Şimdi Ara

İŞTE 2013 W222 Mercedes S-CLASS ta Bence olabilecek 'ESP+' provası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
3
Favori
2.099
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Risk anında otomobilin güç dengesini ayarlayan standart ESP sisteminin daha gelişmiş halinin ESP plus ile geleceğinin resmi açıklaması gibi. Hatta adamlar işi biraz daha ileri taşımış. Araçlar otomatik pilotta seyrediyor. Break Assist, Distronic+ dan sonra bir de ESP+ eklenince artık iyi uçuşlar diliyorum ve burdan buyrun diyorum saygılar...





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ottoman_solider -- 30 Ekim 2012; 13:20:46 >







  • teknoloji çok güzel birşeyde yakında arabalar insansız gitmeye başladığında benim gibi geri kafalı araba hastaları kullanacak araba bulamıcak ona üzülüyorum.herşey makinaların kontrolünde araba kullanmak gibi büyük bir zevkten mahrum kalacağız.
  • W222 tanıtıldı sandım bir an
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cadillaccts

    teknoloji çok güzel birşeyde yakında arabalar insansız gitmeye başladığında benim gibi geri kafalı araba hastaları kullanacak araba bulamıcak ona üzülüyorum.herşey makinaların kontrolünde araba kullanmak gibi büyük bir zevkten mahrum kalacağız.
    @cadillaccts

    Evet dostum. Bende sizin gibi oldukça endişeliyim. Şimdiden hatta elektrikli otomobilleri bile kabul edemiyorum. Vızzz vızzz o ne yaaa..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    W222 tanıtıldı sandım bir an
    otomatik park pilotuna bile güvenmeyen bir ülkeyiz.... bize gelmez bunlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ottoman_solider

    @cadillaccts

    Evet dostum. Bende sizin gibi oldukça endişeliyim. Şimdiden hatta elektrikli otomobilleri bile kabul edemiyorum. Vızzz vızzz o ne yaaa..

    Alıntıları Göster
    Aga akıyo sülüman mohac ovasinda bir gün mutlaka...




  • arkadaslar mobildeyim izleyemedim ancak esp+ bildigim kadariyla kullaniliyor bir suredir farkli arackarda. Bahsettigimiz sistem ozelligi nedir acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    arkadaslar mobildeyim izleyemedim ancak esp+ bildigim kadariyla kullaniliyor bir suredir farkli arackarda. Bahsettigimiz sistem ozelligi nedir acaba ?

    Aslına bakılırsa Tam Otomatik Pilot sistemi Eğer ESP+ dan kastınız direksiyonu da şoförden alıyorsa o zaman varlığı muhtemeldir. Ama benim haberim yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ottoman_solider

    @cadillaccts

    Evet dostum. Bende sizin gibi oldukça endişeliyim. Şimdiden hatta elektrikli otomobilleri bile kabul edemiyorum. Vızzz vızzz o ne yaaa..

    İş yerine bir kargo firmasının araçları geliyor kargoları almak için gelen adamda kangoo nun elektriklisi var acayip birşey hiç ses yok gidiyomu gitmiyomu çalışıyormu çalışmıyormu ekonomik bir araç.deneme amaçlı kiralamışlar 150 km kadar yol yapıyorlarmış tek şarjla güzel bir alet aslında.bunlarda gene bir nebzede olsa insan kendi kontrol ediyorda mercedes in videodaki gibi otomatik pilot çıkarsa işimiz yaş bize gerek kalmıcak ayrıca şu elektrikli otomobilleri bence kargo şirketleri ticari iş yapanlar kullansa petrol fiyatlarıda aslında düşer.fakat şarj istasyonları ve mezil sorun işte.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cadillaccts

    quote:

    Orijinalden alıntı: ottoman_solider

    @cadillaccts

    Evet dostum. Bende sizin gibi oldukça endişeliyim. Şimdiden hatta elektrikli otomobilleri bile kabul edemiyorum. Vızzz vızzz o ne yaaa..

    İş yerine bir kargo firmasının araçları geliyor kargoları almak için gelen adamda kangoo nun elektriklisi var acayip birşey hiç ses yok gidiyomu gitmiyomu çalışıyormu çalışmıyormu ekonomik bir araç.deneme amaçlı kiralamışlar 150 km kadar yol yapıyorlarmış tek şarjla güzel bir alet aslında.bunlarda gene bir nebzede olsa insan kendi kontrol ediyorda mercedes in videodaki gibi otomatik pilot çıkarsa işimiz yaş bize gerek kalmıcak ayrıca şu elektrikli otomobilleri bence kargo şirketleri ticari iş yapanlar kullansa petrol fiyatlarıda aslında düşer.fakat şarj istasyonları ve mezil sorun işte.

