Şimdi Ara

FIRSAT ŞÖLENİ BAŞLADI! | AYIN SİSTEMİ GERİ DÖNDÜ - RTX 4060 Ti 16GB - RYZEN 5 5600X SİSTEM! (37. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
4.994
Cevap
141
Favori
1.124.324
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    O birşey mi? Ben uzun süredir takip ettiğim ve her yerde 500 liranın altında satılan SSD'yi sitelerinde "stok yok" yazmasına rağmen 844 lira olarak fiyatlandırıldığını gördüm ve şok oldum. Buyrun:
    https://www.itopya.com/toshiba-ocz-tr200-480gb-sata3-25-ssd-555mb-okuma-540mb-yazma/

    Bu da N11:
    https://www.n11.com/arama?q=480gb+tosh%C4%B1ba+ocz+2.5

    Şaka mı bu?

    Alıntıları Göster
    Sizi bu konuda aydınlatmama izin verin ; stoğu bitmiş , firmanın kendi tedarikçisinde entegrasyon stoğu sıfır olan , belli bir süre ilgili firmaya gelmeyecek ürünlerin fiyatları ,

    bu şekilde eski maliyetinde kalır ve devamlı fiyatları katlanır.Halihazırda web sitemizde OCZ ssd sekmesinde ürünü bulamazsınız fakat , google aramalar kısmında eski SEO linkine ulaşabilirsiniz.

    Ürünü stoğu olmamasına karşın tamamen kaldırmamazın nedeni ürünle ilgili geçmiş hareket dökümlerininde silinmesinin önüne geçmektir.

    Bu durum tüm firmalar için geçerlidir.Bazı firmalar manuel olarak elle 999999 gibi rakamlarda girebilir. Birkaç örnek vermemiz gerekirse ,

    FIRSAT ŞÖLENİ BAŞLADI! | AYIN SİSTEMİ GERİ DÖNDÜ - RTX 4060 Ti 16GB - RYZEN 5 5600X SİSTEM!

    FIRSAT ŞÖLENİ BAŞLADI! | AYIN SİSTEMİ GERİ DÖNDÜ - RTX 4060 Ti 16GB - RYZEN 5 5600X SİSTEM!

    Sizde üstteki gibi bildiğiniz firmalardan sadece google'daki eski SEOlara tıklayarak yüzlercesi ile karşılaşabilirsiniz.Umarım aydınlatıcı olmuşuzdur.








  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    Merhaba !!!

    Nasılsınız ?

    Ben Cooler Master H500M stoklara gelmesini bekliyorum ürün geldiğinde bir güzellik yaparsanız mutlu olacağım.

    Ben 1 sene önce sizden Asus Strrix GTX 1080 Tİ O11G ekran kartı almıştım %60 hız üzerine fanlar çıktığında aşırı ses yapıyor.
    Bu durum normal mi ?
    Garanti desteği veya değişim yapılma ihtimali var mı ?
    Merhaba ,

    İyiyiz , güçlüyüz ve motivasyonumuz yüksek.

    H500M için size özelden pazartesi günü shipping / tedarik süreci bilgisi alarak , tahmini stok süresi için dönüş sağlayabilirim.

    Almış olduğunuz grafik kartınızın Asus Türkiye 3 yıl garantisi bulunmakta.Fanlardan gelen rahatsızlık düzeyi kişiden kişiye farklılık gösterebiliryor zira , bulunduğunuz ortamın

    dış ses durumu bile buna doğrudan etki edebiliyor.Yük altında yada fan devirlerini değiştirdiğinizde gelen sesin ''ıslık'' gibi bir ses yada bobinden kaynaklı (Coil Whine) olduğunu düşünüyorsanız,

    gerekli testleri yapar , dilerseniz doğrudan da Asus Türkiye'ye gönderimini sağlayabiliriz.




  • itopya.com kullanıcısına yanıt
    Ben bu ekran kartını Garantiye gönderdiğimde veya size gönderdiğimde değişim,tamir işlemi ortalama kaç gün sürüyor tecrübeleriniz ile bilgi verebilir misiniz ?

    Benim elimde başka ekran kartı yok, eğer uzun süre sürüyorsa bu şekilde idare edeyim.

    Kasamın kapağı açık Fanlar %60 üzerine çıktığında uçak motoru gibi ses yapıyor. Kasa eski olduğu için kapağı kapatmıyorum.

