Şimdi Ara

İTOPYA' dan alışveriş yapmayı düşünenler içeri.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
1
Favori
16.721
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle merhabalar, itopya.com isimli firmadan ilk olarak 2 hafta öncesinde AOC C24G1 model monitör siparişi verdim yalan yok sapasağlam 0 ölü piksel ve çalışır durumda geldi display portu eski kasamda olmadığı için hdmi ile denedim ve sorunsuz 120hz yi veriyor 144hz nin çalışırlığını da sipariş etmiş olduğum KASA GELİRSE test edebileceğim.

    Durum şu arkadaşlar 6 Şubat günü "2600 lü işlemciler 10 Şubat'ta sevk edilecektir." yazısına güvenip vermiş olduğum sistemi bana 19 Şubat' ta teslim edeceklerini ya da en azından kargoya vereceklerini çok yoğun olduklarını dilersem iptal edebileceğimi söylediler. Haklılar mı dibine kadar haksızlar çünkü ben kafamda bir plan kurmuşum bir tarih belirlemişim sizin orada yazdığınız saçmalığa inanarak ve güvenerek, siz bana "YOĞUNUZ" diyerek savunma yapmaya çalışıyorsunuz o zaman sözleşmeli çalışanlar işe alın ki sizin para aşkınızdan kimse mağdur olmasın. Neyse asıl değinmek istediğim konu bu değil "BU KISIMDAN SONRASI ALIŞVERİŞ YAPMAYI DÜŞÜNENLER İÇİN ÇOK ÇOK ÖNEMLİ"testler yapılıyor vs. lafları tamamen yalan görüşümce sadece bios update ediyorlar ve gönderiyorlar çünkü sikayetvar.com' u ziyaret ettiğimde gelen şikayetlerin bir çoğunun hazır kasa siparişlerinde kaynaklandığını gördüm, monitörden görüntü alamayandan tutun ekran kartının bir fanının çalışıp diğerinin çalışmadığını söyleyenlere kadar. Sistem alacaksanız ve benim gibi kasa yerleşimi kurulumu ve kablolamasını daha önce yapmadığınızdan endişe ediyorsanız bile parçalarınızı sikayet sayısı en az sayıda olan sitelerden ve müşteri hizmetlerine ULAŞABİLECEĞİNİZ firmalardan tercih edip kurulumunu en yakın bilgisayarcınıza ve ya işin ustası arkadaşınıza gözünüzün önünde yaptırmanızı tavsiye ederim.

    19' unda sözde gelmesini beklediğim kasamın sorunsuz bir şekilde gelmesini ve çalışır olmasını umut ediyorum ve aynı şekilde oradan sipariş vermiş arkadaşlar hakkında da kendim için bahsini ettiğim temennileri diliyorum.


    Eğer sizler de sipariş verdiyseniz ve ya daha önce alışveriş yaptıysanız iyi ve ya kötü firma hakkında ki düşüncelerinizi yazarsanız alışveriş yapmayı düşünen arkadaşlara yardımcı olmuş olursunuz şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi quater0s -- 13 Şubat 2019; 2:56:42 >







  • Power düğmesine basar basmaz sistem çalışsın, ekrana sıkıntısız görüntü gelsin, bütün testleri cidden yapılsın istiyorsanız ve de bütçenize uyarsa direkt İnventustan alışveriş yapın. Yillardir, parça parça ve de komple sistem olarak alışveriş yaptığım sitedir hiç bir sıkıntı yaşamadım. Şahsi görüşüm ülkemizde, başımızın en az ağrıyacağı iki yer var. Amazon tr (kendi sattığı ürünlerde 30 gün iade süresi var) ve de İnventus (müşterisinin arkasında duruşundan dolayı).
  • Merhaba,

    Öncelikle sevk tarihi ile ilgili yakınmanızda tamamen haklısınız. Kurumsal olduğunu düşünen firma sözlü veya yazılı taahhütlerini gerçekleştirmelidir. 10 Şubat'ta yerine 19 Şubat'a erteliyorlarsa bir mağduriyet yaratıyorlardır. Belki de gerçekten ellerinde olmayan sebeplerden ötürü, beklenmeyen yoğunluk durumu vs. gibi sebeplerle de bu gecikmeye yol açmış olabilir. Bu noktada ilgili firmanın aynı davranışı sürekli tekrarlayıp tekrarlamamasına göre değerlendirme yapmanız daha doğru olur.

