Şimdi Ara

jazz alınır mı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
76
Cevap
1
Favori
21.280
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar araba alacağım fakat bi türlü karar veremedim en son jazz dedik bakalım hayırlısı fazla yol yapmıyorum araba ekonomik güvenli donanımlı olsun istiyorum sanayideki bi arkadaşla jazz da karar kıldık eşimde kullanacak o yüzden birazda jazz tercih ettik şimdilik siz ne dersiniz tavsiye edilir mi en fazla 22 bin verebilirim güvenlik konusunda bazı soru işarteleri var kafamda ncap ta sanırım 4 yıldız almış ama puanı çok düşük sanırım 24 ten dört yıldız anlayacağınız karar veremedik otomatik istiyorum değerli fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim teşekkürler..



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Honda Jazz Alınır mı?

    Küçük ve ekonomik bir otomobil arayışındaysanız, Honda Jazz aklınıza gelebilecek ilk seçeneklerden biridir. Geniş iç hacmi, yakıt verimliliği ve güvenilirliğiyle tanınan Jazz, hem şehir içi hem de uzun yolculuklar için uygun bir araçtır.

    Geniş İç Hacim:

    Jazz'ın kompakt boyutlarına rağmen, şaşırtıcı derecede geniş bir iç hacmi vardır. Beş yolcuyu rahatlıkla ağırlayabilir ve bagajı da geniştir. Arka koltuklar yatırılabildiğinde, hacimli eşyalar için ekstra alan yaratabilirsiniz.

    Yakıt Verimliliği:

    Honda Jazz, yakıt verimliliğiyle ünlüdür. Modern motorları ve hafif yapısı sayesinde şehir içinde 100 kilometrede ortalama 5,5 litre yakıt tüketir. Bu, sık sık şehir içi sürüş yapanlar için önemli bir avantaj sağlar.

    Güvenilirlik:

    Honda, güvenilirliğiyle tanınan bir markadır ve Jazz da bu mirasın bir parçasıdır. Mükemmel işçiliği ve dayanıklı malzemeleri sayesinde, uzun yıllar boyunca sorunsuz bir sürüş deneyimi sunar.

    Uygun Fiyat:

    Jazz, diğer benzer araçlara kıyasla uygun bir fiyata sahiptir. Geniş özellikleri ve güvenilirliği göz önüne alındığında, fiyat-performans oranı oldukça yüksektir.

    Sonuç:

    Honda Jazz, geniş iç hacmi, yakıt verimliliği ve güvenilirliğiyle şehir içi ve uzun yolculuklar için ideal bir araçtır. Uygun fiyatı ve yüksek kalitesi sayesinde, kompakt ve ekonomik bir otomobil arayanlar için mükemmel bir seçimdir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hendeklim

    arkadaşlar araba alacağım fakat bi türlü karar veremedim en son jazz dedik bakalım hayırlısı fazla yol yapmıyorum araba ekonomik güvenli donanımlı olsun istiyorum sanayideki bi arkadaşla jazz da karar kıldık eşimde kullanacak o yüzden birazda jazz tercih ettik şimdilik siz ne dersiniz tavsiye edilir mi en fazla 22 bin verebilirim güvenlik konusunda bazı soru işarteleri var kafamda ncap ta sanırım 4 yıldız almış ama puanı çok düşük sanırım 24 ten dört yıldız anlayacağınız karar veremedik otomatik istiyorum değerli fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim teşekkürler..


    Arkadaşım ben City kullanıcısıyım ve arabamı alırken uygun fiyatlı Jazz bulamadığımdan aldım Citymi.
    Ekonomi, Kalite, Donanım, Tatminkar performans, Bagaj yani ne ararsan Jazz da yeteri kadar var.
    Güvenlik konusuna gelince alternatifleriyle aynı seviyede güvenlik sağlar. Güvenlik konusunda diğer küçük sınıf otolarıda fazla gözünde büyütme.
    Otomatik vites konusuna gelince anlatılmaz yaşanır CVT şanzıman. Tek kelimeyle kusursuz. Eşinizinde çok rahatlıkla kullanabileceği mükemmel bi şehir otomobili.
    22.000 e sanırsam şu kriz zamanında gayet temiz yakın tarihli bi Elite donanın seviyeli CVT şanzımanlı Jazz bulabilirsiniz. Ama piyasadan çok emin diilim.
    Şayet Küçük sınıf bi araç düşünüyosanız Jazz ın alternatifi bence yok bu sınıfta.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jamayaki

    quote:

