Şimdi Ara

JEEP RENEGADE ANA KONU (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
1.720
Cevap
56
Favori
339.338
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Niye bu kadar küçük gözüküyor ? Gözüküyor diyorum çünkü bu kadar küçük olamaz herhalde değil mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    Niye bu kadar küçük gözüküyor ? Gözüküyor diyorum çünkü bu kadar küçük olamaz herhalde değil mi ?

    Bu kadar küçük değil zaten

    yolda çekilmiş fotolara bakmak lazım.

    http://www.auto-motor-und-sport.de/bilder/jeep-renegade-auf-dem-genfer-autosalon-2014-erstaufschlag-bei-den-kleinen-suv-8014287.html#fotoshow_item=0




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    Niye bu kadar küçük gözüküyor ? Gözüküyor diyorum çünkü bu kadar küçük olamaz herhalde değil mi ?

    Bu kadar küçük değil zaten

    yolda çekilmiş fotolara bakmak lazım.

    http://www.auto-motor-und-sport.de/bilder/jeep-renegade-auf-dem-genfer-autosalon-2014-erstaufschlag-bei-den-kleinen-suv-8014287.html#fotoshow_item=0

    Vallaha baktım linkteki fotoğraflara küçük be arkadaşım.. BSUV'dan ziyade A-SUV bu araç.. Aslında güzel bir proje bu, Captur'a 50.000 liranın üstünde bir fiyat vereceğime, bu araca 60.000 liradan fazla verilebilir. Aslında tasarım o kadar da kötü değil fakat bu kadar küçük bir araçla istenilen satış olmaz.. Captur, Mokka falan bundan daha görkemli duruyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    Niye bu kadar küçük gözüküyor ? Gözüküyor diyorum çünkü bu kadar küçük olamaz herhalde değil mi ?

    Bu kadar küçük değil zaten

    yolda çekilmiş fotolara bakmak lazım.

    http://www.auto-motor-und-sport.de/bilder/jeep-renegade-auf-dem-genfer-autosalon-2014-erstaufschlag-bei-den-kleinen-suv-8014287.html#fotoshow_item=0

    Vallaha baktım linkteki fotoğraflara küçük be arkadaşım.. BSUV'dan ziyade A-SUV bu araç.. Aslında güzel bir proje bu, Captur'a 50.000 liranın üstünde bir fiyat vereceğime, bu araca 60.000 liradan fazla verilebilir. Aslında tasarım o kadar da kötü değil fakat bu kadar küçük bir araçla istenilen satış olmaz.. Captur, Mokka falan bundan daha görkemli duruyor..

    a-suv değil araç bize gelirse gider bakarsın

    boyutları capturdan falan büyük.

    4,25 m uzunluk 1.8 m genişlik ile a-suv olmaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    Niye bu kadar küçük gözüküyor ? Gözüküyor diyorum çünkü bu kadar küçük olamaz herhalde değil mi ?

    Bu kadar küçük değil zaten

    yolda çekilmiş fotolara bakmak lazım.

    http://www.auto-motor-und-sport.de/bilder/jeep-renegade-auf-dem-genfer-autosalon-2014-erstaufschlag-bei-den-kleinen-suv-8014287.html#fotoshow_item=0

    Vallaha baktım linkteki fotoğraflara küçük be arkadaşım.. BSUV'dan ziyade A-SUV bu araç.. Aslında güzel bir proje bu, Captur'a 50.000 liranın üstünde bir fiyat vereceğime, bu araca 60.000 liradan fazla verilebilir. Aslında tasarım o kadar da kötü değil fakat bu kadar küçük bir araçla istenilen satış olmaz.. Captur, Mokka falan bundan daha görkemli duruyor..

    a-suv değil araç bize gelirse gider bakarsın

    boyutları capturdan falan büyük.

    4,25 m uzunluk 1.8 m genişlik ile a-suv olmaz





    Yaa ölçülerle olmuyor işte; 2008 station wagon gibi duruyor.. Ben bize geleceğine eminim; Türkiye'de deli gibi Crossover çılgınlığı var.. Quasqai, Sportage, IX35 falan uçtu gittiler.. Bu BSUV'lar fena tutacaklar.. Umarım gözüme hitap eder, her türlü BSUV'da ilk tercihim olur..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    Niye bu kadar küçük gözüküyor ? Gözüküyor diyorum çünkü bu kadar küçük olamaz herhalde değil mi ?

