Şimdi Ara

İTOPYA REZİLLİĞİ 'ÖLÜ PİKSEL POLİTİKASI'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
1
Favori
1.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İtopya'dan MSI G241 model monitör aldım. Monitör üzerinde ölü piksel bulunuyor. İade talebinde bulundum ve monitörü gönderdim fakat iade talebi reddedilmiş, sebebi ise iade alabilmek için 5 ölü piksel olması gerekiyormuş. Bilmeden de olsa hem kusurlu mal satacaksınız hem de kimin uydurduğu belli olmayan bir politikanın arkasına sığınacaksınız. Madem böyle bir politikanız vardı neden sitenizde bundan bahsedilmiyor? Çünkü insanlar monitör almaktan çekinir değil mi ancak böyle satılabilir kusurlu mallarınız... Hadi bu politika herkes tarafından kabul görmüş olsun madem benim size gönderdiğim üründe sizinde söylediğiniz gibi normal bir durum var, ambalaj ve satılabilirliği bozulmamış bu üründen benim cayma hakkım var neden bunu kullanmam engelleniyor hukuksuzluk değil mi bu? Yapacağım iş gereği piksellere çok ihtiyacım var ve bu politika yerine neden sitede açık açık belirtilen politikaları (ki bunlar bir kanuna dayanıyor "piksel politikası" diye uydurulan bir şey değil) uygulamıyorlar.

    "Tüketici, yalnızca mesafeli satışlarda (Telefon ve internet üzerinden yapılan satışlar) 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik gereği, hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin satın almış olduğu ürünü, teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde, ön bilgilendirme formunda ve sözleşme metninde yazılı olan usule uyarak iade edebilir veya değiştirebilir. Cayma bildirimi tarafımıza ulaştığı tarihten itibaren 20 gün içerisinde, ürüne herhangi bir hasar verilmemesi ve eksiksiz teslim edilmesi şartıyla, tercihinize göre ürünü iade alarak bedelini tarafınıza ödemeyi veya ürün bedeli kadar alışveriş kuponu vermeyi taahhüt ederiz." ya da "Ayıplı malın tespiti halinde alıcı;
    a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
    b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
    c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
    ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme seçimlik haklarından birini kullanabilir."
    diye belirttiğiniz iade koşullarını uygulamanız gerekmez mi? Bu seçeneklerin hiçbiri sunulmadı bile monitörde 5 ölü piksel yok geri gönderiyoruz sebebi "piksel politikası" diğer kanunlara ve taahhüt ettikleriniz ne oldu? Eğer niyetiniz kanunsuzluk yapmak değilse açıkça sitenize ekleyin "piksel politika"mız diye, insanlar ona göre alışveriş yapsın. İnternette ölü piksel bulunan monitörler zaten belirtilerek daha ucuza satılıyor istesem ordan alırdım, İtopya'dan hatasız olarak aldığım üründeki kusur normal gösteriliyor neden enayi yerine konuyoruz anlamıyorum. Sizce haksız mıyım?İTOPYA REZİLLİĞİ "ÖLÜ PİKSEL POLİTİKASI"







  • Bu kaçıncı itopya rezaleti. Ölü pikselli monitör ayıplı maldır.Ayni şeyleri ben de yaşadım bir daha da tercih etmeyi düşünmüyorum.Sürekli DonanımHabere yayıncılara reklam vermeyi biliyorlar ama müşteri memnuniyeti yok. Müşteri hizmetlerine ulaşmak çok zor ve her işi yokuşa sunan bir şirket.
  • Bu kaçıncı itopya rezaleti. Ölü pikselli monitör ayıplı maldır.Ayni şeyleri ben de yaşadım bir daha da tercih etmeyi düşünmüyorum.Sürekli DonanımHabere yayıncılara reklam vermeyi biliyorlar ama müşteri memnuniyeti yok. Müşteri hizmetlerine ulaşmak çok zor ve her işi yokuşa sunan bir şirket.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.