    Orjinalden alıntı: hendeklim

    arkadaşlar araba alacağım fakat bi türlü karar veremedim en son jazz dedik bakalım hayırlısı fazla yol yapmıyorum araba ekonomik güvenli donanımlı olsun istiyorum sanayideki bi arkadaşla jazz da karar kıldık eşimde kullanacak o yüzden birazda jazz tercih ettik şimdilik siz ne dersiniz tavsiye edilir mi en fazla 22 bin verebilirim güvenlik konusunda bazı soru işarteleri var kafamda ncap ta sanırım 4 yıldız almış ama puanı çok düşük sanırım 24 ten dört yıldız anlayacağınız karar veremedik otomatik istiyorum değerli fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim teşekkürler..


    Arkadaşım ben City kullanıcısıyım ve arabamı alırken uygun fiyatlı Jazz bulamadığımdan aldım Citymi.
    Ekonomi, Kalite, Donanım, Tatminkar performans, Bagaj yani ne ararsan Jazz da yeteri kadar var.
    Güvenlik konusuna gelince alternatifleriyle aynı seviyede güvenlik sağlar. Güvenlik konusunda diğer küçük sınıf otolarıda fazla gözünde büyütme.
    Otomatik vites konusuna gelince anlatılmaz yaşanır CVT şanzıman. Tek kelimeyle kusursuz. Eşinizinde çok rahatlıkla kullanabileceği mükemmel bi şehir otomobili.
    22.000 e sanırsam şu kriz zamanında gayet temiz yakın tarihli bi Elite donanın seviyeli CVT şanzımanlı Jazz bulabilirsiniz. Ama piyasadan çok emin diilim.
    Şayet Küçük sınıf bi araç düşünüyosanız Jazz ın alternatifi bence yok bu sınıfta.
    Bence gonul rahatlıgıyla alabilirsin. Az km yapmıs temiz bir elite buldun mu kacırma. Kucuk sınıftaki yarı otomatik dualogic ,easytronic, robotize sanzıman gibi sansımanlar jazz ın cvt sine yaklasamazlar bile




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mvd23

    Bence gonul rahatlıgıyla alabilirsin. Az km yapmıs temiz bir elite buldun mu kacırma. Kucuk sınıftaki yarı otomatik dualogic ,easytronic, robotize sanzıman gibi sansımanlar jazz ın cvt sine yaklasamazlar bile

    Alıntıları Göster
    aslında almışken yeni kasasını alabilsen tadından yenmez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    aslında almışken yeni kasasını alabilsen tadından yenmez

    Alıntıları Göster
    Bu özelliklere göre jazz sınıfının(fiyatına göre)en iyisi malum piyasa ortada araba fiyatları çok düştü bizzat ben galerici olduğum için söylüyorum jazz almıştım satmak için araba 1 hafta bile durmadan satıldı ve bu krizde üstelik o yüzden şu durumda jazz çok iyi bi seçim...




  • Arkadaşlar yanlışsam kusura bakmayın..beni de ilgilendiriyor bu konu ve yakında bir konu açıp sizlerin de alacağım araba için değerli fikirlerinizi alacağım.
    yeni kasa jazz'da bu şanzıman değişmedi mi?
    Bu kadar iyiyse Honda niye değiştirdi ki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: medonk

    Arkadaşlar yanlışsam kusura bakmayın..beni de ilgilendiriyor bu konu ve yakında bir konu açıp sizlerin de alacağım araba için değerli fikirlerinizi alacağım.
    yeni kasa jazz'da bu şanzıman değişmedi mi?
    Bu kadar iyiyse Honda niye değiştirdi ki?
    quote:

    Orjinalden alıntı: m@ni@c67

    Arkadaşlar yanlışsam kusura bakmayın..beni de ilgilendiriyor bu konu ve yakında bir konu açıp sizlerin de alacağım araba için değerli fikirlerinizi alacağım.
    yeni kasa jazz'da bu şanzıman değişmedi mi?
    Bu kadar iyiyse Honda niye değiştirdi ki?