    Cooler Master H500M için Pazartesi günü bilgi verirseniz mutlu olurum, Türkiye de sadece siz tedarik ediyorsunuz, Yurt dışı ile de pek almak istemiyorum.

    ilginiz için teşekkür ederimn.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daldiy

    n11 üzerinde hyperx stringer kulaklık 289 tl fiyata satılırken kendi sitenizde 367 tl fiyata satılıyor . aradaki bu fiyat farkının sebebi nedir. Tşkler.

    https://urun.n11.com/mikrofonlu-kulaklik/kingston-hyperx-cloud-stinger-siyah-gaming-kulaklik-P309742341

    https://www.itopya.com/kingston-hyperx-cloud-stinger-siyah-gaming-kulaklik-3/
    Selamlar tekrar ,

    Web fiyatımızda an itibari ile 289 TL bilginize.




  • itopya.com kullanıcısına yanıt
    649 TL'ye K95 Platinum verirseniz hemen alırım. Hatta Beylikdüzü'nden kalkar gelirim bile almaya ama işte vermezsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    Bende Msi Vigor GK70 set aldım umarım kargom temiz şekilde gönderilir de pişman etmezsiniz. Mesajları okuduktan sonra içime kurt düştü.
    Merhaba ,

    İyi niyetimizin en önemli göstergelerinden biriside forumdaki sabit konumuzun yorumlara açık olması ve mesajlarımızda da gördüğünüz üzere

    çözüm odaklı olma gayretimizdir.Sürekli olarak iletişim halinde olma gayreti içerisindeyiz.

    Sipariş süreci ile ilgili aklınıza takılan bir soru var ise lütfen ''buradan'' videoyu izleyebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    Ben bu ekran kartını Garantiye gönderdiğimde veya size gönderdiğimde değişim,tamir işlemi ortalama kaç gün sürüyor tecrübeleriniz ile bilgi verebilir misiniz ?

    Benim elimde başka ekran kartı yok, eğer uzun süre sürüyorsa bu şekilde idare edeyim.

    Kasamın kapağı açık Fanlar %60 üzerine çıktığında uçak motoru gibi ses yapıyor. Kasa eski olduğu için kapağı kapatmıyorum.

    Cooler Master H500M için Pazartesi günü bilgi verirseniz mutlu olurum, Türkiye de sadece siz tedarik ediyorsunuz, Yurt dışı ile de pek almak istemiyorum.

    ilginiz için teşekkür ederimn.
    444 00 33 numaralı telefondan veya UPS web sitesindeki Kurye İsteyin sayfasından adresinize kurye çağırarak 4A72Y0 referans numarası ile ürünlerinizi tarafımıza ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.

    Ürün ASUS Türkiye yetkili servisinin eline geçtiği süreden itibaren , kanunenen fazla 20 iş günü ürünü tutma hakkına sahiptir.

    Servisten gelicek olan RMA raporuna istinaden ( RMA, bir ürünün garanti süresi içerisinde firmaya geri gönderilip yerine ücret iadesi yapılması, yeni ürün verilmesi veya tamir işlemine verilen

    addır.[ALINTIDIR] ) firmamızdan ürünün devamı var ise dilerseniz birebir değişim yok ise , ücret iadesi alabilirsiniz.Almış olduğunuz RMA raporu , farklı bir model ve marka ürünle birebir

    değişimi kapsamaz.Sadece aynı marka , model ürünle birebir değiştirebilirsiniz.Alternatif olarakta yine şirketimizin düzenlediği ödemiş olduğunuz tutarca alışveriş kuponu alıp farklı bir üründe

    değerlendirebilirsiniz.Ürününüzü servise göndermeden önce stoğunun olup olmadığını , eğer iade gelirse muadil ürünlerin güncel fiyatlarına bakmanızı tavsiye ederim.





  • itopya.com kullanıcısına yanıt
    Ürünün bire bir değişimi olmaz da ücret iadesi olursa çok büyük sıkıntı olur çünkü ben bu ürünü 3.580 tl ye almıştım, artık o paraya ürün almak imkansız en iyisi ben bu ürünü bu şekilde kullanayım :)
  • itopya.com kullanıcısına yanıt
    Merhabalar..

