Şimdi Ara

Amazon ölü piksel olan monitörü iade aldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.569
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 17 saat 33 dakika
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • harunefetr (2 mesaj) osamanos (2 mesaj) Joseph4 (2 mesaj) Ryo41 (1 mesaj) Finn Mertens (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (6 mesaj) Mobil (2 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • herkese merhaba. amazondan lg marka monitör aldım, alırken indirimliydi. monitör geldiğinde bir adet ölü piksel ve bir yerde minik bir kararma farkettim. müşteri hizmetlerine ulaştım. iade edebileceğimi söylediler. iade kartıma yansıdıktan sonra aynı monitörden tekrar almak istersem güncel fiyattan alabileceğimi fiyat farkı oluşması durumunda aradaki farkın iade edileceğini söyledi. yeni monitör ulaştığında tekrar ulaşıp bilgi vermem durumunda ücret iadesi yapacaklarını söyledi.

    hepsiburada ölü piksel çıkması durumunda ürünü servise gönderiyormuş, 1 ölü piksel çıkmışsa servis bunu önemsemiyor ve ürünü geri gönderiyormuş. böyle bir durumla karşılaşmamak için memnun kalmadım cayma hakkımı kullanmak istiyorum şeklinde beyanda bulunduğunuzda iade alıyorlarmış. amazon her durumda iade kabul ediyorum. başına gelen olursa deneyimlerim bu şekilde. araştıran olursa diye konu açma gereği duydum.




    |
    |




  • hocam bütün sitelerde iade var biliyorum ama şikayetvar.com da bazı şikayetler okudum hepsiburada için. hepsiburadaya ölü piksel nedeniyle iade edilen ürünler servise gönderiliyormuş. servis de belli bir ölü piksel sayısının altında olduğu zaman değişim kararı vermiyor, ürün geri müşteriye kargolanıyor. böyle durumlarda en iyisi ölü pikselden bahsetmemek (amazon hariç). aynı durumu yıllar önce n11de yaşamıştım.

  • Ben de amazondan monitör alıp ölü piksel dolayısıyla iade etmiştim ve sıkıntısız hallolmuştu iki günün içinde. Yalnız şöyle bir şey de var zaten 14 günlük yasal süreç içerisinde hangi siteden alınırsa alınsın iade hakkı mevcuttur.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Finn Mertens

    Ben de amazondan monitör alıp ölü piksel dolayısıyla iade etmiştim ve sıkıntısız hallolmuştu iki günün içinde. Yalnız şöyle bir şey de var zaten 14 günlük yasal süreç içerisinde hangi siteden alınırsa alınsın iade hakkı mevcuttur.

    hocam bütün sitelerde iade var biliyorum ama şikayetvar.com da bazı şikayetler okudum hepsiburada için. hepsiburadaya ölü piksel nedeniyle iade edilen ürünler servise gönderiliyormuş. servis de belli bir ölü piksel sayısının altında olduğu zaman değişim kararı vermiyor, ürün geri müşteriye kargolanıyor. böyle durumlarda en iyisi ölü pikselden bahsetmemek (amazon hariç). aynı durumu yıllar önce n11de yaşamıştım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osamanos -- 11 Ocak 2021; 11:24:10 >
  • Bende 24g2u almıstım. 3-4 gün kullandım. Bende baş ağrısı ve göz ağrısı yaptı. Bugün biraz azalmıştı zamanla gözlerim alışıcaktı ama gözlerime bu zulmü yapmak istemedim.
    Ekran aşırı parlak, beyazlar aşırı beyaz ve koyu renkler aşırı koyu geldi. Ayrıca sağ en üstte bir tane silik ölü pixel vardı. O benim için hiç sıkıntı değildi. Çünkü silikti ve köşedeydi. Yaklaşmadığın zaman göremiyordun.

    Biraz önce monitörü güzelce topladım. Kabloları hiç açmamıştım zaten. İadeyi oluşturdum yarın kargoya vericem. İnşallah bi sıkıntı çıkarmazlar ve iadeyi kabul ederler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Joseph4

    Bende 24g2u almıstım. 3-4 gün kullandım. Bende baş ağrısı ve göz ağrısı yaptı. Bugün biraz azalmıştı zamanla gözlerim alışıcaktı ama gözlerime bu zulmü yapmak istemedim.
    Ekran aşırı parlak, beyazlar aşırı beyaz ve koyu renkler aşırı koyu geldi. Ayrıca sağ en üstte bir tane silik ölü pixel vardı. O benim için hiç sıkıntı değildi. Çünkü silikti ve köşedeydi. Yaklaşmadığın zaman göremiyordun.

    Biraz önce monitörü güzelce topladım. Kabloları hiç açmamıştım zaten. İadeyi oluşturdum yarın kargoya vericem. İnşallah bi sıkıntı çıkarmazlar ve iadeyi kabul ederler.

    Bu genel bilinen bir yanlış. Monitör yüksek parlaklıkta degil düşük parlaklıkta daha fazla göz agrısı yapar. Göz ve baş agrısına başka bir etkende yakınlık mesafenizdir.





  • harunefetr kullanıcısına yanıt

    Doğru olabilir birşey diyemem.

    Peki 27' 1080 olarak bu monitörü tavsiye eder misin? Özellikle göz yorma konusunda ve diğer konularda.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • harunefetr kullanıcısına yanıt

    Hocam ekrandaki yazıları okuyacak kadar ayarı kısmak iyi değil mi? Ekrandaki yazıları net okuyamıyorsam parlaklığı arttırıyorum gözlerim odaklanmak için yorulmasın diye.

  • Ryo41 kullanıcısına yanıt

    Parlaklıgı kısmak , parlaklıgın full açık olmasına kıyasla daha çok göz yoruyor diye biliyorum. Yabancı forumlarda da bu tartışıldı. Ölü bir ekrana bakmak gibi oluyor sanırım. Bir de çok yakından bakarsanız bazı monitörler aşırı derecede göz yoruyor. Monitörün büyüklügüne göre mesafenizi iyi ayarlamaya çalışın.

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.