< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PatriotTeam -- 2 Eylül 2020; 20:45:57 > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PatriotTeam -- 4 Eylül 2020; 20:34:40 > |
|
|
|
|
Gerçekten çok ilgisizler. Sipariş verdim ve ürün kargoya geç verileceği için iptal ettim. İlk aradığımda arkadaş iptali yaptıklarını bankanın parayı hesabıma geçireceğini söyledi. Birkaç gün geçince baktım gelen giden yok tekrar aradım. Arkadaş bu sefer iadenin daha yapılmadığını yanlış bilgi verildiğini söyledi. Öyle bir üslupları var ki sanki benden kaynaklı bir gecikme, seslerini yükselterek konuşuyor temsilci arkadaşlar. Manuel iptal gibi bi şeyler zırvalayarak 1 hafta sonunda iademi alabildim. |
Ne diyeyim. Umarım bunun gibi mağdur etmeye yönelik işletmelere gereken yaptırım uygulanır. Düşünsenize, hatanız yok ama hatalıymışız gibi muamele ile karşılaşıyoruz, yani iftiraya uğruyoruz. Haklıyken haksız duruma düşsek bile düzgün işletmeler bu duruma rağmen yapılması gerekeni bilirken bu işletmede "nereden bileceğim ben senin yapmadığını" diyebiliyor. Bizde zaten salağızya kargo geldiği dakika ürüne veya kutusuna zarar verip ortalığı ayağa kaldıralım. Allah büyük, durun bakalım. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PatriotTeam -- 18 Kasım 2020; 19:22:7 > |