    Bu kadar küçük değil zaten

    yolda çekilmiş fotolara bakmak lazım.

    http://www.auto-motor-und-sport.de/bilder/jeep-renegade-auf-dem-genfer-autosalon-2014-erstaufschlag-bei-den-kleinen-suv-8014287.html#fotoshow_item=0

    Vallaha baktım linkteki fotoğraflara küçük be arkadaşım.. BSUV'dan ziyade A-SUV bu araç.. Aslında güzel bir proje bu, Captur'a 50.000 liranın üstünde bir fiyat vereceğime, bu araca 60.000 liradan fazla verilebilir. Aslında tasarım o kadar da kötü değil fakat bu kadar küçük bir araçla istenilen satış olmaz.. Captur, Mokka falan bundan daha görkemli duruyor..

    a-suv değil araç bize gelirse gider bakarsın

    boyutları capturdan falan büyük.

    4,25 m uzunluk 1.8 m genişlik ile a-suv olmaz





    Yaa ölçülerle olmuyor işte; 2008 station wagon gibi duruyor.. Ben bize geleceğine eminim; Türkiye'de deli gibi Crossover çılgınlığı var.. Quasqai, Sportage, IX35 falan uçtu gittiler.. Bu BSUV'lar fena tutacaklar.. Umarım gözüme hitap eder, her türlü BSUV'da ilk tercihim olur..

    Maalesef ben ölçülere bakıyorum




  • bir tasarımcı olarak.. iç tasarım şu ana kadar ( yeni çıkan çoğu araçların iç tasarımlarından daha iyi ) ama dış tasarım çok vasat.

    etekleri kaldırıp kaçan cılız kadınlara benziyor....
  • Yav aracın boyutlarıyla ilgili bir şüphe olmasın, B-SUV araçların üst sınırlarında.. Aynı formatta 2. mesajım olacak ama..

    Teknik özellikler ve iç tasarım olarak OK.. Ancak o dış tasarım benim için çok çok büyük hayal kırıklığı oldu.
    Dürüst olmak gerekirse, ilk kamuflajlı halini gördüğümde kıllanmıştım zaten.

    Fiat'ı seven bir insan olarak açıkça söyleyebilirim ki Multipla'dan sonra bu gruptan çıkan ve beni utandıran 2. araç oldu. Off.. bakamıyorum arabaya, canım sıkılıyor..

    Neyse çok da abartmayalım, ABD pazarı odaklı yapıldı bu araç, belki de adamların çok seveceği, ısrarla istediği bir tarzdır.

    Uff... sıkıldım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    Yav aracın boyutlarıyla ilgili bir şüphe olmasın, B-SUV araçların üst sınırlarında.. Aynı formatta 2. mesajım olacak ama..

    Teknik özellikler ve iç tasarım olarak OK.. Ancak o dış tasarım benim için çok çok büyük hayal kırıklığı oldu.
    Dürüst olmak gerekirse, ilk kamuflajlı halini gördüğümde kıllanmıştım zaten.

    Fiat'ı seven bir insan olarak açıkça söyleyebilirim ki Multipla'dan sonra bu gruptan çıkan ve beni utandıran 2. araç oldu. Off.. bakamıyorum arabaya, canım sıkılıyor..

    Neyse çok da abartmayalım, ABD pazarı odaklı yapıldı bu araç, belki de adamların çok seveceği, ısrarla istediği bir tarzdır.

    Uff... sıkıldım..

    Belki bize sadece yakışıklı kardeşi fiat 500x gelir





  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    Yav aracın boyutlarıyla ilgili bir şüphe olmasın, B-SUV araçların üst sınırlarında.. Aynı formatta 2. mesajım olacak ama..

    Teknik özellikler ve iç tasarım olarak OK.. Ancak o dış tasarım benim için çok çok büyük hayal kırıklığı oldu.
    Dürüst olmak gerekirse, ilk kamuflajlı halini gördüğümde kıllanmıştım zaten.

    Fiat'ı seven bir insan olarak açıkça söyleyebilirim ki Multipla'dan sonra bu gruptan çıkan ve beni utandıran 2. araç oldu. Off.. bakamıyorum arabaya, canım sıkılıyor..

    Neyse çok da abartmayalım, ABD pazarı odaklı yapıldı bu araç, belki de adamların çok seveceği, ısrarla istediği bir tarzdır.

    Uff... sıkıldım..

    Belki bize sadece yakışıklı kardeşi fiat 500x gelir





    İnşallah, yoksa bu araç Jeep'in imajını zedeler Türkiye'de. En azından tanıdığımız Türkiye pazarında, gerçekten ölümüne Jeep tutkunlarının haricinde çok fazla müşterisi olacağını sanmıyorum.

