Şimdi Ara

Jaguar xe 2.0 dizel inceleme... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
6.847
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leigh_hunt

    Geçen yıl açmışım bu konuyu, 52 bindeymiş arabam ve 70-80 bine kadar binerim demişim. Şimdi 76500 oldu kilometrem.

    Dört disk ve balata değiştirdim, aküyü değiştirdim, peryodik bakım yaptırdım ve dört lastik aldım, 20 bin lira harcadım...
    Artık değişme zamanım geldi, 5.20 i düşünüyorum ne dersiniz?
    Hocam 1 ay kadar 520i kullandım f10 kasa. 2.0 motor 430 torktan sonra hantal kalır baştan söyleyim. Kötü dğl çekişi ama performans ve serilik arıyorsan hayal kırıklığı yaşayabilirsin. Ancak konfor, yol sesi, yalıtım vs olarak gayet iyi. Sonuçta e segment bir otomobil. Bu arada kaça satmayı düşünürsün ?
  • selamolsun1 S kullanıcısına yanıt
    Amenna, aynı performansı zaten beklemiyorum, bende birde 3008 var 130 beygir, 300 tork ondan iyi olsun en azından, çünkü 5.20 nin beygiri fena değil de tork düşük.
    Borusanın takas desteğiyle birlikte 450 ye geliyor benim arabamın fiyatı, ilan filan açmadım, düşünmüyorum da, vaktim yok çünkü uğraşacak, bu fiyata biniciye gitse daha çok sevinirim...
  • En nihayetinde 2021 model c200 d amg aldım, jaguarımı da ilana koydum, inşallah kıymetini bilen birine gider…
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leigh_hunt

    En nihayetinde 2021 model c200 d amg aldım, jaguarımı da ilana koydum, inşallah kıymetini bilen birine gider…
    Hayirli olsun. Kalite açısından fark hissettiniz mi mercedes lehine?
  • leigh_hunt L kullanıcısına yanıt

    var mı hocam ilan?





  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, daha iyisi sizin olsun…
    Aslında ayrıntılı bir karşılaştırma konusu açacağım ama, kısaca özetlemek gerekirse Jaguarı geçebilecek Mercedes, C değil E serisidir…
  • forumda zenginlerde varmış. saygılar.


    hocam şaka bi yana yürütme maliyetleri nasıl? anlattığınız kadar anladığım bi sorun sıkıntı çıkarmadan bakımdan bakıma gibi anladım ben. ortalama kasko vs ne kadar tutuyor mesela?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: leigh_hunt

    Teşekkür ederim, daha iyisi sizin olsun…
    Aslında ayrıntılı bir karşılaştırma konusu açacağım ama, kısaca özetlemek gerekirse Jaguarı geçebilecek Mercedes, C değil E serisidir…
    Tahmin etmiştim...

    Sadece bir yada iki kere Jaguar XE nin içine oturmuştum showroomda. Ve oturduktan sonra bu arabanın neden F30, w205 fiyatına değilde E segmenti fiyatına satıldığını anlamıştım. Gerçekten yok böyle bi araba. 3 kademe yükselen kol dayamalar ve göğüsle ön kapılaeın oval bir şekilde kenarlardan gelmesi vs. Çok hoşuma gitmişti. Araba gerçekten gereğinden fazla D segmenti.

    Hayırlı olsun diyorum bu benim kendi görüşüm ama W205 C serisinin yüz karası bence. Önceki W204 çuval çuval W205 den daha önde bi araç hem iç hem dış görünüş olarak bence.

    Kazasız belasız




  • leigh_hunt L kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam, bence en doğru tercihi yapmışsınız. F10 motor performansı olarak çok üzerdi. 3008 demişsiniz ya, şaka gibi gelecek ama hissiyat olarak 3008'den daha performanssız hissettirecektir 520i.
  • Yanlış modelini hatırlamıyorsam 2.0TDCi motor ile tıpa tıp aynı motoru ve belli başlı transitlerlerl de öyle