    "Trust Gxt 144 Rexx" marka model oyuncu faresi ne zaman satışa sunulur ve kapıda nakit ödeme seçeneğiniz var mi..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    Ürünün bire bir değişimi olmaz da ücret iadesi olursa çok büyük sıkıntı olur çünkü ben bu ürünü 3.580 tl ye almıştım, artık o paraya ürün almak imkansız en iyisi ben bu ürünü bu şekilde kullanayım :)
    Hocam yok öyle bir şey hemen yelkenleri indirmeyin. Ürün değişimi yapılamıyorsa ve aynı model ürün yoksa her türlü o modelin bir üst muadilini sana vermek zorundalar. Tüketici kanunları apaçık bunu yazıyor, yok öyle kafalarına göre üst model veremeyiz falan, geçin bu işleri sayın İtopya. Kanunlar açık, siz zorla müşteriye para iadesini dayatamazsınız.
  • Fulton F kullanıcısına yanıt
    Hocam elimde başka ekran kartı yok ki Bendeki kartın fanlarıda sıkıntılı %60 geçince jet motoru gibi ses yapıyor.
    20 gün garantide kalsa benim pc 20 gün deaktif duruma gelir. Şimdi düşünüyorumda keşke ekran kartını Amazon.de den alsaydım o zaman ürün de arıza olduğunu söylediğimde amazon hemen yeni sipariş oluşturup bana gönderir yeni ürün gelince bende eski ürünü gönderirdim. Türk firmalarından malesef Ekran Kartı gibi ürün almamak gerektiğini yeni öğrendim.

    Ekran Kartı Klavye,Maus gibi bir ürün değil ki o olmadan sistem komple deaktif kalıyor. 5.01.2019 Tarihinden itibaren artık elektronik bir pc parçası alırsam mutlaka Amazon'dan alacağım en azından 20 iş günü gibi standart bir süre vermiyorlar ve üründe problem olduğunda hatayı kabul edip madur etmiyorlar.

    20 iş günü ve ücret iadesi durumu beni derinden yaraladı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    Hocam elimde başka ekran kartı yok ki Bendeki kartın fanlarıda sıkıntılı %60 geçince jet motoru gibi ses yapıyor.
    20 gün garantide kalsa benim pc 20 gün deaktif duruma gelir. Şimdi düşünüyorumda keşke ekran kartını Amazon.de den alsaydım o zaman ürün de arıza olduğunu söylediğimde amazon hemen yeni sipariş oluşturup bana gönderir yeni ürün gelince bende eski ürünü gönderirdim. Türk firmalarından malesef Ekran Kartı gibi ürün almamak gerektiğini yeni öğrendim.

    Ekran Kartı Klavye,Maus gibi bir ürün değil ki o olmadan sistem komple deaktif kalıyor. 5.01.2019 Tarihinden itibaren artık elektronik bir pc parçası alırsam mutlaka Amazon'dan alacağım en azından 20 iş günü gibi standart bir süre vermiyorlar ve üründe problem olduğunda hatayı kabul edip madur etmiyorlar.

    20 iş günü ve ücret iadesi durumu beni derinden yaraladı...
    Hocam hangi işlemciyi kullanıyorsunuz? Bazı işlemcilerde benimki gibi dahili GPU oluyor onboard ekran kartı da deniyor yani ekran kartı olmadan da sistem kullanılabiliyor işlemci içindeki GPU ile ama artık yeni nesil işlemcilerin bazılarında yok sanırım, eğer sizdeki işlemcide dahili GPU varsa bence dert etmeyin sadece oyun oynayamazsınız onun dışında bilgisayarı yine kullanırsınız. Ha ama yoksa o zaman haklısınız bir şey diyemem. Bu arada benzer fan sesi rahatsızlığı senelerdir bende de var biraz ama ben alıştım ve baya bir araştırdım bendeki kartın normal haliymiş bu ses, o yüzden uğraşmadım hiç garantiyle falan.

    Sana tavsiyem yabancı forumlarda, youtube'tan falan kartının fan sesiyle ilgili araştırmalar yap belki video falan çeken vardır yük altındaki normal fan seslerini, buna göre bir karşılaştırma yapmaya çalış. Ben kendi kartımda videolardan bakarak emin olmuştum normal sesi olduğuna.

