Şimdi Ara

İTÜ düşünenlere yardımcı olabilirim.

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
359
Cevap
11
Favori
13.206
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> Üniversite ve Bölüm Tavsiyeleri >> Üniversite >> İTÜ düşünenlere yardımcı olabilirim.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    311 Mesaj
    Hocam şöyle bir durum var. 3181. oldum ve geçen seneye göre Itudeki bütün bölümlere girebiliyorum. Benim içinse en önemli olan master'ı yurtdışında yapabilmek. Sizce bu konuda beni en çok rahatlatacak bölüm hangisi? Sınav döneminde Endustri ve Makinadan başka tercihim yoktu. Açıkçası Bogazicine girersem yurtdışına cikmanin cok daha kolay olacağını düşünüyordum. Maalesef sıralamam baya bir geriledi. Sizce yurtdışı için Itu yanlış bir seçim mi olur? Yani kolaylık sağlayacağını bilerek hic dusunmedigim Insaat Muhendisligini Bogazicinde okumak daha mı mantıklı?

    Biraz karışık oldu, uzgunum. Ilk sordugum soru en önemli olan.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Page - Jones - Bonham - Plant
  • Yarbay
    11838 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ControlYourDream

    İTÜ Bilişim Sistemleri Müh nasıldır ? Ayrıntılı bilgi alabilir miyim rica etsem ?

    UOLP bölümlerinden o. 1. ve 3. sınıfı İTÜ'de, 2. ve 4. sınıfı ABD'deki Binghamton Üniversitesinde okuyorsun. Elinde çift diploman oluyor.

    Bilgisayar Mühendisliği programının aksine, bölümün dersleri daha çok yazılım ve yönetim üzerine. Ama bölüm hocaları yine Bilgisayar Mühendisliği Bölümünden.
  • Yarbay
    3318 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: teoska

    quote:

    Orijinalden alıntı: itrysohard

    quote:

    Orijinalden alıntı: teoska

    quote:

    Orijinalden alıntı: itrysohard

    hocam ders seçimi konusunda tavsiyeleriniz neler?
    bugüne kadar hiç istediğiniz dersleri alamadığınız oldu mu, özellikle bir bilg müh. öğr. olduğunuzdan soruyorum?
    ders seçimi konusundaki taktik ve stratejilerinizi yazarsanız sevinirim

    Ders seçimi? Sen zaten İTÜ'desin de daha lisans eğitimine mi başlamadın? Tercih konusunda direkt ders seçimi sorulunca tuhaf geldi de.

    irregularım , yazın ders seçemedim istediğim tüm hocalar 5 dk için dolmuştu, sistem de can çekişiyordu, bilgisayar mühendisliği öğrencilerinin bu konuda sıkıntı yaşamayacağını düşünüyorum ama doğru mu düşünüyorum bilmiyorum, taktikler varsa her türü öneriye açığım hocam

    Şimdi burada "Bilgisayar Mühendisliği öğrencilerinin bu konuda sıkıntı yaşamayacağını düşünüyorum" derken, bizim aldığımız eğitim nedeniyle hızlı ders alma konusunda yararlı taktiklere sahip olduğumuzu düşünüyorsan, yanılıyorsun.

    Ders seçimi biraz şans işi. O an sunucular felç geçiriyorsa ya da direkt çöktüyse, ne yaparsanız yapın, Internet bağlantı hızınız ne olursa olsun, nereden bağlanırsanız bağlanın, bir şey yapamazsınız maalesef. Önceden "Okuldaki bilgisayarlardan daha rahat alınıyor" şeklinde bir düşünce vardı; ama böyle bir şey yok. Arkadaşlarım okuldan ders alamamışken, benim evde 8 MBit'lik(!) ADSL ve Turkcell 3G VINN bağlantıları ile hemen ders alabildiğim olmuştu.

    Ders seçim saati yaklaştığındawww.sis.itu.edu.tr adresine girip, sol üstten SIS'te oturum açın. Ders seçim sayfasına gelin, bu sayfayı ayrı bir sekmede açık tutun. Sistemde bu süre içinde sadece beklemeyin; çünkü sistem, siz uzun süre bir şey yapmazsanız, sizi atıyor. Menüleri kurcalayın, sayfalarda dolaşın, transkriptinize bakın, bir şey yapın; ama boş durmayın. Ders seçim saati geldiğinde, o ayrı sekmede tuttuğunuz ders seçim sayfasını yenileyin. Şanslıysanız CRN kutucukları hemen gelir. :)


    Bölüm derslerinden isteyip de alamadığım olmadı şimdiye dek. Ama havuz derslerinde birkaç kere olmuştu ki bu sıkıntılar genelde bu derslerde oluyor, çok kişi talep ettiği için.