    Şanzımanda motorda değişti, eski şanzımanı kusursuzdu, ancak yeni motorla uyum nedeniyle geliştirilmiş olması muhtemel.
    Eğer gidip kendi sınıfındaki opel corsa, vw polo vs gibi markaların test araclarını kullanmış olsaydınız "jazz alınır mı" diye bir başlık açmazdınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fth

    quote:

    Orjinalden alıntı: m@ni@c67

    Arkadaşlar yanlışsam kusura bakmayın..beni de ilgilendiriyor bu konu ve yakında bir konu açıp sizlerin de alacağım araba için değerli fikirlerinizi alacağım.
    yeni kasa jazz'da bu şanzıman değişmedi mi?
    Bu kadar iyiyse Honda niye değiştirdi ki?


    Şanzımanda motorda değişti, eski şanzımanı kusursuzdu, ancak yeni motorla uyum nedeniyle geliştirilmiş olması muhtemel.
    Eğer gidip kendi sınıfındaki opel corsa, vw polo vs gibi markaların test araclarını kullanmış olsaydınız "jazz alınır mı" diye bir başlık açmazdınız.

    Alıntıları Göster
    çapına göre alınabilecek bir araba.
    düşük ekonomi ,trafikte az yer kaplama (park kolaylığı)
    şirin yapısı ile .
    alınabilecek bir arabadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrehanci

    çapına göre alınabilecek bir araba.
    düşük ekonomi ,trafikte az yer kaplama (park kolaylığı)
    şirin yapısı ile .
    alınabilecek bir arabadır.

    Alıntıları Göster
    sağolun arkadaşlar bakalım inşallah iyi temiz bi jazz buluruz elite istiyorum bende bakalım nasip
  • quote:

    Orijinalden alıntı: medonk

    Arkadaşlar yanlışsam kusura bakmayın..beni de ilgilendiriyor bu konu ve yakında bir konu açıp sizlerin de alacağım araba için değerli fikirlerinizi alacağım.
    yeni kasa jazz'da bu şanzıman değişmedi mi?
    Bu kadar iyiyse Honda niye değiştirdi ki?
    quote:

    Orjinalden alıntı: m@ni@c67

    Arkadaşlar yanlışsam kusura bakmayın..beni de ilgilendiriyor bu konu ve yakında bir konu açıp sizlerin de alacağım araba için değerli fikirlerinizi alacağım.
    yeni kasa jazz'da bu şanzıman değişmedi mi?
    Bu kadar iyiyse Honda niye değiştirdi ki?




    Çok iyi bir noktaya değinmişsin, Bence eski kasadaki CVT şanzuman yenideki i-shift ten çok daha üstündü, 7 ileri sorunsuz ve ekonomikti, oysaki i-shift otomatikleştirilmiş düz vites...honda neden böyle yaptı anlamak zor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    quote:

    Orjinalden alıntı: m@ni@c67

    Arkadaşlar yanlışsam kusura bakmayın..beni de ilgilendiriyor bu konu ve yakında bir konu açıp sizlerin de alacağım araba için değerli fikirlerinizi alacağım.
    yeni kasa jazz'da bu şanzıman değişmedi mi?
    Bu kadar iyiyse Honda niye değiştirdi ki?




    Çok iyi bir noktaya değinmişsin, Bence eski kasadaki CVT şanzuman yenideki i-shift ten çok daha üstündü, 7 ileri sorunsuz ve ekonomikti, oysaki i-shift otomatikleştirilmiş düz vites...honda neden böyle yaptı anlamak zor