    Donanım & yazılım işinde kimse size %100 sorun çıkmayacak garantisi veremez. Dünyanın en iyi firması da ellerinde olmayan nedenlerden dolayı sorun yaşanabilir. Kaldı ki kendilerinden kaynaklanan sorunlardan olabilir. Şikayetvar.com zaman zaman iyi bir referans noktası olabilir. Ama site adı üstünde "şikayetvar", yani en mükemmel beklediğiniz markaların, şirketlerin bile çok garip şikayetlerini bulabilirsiniz. Bu noktada değerlendirme yapmak istiyorsanız şu yolları izlemenizi tavsiye ederim;;

    -Canlı deneyimlerin paylaşıldığı platformanlardan bigli toplamak.
    -Herhangi bir sorun çıktığında sorumlu firmanın nasıl bir destek yolu izlediği,

    Satın aldığınız ürün/hizmet sürekli sorun çıkartıyor olabilir. Ama bu durum firmadan kaynaklanmıyorsa, destek için elinden geleni yapıyorsa bu firma kötüdür diyemezsiniz. Kaldı ki bugün dünyaca ünlü markaların bile inanılmaz güvenlik açıkları, donanım hataları, patlayan telefonlar vs gibi sorunlar yarattığını biliyoruz. O yüzden bilgisayarınızın geç teslim edilmesi sebebiyle eleştirinizi ve değerlendirmelerinizi yapın. Sistemin sorunsuz gelmesi konusunda ise elinize geçtiğinizde bir sorun yaşarsanız ve bu sorun karşısında destek mekanizmaları sizi tatmin etmezse o zaman bu kadar ağır eleştirin.




  • Power düğmesine basar basmaz sistem çalışsın, ekrana sıkıntısız görüntü gelsin, bütün testleri cidden yapılsın istiyorsanız ve de bütçenize uyarsa direkt İnventustan alışveriş yapın. Yillardir, parça parça ve de komple sistem olarak alışveriş yaptığım sitedir hiç bir sıkıntı yaşamadım. Şahsi görüşüm ülkemizde, başımızın en az ağrıyacağı iki yer var. Amazon tr (kendi sattığı ürünlerde 30 gün iade süresi var) ve de İnventus (müşterisinin arkasında duruşundan dolayı).
  • quote:

    Orijinalden alıntı: g3nj

    Merhaba,

    Öncelikle sevk tarihi ile ilgili yakınmanızda tamamen haklısınız. Kurumsal olduğunu düşünen firma sözlü veya yazılı taahhütlerini gerçekleştirmelidir. 10 Şubat'ta yerine 19 Şubat'a erteliyorlarsa bir mağduriyet yaratıyorlardır. Belki de gerçekten ellerinde olmayan sebeplerden ötürü, beklenmeyen yoğunluk durumu vs. gibi sebeplerle de bu gecikmeye yol açmış olabilir. Bu noktada ilgili firmanın aynı davranışı sürekli tekrarlayıp tekrarlamamasına göre değerlendirme yapmanız daha doğru olur.

    Donanım & yazılım işinde kimse size %100 sorun çıkmayacak garantisi veremez. Dünyanın en iyi firması da ellerinde olmayan nedenlerden dolayı sorun yaşanabilir. Kaldı ki kendilerinden kaynaklanan sorunlardan olabilir. Şikayetvar.com zaman zaman iyi bir referans noktası olabilir. Ama site adı üstünde "şikayetvar", yani en mükemmel beklediğiniz markaların, şirketlerin bile çok garip şikayetlerini bulabilirsiniz. Bu noktada değerlendirme yapmak istiyorsanız şu yolları izlemenizi tavsiye ederim;;

    -Canlı deneyimlerin paylaşıldığı platformanlardan bigli toplamak.
    -Herhangi bir sorun çıktığında sorumlu firmanın nasıl bir destek yolu izlediği,

    Satın aldığınız ürün/hizmet sürekli sorun çıkartıyor olabilir. Ama bu durum firmadan kaynaklanmıyorsa, destek için elinden geleni yapıyorsa bu firma kötüdür diyemezsiniz. Kaldı ki bugün dünyaca ünlü markaların bile inanılmaz güvenlik açıkları, donanım hataları, patlayan telefonlar vs gibi sorunlar yarattığını biliyoruz. O yüzden bilgisayarınızın geç teslim edilmesi sebebiyle eleştirinizi ve değerlendirmelerinizi yapın. Sistemin sorunsuz gelmesi konusunda ise elinize geçtiğinizde bir sorun yaşarsanız ve bu sorun karşısında destek mekanizmaları sizi tatmin etmezse o zaman bu kadar ağır eleştirin.
    Şöyle ki satış sonrası ve ya öncesi destekleri gerçekten çok kötü telefonlarda konuşan kişiler daha doğru düzgün hitap etmeyi bile bilmiyorlar bununla ilgili bir sorunum ya da takıntım olduğundan değil sadece bu kadar basit bir şeyin bile olmadığını söylüyorum. Gün içerisinde onlara ulaşmak neredeyse imkansız saatlerce ulaşmayı denediğim günler oldu çok saçma bir telesekreter sistemleri var 15-20 sn içinde telefona cevap veren olmazsa direk aramayı telesekreter sonlandırıyor. Tecrübeyle sabittir oturup deneyebilirsiniz daha 3 hafta önce yazdığım maile bile cevap vermemişler benim söyleyebileceğim başka bir şey yok