    çok teşekkür ederim hocam, içimi rahatlattınız

    sisteme girip , boş durmama olayını bir dahaki sefere uygulayacam
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    919 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: teoska

    quote:

    Orijinalden alıntı: wade96

    Uzay mühendisliği mantıklı mı sizce yoksa başka üniversitelerde ee , bilgisayar yazmak mı?

    Havacılık sektörü üzerine ilerlemek istiyorsan öneririm. Zaten Uçak Mühendisliği ile paralel bir bölüm. Ama alakasız bir tercih olacaksa, hiç yazma, daha iyi.

    Hedefim aslında itü uçak ya da odtü havacılık uzay mühendisliği idi. Ancak sonucum hedeften biraz uzak gelince ( 16600 ) başka bölümler düşünmeye başladım.
    Uçak mühendisliği ile paralel dediniz. Yani tai , tei , thy gibi havacılıkla ilgili kurumlarda çalışmam mümkün mü ? Uzay müh. mezun olduğumda iş bulma sıkıntısı çeker miyim bu sektörde?

    Diğer alternatiflerim : tobb makina , bilgisayar
    bahçeşehir endüstri makina bilgisayar
    hacettepe ee

    ytü yü gidip gördükten sonra karar vereceğim. Sizce bu seçeneklerden hangisi daha mantıklı ?
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Hocam İtü - Mimarlık bölümü nasil ? Bir sorum daha var.Anlaşmalı olduğu ülkeler hangileri acaba ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Ben bir garip kel oğlanım.
    Eşeğim yok süt sağarım.Oldum derbeder
  • Yüzbaşı
    904 Mesaj

    Peki bu sınavlara falan nasıl çalışıyorsunuz ? Mesela piyasada çeşitli kitaplar var(belki görmüşsünüzdür).Onları mı kullanıyorsunuz yoksa onlar iş hayatına atıldığınızda işinizle ilgili özel kitaplar mı ?
    |
    |
    teoska kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    27 Mesaj

    diğer üniversitelere göre İTÜ çok bariz öne çıkıyor. İtü deki diğer bölümlere oranla hocalar seninle daha ilgili olurlar. Bizim hocalar dışarda selam vermez ismimizi bilmezken fizik mühendisliği hocaları derslere girenlerin isimlerini bilir eğer ilgiliyse beraber çalışırlar.
    Bitiren arkadaşlarımın arasında Yurtdışına giden de var, devlet mühendisi olan da, henüz çalışmayan da(yüksek lisans için hazırlanıyor).
    Daha fazla sorun varsa beklerim.
    |
    |
    absolutex kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2741 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: teoska

    quote:

    Orijinalden alıntı: ControlYourDream

    İTÜ Bilişim Sistemleri Müh nasıldır ? Ayrıntılı bilgi alabilir miyim rica etsem ?

    UOLP bölümlerinden o. 1. ve 3. sınıfı İTÜ'de, 2. ve 4. sınıfı ABD'deki Binghamton Üniversitesinde okuyorsun. Elinde çift diploman oluyor.

    Bilgisayar Mühendisliği programının aksine, bölümün dersleri daha çok yazılım ve yönetim üzerine. Ama bölüm hocaları yine Bilgisayar Mühendisliği Bölümünden.

    Ders programı, Bilgisayar müh'ten çok mu farklı ?
    |
    |
    _____________________________
    Intel Core i7 6700K Skylake 4.00 GHz | Asus Z170 Pro-Gaming Motherboard | Kingston HyperX Fury Black DDR4 2x8 GB Dual RAM | Noctua NH-D15 CPU Silent Cooling System | Corsair 600 W CX v2 80 Bronze PSU | Corsair Graphite 760T Arctic White FULL-TOWER | Asus Strix GTX980 DirectCU II | Samsung 850 Evo 250 GB SSD | AOC i2369VM 23 5ms Full-HD IPS LED | Logitech MX Master Mouse | Logitech G230 Gaming Headset | PS4 Pro 1TB | Sony Bravia LED TV | Apple Macbook Pro Retina 15' Mid 2015 | iPhone 8 Plus 64 GB | Sony WH-1000XM2 | Canon EOS 600D 18-135mm | Fitbit Charge
  • Yüzbaşı
    449 Mesaj

