Şimdi Ara

Jeep Wrangler dünyanın en güvensiz araçlarından biri olmaya devam ediyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
978
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Jeep Wrangler dünyanın en güvensiz araçlarından biri olmaya devam ediyor



    Jeep Wrangler, bugün dünyanın en tehlikeli arabalarından biri olmaya devam ediyor. Aracın 2022 modeli bir kez daha çarpışma testlerinde başarısız oldu.



    Jeep, devrilme sorununu çözemedi



    Bu sefer testler yine Amerikan Karayolu Güvenliği Sigorta Enstitüsü IIHS tarafından gerçekleştirildi ve çok da hızlı olmayan bir çarpışma testinde araç takla attı. Tüm güvenlik sistemleri olması gerektiği gibi çalıştı, ancak devrilmiş bir araba yolcular için çok büyük bir risk arzediyor.





    Ayrıca Jeep Wrangler, birkaç yıl önce yapılan çarpışma testi sırasında da devrilmişti. Jeep sorunu çözeceğine söz verdi, ancak görüldüğü üzere sorunu düzeltemediler. Öte yandan 2018 Euro NCAP çarpışma testinde de araç devrilmemesine rağmen (farklı test koşulları var), yine de sadece bir yıldız alabilmişti.




    Kaynak:https://www.iihs.org/ratings/vehicle/Jeep/wrangler-4-door-suv/2022







  • Dünya üzerinde en çok devrilen araba belki Wrangler bile olabilir ama neden ve nasıl devrildiği önemli. Youtube'da arazide kaya üstünden filan devrilen yüzlerce hatta binlerce Wrangler videosu bulabilirsiniz.
    Araç zaten yüksek. Halk arasında "saf kan arazi aracı" diye tabir edilen nadir modellerden. Alanların çoğu daha da yükseltip kullanıyor genelde. O kaza sırasında devrilmeyi engellemek için yapacağı her değişiklik aracın ruhuna aykırı. Merdiven şasiden mi vazgeçek , ön dingili çıkarıp salıncak mı takacak, aracı yere mi basacak ..? Bunları yapması demek Wrangler'in arazi aracı değil de suv olması demek. Pek sanmıyorum bu devrilmeyi çözeceklerini ve bu testlerin müşteri kitlesinin umrunda olduğunu.
  • Dolu paket lada niva gibi :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dünya üzerinde en çok devrilen araba belki Wrangler bile olabilir ama neden ve nasıl devrildiği önemli. Youtube'da arazide kaya üstünden filan devrilen yüzlerce hatta binlerce Wrangler videosu bulabilirsiniz.
    Araç zaten yüksek. Halk arasında "saf kan arazi aracı" diye tabir edilen nadir modellerden. Alanların çoğu daha da yükseltip kullanıyor genelde. O kaza sırasında devrilmeyi engellemek için yapacağı her değişiklik aracın ruhuna aykırı. Merdiven şasiden mi vazgeçek , ön dingili çıkarıp salıncak mı takacak, aracı yere mi basacak ..? Bunları yapması demek Wrangler'in arazi aracı değil de suv olması demek. Pek sanmıyorum bu devrilmeyi çözeceklerini ve bu testlerin müşteri kitlesinin umrunda olduğunu.

  • Jeep Cherokee’de slalom testinde arka lastiği kaldırıp ön lastiği patlatıyordu.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • tam 3 milyon 800 bin tl verip alacaktım bu haberden sonra vazgeçtim. teşekkürler donanım haber

  • osos11 O kullanıcısına yanıt
    Üst kısmı hafifletip motor, şanzıman gibi ağır parçaları mümkün olduğu kadar daha aşağı takacak. Daha olmadı alt kısma ağırlık koyacak, zaten ekonomik olması amaçlanan bi araç değil

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • uchihaitachi kullanıcısına yanıt

    Üst kısmı hafifletmek ve/veya ağırlık eklemek belki olabilir. İnce eleyip sık dokunması gerekir böyle işlemlerin ancak motorun ve şanzumanların aşağı alınması bu araç için çok büyük hata olur. Motorun aşağı alınması demek ön dingilin salınım (artikülasyon) miktarını çok azaltır. Ön dingil daha fazla salınsın diye yağ karterleri bile ters oluyor bu araçlarda. Şanzumanları aşağı almak ise engellere sürtmesine hatta aracın takılıp kalmasına bile sebep olabilir. Bence yıllardır bir şey yapmadıkları gibi yıllarca da bir şey yapmayacaklar. :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osos11 -- 5 Haziran 2022; 17:58:45 >
  • Jeep markasına yakışmayan sonuç. Wrangler tuhaf bir araç olmaya devam ediyor

  • Araç şasisi çok fazla sert uzun taraflarda hiç esneme olmuyor eğer olsaydı testlerde ki diğer araçlar gibi geri sekerdi.

  • aracın sorunu burun şasede 3 gen gelmesi ve yüksek olması düzeltmenin tek yolu ağırlığı daha aşşağı çekmek motoru boxer yaparsa düzeltir

  • En azından vw cc gibi kapısı kopmuyor.
    Kabinde daralma yok.
    Hava yastığını ıskalamadı.
    Tek eksiği perde hava yastığı bence.
    Oyna devam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 yıldız bile alamamış euroncap ta utanmadan 4-5 milyon para istiyorlar

  • euroncap dan 5 yıldız almış istedikleri araçla kafa kafaya çarpıştırsınlar bakalım sonuç ne oluyor? euroncap artık ot bok noktalardan not kırıyor.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.