Şimdi Ara

J9 Kadar Rezil Bir Servis Aracı Yok (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
106
Cevap
2
Favori
6.249
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu j9 lar at taşımacılığı için üretildiğinden manevra kabiliyeti sıfırdır malum at gibi iri bir hayvan ani dönüşlerde dengeyi kaybeder sağa sola kayar.Şöför kapısının dışarda durmasının sebebi orjinal j9 un şöför kapısı sürgülüdür fakat bizim üreticiler zahmete girmeden 2 menteşe ile sürgüyü iptal etti kapının dışarda durması kimin umrunda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NEŞELİMEŞEODUNU -- 17 Ocak 2013; 17:48:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NEŞELİMEŞEODUNU

    bu j9 lar at taşımacılığı için üretildiğinden manevra kabiliyeti sıfırdır malum at gibi iri bir hayvan ani dönüşlerde dengeyi kaybeder sağa sola kayar.



    at kadar değerimiz yok bu memlekette.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gitαrist

    quote:

    Orijinalden alıntı: NEŞELİMEŞEODUNU

    bu j9 lar at taşımacılığı için üretildiğinden manevra kabiliyeti sıfırdır malum at gibi iri bir hayvan ani dönüşlerde dengeyi kaybeder sağa sola kayar.



    at kadar değerimiz yok bu memlekette.



    Zaten ön çamurluğun tekerleğin üstünde olması çok mantık dışı birşey


    Peugeot j serisine bakarsak

    J4
     J9 Kadar Rezil Bir Servis Aracı Yok

    J5
     J9 Kadar Rezil Bir Servis Aracı Yok

    J7
     J9 Kadar Rezil Bir Servis Aracı Yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NEŞELİMEŞEODUNU

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gitαrist

    quote:

    Orijinalden alıntı: NEŞELİMEŞEODUNU

    bu j9 lar at taşımacılığı için üretildiğinden manevra kabiliyeti sıfırdır malum at gibi iri bir hayvan ani dönüşlerde dengeyi kaybeder sağa sola kayar.



    at kadar değerimiz yok bu memlekette.



    Zaten ön çamurluğun tekerleğin üstünde olması çok mantık dışı birşey


    Peugeot j serisine bakarsak

    J4
     J9 Kadar Rezil Bir Servis Aracı Yok

    J5
     J9 Kadar Rezil Bir Servis Aracı Yok

    J7
     J9 Kadar Rezil Bir Servis Aracı Yok


    karsan farkı

    birde utanmadan neler yazmışlar;

     J9 Kadar Rezil Bir Servis Aracı Yok




  • Benim ilkokulda servisim 93model j9 du söyleyebiliceğim tek iyi yanı en arka 4lüde olan muhabbetti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yc#1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Batuhan Kılıç

    tır ın u dönüşü yapabileceği yerde j9 dönemez, efsane bir araç, lisede herkesinki gibi biz de j9 a binerdik, tavan akardı araç içinde şemsiyeyle otururduk, servis şöförü sağolsun o zamanlar herkesi indirdikten sonra birkaç turluğuna kullandırırdı bizi kullanması muhteşem bir araç ama hakkını yemeyin transitlerde karda kışta sürünürken önden çekişli j9 servis ahalisinin öne yığılmasıyla beraber çatır çatır çıkıyordu yokuşları

    J9 ve halefi J10 da arkadan itişlidir. Eski nesil turbosuz motora sahip J9'lar rampada bayılır, öküz gibi böğürürdü.

    ilk çıkan j9 lar 2.5 dizel 70 ps di
    premier modeller ısuzu motorlu 2.8 78 ps idi
    şu an j10 da kullanılan motor ise iveco fiat ürünü 2.3 lt turbolu 96 ps idir
    j10 kullanma fırsatında bulundum performans olarak oldukça güzel rahatlıkla 120 kmye kadar çıkıyor ama direksiyon turu hala çok kötü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAİM. -- 17 Ocak 2013; 18:06:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gitαrist

    quote:

    Orijinalden alıntı: NEŞELİMEŞEODUNU

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gitαrist

    quote:

    Orijinalden alıntı: NEŞELİMEŞEODUNU

    bu j9 lar at taşımacılığı için üretildiğinden manevra kabiliyeti sıfırdır malum at gibi iri bir hayvan ani dönüşlerde dengeyi kaybeder sağa sola kayar.



    at kadar değerimiz yok bu memlekette.