    *itü türkçe endüstri mi yoksa odtü endüstri mi?
    istanbul'da oturuyorum.
    *itü endüstri türkçe için en az yüzde 30 ingilizce diyorlar, biz istersek yüzde 100 ingilizce ders alabiliyor muyuz? Eğer öyle bir şey varsa neden ingilizce bölümü var ve daha yüksek?
    |
    |
    Bahsedilenler: teoska
    _____________________________
  • Yarbay
    2059 Mesaj
    Yanlış anlamayın ama yıllar önce üniversite tercihlerini yapacakken beşiktaşta ki kampüsüne girmiştik, ahır gibi üni. idi ... Bu mu len o havada uçuşan puanları alıp girilecek yer demiştik. Çok önceydi ama, 2007-2008 gibiydi .

    Not: Mezunum, üni müni ile uğraşımız bitti. Sadece zamanında o şekilde görmüştüm , aktarayım dedim.
    _____________________________
  • Yarbay
    11838 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: freshmind

    Yanlış anlamayın ama yıllar önce üniversite tercihlerini yapacakken beşiktaşta ki kampüsüne girmiştik, ahır gibi üni. idi ... Bu mu len o havada uçuşan puanları alıp girilecek yer demiştik. Çok önceydi ama, 2007-2008 gibiydi .

    Not: Mezunum, üni müni ile uğraşımız bitti. Sadece zamanında o şekilde görmüştüm , aktarayım dedim.

    İTÜ'nün Beşiktaş'ta kampüsü yok. YTÜ ile karıştırıyor olabilirsin.

    Beşiktaş'ın yukarısında Maçka var, orada kampüsü var İTÜ'nün. Oranın da "ahır gibi" denilerek aşağılanacak bir yanı yok. Ama küçük bir kampüs. Zaten fazla birim yok içinde, büyük olmasına gerek yok. Lisans programı olarak sadece İşletme Fakültesi ve Konservatuvar mevcut orada.
    |
    |




  • Er
    12 Mesaj
    İTÜ Jeoloji mühendisliği hakkında bilgisi olan? (sıralamam 76.111)
    _____________________________
  • Teğmen
    159 Mesaj
    Hocam iyte bilgisayar muhendisligi yazacam galiba onu acik midir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    "Zaman beni haklı çıkarttığında hala yaşıyor olmak istiyorum."
  • Yarbay
    11838 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yolbulucu

    quote:

    Orijinalden alıntı: teoska



    hocam yurt olayı nasıl oluyor ücretlerine baktım da baya pahalı. burs veya uygun kyk yurtları falan olmuyor mu ?

    Yurtlardan başlayayım.

    İTÜ'yü kazanıp, İstanbul'a yeni gelen bir öğrencinin kalabileceği 3 tip yurt var: İTÜ'ye bağlı kampüs yurtları, KYK'ya bağlı devlet yurtları, özel yurtlar.

    Özel yurtlar bildiğiniz üzere iki tip: cemaate bağlı olanlar ve cemaatten bağımsız olanlar. :) Cemaat yurtları kaliteli ve ucuz; ama Internet gibi bazı olanaklar olmayabiliyor ve bir dezavantajı, cemaate bağlı olmaları. Gerisi sizin görüşlerinize kalmış, bir şey demeyeyim. Cemaatten bağımsız olan özel yurtlar da maalesef oldukça pahalı. Aylık ücretleri 500-600 liradan başlıyor ki bu en iyi ihtimal. Ayrıca, maalesef hepsi vaat ettiği kaliteyi vermeyebiliyormuş söylenenlere göre. Özel yurtları, KYK ve İTÜ yurtlarından bir şey çıkmazsa son alternatif olarak düşünün. Bir de bu yurtların yıllık sözleşme imzalattığını unutmayın.