    Alıntıları Göster
    Bence Honda Jazz şanzımanını yarı otomatikleştirerek diğerlerine uydu. Burada da hata yaptı. İleride bunu görecektir. CVT'nin yerini İşhiftler asla tutmaz. tam otomatik şanzımanla yarı otomatik hiç bir olur mu? Tiptronik vitesler asla klasik otomatikleri tutmaz. Kullananlar görecektir. Eski otomatikleri arayacaklardır. Jazz oysa CVT'nin üzerine koyabilirdi. maksat düşük yakıt, düşük motor ve büyük performans. Adamlar şimdi 1400 motordan 130 BG üretiyor. Yeni Wv passat ortada. Maalesef Honda Jaaz da otomatiklerde tiptornik modasına uydu. Oysa bu tiptronik devri neredeyse geçecekken onlar yeni girdi. Umarım kullananlar memnun kalır. Ama örneğin Yaris'in klasik otomatiğini kullanan hiç kimse sorundan bahsetmezken ve çok memnunken (sadece MMT'ye göre biraz daha fazla yakmaktaydı) Yaris MMT çıkardı. Memnun olan var olmayan var. Şimdi CVT de aynı Jazz otomatikler için gayet başarılıydı. Oysa şimdi İshifti kullananlar görecektir bazıları memnun kalmayacak. Ben yaris kullanıcısıyım. Klasik otomatik kullanmaktayım. Ortalama 7.2'lerde. Düz otomatik olmasına karşın ekonomik. Al D'ye çek her yana. Ara sıra da agresif kullanım için OD (over drive) var. Hiç bir sorun yok. Vites geçişlerini bile bilemiyorum ve hissedemiyorum. Yokuşta geri kayma mı? ne mümkün. Ama şimdi MMT için aynı şeyler söylenmemekte. Tiptroniklerden memnuniyet tam değil. Herkes farklı şeylerden bahsetmekte. Şimdi ben kara kara düşünüyordum. Çünkü yeni yaris MMT vites sadece otomatikleştirilmiş debriyaj esasına dayanan bir sistem. Değiştirmek istiyordum ve Jazz'ı bekliyordum. Çünkü CVT de düz otomatik sistemdi ve yenisinin daha iyi olacağını düşünerek onu alacaktım. Gerçekten de Viraj denge sistemi ve diğer leri gayet başarılı. Ama vitesin tiptornik olması canımı saıkmadı değil. Umarım iyi çıkar. Yeni Ford Fiesta da iyi. Klasik otomatik vites ama halen 100 km'ye 13.9 saniyede ulaşması ve tüketim değerleri açısından hayal kırıklığı. Bu durumda ortada kaldım gibi. Zaten Ford Fiesta tercihimde yoktu ama bir tek cezbeden tarafı klasik otomatik vites oluşu. Herkese saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    quote:

    Orjinalden alıntı: m@ni@c67

    Arkadaşlar yanlışsam kusura bakmayın..beni de ilgilendiriyor bu konu ve yakında bir konu açıp sizlerin de alacağım araba için değerli fikirlerinizi alacağım.
    yeni kasa jazz'da bu şanzıman değişmedi mi?
    Bu kadar iyiyse Honda niye değiştirdi ki?




    Çok iyi bir noktaya değinmişsin, Bence eski kasadaki CVT şanzuman yenideki i-shift ten çok daha üstündü, 7 ileri sorunsuz ve ekonomikti, oysaki i-shift otomatikleştirilmiş düz vites...honda neden böyle yaptı anlamak zor

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: caucass


    quote:

    Orjinalden alıntı: m@ni@c67

    Arkadaşlar yanlışsam kusura bakmayın..beni de ilgilendiriyor bu konu ve yakında bir konu açıp sizlerin de alacağım araba için değerli fikirlerinizi alacağım.
    yeni kasa jazz'da bu şanzıman değişmedi mi?
    Bu kadar iyiyse Honda niye değiştirdi ki?




    Çok iyi bir noktaya değinmişsin, Bence eski kasadaki CVT şanzuman yenideki i-shift ten çok daha üstündü, 7 ileri sorunsuz ve ekonomikti, oysaki i-shift otomatikleştirilmiş düz vites...honda neden böyle yaptı anlamak zor


    Benim okuduğum ve duyduğum Honda Civic HB ishift'lerde sorun çıkmış olduğu.Vites geçiş problemi , takılmalar ve boştan vitese geçerken stop etme gibi ...
    Umarım yenilerde bu değişmiştir ya da ben yanlış biliyorumdur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: medonk

    quote:

    Orjinalden alıntı: caucass


    quote:

    Orjinalden alıntı: m@ni@c67

    Arkadaşlar yanlışsam kusura bakmayın..beni de ilgilendiriyor bu konu ve yakında bir konu açıp sizlerin de alacağım araba için değerli fikirlerinizi alacağım.
    yeni kasa jazz'da bu şanzıman değişmedi mi?
    Bu kadar iyiyse Honda niye değiştirdi ki?