    Zaten ön çamurluğun tekerleğin üstünde olması çok mantık dışı birşey


    Peugeot j serisine bakarsak

    J4
     J9 Kadar Rezil Bir Servis Aracı Yok

    J5
     J9 Kadar Rezil Bir Servis Aracı Yok

    J7
     J9 Kadar Rezil Bir Servis Aracı Yok


    karsan farkı

    birde utanmadan neler yazmışlar;

     J9 Kadar Rezil Bir Servis Aracı Yok


    ondan bahsetmiyoz biz.




  • Sadece eski J9'lara özgü bir durum olup olmadığını bilmiyorum, ama 1.vitesi o kadar kısa oranlı olan başka bir araç tanımıyorum.



    Edit: imlâ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shintai -- 17 Ocak 2013; 18:12:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shintai

    Sadece eski J9'lara özgü bir durum olup olmadığını bilmiyorum, ama 1.vitesi o kadar kısa oranlı olan başka bir araç bilmiyorum.


    aynı şey magiruslar içinde geçerli
    zaten 1 vitesin oldukça kısa olması rampa yada yüklü durumda oldukça kolay kalması için en fazla yapacagı hız 10 km
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BayramAbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gitαrist

    quote:

    Orijinalden alıntı: NEŞELİMEŞEODUNU

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gitαrist

    quote:

    Orijinalden alıntı: NEŞELİMEŞEODUNU

    bu j9 lar at taşımacılığı için üretildiğinden manevra kabiliyeti sıfırdır malum at gibi iri bir hayvan ani dönüşlerde dengeyi kaybeder sağa sola kayar.



    at kadar değerimiz yok bu memlekette.



    Zaten ön çamurluğun tekerleğin üstünde olması çok mantık dışı birşey


    Peugeot j serisine bakarsak

    J4
     J9 Kadar Rezil Bir Servis Aracı Yok

    J5
     J9 Kadar Rezil Bir Servis Aracı Yok

    J7
     J9 Kadar Rezil Bir Servis Aracı Yok


    karsan farkı

    birde utanmadan neler yazmışlar;

     J9 Kadar Rezil Bir Servis Aracı Yok


    ondan bahsetmiyoz biz.

    hangi ara dahil oldun ki. arkadaşa başka bir rezillik gösterdim ben. git köşede oyna.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    quote:

    Orijinalden alıntı: shintai

    Sadece eski J9'lara özgü bir durum olup olmadığını bilmiyorum, ama 1.vitesi o kadar kısa oranlı olan başka bir araç bilmiyorum.


    aynı şey magiruslar içinde geçerli
    zaten 1 vitesin oldukça kısa olması rampa yada yüklü durumda oldukça kolay kalması için en fazla yapacagı hız 10 km

    Hey gidi Magirus

    Onları da unutmamak gerek.Eskiden İzmir'de Karşıyaka'ya çalışan çoğu dolmuşlar Magirustu.
    Onlara çok binmişimdir. Hep aragaz verip giderdi dolmuşçular. Şimdide yapıyorlar ama eski Magirusta aragaz vermek daha keyifliydi herhalde

    Konuyu fazla saptırmayayım bari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eskiden okul servisi olarak binerdik. 10 numara araçtı. Hiç sorununu görmedim.
  • Hayatımda gördüğüm en tipsiz araçtır bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ihsanyıldırım

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    vay anasını, forumda herkes servisci yada j9 sahibi sanırım.. herkes biliyor bu aracı bi ben bilmiyorum