    Bir de yeni nesil Strix'ler nasıldır bilmiyorum ama benim GTX 970 aldığım zamanlarda da Asus Strix hakkında MSI ve diğerlerine göre biraz daha sesli olduğuna dair dile getirenler vardı. Bu arada süpürge, uğultu veya böyle "vuuuj vuuuuj" gibi havanın titreme sesi gibi bir sesse muhtemelen kartın normal halidir. Bendeki de böyle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fulton -- 5 Ocak 2019; 3:26:58 >




  • Fulton F kullanıcısına yanıt
    İntel İ7 8700K kullanıyorum.

    Benim gpu yük ile alakası yok. Ben manual olarka %60 üzerine çektiğimde uçak motoru gibi ötüyor belki kasa kapağı açık diye oluyordur bilemiyorum, İtopya Cooler Master H500M kasa getirsin alacağım bakalım kapak kapalıyken böyle olacak mı göreceğiz.


    Asus Strix GTX 1080 Tİ O11G ekran kartı kullanıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    İntel İ7 8700K kullanıyorum.

    Benim gpu yük ile alakası yok. Ben manual olarka %60 üzerine çektiğimde uçak motoru gibi ötüyor belki kasa kapağı açık diye oluyordur bilemiyorum, İtopya Cooler Master H500M kasa getirsin alacağım bakalım kapak kapalıyken böyle olacak mı göreceğiz.


    Asus Strix GTX 1080 Tİ O11G ekran kartı kullanıyorum
    Tamam hocam işte yükten kastım kart yük altına girince fan hızının artmasıydı. Benimki de fanlar tam hız olarak %52'yi geçtiği an ince ince ötmeye başlıyor %55-60'tan itibaren uğultuya dönüyor.

    Şimdi baktım senin kart da 3 fanlıymış ben 2 fanlı sanıyordum(eski Strix modeller 2 fanlıydı). Vallahi kusura bakma ama direk geçmiş olsun diyorum benim gibi sen de hayatında ilk kez 3 fanlı kart kullanıyorsan, sana da benimki gibi anormal geliyor ama normal hocam büyük ihtimalle o ses bende olduğu gibi. 3 fanlılar böyle çok kaliteli soğutma sistemi olmadığı sürece. Strix ve Windforce-Gaming (Gigabyte) gibi modeller çok da kaliteli olmuyorlar. O yüzden bundan sonra alacağım kart 2 fanlı olacak benim de eğer alırsam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fulton -- 5 Ocak 2019; 3:53:43 >




  • Fulton F kullanıcısına yanıt
    Ben alırken Asus en üst GPU buydu haklı olabilirsiniz dediğim gibi kasa elime ulaştığında belli olacaktır.

    Belirtmek istiyorum Kasa tamamen açık belki ses bu neden ile yüksek geliyordur
  • sayın itopya.com çalışanı
    bu benim sipariş numaram: 2019010116534844
    salı gunu sipariş verdim.bugun cumartesi günü:hala bir kargo hareketi söz konusu değil.dün müşteri hizmetriyle tel de görüştüm cok yoğunuz dedi.sayın itopya.com calısanı amacım burda sizinle tartışmaya girmek değil ama hakkımıda aramak istiyorum.telefonda telesekreter ne diyor mesajında? montaj gerektirmeyen ürünlerde ya aynı gün yada ertesi gün kargo ya verilir diyor değilmi? aldıgım ürün moov marka oyuncu gözlüğü.montaj gerektirmeyen bir ürün.kücücük bir kutusu olan bir ürün .salı günü sipariş vermiş oldugum ürün haftasonuda denk gelerek 1 haftayı bulan belkide daha uzun sürecek bir teslimat söz konusu müşteriye.bu bir müşteri memnuniyet hizmetimidir? bu nasıl alişveriş dir?ben amazondan , ingiltere den almanyadan sizin bu müşterinize teslim edemediğiniz süre zarfında ürün tedariği temin ettim.gümrüğü kargosuda bu süreye dahil.şimdi diyeceksinizki cok yoğunuz. herkes cok yogun sayın itopya.com calısanı.amazon da yogun ,hepsiburada.com da yoğun herkes akşama kadar lak lak yapmiyor.sizin acil bir şekilde personel sayınızı artırmanız lazım.milletin kartından parayi cektikden sonra boyle sırası gelince kargolariz mantığı ile olmaz bu işler.yanlış anlamayın ama sizin magaza ici yogunlugunuz muşterinin umrunda değildir.herkes satın aldıgı ürünü biran önce teslim almak ister.sizin gittiğiniz yol yol degildir.internette indirimli ürünlerinizden daha cok bu tarz muşteri magduriyetlerinizle öne cıkmaya coktan başladınız.ve heryerde ordan alışveriş yapmayın müşteri memnuniyeti yok mesajları görüyoruz artık.şimdi sizin klasik bir lafınız heraldeki memnun değilseniz ivedilikle siparişi iptal edip paranızı iade edebiliriz tarzinda bi acıklama yapmanıza da gerek yok.bu gözlük siparişimden sonra sizdeki kaydimi ivedilikle hizli bir sekilde sildiricem.ondan sonrada siz sağ ben selamet.@itopya.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Esnaf_TV -- 5 Ocak 2019; 11:1:12 >