  • Dolphin/Lion kullanıcısına yanıt
    Size tamamen katılıyorum 3 yıllık bahsini ettiğim İtopyanın yüzlerce şikayeti varken yanlış hatırlamıyorsam inventusun 10 civarlarındaydı. 200 lira inventusta fazla para vermek istemediğimden bunlar oldu bir daha kesinlikle inventustan başka yerden alışveriş yapmayı düşünmüyorum
  • herkes inventus demiş de inventus da çok pahalı be abi. hazır sistemleri ucuzdan pahalıya sıralıyorum fiyat 4200 lere geliyor hala 320 anakartlar 2200 g işlemciler falan. itopyadaki da g2 sistemin muadiili hiçbir sistem yok şu an piyasada maalesef. adamlar 3600 e r5 2600 lü b450m anakartlı 480 gb ssd li rx 570 li sistem veriyor.
  • dodofran D kullanıcısına yanıt
    Aynen doğru dedin bu firmanın mağaza ve mağaza masrafları olmamasına rağmen çok pahalı ürünleri.
  • Yani diğer sitelere göre fiyatı biraz daha pahalı fakat rakip firmalarla kıyaslandığında en az şikayet sayısı olan ve en sağlam satın alım öncesi ve sonrası desteği veren firmada yine onlar
  • Siz yine iyisiniz, kullanılmış kart satıp, savunup, iade almadılar, haftasonu konusunu açacağım.
  • Inventus inanılmaz bir yer. 3 defa power alıp değiştirdim hiç sorunsuz adamlar gık demedi ve powerlar sorunsuzmuş bizim elektrik hattında problem olduğu için coil whine sesi geliyormuş.
  • 26 Ocak tarihinde, teknik servisin incelemesi için bir adet kulaklık gönderdim. 28 Ocak'ta da iletişime geçtim. Bir daha da iletişime kurmak nasip olmadı :) Hayırlısı artık. Evet, satmış oldukları ürünler piyasanın altında ama müşteri ilişkileri bakımından eksik yönleri var firmanın.
    İyi forumlar dilerim..
  • G2 sistemin özelleştir kısmında 1 gün rx590 vardı diğer gün yoktu, sonraki 2 gün içindede sürekli bi eklenebilir bi eklenemez yaptılar. Şüphe uyandırdı bende o yüzden almadım ordan, illaki düzgün alışveriş yapan kısımda olmuştur hatta çoğunluktadır bu kısım fakat gerek az önce bahsettiğim konu gerek telefonla iletişim sorunlarından dolayı insanı itiyor açıkcası.
  • Merhaba, İtopya çoluk çocuğun işlettiği amatör bir mağaza zaten, bilmeyen yoktur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xImR0

    26 Ocak tarihinde, teknik servisin incelemesi için bir adet kulaklık gönderdim. 28 Ocak'ta da iletişime geçtim. Bir daha da iletişime kurmak nasip olmadı :) Hayırlısı artık. Evet, satmış oldukları ürünler piyasanın altında ama müşteri ilişkileri bakımından eksik yönleri var firmanın.
    İyi forumlar dilerim..
    Piyasanın altında sattıkları 1 ürün söyle lütfen? öyle bir durum yok, tabi piyasa anlayışın tavan fiyattan sunan gereksiz firmalarla kıyaslıyorsan bilemem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batuhan01T

    G2 sistemin özelleştir kısmında 1 gün rx590 vardı diğer gün yoktu, sonraki 2 gün içindede sürekli bi eklenebilir bi eklenemez yaptılar. Şüphe uyandırdı bende o yüzden almadım ordan, illaki düzgün alışveriş yapan kısımda olmuştur hatta çoğunluktadır bu kısım fakat gerek az önce bahsettiğim konu gerek telefonla iletişim sorunlarından dolayı insanı itiyor açıkcası.
    O seçilip seçilememe durumu stok kaynaklı, adamların acayip yoğun olduklarını cumartesi kasa almaya gittiğimde gördüm. Canlı destek yada iletişim hattını bilmiyorum, ama mağazada çalışanlar güleryüzlü ve yardımcı olmaya çalışan insanlardı. Ama evet MH hartasonu çalışmıyorz sadece Pazartesi - Cuma günü hizmet veriyormuş, ben de mağazanın açık olup olmadığını soramadım, gidince gördüm açık olduğunu :)

    Onun dışında sistem biraz yavaş işliyor, önümde sadece bir müşteri olmasına rağmen yaklaşık 45 dk bekledim 1 kasa 1 ssd alabilmek için.




  • Evet beyler gün geçmiyor ki çilem bitsin. Bilgisayar 2 haftanın sonunda tüm stabilitesini kaybetti tüm driverlar güncelde Gta 5 yüksek ayarlarda 40 fps alıyorum 1080p çözünürlükte Apex Legends' ta müthiş fps drop oluyor 35-40'lara ultrada da ultra lowda da aynı problem mevcut sistemim de şu :

    r5 2600
    Rx 590 Nitro+ 8gb
    8 GB 3000 Mhz ram
    Asus Prime b450m-k
    SU650 ADATA 240 GB SSD
    SEAGATE 7200 rpm 1 TB harddisk

    Ben başka bir şey demiyorum sizin yapacağınız sisteminde sizinde anladınız siz artık. İtopya' dan alışveriş yapmayın kardeşim gelen ürünlerin de hali belli.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.