    Alıntıları Göster
    politikacıların konuşmaları gibi bir video olmuş.

    laf çok, anlam yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ottoman_solider

    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    arkadaslar mobildeyim izleyemedim ancak esp+ bildigim kadariyla kullaniliyor bir suredir farkli arackarda. Bahsettigimiz sistem ozelligi nedir acaba ?

    Aslına bakılırsa Tam Otomatik Pilot sistemi Eğer ESP+ dan kastınız direksiyonu da şoförden alıyorsa o zaman varlığı muhtemeldir. Ama benim haberim yok.

    Yok benim bahsettiğim daha çok özelliğe ve hassasiyete sahip esp lerdi.
    Direksiyon gene sürücüde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    quote:

    Orijinalden alıntı: ottoman_solider

    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    arkadaslar mobildeyim izleyemedim ancak esp+ bildigim kadariyla kullaniliyor bir suredir farkli arackarda. Bahsettigimiz sistem ozelligi nedir acaba ?

    Aslına bakılırsa Tam Otomatik Pilot sistemi Eğer ESP+ dan kastınız direksiyonu da şoförden alıyorsa o zaman varlığı muhtemeldir. Ama benim haberim yok.

    Yok benim bahsettiğim daha çok özelliğe ve hassasiyete sahip esp lerdi.
    Direksiyon gene sürücüde.

    Alıntıları Göster
    Aynısı mı bilmiyorum ama güncel Avensis'te esp+ var (toyota'daki adı vsc+).

    Direksiyon Destekli Araç Denge Kontrol Sistemi (VSC+)
    Daha güvenli, daha dengeli bir sürüş 



Direksiyon desteği Araç Denge Kontrol Sistemi + (VSC+) Avensis'te yeni bir özelliktir. Bu sürüş dinamiği sistemi, sürüş hakimiyetindeki ani değişimler veya kaygan yol koşulları söz konusu olduğunda, sürüş sırasında VSC korumasını arttırır. Acil durumlarda, direksiyonun fazla veya az kırılmasına karşı tepki sağlamak üzere bir direksiyon torku desteği sunar. Ayrıca, olağandışı bir durumda ise, sürücü direksiyon üzerinde bir miktar dengeleyici tork hareketi hissedebilir ve böylece VSC'nin uyguladığı ayarlamayı kendisi de geliştirebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuSoniC

    Aynısı mı bilmiyorum ama güncel Avensis'te esp+ var (toyota'daki adı vsc+).

    Direksiyon Destekli Araç Denge Kontrol Sistemi (VSC+)
    Daha güvenli, daha dengeli bir sürüş 



Direksiyon desteği Araç Denge Kontrol Sistemi + (VSC+) Avensis'te yeni bir özelliktir. Bu sürüş dinamiği sistemi, sürüş hakimiyetindeki ani değişimler veya kaygan yol koşulları söz konusu olduğunda, sürüş sırasında VSC korumasını arttırır. Acil durumlarda, direksiyonun fazla veya az kırılmasına karşı tepki sağlamak üzere bir direksiyon torku desteği sunar. Ayrıca, olağandışı bir durumda ise, sürücü direksiyon üzerinde bir miktar dengeleyici tork hareketi hissedebilir ve böylece VSC'nin uyguladığı ayarlamayı kendisi de geliştirebilir.

    Yok benim dediğim bu şekilde değil. Mesela yeni seri tüm mercedesler de ve birçok araçta şerit takip asistanı bu sizin dediğinizi yapıyor. Araç şeritten kontrolsüzce çıkmaya başlayınca servotronic direksiyon tork sağlıyor. sertleşir ve titreşim yapar.

    Benim dediğim ise risk anında aracın direksiyonuna tamamen müdahale etmesi hususunda. Yoldan çıktınız Araç spin atmaya başladı. Sizin yapmanız gereken gaz+fren+kontra hareketlerini daha yüksek verimlilik ve hassasiyetle araç kendisi yapacak.

