte kar getirir. Türkiye'de Renault Megane kadar VW Jetta ya da Passat satılması stratejik olarak mümkün olsa da bu ürünler için doğru olmazdı mesela! Megane Türkiye'de üretilmese zaten bu kadar da satacak fiyat rekabeti oluşur muydu? O da ayrı tartışma konusu...




  • arkadaşlar sizce marka imaj meselesi olmasa skoda octavia mı yoksa vw jettamı alırdınız octavianın elegancesi ile jetta comfortline karsılastıralım
  • Dallassimo'nun Araç Tercih-Kıyaslama bölümünde açtığı başlıkta da belirttim.


    Skoda ile ilgili ön yargı aslında 1202 pickup yüzündendir...

     JETTA ŞİKAYETLER


    Üstelik "Bu kamyonetin tekerlekleri pozitif kamber açısına sahiptir. Yük bindikçe sıfır kamber açısına yaklaşır ve normal hale gelir. Eğer sıfır kamber açısı ile başlasaydı negatif kamber durumu meydana gelirdiki buda hidrolik sistemi olmayan bir direksiyonun dönüşünü oldukça zorlaştırırdı. Siz onun çarpık tekerlerine aldanmayın döneminin mühendislik harikalarından biridir." dense de ön yargı "yamuk bu araç çarpık bacaklı v.b." sınırındadır.

    Skoda'lar kötü araba değildir. Farklı ihtiyaçlara iyi çözümler sunarlar! VW grubu araç segmentasyonunu pek çok noktada doğru yapmıştır. Octavia tıpkı Jetta gibi D sınıfına giriş yapmak isteyen tüketici içindir. Jetta ise bana göre C sınıfının tepesinde. Bu yüzden "Ç" diyorum. VW'e göre ben yanlış anlamıyorsam, yanlışsa düzeltin. Ama Türkiye'de algılama biraz da yukarıda bahsettiğim nedenlerden marka algılaması ile Jetta'ya kayıyor.

    Jetta sıklıkla Passat alacak ama bütçesi el vermeyen tüketicilere hitap ederken Octavia talihsiz biçimde bu tür bir algılama oluşturmuyor. Markayı ve Octavia'yı tanıyanlar araçlarını çok beğeniyor ve fiyat/performansından memnun olduklarını dile getiriyorlar.

    Yalnız bir komşum aldı. Ben daha sonra Jetta aldım. Komşulara göre ben patronum! Kimse aracın içine girip detay detay inceleyip, aynı gruba ait f/p da iyi demiyor ki

    Hatta Jetta kulübünün 4.sayfasında paylaştığım grafikte faydalı olabilir.

     JETTA ŞİKAYETLER



    Markayı kabullendiyseniz geriye donanım paketlerini eşlemek gerekiyor. Gördüğüm kadarıyla da Elegance - Comfortline ile neredeyse aynı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sobriquet -- 4 Haziran 2008; 16:52:19 >




  • benim bildigim kadarıyla octavia ve jetta c veya ç sınıfı ama vw passat ilede skoda superb d sınıfı orada bi yanlışlık yapmısın sanırım ama hangisi herkezden cevap bekliyorum
  • Zaten dikkat ederseniz Octavia için "D sınıfına giriş yapmak isteyen tüketici için" dedim. (Hatta yanlış anlama olmasın ilk mesajımı revize edeyim.) D sınıfı değil ama Türkiye'de pek çok Octavia kullanıcısı ısrarla Jetta ile değil Passat ile kıyaslama yapmayı tercih ediyor. Bende bu gözlemime istinaden böyle bir konumlandırmadan bahsettim. Octavia'ya sahip olup pişman olan da görmedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sobriquet -- 4 Haziran 2008; 16:54:49 >
  • Sevgili SobriQuet,

    Türk Kurumsal Şirket Satış Politikası aynen aşağıdadır ve aşağı yukarı TÜM şirketler için geçerlidir.

    1. Şirketi kur, fabrika ve depoyu yaptır, üretime başla
    2. Reklam yap, fiyat belirle, taksit ve indirim kapmanyası duyur
    3. Sonra da şirketin etrafına ÇOK YÜKSEK BİR DUVAR ÖR
    4. Müşteri memnuniyeti telefona bakan 2 zavallı kızdan ibaret
    5. Garanti sorunlarını YETKİLİ SERVİSLERE bırak, ilginlenme
    6. Duvarı delecek tek şey kesinleşmiş mahkeme kararı ve icra emri
    7. Hâlâ reklam yap, kapmanya ve taksit duyur, şikayete kulağını tıka
    8. Olay ulusal medyaya asla intikal etmez, medya reklamdan olmak istemez
    9. Müşteri daima kerizdir, müşteri insan değil, para kaynağıdır...

    KURUMSAL OLMAK BUDUR

    Yukarıdaki kurallar çok basitçe uyan bir şirket var, ülkemizin en büyük ve rezil mobil telefon operatörü...

    Taner Göde




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.