    Çok iyi bir noktaya değinmişsin, Bence eski kasadaki CVT şanzuman yenideki i-shift ten çok daha üstündü, 7 ileri sorunsuz ve ekonomikti, oysaki i-shift otomatikleştirilmiş düz vites...honda neden böyle yaptı anlamak zor


    Benim okuduğum ve duyduğum Honda Civic HB ishift'lerde sorun çıkmış olduğu.Vites geçiş problemi , takılmalar ve boştan vitese geçerken stop etme gibi ...
    Umarım yenilerde bu değişmiştir ya da ben yanlış biliyorumdur.

    Alıntıları Göster
    yabancı kaynaklara göre yeni jazz'ın yarı otomatik şanzımanı çok iyi çalışıyormuş, vites değişimleri hissedilmiyormuş ve bu tip şanzımanların ortak problemi olan silkeleme yaşanmıyormuş.




    quote:

    Orjinalden alıntı: m@ni@c67


    quote:

    Orjinalden alıntı: caucass


    quote:

    Orjinalden alıntı: m@ni@c67

    Arkadaşlar yanlışsam kusura bakmayın..beni de ilgilendiriyor bu konu ve yakında bir konu açıp sizlerin de alacağım araba için değerli fikirlerinizi alacağım.
    yeni kasa jazz'da bu şanzıman değişmedi mi?
    Bu kadar iyiyse Honda niye değiştirdi ki?




    Çok iyi bir noktaya değinmişsin, Bence eski kasadaki CVT şanzuman yenideki i-shift ten çok daha üstündü, 7 ileri sorunsuz ve ekonomikti, oysaki i-shift otomatikleştirilmiş düz vites...honda neden böyle yaptı anlamak zor


    Benim okuduğum ve duyduğum Honda Civic HB ishift'lerde sorun çıkmış olduğu.Vites geçiş problemi , takılmalar ve boştan vitese geçerken stop etme gibi ...
    Umarım yenilerde bu değişmiştir ya da ben yanlış biliyorumdur.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    yabancı kaynaklara göre yeni jazz'ın yarı otomatik şanzımanı çok iyi çalışıyormuş, vites değişimleri hissedilmiyormuş ve bu tip şanzımanların ortak problemi olan silkeleme yaşanmıyormuş.




    quote:

    Orjinalden alıntı: m@ni@c67


    quote:

    Orjinalden alıntı: caucass


    quote:

    Orjinalden alıntı: m@ni@c67

    Arkadaşlar yanlışsam kusura bakmayın..beni de ilgilendiriyor bu konu ve yakında bir konu açıp sizlerin de alacağım araba için değerli fikirlerinizi alacağım.
    yeni kasa jazz'da bu şanzıman değişmedi mi?
    Bu kadar iyiyse Honda niye değiştirdi ki?




    Çok iyi bir noktaya değinmişsin, Bence eski kasadaki CVT şanzuman yenideki i-shift ten çok daha üstündü, 7 ileri sorunsuz ve ekonomikti, oysaki i-shift otomatikleştirilmiş düz vites...honda neden böyle yaptı anlamak zor


    Benim okuduğum ve duyduğum Honda Civic HB ishift'lerde sorun çıkmış olduğu.Vites geçiş problemi , takılmalar ve boştan vitese geçerken stop etme gibi ...
    Umarım yenilerde bu değişmiştir ya da ben yanlış biliyorumdur.



    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    yabancı kaynaklara göre yeni jazz'ın yarı otomatik şanzımanı çok iyi çalışıyormuş, vites değişimleri hissedilmiyormuş ve bu tip şanzımanların ortak problemi olan silkeleme yaşanmıyormuş.

    [


    güzel haber..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: medonk

    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    yabancı kaynaklara göre yeni jazz'ın yarı otomatik şanzımanı çok iyi çalışıyormuş, vites değişimleri hissedilmiyormuş ve bu tip şanzımanların ortak problemi olan silkeleme yaşanmıyormuş.

    [


    güzel haber..

    Alıntıları Göster
    Alınmaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABABA2307

    Alınmaz

    Alıntıları Göster
    neyse arkadaşlar alınır mı alınmaz mı derken 2006 jazz ls aldık bakalım bi tane bugün almaya gidiyoruz hayırlısıyla artık iyi kötü hondacı olduk bizde araba 2006 48000 de temiz araba görüşleriniz için tekrar teşekkürler sağolun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hendeklim

    neyse arkadaşlar alınır mı alınmaz mı derken 2006 jazz ls aldık bakalım bi tane bugün almaya gidiyoruz hayırlısıyla artık iyi kötü hondacı olduk bizde araba 2006 48000 de temiz araba görüşleriniz için tekrar teşekkürler sağolun

    Alıntıları Göster
    Yeni Jazz daki şanzımanın maliyeti daha düşük ancak Honda şanzıman konusunda çok ileri bir firma olduğundan yeni yarı otomatiği testlerde iddia edildiği üzere gayet iyi olabilir.