    Düşünük aracın robotik direksiyon sistemi otomatik kontra hareketleri yapıyor ki her baba yiğidin harcı değildir. Hem soğuk kanlı olacaksınız hem de 3 lü bir kombinasyonu saniyeler içerisinde uygulamaya çalışacaksınız. Esp ne kadar hayat kurtardıysa ESP+ ile bence ondan daha fazlası yapılacaktır.

    Bazı arkadaşlar anlamsız bir video falan demiş. En düşük ihtimalle 50 milyon euro luk bir ar-ge çalışmasını an itibariyle anlayabilmek için akademik bilgiye gerek var...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ottoman_solider

    quote:

    Orijinalden alıntı: MuSoniC

    Aynısı mı bilmiyorum ama güncel Avensis'te esp+ var (toyota'daki adı vsc+).

    Direksiyon Destekli Araç Denge Kontrol Sistemi (VSC+)
    Daha güvenli, daha dengeli bir sürüş 



Direksiyon desteği Araç Denge Kontrol Sistemi + (VSC+) Avensis'te yeni bir özelliktir. Bu sürüş dinamiği sistemi, sürüş hakimiyetindeki ani değişimler veya kaygan yol koşulları söz konusu olduğunda, sürüş sırasında VSC korumasını arttırır. Acil durumlarda, direksiyonun fazla veya az kırılmasına karşı tepki sağlamak üzere bir direksiyon torku desteği sunar. Ayrıca, olağandışı bir durumda ise, sürücü direksiyon üzerinde bir miktar dengeleyici tork hareketi hissedebilir ve böylece VSC'nin uyguladığı ayarlamayı kendisi de geliştirebilir.

    Yok benim dediğim bu şekilde değil. Mesela yeni seri tüm mercedesler de ve birçok araçta şerit takip asistanı bu sizin dediğinizi yapıyor. Araç şeritten kontrolsüzce çıkmaya başlayınca servotronic direksiyon tork sağlıyor. sertleşir ve titreşim yapar.

    Benim dediğim ise risk anında aracın direksiyonuna tamamen müdahale etmesi hususunda. Yoldan çıktınız Araç spin atmaya başladı. Sizin yapmanız gereken gaz+fren+kontra hareketlerini daha yüksek verimlilik ve hassasiyetle araç kendisi yapacak.

    Düşünük aracın robotik direksiyon sistemi otomatik kontra hareketleri yapıyor ki her baba yiğidin harcı değildir. Hem soğuk kanlı olacaksınız hem de 3 lü bir kombinasyonu saniyeler içerisinde uygulamaya çalışacaksınız. Esp ne kadar hayat kurtardıysa ESP+ ile bence ondan daha fazlası yapılacaktır.

    Bazı arkadaşlar anlamsız bir video falan demiş. En düşük ihtimalle 50 milyon euro luk bir ar-ge çalışmasını an itibariyle anlayabilmek için akademik bilgiye gerek var...



    Anlat bakalım ne anladın bu videodan üstün akademik bilginle.

    Bizi de aydınlatmış olursun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: ottoman_solider

    quote:

    Orijinalden alıntı: MuSoniC

    Aynısı mı bilmiyorum ama güncel Avensis'te esp+ var (toyota'daki adı vsc+).

    Direksiyon Destekli Araç Denge Kontrol Sistemi (VSC+)
    Daha güvenli, daha dengeli bir sürüş 



Direksiyon desteği Araç Denge Kontrol Sistemi + (VSC+) Avensis'te yeni bir özelliktir. Bu sürüş dinamiği sistemi, sürüş hakimiyetindeki ani değişimler veya kaygan yol koşulları söz konusu olduğunda, sürüş sırasında VSC korumasını arttırır. Acil durumlarda, direksiyonun fazla veya az kırılmasına karşı tepki sağlamak üzere bir direksiyon torku desteği sunar. Ayrıca, olağandışı bir durumda ise, sürücü direksiyon üzerinde bir miktar dengeleyici tork hareketi hissedebilir ve böylece VSC'nin uyguladığı ayarlamayı kendisi de geliştirebilir.

    Yok benim dediğim bu şekilde değil. Mesela yeni seri tüm mercedesler de ve birçok araçta şerit takip asistanı bu sizin dediğinizi yapıyor. Araç şeritten kontrolsüzce çıkmaya başlayınca servotronic direksiyon tork sağlıyor. sertleşir ve titreşim yapar.

    Benim dediğim ise risk anında aracın direksiyonuna tamamen müdahale etmesi hususunda. Yoldan çıktınız Araç spin atmaya başladı. Sizin yapmanız gereken gaz+fren+kontra hareketlerini daha yüksek verimlilik ve hassasiyetle araç kendisi yapacak.

