Şimdi Ara

İX35 LPG hakkın da... (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
367
Cevap
15
Favori
141.462
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yılmaz38

    Arkadaslar ben 6 aydir prins sivi sistem kullaniyorum. 1. Buji bozulunca uzerindeki ngk iridyum bujileri sokturup japon mali denso buji taktirdim.iridyumda ucu ince ve sivriydi bunda ise kalin ve yuvarlak. Sanki motor sesi artti. Rolantide iken onceden hic motor sesi gelmezdi. Motor iyi isininca hafif yanik kokusu da gelmeye basliyor. Acaba sorunmu var

    LPG'li araçlar hararet yapmaya meyillidir suyunu felan kontrol edin, ayrıca iyi bir tamirciye gösterin LPG zamanla sübapları bozuyor zaten tek sıkıntıda bu bir an önce baktırın eğer sübaplar uzayıp silindirlere basarsa komple motor yaptırmak zorunda kalırsınız bu benim facede ki İX35 sayfamdan alıntıdır...

    Levent Bayar46 dk. · Yenibosna, Bahçelievler
    Selam bugün servise gittim yeni i20 nin motoru sokulmuş olarak gördüm ne oldugunu sorduğumda bu arada aracı taksi yapmışlar LPG bağlatmis adam bu da motora zarar vermiş adamlar tavsiye etmiyoruz dediler fabrikadan adam bekliyorlarmış neden Kaynaklı oldugunu tespit icin LPG takmayı Düşünen Arkadaşlara duyurulur
    Beğenmekten Vazgeç ·
    17 Ocak, 11:05 · Beğen

    bu da başka bir alıntı yine ix35 sayfamdan
    Merhabalar, Aracıma 2-3 ay önce taktırmış olduğum Landirenzo marka sıralı gaz sistemi daha önce yolda giderken stop etmişti ve ben bu durumu kartal olgun bayisine bildirmiştim, yazılımı güncellediler sorun kalktı demişlerdi. 2 gün önce yolda giderken kasisten geçtikten sonra gaza basınca yaklaşık 30 km hızdayken aracım hareket halindeyken stop etti. Otobanda 120 130 giderken bu araç stop ederse felaket olur .. Bu durumu bildirdim lpg bayisine . Oraya gelmemi söylediler, Eski yazılımı yüklersek stop etme durumu kalkar dediler , eski yazılımda tasarruf oranı yüzde 25 miş , herkes% 35 tasarruf ederken ben neden % 25 tasarruf ediyim, Eğer durum düzelmezse lpg kitini söktürücem . Siz olsanız ne yapardınız? ve hareket halindeki araç neden stop eder?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yılmaz38

    Arkadaslar ben 6 aydir prins sivi sistem kullaniyorum. 1. Buji bozulunca uzerindeki ngk iridyum bujileri sokturup japon mali denso buji taktirdim.iridyumda ucu ince ve sivriydi bunda ise kalin ve yuvarlak. Sanki motor sesi artti. Rolantide iken onceden hic motor sesi gelmezdi. Motor iyi isininca hafif yanik kokusu da gelmeye basliyor. Acaba sorunmu var

    LPG'li araçlar hararet yapmaya meyillidir suyunu felan kontrol edin, ayrıca iyi bir tamirciye gösterin LPG zamanla sübapları bozuyor zaten tek sıkıntıda bu bir an önce baktırın eğer sübaplar uzayıp silindirlere basarsa komple motor yaptırmak zorunda kalırsınız bu benim facede ki İX35 sayfamdan alıntıdır...

    Levent Bayar46 dk. · Yenibosna, Bahçelievler
    Selam bugün servise gittim yeni i20 nin motoru sokulmuş olarak gördüm ne oldugunu sorduğumda bu arada aracı taksi yapmışlar LPG bağlatmis adam bu da motora zarar vermiş adamlar tavsiye etmiyoruz dediler fabrikadan adam bekliyorlarmış neden Kaynaklı oldugunu tespit icin LPG takmayı Düşünen Arkadaşlara duyurulur
    Beğenmekten Vazgeç ·
    17 Ocak, 11:05 · Beğen

    bu da başka bir alıntı yine ix35 sayfamdan
    Merhabalar, Aracıma 2-3 ay önce taktırmış olduğum Landirenzo marka sıralı gaz sistemi daha önce yolda giderken stop etmişti ve ben bu durumu kartal olgun bayisine bildirmiştim, yazılımı güncellediler sorun kalktı demişlerdi. 2 gün önce yolda giderken kasisten geçtikten sonra gaza basınca yaklaşık 30 km hızdayken aracım hareket halindeyken stop etti. Otobanda 120 130 giderken bu araç stop ederse felaket olur .. Bu durumu bildirdim lpg bayisine . Oraya gelmemi söylediler, Eski yazılımı yüklersek stop etme durumu kalkar dediler , eski yazılımda tasarruf oranı yüzde 25 miş , herkes% 35 tasarruf ederken ben neden % 25 tasarruf ediyim, Eğer durum düzelmezse lpg kitini söktürücem . Siz olsanız ne yapardınız? ve hareket halindeki araç neden stop eder?