  • büdünün kaşı kullanıcısına yanıt
    :) saygı bizden…
    daha sorun çıkartma çağında değil Jaguarım, zaruri masraflar dışında bir harcamam olmadı. Peryodik bakımı özel serviste yaptırıyordum, son bakımı 2000 tutmuştu orjinal borusan parçalarıyla, borusan bakım için 600€ tutar demişti. Son kasko 2020 ağustosta yapılmıştı 5000₺ idi, C200 e 6000 verdim…
    Sürüş zevki ve performans ise anlatılmaz, buna mukabil yakıt muhteşem, İstanbul içi 6-6,5…230 la giderken bile 7,5 üstünü hiç görmedim.
    Pardon masraf olarak saymak gerekirse; alır almaz lastikleri değiştirmişdim 30 bindeydi araba, geçen ay 76500 de michelin primacy aldım bir takım, 3750 liraya, ayrıca dört disk ve balataları değiştirdim 12 bin liraya…
    Yani alacak kişinin 100 bine kadar masrafı olmayacak, o kö de şanzıman bakımı ve triger zincir kontrolü olur…
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    F10 değil güncel makyajlı 5 alacaktım (g30 galiba) ama motor aynı.
    Borusan otonun şark kurnazlığından dolayı vaz geçtim. Kampanya diye yaptıkları takas desteğini benim arabamın fiyatından düşüp, 0,59 faiz diyerek aradaki farkı 5.20 ye eklemelerine sinir oldum. Liste fiyatı 1.020₺, peşin alırsan 940₺, 0.59 faizli fiyatı 990…

    3008 i bugün iyice bir test edeceğim, eşimin arabası, Kayseriye gidiyorum akşama…
  • Dwayne35 D kullanıcısına yanıt
    Yanlış hatırlıyorsunuz, jlr Tata grubuna geçince geliştirilen “ingenium” denilen bir motor bu. Güncel land rover ve jaguar modellerinde kullanılıyor, 160,180 ve 240beygirlik versiyonları var, en önemli özelliği 430nm tork var arabada, 160 la giderken bile gaza oturun, koltuğa yaslıyor. En verimli olduğu model de Xe, diğer kasalar ağır çünkü, xf, fpace, discovery ve evoq en az 200 kilo daha ağır…
  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    Oturma pozisyonu, iç ambiyansı ve işçilik muhteşem, ön konsol ve kapı içleri koltuklarla aynı, deri kaplama.

    Boyutlar f30 ve w205 civarında olsa da malzeme kalitesi ve yarattığı algı bir üst sınıfta, ilaveten ismi ağır bir araba… Tek negatif algı, ikinci el ve masraf korkusu…

    Uzaktan gören ortalama sürücüler arabanın ne olduğunu anlamıyor bile, yanına gelince aaa jaguarmış bu diyor. Birde jaguar denince insanımız hala xtype ve ftype da kalmış, güncel modellerini bilmiyor.
    En güzel yanı da civarınızda başka bir jaguar göremiyorsunuz genelde, ben kırk yılda bir denk geliyorum…
  • leigh_hunt L kullanıcısına yanıt
    F10'da N20B16 var, G30'da sanırım B48'e geçtiler ancak 520i'de hala N20 kullanılıyor diyenler de var, tam bilmiyorum ama sanırım B48. Ancak önemi yok yine tork yok, yine tork yok. Aslında bunları 210-220 beygire tune edip öyle satmaları lazım, o zaman performans meselesi çözülür ama 530i'yi baltalasın istemezler bu sefer de.

    Bu arada performans derken, gidiyor orası değil ana sorun, asıl mesele hissettiremiyor olmasında tork zayıf çünkü. Yani abes gelecek belki ama N20 yerine 1.6 dizel koysalardı 110'luk daha yavaş gitse de daha zevkli bir sraba olurdu.
  • leigh_hunt L kullanıcısına yanıt
    Hocaö Jaguar'da ses sistemi mevcut öuydu?
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Standart ses sistemi var, meridyen yok, ama ben amfi ve sub ilave ettim muhteşem oldu…
  • leigh_hunt L kullanıcısına yanıt

    İyi güzel yazmışınızda hangi modeliydi işte 2.0 TdCi olan onu diyorum ben.Yazdığım şey hariç her şey var :D

  • Dwayne35 D kullanıcısına yanıt
    :))). Xtype mondeo ile aynı altyapıdaydı, jaguar ford bünyesindeydi o zamanlar…
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.