Şimdi Ara

Jaguar C-X75

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
831
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Jaguar C-X75

     Jaguar C-X75


     Jaguar C-X75


     Jaguar C-X75







  • C-X75 motorları vardır dört elektrikli 195 ile her hp - 1600 Nm birlikte - ve vermeyen, yani 780 hp! olduğu için orada bir elektrikli tekerlekli motorlar eğrileri maksimum kararlılık ve kontrol için) tork vektör (ile harika fırsatlar için aktif tork kontrolü, Star otomatik dört tekerlek-.

    Güç araç 100 km / 3,4 saniye h. 0'dan sağlar. Üst hız: 330 km / h. Aralığı 110 km - hayır emisyonları ile.

     Jaguar C-X75


     Jaguar C-X75




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnDiViT

    C-X75 motorları vardır dört elektrikli 195 ile her hp - 1600 Nm birlikte - ve vermeyen, yani 780 hp! olduğu için orada bir elektrikli tekerlekli motorlar eğrileri maksimum kararlılık ve kontrol için) tork vektör (ile harika fırsatlar için aktif tork kontrolü, Star otomatik dört tekerlek-.

    Güç araç 100 km / 3,4 saniye h. 0'dan sağlar. Üst hız: 330 km / h. Aralığı 110 km - hayır emisyonları ile.



    Nasıl bir çeviridir bu...
    Herşeyi programlara bırakmamak lazım..
  • Bu arabanın 0-300'ü 15.7 saniye!

    Veyron'a tam bir saniye fark koyuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Bu arabanın 0-300'ü 15.7 saniye!

    Veyron'a tam bir saniye fark koyuyor.


    300 ile giderken bir sanıye fark demek

    karsı tarafın tozunu yutmakla aynı şeydi
    r..
  • Üstün Alman mühendisliği olan Veyron bunun yanında Dizel otomatik 308 gibi kalıyor.
  •  Jaguar C-X75

     Jaguar C-X75

    Bir an aklıma XJ220 geldi.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    1995 c-class MERCEDES
    18 yıl önce açıldı
    BMW (F44) 2 serisi Grand Coupe
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Tata iyi iş çıkartıyor ...
  • selamlar;
    bi yerde elektrikli motorların çok daha düşük devirlerde max tork verdiğini okumuştum ve tork değeri gerçekten inanılmaz. süper bir makine olmuş ama elektrikli motorların yaygınlaşmasıyla bu değerleri daha çok görecek gibiyiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sparkling

     Jaguar C-X75

     Jaguar C-X75

    Bir an aklıma XJ220 geldi.



    Tam bunu koyacaktımki seninki gördüm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chncnyhn

    selamlar;
    bi yerde elektrikli motorların çok daha düşük devirlerde max tork verdiğini okumuştum ve tork değeri gerçekten inanılmaz. süper bir makine olmuş ama elektrikli motorların yaygınlaşmasıyla bu değerleri daha çok görecek gibiyiz.


    Asıl avantajı yüksek tork değerini çok geniş bir devir bandında vermeleri.Ama ses yok...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sparkling


    quote:

    Orijinalden alıntı: chncnyhn

    selamlar;
    bi yerde elektrikli motorların çok daha düşük devirlerde max tork verdiğini okumuştum ve tork değeri gerçekten inanılmaz. süper bir makine olmuş ama elektrikli motorların yaygınlaşmasıyla bu değerleri daha çok görecek gibiyiz.


    Asıl avantajı yüksek tork değerini çok geniş bir devir bandında vermeleri.Ama ses yok...




    Amerika istemeden elektrikli araçlar hakettiği değeri göremicek gibi geliyor
    Petrol bitmeden yani ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnDiViT

    Jaguar C-X75

     Jaguar C-X75


     Jaguar C-X75


     Jaguar C-X75



    +1905




  • şimdilik güzele benziyor... veyrona fark atması ilginç geldi.......
  • Paris Otomobil Fuarı’nda Jaguar yeni, ultra düşük emisyonlu bir süper otomobille sansasyon yarattı. Bu otomobil şirketin 1994’te, 350 km/s azami hıza sahip XJ220’nin üretiminin sona ermesiyle terk ettiği, egzotik otomobiller pazarına yeniden girmesini sağlayabilir.