    Yarı otomatiğin daha az performans kaybı ve tüketime olumlu katkıda bulunması gibi avantajlarıda vardır,maliyet kaygısına daha az düşen üst sınıf firmalar bile bu sebeplerden ötürü yarı otm. şanzıman kullanmaktalar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Yeni Jazz daki şanzımanın maliyeti daha düşük ancak Honda şanzıman konusunda çok ileri bir firma olduğundan yeni yarı otomatiği testlerde iddia edildiği üzere gayet iyi olabilir.

    Yarı otomatiğin daha az performans kaybı ve tüketime olumlu katkıda bulunması gibi avantajlarıda vardır,maliyet kaygısına daha az düşen üst sınıf firmalar bile bu sebeplerden ötürü yarı otm. şanzıman kullanmaktalar.


    Alıntıları Göster
    Jazz'ın şehir dışı ve şehir içi yakıt tüketimi ne kadar?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Yeni Jazz daki şanzımanın maliyeti daha düşük ancak Honda şanzıman konusunda çok ileri bir firma olduğundan yeni yarı otomatiği testlerde iddia edildiği üzere gayet iyi olabilir.

    Yarı otomatiğin daha az performans kaybı ve tüketime olumlu katkıda bulunması gibi avantajlarıda vardır,maliyet kaygısına daha az düşen üst sınıf firmalar bile bu sebeplerden ötürü yarı otm. şanzıman kullanmaktalar.


    Alıntıları Göster
    Jazz yada yeni jazz, alınırmı alınmaz mı, tartışılır. Ama kesinlikle incelenmesi gereken bi araba. Jazz'ı incelerken şunu farkettim. Diğer otomobilleri incelerken keşke şuda olsaydı dediğim herşey jazz da var. Ör: Yakıt ekonomisi, ESP, perde hava yastığı, arka disk fren, hız sabitleyici, geniş bagaj.
    Bu dediğim sadece b segment arabalarda değil c segment arabalar içinde geçerli. Kolay kolay hiç bir c sınıf arabalarda saydığım donanımı bir arada bulmak mümkün değil. Eğer 45-50 milyarı gözden çıkarırsanız belki. ESP li focus bulamadığı için vazgeçenler var. eğer honda'nın kalitesinede inanıyorsanız problem yok demektir. Eksik yönleride yok değil. park sensörü yok. Fakat bu rahatlıkla taktırılabilir. I-shift' gerçekten problemlerden kurtuldumu. Honda problem yok diyor. Ne kadar inandırıcı olduğunu ancak test edince anlayacağız. Fiyatı yüksek. fakat bu fiyata bu donanımı bulmak mümkün değil. Bu yüzden direkt karşılaştırabileceğimiz bi rakibi yok. Diğer markalarda ancak 2-3 tane paket satın alarak denk oluyor. Bu da maliyeti jazz a göre artırıyor. Ama yinede tam karşılaştırma yapılamıyor. Çünkü Benzinli olupda jazz kadar az yakıt tüketen başka bi araba bulamadım. (Not: her otomobilin katalog yakıt tüketim değerine 1,5 lt ekliyorum. Burası Erzurum şu anda -20 lerde hava) Jazz için kafadan 1000 YTL indirim yapıldığını biliyoruz.

    Sonuç: Biraz daha indirim yapsalar düz vites alınır.
    I-shift önce test edilir sonra alınabilir yada alınmaz.

    Arz ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yüksel75

    Jazz'ın şehir dışı ve şehir içi yakıt tüketimi ne kadar?

    Alıntıları Göster
    Şehir içi 6,5 - 6,6 lt
    Şehir dışı 4,6 - 4,8 lt

    Farklılıklar donanım ve şanzıman dan kaynaklanıyor.


    quote:

    Orjinalden alıntı: yüksel75

    Jazz'ın şehir dışı ve şehir içi yakıt tüketimi ne kadar?
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.