    KYK yurtları, bildiğimiz "devlet yurdu" denilen yurtlar. Bunlar da kendi içinde iki tip: genel yurtlar, yüksek ücretli yurtlar. Bu KYK'nın muhabbetleri üniversite yerleştirme sonuçları açıklandıktan sonra daha ayrıntılı başlar yine; çünkü o zaman KYK başvuruları oluyor. Genel yurtların aylık ücreti her yurtta aynı: En son 100 TL civarı bir şeydi. Yüksek ücretli yurtların fiyatları ise 100-200 TL arasında yurttan yurda değişiyor. Bir diğer fark şu; yüksek ücretli yurtlar az sayıda, her yerde yok. İstanbul'da da birkaç yerde var ve maalesef İTÜ'nün kampüslerine uzaktalar. Genel yurtlar ise çok sayıda, çok yerde var. Mesela İTÜ'nün Ayazağa Kampüsü'ne yakın Bahçeköy (Karma) Yurdu var. Maçka Kampüsü'nün hemen altında Abdi İpekçi Erkek Öğrenci Yurdu var. Yüksek ücretli yurtların olanakları iyi: Odalarda en fazla 4 kişi kalıyor, banyo ve tuvalet odada, odada televizyon ve buzdolabı var, ranza sistemi yok, eşyalar ahşaptan... Genel yurtların olanakları ise yurttan yurda değişse de bu kadar iyi değil: Odalarda en az 4-6 kişi kalıyor, banyo ve tuvalet koridorda ortak kullanımda, ranza sistemi olabilir, eşyalar ahşaptan olmayabilir, sıcak su her zaman olmayabilir... KYK (devlet) yurtlarını, İTÜ yurtları çıkmazsa ikinci alternatif olarak düşünün.

    Gelelim İTÜ yurtlarına. Bunlar kampüste yer alıyor. Gümüşsuyu Kampüsü'nde kız ve erkek yurdu var. Diğer tüm yurtlar Ayazağa Kampüsü'nde. Ayazağa Kampüsü'nde erkeklerin kalabileceği 1400 küsur kişilik Vadi Yurtları (İMKB Erkek Öğrenci Sitesi) var. Gölet Yurtları var, burası karma yurt. Diğer yurtlar ise kız yurdu. Bu yurtların aylık ücret yelpazesi geniş. Senin de dediğin gibi, pahalı denilebilecek yurtlar var. Ama, fiyat/kalite oranı açısından; erkek öğrenciler için Vadi Yurtları, kız öğrenciler için de Ayazağa Yurdu idealdir. En ucuz yurt bunlar. Ha, diğer yurtlar, daha yüksek ücretlerine paralel olarak daha lüks olanaklara sahip. Mesela Vadi'de odalar 3 kişilikken, diğer yurtlarda 2 kişilik ve tek kişilik odalar var. Vadi'de banyo ve tuvalet koridorda ortak kullanımdayken, Gölet'te odada mesela. Gölet'te ve kız yurtlarında mutfaklar var.

    İTÜ yurtları hakkında bilgiler için yurtburs.itu.edu.tr sayfasına bakabilirsiniz.


    Burs olanakları ile devam edeyim.

    Burs için başvurabileceğiniz 3 yer var: İTÜ, KYK, özel ve bazı resmî kurumlar.

    Güz döneminin başında İTÜ'nün burs başvuruları olur. Fakülteye Burs Başvuru Formu teslim ederek başvuruyorsunuz. Bu başvuru sonucunda İTÜ, sizin adınıza şu 3 burs tipine başvuruyor:

    - Yemek Bursu: Kampüs yemekhanelerindeki 2 TL'lik öğle yemeklerini karşılar.
    - İhtiyaç Bursu: Bu bursun ayrıntılarını bilmiyorum açıkçası. Ama maddi durumu çok kötü olup, oldukça başarılı öğrencilere veriliyordur. Harç, okul masrafı vb. karşılanıyor olabilir.
    - Bazı özel kurumlar: Sabancı Vakfı, Vehbi Koç Vakfı, Özyeğin Vakfı, Alarko, Birkökler Vakfı gibi bazı özel kurumlara İTÜ aracılığıyla, o başvuru formunu teslim ederek başvurabiliyorsunuz. İTÜ bu kurumlara sizin adınıza başvuruyor. Çıkarsa birinden çıkar.

    KYK burs ve kredi veriyor. KYK başvuruları ağustosta, üniversite yerleştirme sonuçları açıklandıktan sonra olur. KYK'nın sitesinde başvuru formu yayınlanır. O formu doldurup göndererek başvruyorsunuz.

    Özel kurumlar burs veriyor. Demin İTÜ aracılığıyla başvurulanları saymıştım. Bunların dışında, başvuru prosedürü bağımsız özel kurumlar da mevcut çok sayıda. Aklıma gelenler: Türk Eğitim Vakfı (TEV), 1884 Vakfı, Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği (ÇYDD), Atatürkçü Düşünce Derneği (ADD), Tekfen, il ve ilçelerin hemşehri dernekleri...