  • LPG düzgün ayar ve çelik subaplara zarar vermez fakat, ix35 te magnezyum subap var. Dizel qasqai dururken neden riske girildigini hala anlamis değilim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77



    LPG düzgün ayar ve çelik subaplara zarar vermez fakat, ix35 te magnezyum subap var. Dizel qasqai dururken neden riske girildigini hala anlamis değilim.



  • LPG'nin GDI motorlara zarar verdiğini iddia edenler için paylaşıyoruz. Videodaki araç şuan 115.000 km'de ve 0 km den itibaren BRC LDİ ile %100 lpg ile çalışmaktadır.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    LPG'nin GDI motorlara zarar verdiğini iddia edenler için paylaşıyoruz. Videodaki araç şuan 115.000 km'de ve 0 km den itibaren BRC LDİ ile %100 lpg ile çalışmaktadır.




    Eğer sakıncası yoksa size bir soru sormak istiyorum herhangi bir içten yanmalı motorun yıpranmasında en önemli faktör nedir...
  • İx35 1.6 benzinlilerin orjinal iridyum ngk bujilerinin kodunu bilen var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu biraz münakaşaya dönmüş,
    Rica ersem şuan bu tarih ve lpg fiyatları ile bir ix35 gdi nin yakıt tüketimi hakkında net bilgi verirmisiniz ?
    Bir de Lpg fiyatları hakkında.
  • Uzun yolda lpg tuketimi 8-10 litre arasi, sehir ici 10-16 litre arasi 100 km de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LPDI Hyundai ix35 'e uymuyorsa ve buji veya başka problem doğuruyorsa almayacağım ix35.... problemli mi bu kit prins ix35 ile?
  • bizim arkadaş geçtiğimiz sene sonunda aldı. araba iyi güzel hoş ta, yakıt sarfiyatını bilgisayarda 12.6 lt. olarak gösteriyormuş. biraz inişi çıkışı çok bir yerde kullanılıyor araç, belki normalde bu kadar yakmaz. ancak yukarda arkadaş 10-16 lt demiş . buna bakılırsa sarfiyat ix35'e göre normal görünüyor. ama binek bir araca göre fazla ne yazık ki..
  • Buji sorunu yoktu ben kaşinip bujilere bakmak istedim. Buji motora gomulu oldugu icin gormeden sokmeye calusinca porselenini dagitmisiz. O yuzden buji degisti. Prins te sirun yasayan nadir. Usta faktoru etkiliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun Uçar

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    LPG'nin GDI motorlara zarar verdiğini iddia edenler için paylaşıyoruz. Videodaki araç şuan 115.000 km'de ve 0 km den itibaren BRC LDİ ile %100 lpg ile çalışmaktadır.




    Eğer sakıncası yoksa size bir soru sormak istiyorum herhangi bir içten yanmalı motorun yıpranmasında en önemli faktör nedir...