    Düşünük aracın robotik direksiyon sistemi otomatik kontra hareketleri yapıyor ki her baba yiğidin harcı değildir. Hem soğuk kanlı olacaksınız hem de 3 lü bir kombinasyonu saniyeler içerisinde uygulamaya çalışacaksınız. Esp ne kadar hayat kurtardıysa ESP+ ile bence ondan daha fazlası yapılacaktır.

    Bazı arkadaşlar anlamsız bir video falan demiş. En düşük ihtimalle 50 milyon euro luk bir ar-ge çalışmasını an itibariyle anlayabilmek için akademik bilgiye gerek var...



    Anlat bakalım ne anladın bu videodan üstün akademik bilginle.

    Bizi de aydınlatmış olursun.

    Anlatacaklarım sadece sizin anlayabilecekleriniz kadardır...




    Not: Hiçbir şekilde samimiyetimiz yok iken bu samimiyet de nedir? Ki bana sen diye hitap edebiliyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ottoman_solider

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: ottoman_solider

    quote:

    Orijinalden alıntı: MuSoniC

    Aynısı mı bilmiyorum ama güncel Avensis'te esp+ var (toyota'daki adı vsc+).

    Direksiyon Destekli Araç Denge Kontrol Sistemi (VSC+)
    Daha güvenli, daha dengeli bir sürüş 



Direksiyon desteği Araç Denge Kontrol Sistemi + (VSC+) Avensis'te yeni bir özelliktir. Bu sürüş dinamiği sistemi, sürüş hakimiyetindeki ani değişimler veya kaygan yol koşulları söz konusu olduğunda, sürüş sırasında VSC korumasını arttırır. Acil durumlarda, direksiyonun fazla veya az kırılmasına karşı tepki sağlamak üzere bir direksiyon torku desteği sunar. Ayrıca, olağandışı bir durumda ise, sürücü direksiyon üzerinde bir miktar dengeleyici tork hareketi hissedebilir ve böylece VSC'nin uyguladığı ayarlamayı kendisi de geliştirebilir.

    Yok benim dediğim bu şekilde değil. Mesela yeni seri tüm mercedesler de ve birçok araçta şerit takip asistanı bu sizin dediğinizi yapıyor. Araç şeritten kontrolsüzce çıkmaya başlayınca servotronic direksiyon tork sağlıyor. sertleşir ve titreşim yapar.

    Benim dediğim ise risk anında aracın direksiyonuna tamamen müdahale etmesi hususunda. Yoldan çıktınız Araç spin atmaya başladı. Sizin yapmanız gereken gaz+fren+kontra hareketlerini daha yüksek verimlilik ve hassasiyetle araç kendisi yapacak.

    Düşünük aracın robotik direksiyon sistemi otomatik kontra hareketleri yapıyor ki her baba yiğidin harcı değildir. Hem soğuk kanlı olacaksınız hem de 3 lü bir kombinasyonu saniyeler içerisinde uygulamaya çalışacaksınız. Esp ne kadar hayat kurtardıysa ESP+ ile bence ondan daha fazlası yapılacaktır.

    Bazı arkadaşlar anlamsız bir video falan demiş. En düşük ihtimalle 50 milyon euro luk bir ar-ge çalışmasını an itibariyle anlayabilmek için akademik bilgiye gerek var...



    Anlat bakalım ne anladın bu videodan üstün akademik bilginle.

    Bizi de aydınlatmış olursun.

    Anlatacaklarım sadece sizin anlayabilecekleriniz kadardır...




    Not: Hiçbir şekilde samimiyetimiz yok iken bu samimiyet de nedir? Ki bana sen diye hitap edebiliyorsunuz.