    Nüfusunuzun kayıtlı olduğu ilçenin kaymakamlığı burs verebilir, araştırın. Nüfusunuzun kayıtlı olduğu ilin ticaret ve sanayi odası burs veriyor olabilir, araştırın.
    |
    |




  • Yüzbaşı
    894 Mesaj

    İtü kontrole karar verdim hocam şimdilik sizinde fikrinizi alayım.
    |
    |
    teoska kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    256 Mesaj

    @teoska

    eyvallah hocam çok güzel açıklamışsın. bilgisiyar mühendisliği ayazağa kampüsünde di mi ? bir de biz ilk kykya mı itüye mi başvurcaz ?
    yani itü çıkcak mı bilmiyoruz sonuçta. itü başvurduk çıkmadı kyk tarihi geçio mu veya ikisine aynı anda başvursak ikisi de çıksa sıkıntı olmaz mı neyse anladın sen hocam.
    |
    |
    Bahsedilenler: teoska
    _____________________________
  • Yarbay
    11838 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Henry Moseley

    *itü türkçe endüstri mi yoksa odtü endüstri mi?
    istanbul'da oturuyorum.
    *itü endüstri türkçe için en az yüzde 30 ingilizce diyorlar, biz istersek yüzde 100 ingilizce ders alabiliyor muyuz? Eğer öyle bir şey varsa neden ingilizce bölümü var ve daha yüksek?


    İTÜ de, ODTÜ de hem genel olarak hem de Endüstri Mühendisliği Bölümü açısından Türkiye'nin ligde üst sıraları oynayan iki üniversitesi. Net bir şey söylemek zor olur. Fakat İstanbul Ankara'ya göre avantajlı bir şehir, sen de zaten İstanbul'da oturuyormuşsun. Ben olsam İTÜ'yü tercih ederim.

    İTÜ'de "Türkçe program" diye bir şey zaten yok. ÖSYM'nin kılavuzunda "İngilizce" ibaresinin yer almadığı tüm programlarda %30 İngilizce eğitim mevcut. Yani lisans derslerinin en az %30'u İngilizce alınıyor. Bu oran, daha fazla İngilizce ders alırsanız arttırılabilir.

    %100 İngilizce programdan mezun olanların diplomalarında "İngilizce" ibaresi mevcut, diğerlerinde yok. Aralarındaki en belirgin fark da bu sanırım.

    %30 İngilizce okuyan birinin bütün dersleri İngilizce alabileceğinin garantisini veremeyiz. Çünkü bir bölümde her İngilizce ders, bölümün %30 İngilizce programına açılmayabilir. Böyle olunca o dersin Türkçesini alınıyor mecbur. Bu nedenle öyle bir program ayrımı var.


    Bunu kafaya çok fazla takmayın derim. Bu %100 İngilizce programlar 2010'da açıldı; fakat her bölümde rayına oturmayınca 1-2 yıl önce bazı bölümlerin %100 İngilizce programları kapatıldı. Makine Mühendisliği ve Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği buna dahil mesela. :)




  • Yüzbaşı
    449 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: teoska

    quote:

    Orijinalden alıntı: Henry Moseley

    *itü türkçe endüstri mi yoksa odtü endüstri mi?
    istanbul'da oturuyorum.
    *itü endüstri türkçe için en az yüzde 30 ingilizce diyorlar, biz istersek yüzde 100 ingilizce ders alabiliyor muyuz? Eğer öyle bir şey varsa neden ingilizce bölümü var ve daha yüksek?


    İTÜ de, ODTÜ de hem genel olarak hem de Endüstri Mühendisliği Bölümü açısından Türkiye'nin ligde üst sıraları oynayan iki üniversitesi. Net bir şey söylemek zor olur. Fakat İstanbul Ankara'ya göre avantajlı bir şehir, sen de zaten İstanbul'da oturuyormuşsun. Ben olsam İTÜ'yü tercih ederim.

    İTÜ'de "Türkçe program" diye bir şey zaten yok. ÖSYM'nin kılavuzunda "İngilizce" ibaresinin yer almadığı tüm programlarda %30 İngilizce eğitim mevcut. Yani lisans derslerinin en az %30'u İngilizce alınıyor. Bu oran, daha fazla İngilizce ders alırsanız arttırılabilir.

    %100 İngilizce programdan mezun olanların diplomalarında "İngilizce" ibaresi mevcut, diğerlerinde yok. Aralarındaki en belirgin fark da bu sanırım.