    O bir efsane.. Hiç mi dolmuşa binmediniz? Benim de ortaokul zamanında servisimdi Sağ en arka en konforlu yeridir bir de camı açtın mı efil efil :) ayağı da dışarı atma imkanı verirdi ergonomik tasarımıyla

    vallahi ben servisle lise yıllarımda tanıştım. ondada ford transit vardı hep ne j9 muş arkadaş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Eskiden okul servisi olarak binerdik. 10 numara araçtı. Hiç sorununu görmedim.

    beklenti meselesi tabiki. sadece yürüsün diyorsan on numara. gerçi yalan konuşmamak lazım 3-4 numara anca olur bu, yokuşları çıkarkan daha doğrusu çıkamazken aracın yürüdüğünü söyleyeceğim.

    ha yakıt olarak ve yedek parça olarka bakarsan evet on numara. teneke zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yc#1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Batuhan Kılıç

    tır ın u dönüşü yapabileceği yerde j9 dönemez, efsane bir araç, lisede herkesinki gibi biz de j9 a binerdik, tavan akardı araç içinde şemsiyeyle otururduk, servis şöförü sağolsun o zamanlar herkesi indirdikten sonra birkaç turluğuna kullandırırdı bizi kullanması muhteşem bir araç ama hakkını yemeyin transitlerde karda kışta sürünürken önden çekişli j9 servis ahalisinin öne yığılmasıyla beraber çatır çatır çıkıyordu yokuşları

    J9 ve halefi J10 da arkadan itişlidir. Eski nesil turbosuz motora sahip J9'lar rampada bayılır, öküz gibi böğürürdü.

    j9 da j10 da arkadan çekişli değil önden çekişlidir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batuhan Kılıç

    quote:

    Orijinalden alıntı: yc#1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Batuhan Kılıç

    tır ın u dönüşü yapabileceği yerde j9 dönemez, efsane bir araç, lisede herkesinki gibi biz de j9 a binerdik, tavan akardı araç içinde şemsiyeyle otururduk, servis şöförü sağolsun o zamanlar herkesi indirdikten sonra birkaç turluğuna kullandırırdı bizi kullanması muhteşem bir araç ama hakkını yemeyin transitlerde karda kışta sürünürken önden çekişli j9 servis ahalisinin öne yığılmasıyla beraber çatır çatır çıkıyordu yokuşları

    J9 ve halefi J10 da arkadan itişlidir. Eski nesil turbosuz motora sahip J9'lar rampada bayılır, öküz gibi böğürürdü.

    j9 da j10 da arkadan çekişli değil önden çekişlidir

    http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_J9

    http://en.wikipedia.org/wiki/Karsan_J10




  • İkide bir kopan gaz teli ve kopunca ayakkabı bağcığıyla bağlamayı bu arabada gördüm.

    Camlara takılan kilitler, motor sesinin kelime anlamı, manevra yeteneksizliği yine bu arabanın karakteri.

    Ama lise yıllarında arka 4lüde edilen muhabbetler yok mu hala tadı damağımda.
  • Güzel bir konu olmuş, benim de maceram oldu bu meretle;

    Adana Pozantı otabanında yüklü kamyonları yanımızdan geçerken seyretmiştik, 30 km falan hız yapabiliyordu araç. Şoför bir eli direksiyonda bir elinde bidon elini camdan çıkarıp sürekli su takviyesi yapıyordu. araç mazot yerine su tüketiyordu mübarek. 80 km lik yolu kaç saatte bitirdiğimizi hatırlamıyorum ama gidene kadar kafamız davul gibi olmuştu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    Peugeot malesef servisde pek dikiş tutturamadı J9'lar baya eksik araçlar konfordan yoksun,manevra kabiliyeti neredeyse yok,performans olarakda pek verimli değil ama buna rağmen ilk çıktığı zamanlarda baya tutulmuştu belkide insanlar bilmediklerinden aldandılar.

    ilk çıktıklarında piyasa da ford , magirüs vb yüksek minibüsler vardı....özellikle turistler bu münübüslere binmekten koktukları için j9 çok tuttu...
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.