    Dahil olduğunuz IX35 konularını üşenmeden okudum ve çıkardığım sonuç eski usül düşünceye sabit fikre ve klişe mantığa dayalı hareket etmeniz ve fikrinizin değişime kapalı olması. Bu motorların üretildiği memleketlerin şartlarında incelersek motorların ömrünü etkileyen şeyler ağır ve rutin bakımların aksatılması, kalitesiz yakıt ve sensör kaynaklı hava yakıt düzensizlikleri, yağsız motor vesairedir. LPG'nin motoru yıpratması söz konusu değildir ; sebebi en aşağı 95 oktanda kullanılması önerilen bu motorların ülkemizde 91-92 oktanlık dandik benzinle yürümesi ve ülkemizdeki LPG'nin 102-105 oktan aralığında bir kaliteye sahip olmasıdır. Benzinli arabada kullanılacak benzin muadili yakıtın pek de önemi yoktur muadil olacak vasıflara sahipse istersek su yakabiliyoruz...
    Önemli olan şey AFR yani air fuel ratio, türkçeye çevirdiğimizde hava yakıt oranı diyoruz buna. Düzgün hava yakıt oranıyla yürüttüğümüzde LPG benzine göre daha sağlıklı çünkü tamamı yanıyor, benzin gibi atık bir kısmı yok ve katkısı da çok az olduğundan motorda kurumlanma gibi sorunlara yol açmıyor. Magnezyum subaplar benzinli kullanımda da yıpranıyor ve belirli bir süre sonra rölanti bozuklukları ile baş göstermeye başlayıp silindir kapağı ve subapların hasar almasına sebep olabiliyor. Yüksek oktanlı ve vuruntusuz çalışmayı sağlayacak bir yakıt neden subaplaro bozar? Sebebi açık ve net, LPG servislerinden ziyade ufak LPG monrtajı yapan çakal esnaf fakir karışımda arabaları yürüttüğünden LPG'nin namı motoru yupratan yakın olarak yürüdü ve öyle de kaldı, insanımız cahil ve ne söylense ona inanıyor, nitekim bir halta yaramayan bor katkıları yok satıyor bu ülkede...
    Ek olarak LPG'li araçlar hararet yapar demişsiniz, çok bilgisizsiniz bu da sizi komik yapıyor. LPG soğuk bir yakıttır, dışarıda 40 derece hava olsa bile LPG döktüğünüz zemin buzlanır...Bu derece soğuk bir yakıt REGÜLATÖR adında bir parçanın içinden geçerek ısınıyor, regülatör dediğimiz parça ise radyatörden geçen su hattının üzerine takılıyor, LPG terbibatının motor soğutma suyunu ekstradan soğutma gibi bir özelliği varken neden hararet yapmaya mahkumdur? Sebebini açıklayayım, çevrenizdeki şahin doğan 131 R12 gibi araçlardan görmüşsünüzdür muhtemelen, onların regülatörleri radyatör suyuyla değil egzos gazıyla ısınmaktadır, az yakmaları için fakir karışımda yürütülmektedir ve böylece kolayca hararet yapmaktadır...
    Konuda bulunma amacım IX35'e LPG takılıp takılmamasını araştırmaktır, sizin gibi kullanıcılar iyi ki var. Siz olmasanız bir dünya para verip sıfır IX35 almak zorunda kalınacaktı. Kelepire 1.6 GDI düşürme şansını bize ulaştırdığınız için teşekkürler, grubunuzda nerdeyse Türkiyedeki tüm IX35 sahiplerini barındırıyorsunuz :D




  • Hyundai/Kia 1.6 GDI araçların subapları DLC kaplı (Elmas Benzeri Karbon)
    http://www.hyundainews.com/us/en/media/pressreleases/33805