    Resimde görünen C-X75 Paris Otomobil Fuarı’nın basın gününde dünya basınına tanıtıldı. Jaguar resmi olarak aracı “Jaguar’ın 75 yıllık mirasının bir kutlaması ve gelecekte otomobillerimizde bulunacak tasarım ipuçlarının ve teknolojinin bir ön izlemesi” şeklinde tarif ediyor.

    C-X75’i özellikle dikkat çekici kılan, deneysel güç ve aktarım organları. Bu 4.6 metre uzunluğundaki, 330 km/s hıza çıkabilen iki kişilik berlinetta, gücünü her tekerlekte bir adet bulunan, her biri 195 beygir gücündeki dört elektrikli motordan alıyor. Bu motorlar birlikte 780 beygir güç, 1598 Nm tork üretiyor, sıfır emisyonlu seyre ve XJ220’nin bile boy ölçüşemeyeceği bir ivmeye imkan tanıyor. C-X75 0’dan 100 km/s’ye 3,4 saniyede, 0’dan 160 km/s’ye 5,5 saniyede ve 0’dan 300 km/s’ye Veyron’dan daha iyi bir derece olan 15,7 saniyede çıkabiliyor.

    C-X75 tam anlamıyla bir elektrikli araç değil, daha önce eşi benzeri görülmemiş türde geniş menzilli bir prize takılabilen hibrit. Araç 109 kilometrelik elektrikli menzile sahip, ama kabinin arkasına monte edilmiş bir çift minyatür gaz türbiniyle destekleniyor. Bu türbinler dizelle, biyoyakıtla, basınçlı doğal gazla veya LPG ile çalışabiliyor.

    Türbinler 80.000 devir/dakikayla dönerek 140 kw elektrik gücü sağlıyor. Bu güç istenirse otomobilin lityum-iyon bataryalarını desteklemek için, istenirse hareket halinde onları şarj etmek ve aracın hareket menzilini teorik olarak 900 kilometreye kadar çıkarmak için kullanılabiliyor.

    İngiliz şirketi Bladon Jets tarafından yapılan türbinler hâlâ deneysel aşamada ve henüz bir üretim otomobiline entegre edilmiş değil. Toplamda saniyede 1000 litre hava emebilen ve çok yüksek egzoz sıcaklıklarına sahip olan bu cihazların bu tür bir uygulama için elverişli olup olmadıkları da henüz kanıtlanmış değil. Fakat küçük boyutları ve yüksek verimleri onları Thomson’un ekibi için oldukça cazip kılmış.

    Eğer burada yazılanlar gerçek olursa yeni bir efsane doğuyor demektir? Şunu da düşünmeden edemiyorum Das Auto herzaman en iyisini yapan! VW 5 sene harcayıp Veyron gibi Steroid kurbanı bir araç yapacağına bunun gibi gerçek bir atlet yapamazmıydı.



    Şunu kabul edin üstün Alman mühendisliğinde Kreatif düşünme yeteneği eksik, özellikle bu aralar herşeyi geriden takip ediyorlar. Forumda yerden yere vurulan Toyota dünya çapında bugüne kadar 2.8 milyon adet Prius satmışken Almanlar daha yeni başladılar bu işe. Belki boynuz kulağı geçer ama görünen durum üstün ALAMAN mühendisliğinin zaafiyet içerisine girdiği



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asarhaddon -- 2 Ekim 2010; 12:59:03 >




  • o ne tasarım olmuş
  • Çok güzel bir araba ucuyo mübarek
  • yan aynalar opsiyon olarak mı satılıyor acaba :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION


    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Bu arabanın 0-300'ü 15.7 saniye!

    Veyron'a tam bir saniye fark koyuyor.


    300 ile giderken bir sanıye fark demek

    karsı tarafın tozunu yutmakla aynı şeydi
    r..


    Bunu jaguar için mi bugatti için mi söylüyorsunuz ?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.