    Alıntıları Göster
    ESP+ elektromekanik olarak gelişiminin çoğunluğunu tamamlamış software ve sensör'ler bazında gelişmeye devam eden bir sistem ki şuan uygulanıyor zaten. Gelecek bir teknoloji değil yaygınlık kazanması maliyetler ile ilgili sadece.
    Bazı arkadaşların kastettiği ani durumlarda ki yönetimi tam devr alma ise ESP++ :) ile bile gelemeyecek bir sistem. Bant ürünü otomobillere uygulanabilecek bilişim teknolojisi halen bilinçli bir sürücüden daha etkin sonuç üretemeyecek seviyede. Uçaklarda ki gibi tam otomatik yönetimi bir süre daha göremeyeceksiniz yani. Zaten sensör ve kodlara dayalı olduğundan ve tüm ortam, yol koşullarında doğru sonuç üretme kabiliyeti dış çevreyi çok iyi algılama ve gelişmiş bir AI'ye dayalı olmadığından pilotlar ve etkin sürücüler için ESP de kurtarma değil daha ağır kazaya sebep verebilecek bir sistem.
    Ne zaman ki otomobiller tüm ortam koşullarını algılayabilir ve doğru yorumlama geliştirebilecek bilgi işlem hesaplama alt yapısına kavuşur işte o zaman bu elektronik yardımcılar %100 başarılı sonuç üretiyor diyebiliriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ottoman_solider

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: ottoman_solider

    Bazı arkadaşlar anlamsız bir video falan demiş. En düşük ihtimalle 50 milyon euro luk bir ar-ge çalışmasını an itibariyle anlayabilmek için akademik bilgiye gerek var...


    Anlat bakalım ne anladın bu videodan üstün akademik bilginle.

    Bizi de aydınlatmış olursun.

    Anlatacaklarım sadece sizin anlayabilecekleriniz kadardır...


    Not: Hiçbir şekilde samimiyetimiz yok iken bu samimiyet de nedir? Ki bana sen diye hitap edebiliyorsunuz.

    Sen diye hitap ediyorum, çünkü saygı duymuyorum.

    Niye saygı duymuyorum, çünkü koyduğun videoda ne anlatıldığından zerre kadar haberin yok,

    muhtemelen orada anlatılanların %1'ni bile anlayacak ingilizcen de yok.

    Adamlar araçlarımızı pilot kullanamdan test ediyoruz, hem daha tutarlı testler yapıyoruz, hem pilotlarımızın hayatını riske atmıyoruz diye video hazırlamışlar,

    sen içinde ESP'nin E'si geçmeyen videoyu resimli çocuk kitabı okur gibi izleyip, kendi kendine ESP+ ile ilişkilendirmişsin,

    yetmemiş anladım sanıp konu açmışsın,

    üstüne bir de millete akademik bilgi, anlatacaklarım anlayacağın kadardır falan diye kendince hava yapmaya çalışıyorsun.

    Şu hayatta çok vaka insan gördüm ama senin gibisine ilk defa rastladım, ufkumu açtın resmen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    otomatik park pilotuna bile güvenmeyen bir ülkeyiz.... bize gelmez bunlar

  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: ottoman_solider

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: ottoman_solider

    Bazı arkadaşlar anlamsız bir video falan demiş. En düşük ihtimalle 50 milyon euro luk bir ar-ge çalışmasını an itibariyle anlayabilmek için akademik bilgiye gerek var...


    Anlat bakalım ne anladın bu videodan üstün akademik bilginle.

    Bizi de aydınlatmış olursun.

    Anlatacaklarım sadece sizin anlayabilecekleriniz kadardır...


    Not: Hiçbir şekilde samimiyetimiz yok iken bu samimiyet de nedir? Ki bana sen diye hitap edebiliyorsunuz.

    Sen diye hitap ediyorum, çünkü saygı duymuyorum.

    Niye saygı duymuyorum, çünkü koyduğun videoda ne anlatıldığından zerre kadar haberin yok,

    muhtemelen orada anlatılanların %1'ni bile anlayacak ingilizcen de yok.

    Adamlar araçlarımızı pilot kullanamdan test ediyoruz, hem daha tutarlı testler yapıyoruz, hem pilotlarımızın hayatını riske atmıyoruz diye video hazırlamışlar,

    sen içinde ESP'nin E'si geçmeyen videoyu resimli çocuk kitabı okur gibi izleyip, kendi kendine ESP+ ile ilişkilendirmişsin,

    yetmemiş anladım sanıp konu açmışsın,

    üstüne bir de millete akademik bilgi, anlatacaklarım anlayacağın kadardır falan diye kendince hava yapmaya çalışıyorsun.

    Şu hayatta çok vaka insan gördüm ama senin gibisine ilk defa rastladım, ufkumu açtın resmen.


    Asıl ben sizin gibi birisini bu forumda ilk defa görüyorum. Çünkü Konu başlığını bile anlamamışsınız. Ben bu videodan çıkardığım ön görü olarak. Bence ESP+ provası demişim. Hakikaten ciddi manada bir akademik anlama sorununuz var.