    Fakir/zengir karışıma uğramayan hassas bir ayarla SUBAP SORUNU olmayacağı kanaatindeyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 6 Mayıs 2015; 11:32:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NEDEN BRC LDI ?
    BRC LDI kısaca aracın kendi benzin enjektörlerini kullanarak yanma odasına LPG'yi sıvı olarak gönderen yeni bir teknolojidir.. Yanma odasına sıvı olarak gönderilen LPG nedeniyle devamlı bir soğutma meydana gelmekte ve böylece benzine göre tork ve güç artışı sağlanmaktadır..
    BRC LDI sistemi mantıksal bir hafızaya sahip olup, araç hangi yakıtla stop edildiyse, tekrar çalışmayı yine o yakıtla yapmaktadır.Güncel benzin -lpg fiyatları dikkate alındığında yaklaşık %50 yakıt tasarrufu sağlamaktadır. Ayrıca %5 güç artışı BRC LDI sisteminin ekstra bir özelliğidir.
    BRC LDI'nin Farkı Nedir?
    Sıvı LPG Kitlerinin sorunlarını araştırdığınızda karşınıza bir kaç temel sorun çıkar. Bunlardan birincisi aracın orjinal benzin pompasının yanması , diğeri LPG'den benzine geçiş anında stop etme ve çalışmama . Bu sorunun temeline inildiğinde karşınıza benzin pompasının geçiş anında tam yükte çalışması çıkar. Bunu biraz detaylandıralım.
    Aracınızda x marka sıvı sistem kullanıyorsunuz , araç %100 LPG ile çalışıyor , depodaki gaz basıncı düştü ya da siz aracınızı benzinde kullanmak istediniz , bu durumda LPG deposundaki pompa gaz akışını keser ve hatta benzin pompalanmaya başlar.Aracın benzin pompasına bağlanan role aracın orjinal benzin pompasını tam yükte çalıştırmaya başlar ve benzin pompasının basıncı ile hattaki lpg itilir ve araç benzine geçer . Muadil ürünlerde bu geçiş 10 dakikaya kadar sürebilir çünkü orjinal benzin pompasının basıncı yakıt hattını kısa sürede dolduramaz .Bu şekildeki geçişler aracın (OEM) benzin pompasını zamanla yorar ve biraz araştırılırsa benzin pompasının bozulması (yanması) gibi sorunlar yaşanır.Bu durumda araç stop eder ve benzinde çalışmaz.
    Bu durumun ikinci be daha büyük sorunu ise geçişin tamamlanamamasıdır . Örnekle devam edecek olursak araçta lpg bitti , aracın benzin pompası devreye girdi ve hattaki gazı yitmeye başladı ve yine basınç yetersizliğinden dolayı hattı benzin ile dolduramadı ve bu durumda yine araçstop eder ne benzin ile ne de lpg ile çalışır. Bu durumda servise kurtarıcı ile gitmek zorunda kalırsınız.
    BRC BU SORUN İÇİN NE YAPMIŞ?
    BRC LDI bu sorun için sisteme ikinci benzin pompasını koymuş. Geçiş anında hem aracın benzin pompası hem de ikinci LDI benzin pompası devreye girer muadil ürünün 10 dakikada sağladığı geçişi 1 dakika gibi kısa sürede tamamlar ve aracı sorunsuz benzine geçiş yaptırır. Bu sayade geçiş sorunları olmadığı gibi aracın OEM benzin pompası da sürekli tam yükte çalışmadığı için zarar görmez.
    Sıvı kitlerde bir diğer sorun ise sigorta tablasının yanmasıdır. Bunun nedeni ise aracın çalışmaz durumda iken belirli periotlarda devreye girmesini sağlamak yani HPP (high pressure pomp) yüksek basınç pompasındaki sıvı halden gaz fazına geçmiş lpg yi yenilemek için yani aracın geç çalışmasını engellemek için sistemin devreye girmesidir. Aracın orjinal sigorta tablasından alınan yanlış bağlantılar bu tablanın yanmasına neden olabilir. Lakin BRC LDI de böyle bir bağlantı bulunmamaktadır. Böyle bir sorun da yaşanmamaktadır. (https://www.youtube.com/watch?v=S3V055WGjjk )
    BRC LDI'nin bir diğer ekstrası ise sessiz lpg pompasıdır. Muadil üründe yaşanan ses şikayeti BRC LDI 'de yaşanmaz , lpg pompasının sesini kesinlikle duyamazsınız.
    Ayrıca araca özel gelen izalasyon ise hem görüntü hem de ses izalasyonu için özel tasarlanmıştır.Bu nedenlerden dolayı BRC LDI'nin fiyatı da muadil ürünlere göre biraz yüksektir ama kalite hiç bir zaman ucuz olmamıştır.
    Sonuç olarak BRC LDI gerek ürün kalitesi , gerek ekstra donanım ve özellikleri ile piyasadaki en gelişmiş ve en iyi sıvı lpg kitidir. Araçlarında sıvı sistem tercih edecek kullanıcıları BRC LDI'yi gönül rahatlığıyla tercih edebilir . Ürün seçimi tamamlandıktan sonra yapılması gereken tek şey bu ürünü doğru yerde montajını yaptırmasıdır.Ürün her ne kadar son teknoloji olsada doğru bir işçilik ile monte edilmelidir. ÖZENÇLER OTOGAZ olarak 100 'e yakın GDI motoru bugüne kadar BRC'li yapmış bulunmaktayız. Gerek İtalya'da aldığımız eğitimler gerek bölgede verdiğimiz BRC LDI eğitimleri ile bu işi layıkıyla yapmaya çalışan bir firmayız.Firmamızda gönül rahatlığıyla BRC LDI montajı yaptırabilirsiniz. Herkese iyi forumlar. (https://www.youtube.com/results… )
    Mehmet ÖZENÇ
    BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi
    www.ozenclerotogaz.com.tr
    364-213-5173





  • ozenclerotogaz kullanıcısına yanıt
    Fiyat hariç herşeyi yazmissiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77

    Fiyat hariç herşeyi yazmissiniz.

    Merhaba
    BRC LDI Montaj fiyatı 2.350 Euro

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozenclerotogaz kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Henüz benim mantık sınırıma gelemedi. Çıkalı uzun süre olmasına rağmen düşmedi bir türlü fiyatı. 5 yıla yaklaştı sanırım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • DOĞUŞTAN ŞANSLI - 0 KM HYUNDAİ IX35 BRC LDI MONTAJI

    Bazı araçlar doğuştan şanlıdır , bazıları bu şansa daha sonra sahip olurlar. Zararın neresinden dönerseniz kardır. Bu nedenle ÖZENÇLER'e gelin BRC ile performans ve ekonominin tadını çıkarın.

    Özençler Otogaz
    BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi
    LPG'li Değil BRC'li



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozenclerotogaz -- 10 Temmuz 2015; 11:49:21 >




  • BRC LDI Hyundai İX35 - KİA SPORTAGE .
    Yahya CİĞER'e ve Bahadır SOYLU'ya BRC LDI dönüşümünde firmamızı tercih ettikleri için teşekkür ediyoruz.

    Özençler Otogaz
    BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi
    www.ozenclerotogaz.com.tr




  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.