    Bu ortaklık Jeep'ten çok Fiat'a yaradı. Evet araba tipsiz ama 500X'de de bu Jeep sayesinde başarılı bir 4x4 sistemi olacak. Hatta (maalesef! bu kardeşiyle birlikte) segmentinin bir SUV'a en yakın Crossover'u olacak.

    Bu araç ne kadar başarısız olacaksa, 500X de o kadar başarılı olacak gibi geliyor bana.. heyecanla bekliyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bytradm

    rubicon-500 gayri meşru ilişkisinin sonucu.


    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • akifsari A kullanıcısına yanıt
    500L cok buyuk bir arac zaten degil mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İç tasarım özellikle direksiyon çok hoşuma gitti bu şekilde olan direksiyonlara bayılıyorum. İç ne kadar iyiyse dış o kadar kötü. 9 ileri ZF ile mi gelicek şimdi bu
  • akifsari A kullanıcısına yanıt
    500X'ten haber var mı? Aklıma siz sokmuştunuz bekliyorum hala :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weycell1905

    500X'ten haber var mı? Aklıma siz sokmuştunuz bekliyorum hala :)

    500X de bu yıl Paris fuarında tanıtılacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale


    quote:

    Orijinalden alıntı: weycell1905

    500X'ten haber var mı? Aklıma siz sokmuştunuz bekliyorum hala :)

    500X de bu yıl Paris fuarında tanıtılacak

    Detayları açıklansa da görsek, ciddi ciddi düşünüyorum umarım hayal kırıklığı olmaz :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weycell1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale


    quote:

    Orijinalden alıntı: weycell1905

    500X'ten haber var mı? Aklıma siz sokmuştunuz bekliyorum hala :)

    500X de bu yıl Paris fuarında tanıtılacak

    Detayları açıklansa da görsek, ciddi ciddi düşünüyorum umarım hayal kırıklığı olmaz :)

    Hayal kırıklığı falan olmaz

    kasımda autoshow a gelecekti.

    maalesef autoshow ertelendi

    geliş tarihi şubat 2015




  • quote:

    Orijinalden alıntı: weycell1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale


    quote:

    Orijinalden alıntı: weycell1905

    500X'ten haber var mı? Aklıma siz sokmuştunuz bekliyorum hala :)

    500X de bu yıl Paris fuarında tanıtılacak

    Detayları açıklansa da görsek, ciddi ciddi düşünüyorum umarım hayal kırıklığı olmaz :)

    Sn akifsari'nin dediği gibi hayal kırıklığı değil, aksine ilgi patlamasi yaratacak bir model olacak. Ben Fiat'in son 20 yıldaki en başarılı modeli olacağına inanıyorum.
    Motor şanzıman ve çekiş özellikleri bu araçla aynı olacak. Yarın Jeep'in detayları açıklaninca 500X'i de öğrenmiş olacağız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale


    quote:

    Orijinalden alıntı: weycell1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale


    quote:

    Orijinalden alıntı: weycell1905

    500X'ten haber var mı? Aklıma siz sokmuştunuz bekliyorum hala :)

    500X de bu yıl Paris fuarında tanıtılacak

    Detayları açıklansa da görsek, ciddi ciddi düşünüyorum umarım hayal kırıklığı olmaz :)

    Sn akifsari'nin dediği gibi hayal kırıklığı değil, aksine ilgi patlamasi yaratacak bir model olacak. Ben Fiat'in son 20 yıldaki en başarılı modeli olacağına inanıyorum.
    Motor şanzıman ve çekiş özellikleri bu araçla aynı olacak. Yarın Jeep'in detayları açıklaninca 500X'i de öğrenmiş olacağız.

    jeep in detayları az çok belli oldu

    http://www.4wheelfun.de/news/jeep-renegade-trailhawk-und-latitude-weltpremiere-fuer-jeeps-neues-kompakt-suv-8087648.html

    1,4-Liter Benziner Multiair, 138 PS
    ◾ 1,4 Liter Benziner Multiair Turbo, 168 PS
    ◾ 1,6 Liter Benziner E.Torq, 108 PS
    ◾ 1,6 Liter Turbodiesel, 118 PS
    ◾ 2,0 Liter Turbodiesel, wahlweise 138 und 167 PS


    1.6 benzinli atmosferik motor koymuşlar 108 ps ( acaba bildiğimiz marea motoru mu?? eski 1.6 16v motorun ismi de tork motoruydu )


    amerikada 2.0 litre dizel satılır ( malum 2.0 litre altı pek kullanmıyor Amerikalılar)

    fiat 500 x in vurucu motoru ise alfa giulietta dan bildiğimiz 1.4 turbo multiair + tct çift kavrama şanzıman olacak

    dizelciler de 1.6 multijet ile kafa rahat gezecekler




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.