  • Sevgili itopya. Kargom nerede dersem "yarın kargolanir" demezsiniz (ağız alışkanlığı yapmışsınız da) .. umarım demezsiniz çünkü yarın pazar :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Esnaf_TV

    sayın itopya.com çalışanı
    bu benim sipariş numaram: 2019010116534844
    salı gunu sipariş verdim.bugun cumartesi günü:hala bir kargo hareketi söz konusu değil.dün müşteri hizmetriyle tel de görüştüm cok yoğunuz dedi.sayın itopya.com calısanı amacım burda sizinle tartışmaya girmek değil ama hakkımıda aramak istiyorum.telefonda telesekreter ne diyor mesajında? montaj gerektirmeyen ürünlerde ya aynı gün yada ertesi gün kargo ya verilir diyor değilmi? aldıgım ürün moov marka oyuncu gözlüğü.montaj gerektirmeyen bir ürün.kücücük bir kutusu olan bir ürün .salı günü sipariş vermiş oldugum ürün haftasonuda denk gelerek 1 haftayı bulan belkide daha uzun sürecek bir teslimat söz konusu müşteriye.bu bir müşteri memnuniyet hizmetimidir? bu nasıl alişveriş dir?ben amazondan , ingiltere den almanyadan sizin bu müşterinize teslim edemediğiniz süre zarfında ürün tedariği temin ettim.gümrüğü kargosuda bu süreye dahil.şimdi diyeceksinizki cok yoğunuz. herkes cok yogun sayın itopya.com calısanı.amazon da yogun ,hepsiburada.com da yoğun herkes akşama kadar lak lak yapmiyor.sizin acil bir şekilde personel sayınızı artırmanız lazım.milletin kartından parayi cektikden sonra boyle sırası gelince kargolariz mantığı ile olmaz bu işler.yanlış anlamayın ama sizin magaza ici yogunlugunuz muşterinin umrunda değildir.herkes satın aldıgı ürünü biran önce teslim almak ister.sizin gittiğiniz yol yol degildir.internette indirimli ürünlerinizden daha cok bu tarz muşteri magduriyetlerinizle öne cıkmaya coktan başladınız.ve heryerde ordan alışveriş yapmayın müşteri memnuniyeti yok mesajları görüyoruz artık.şimdi sizin klasik bir lafınız heraldeki memnun değilseniz ivedilikle siparişi iptal edip paranızı iade edebiliriz tarzinda bi acıklama yapmanıza da gerek yok.bu gözlük siparişimden sonra sizdeki kaydimi ivedilikle hizli bir sekilde sildiricem.ondan sonrada siz sağ ben selamet.@itopya.com
    Selamlar Hasan bey ,

    Ürününüz kargoya verilmiş gözüküyor fakat panelde tarafınıza yansımamış.Sitemizde ufak bir güncelleme yapılmakta kargoya verildiğine dair SS'i pm olarak tarafınıza iletiyorum.




  • itopya.com kullanıcısına yanıt
    Hocam Asus Mg248Q ile Mg248QR arasındaki fark nedir ?_

    Asus Mg248Q neden daha pahalı neredeyse 1.600 tl fark var
  • Sizden kampanyalı bir amd kart almayı düşünüyorum. Seçilen iki oyun hediye diyor. Peki bu seçimi kime nereye yapıyoruz oyunların keyi ne zaman kim tarafından gönderiliyor bilgi verirmisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.