    Mercedes aptal onun için boş yolda 2 araçla 200 mt çapında sağlı sollu dönüşler yapacak diye pilotların bu konuda hayatı riske girmesin diye Otomatik pilotu icat edecek. Etmesine gerek yok zaten çarpışma testlerinde Hiçbir pilotun hayatı riskinin söz konusu bile yok. İngilizcemin yanında gayet yeterli derece de rusça da bilirim. Sizin bunu sorgulamaya hakkınız yok. ESP+ için bir sonraki W222 kasada nelerin olduğunu göreceksiniz ben yorum yapmıyorum.

    Saygı duymanıza gerek yok. Saygı duymayacaksanız benim konuma yorum yapmaya hakkınız da yok. Çünkü Saygınız Yetmiyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ottoman_solider -- 1 Kasım 2012; 5:53:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ottoman_solider

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: ottoman_solider

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: ottoman_solider

    Bazı arkadaşlar anlamsız bir video falan demiş. En düşük ihtimalle 50 milyon euro luk bir ar-ge çalışmasını an itibariyle anlayabilmek için akademik bilgiye gerek var...


    Anlat bakalım ne anladın bu videodan üstün akademik bilginle.

    Bizi de aydınlatmış olursun.

    Anlatacaklarım sadece sizin anlayabilecekleriniz kadardır...


    Not: Hiçbir şekilde samimiyetimiz yok iken bu samimiyet de nedir? Ki bana sen diye hitap edebiliyorsunuz.

    Sen diye hitap ediyorum, çünkü saygı duymuyorum.

    Niye saygı duymuyorum, çünkü koyduğun videoda ne anlatıldığından zerre kadar haberin yok,

    muhtemelen orada anlatılanların %1'ni bile anlayacak ingilizcen de yok.

    Adamlar araçlarımızı pilot kullanamdan test ediyoruz, hem daha tutarlı testler yapıyoruz, hem pilotlarımızın hayatını riske atmıyoruz diye video hazırlamışlar,

    sen içinde ESP'nin E'si geçmeyen videoyu resimli çocuk kitabı okur gibi izleyip, kendi kendine ESP+ ile ilişkilendirmişsin,

    yetmemiş anladım sanıp konu açmışsın,

    üstüne bir de millete akademik bilgi, anlatacaklarım anlayacağın kadardır falan diye kendince hava yapmaya çalışıyorsun.

    Şu hayatta çok vaka insan gördüm ama senin gibisine ilk defa rastladım, ufkumu açtın resmen.


    Asıl ben sizin gibi birisini bu forumda ilk defa görüyorum. Çünkü Konu başlığını bile anlamamışsınız. Ben bu videodan çıkardığım ön görü olarak. Bence ESP+ provası demişim. Hakikaten ciddi manada bir akademik anlama sorununuz var.

    Mercedes aptal onun için boş yolda 2 araçla 200 mt çapında sağlı sollu dönüşler yapacak diye pilotların bu konuda hayatı riske girmesin diye Otomatik pilotu icat edecek. Etmesine gerek yok zaten çarpışma testlerinde Hiçbir pilotun hayatı riskinin söz konusu bile yok. İngilizcemin yanında gayet yeterli derece de rusça da bilirim. Sizin bunu sorgulamaya hakkınız yok. ESP+ için bir sonraki W222 kasada nelerin olduğunu göreceksiniz ben yorum yapmıyorum.

    Saygı duymanıza gerek yok. Saygı duymayacaksanız benim konuma yorum yapmaya hakkınız da yok. Çünkü Saygınız Yetmiyor...

    Adamlar testleri tutarlı ve test sürücülerinin hayatını riske atmadan yapmak için arabaları radyo dalgaları ve gps ile uzaktan kumanda ediyoruz diyorlar.

    Araçların sürüş dinamiklerini tekrar tekrar %100 aynı olacak şekilde test etme imkanını yakalıyoruz, bunu hiç bir test pilotu sağlayamaz diyorlar.

    Sen uzaktan kumandayı otomatik pilot zannediyorsun, üstüne bir de niye bu iş için otomatik pilot icat etsinler diyorsun.

    Önce yarım yamalak anladığın video üzerinden hayal kuruyorsun (otomatik pilotun icadı)

    Sonra kurduğun hayale dayanarak hipotez kuruyorsun (niye bu iş için otomatik pilot icat etsinler?)

    Allah kolaylık versin sana. Ne diyeyim başka? İşin zor.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.