    %30 İngilizce okuyan birinin bütün dersleri İngilizce alabileceğinin garantisini veremeyiz. Çünkü bir bölümde her İngilizce ders, bölümün %30 İngilizce programına açılmayabilir. Böyle olunca o dersin Türkçesini alınıyor mecbur. Bu nedenle öyle bir program ayrımı var.


    Bunu kafaya çok fazla takmayın derim. Bu %100 İngilizce programlar 2010'da açıldı; fakat her bölümde rayına oturmayınca 1-2 yıl önce bazı bölümlerin %100 İngilizce programları kapatıldı. Makine Mühendisliği ve Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği buna dahil mesela. :)

    hocam pm attım size dönüş yaparsanız çok memnun olurum
    _____________________________




  • Yarbay
    11838 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yolbulucu

    @teoska

    eyvallah hocam çok güzel açıklamışsın. bilgisiyar mühendisliği ayazağa kampüsünde di mi ? bir de biz ilk kykya mı itüye mi başvurcaz ?
    yani itü çıkcak mı bilmiyoruz sonuçta. itü başvurduk çıkmadı kyk tarihi geçio mu veya ikisine aynı anda başvursak ikisi de çıksa sıkıntı olmaz mı neyse anladın sen hocam.

    Evet, Ayazağa Kampüsü'nde.

    Bilgisayar Mühendisliği Bölümü, 2010'da Elektrik-Elektronik Fakültesinden ayrılıp, "Bilgisayar ve Bilişim Fakültesi" adlı ayrı bir fakülte bünyesine girdi, Bilişim Sistemleri Mühendisliği ile beraber. Fakültenin kendi binasının yapılacağı her yıl söylenir; ama arada çok proje iptali oldu. 2011'de Dekan bize 2013'te binanın hazır olacağını söylemişti. Biz göremeyeceğiz; ama siz görürsünüz belki. Elektrik-Elektronik Fakültesi binası (EEB) içinde yer alıyoruz.

    Tabii bütün dersleri burada görmeyeceksiniz. Hazırlık sınıfına kalırsanız, zaten Maçka'ya gideceksiniz. Lisansta da Bilgisayar Mühendisliği bölüm dersleri dışında, başka fakültelere gitmek durumunda kalacağınız havuz dersleri (Matematik, Fizik, Genel Kimya, Akademik İngilizce, Türkçe vb.) olacak.


    KYK başvuruları İTÜ'den önce oluyor.




  • Yüzbaşı
    256 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: teoska

    quote:

    Orijinalden alıntı: yolbulucu

    @teoska

    eyvallah hocam çok güzel açıklamışsın. bilgisiyar mühendisliği ayazağa kampüsünde di mi ? bir de biz ilk kykya mı itüye mi başvurcaz ?
    yani itü çıkcak mı bilmiyoruz sonuçta. itü başvurduk çıkmadı kyk tarihi geçio mu veya ikisine aynı anda başvursak ikisi de çıksa sıkıntı olmaz mı neyse anladın sen hocam.

    Evet, Ayazağa Kampüsü'nde.

    Bilgisayar Mühendisliği Bölümü, 2010'da Elektrik-Elektronik Fakültesinden ayrılıp, "Bilgisayar ve Bilişim Fakültesi" adlı ayrı bir fakülte bünyesine girdi, Bilişim Sistemleri Mühendisliği ile beraber. Fakültenin kendi binasının yapılacağı her yıl söylenir; ama arada çok proje iptali oldu. 2011'de Dekan bize 2013'te binanın hazır olacağını söylemişti. Biz göremeyeceğiz; ama siz görürsünüz belki. Elektrik-Elektronik Fakültesi binası (EEB) içinde yer alıyoruz.

    Tabii bütün dersleri burada görmeyeceksiniz. Hazırlık sınıfına kalırsanız, zaten Maçka'ya gideceksiniz. Lisansta da Bilgisayar Mühendisliği bölüm dersleri dışında, başka fakültelere gitmek durumunda kalacağınız havuz dersleri (Matematik, Fizik, Genel Kimya, Akademik İngilizce, Türkçe vb.) olacak.


    KYK başvuruları İTÜ'den önce oluyor.

    hocam itüye başvurup burslu yurt çıkacak mı çıkmayacak mı ona göre kykya gidip gitmemeye karar verme şansımız yok yani



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
192.168.1.1
emek server
Media Sözlük
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,500
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.