Şimdi Ara

İstanbul Havalimanı günlük yolcu rekoru kırdı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
827
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • interwap kullanıcısına yanıt

    Atatürk havalimanı kapatılması yanlış bir karardı haklısınız.

    _____________________________
  • Ic hat aktarma ve en onemlisi dis hat aktarmalari da dusurulerek guncellensin ...



    Aktarma merkezi olmus ...

    _____________________________
  • bir günde 1592 uçak indi her biri ortalama 20 ton yakıt alsa, 30bin ton yakıt İstanbul'un o uzak köşesine binlerce yakıt tankeri gidip gelmiş olması lazım. Karayolu trafiği de rekor kırmıştır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    u/BerkanEngineer
  • madem tüm uçuşlar zorunlu yönlendirilyor , nasıl oluyorda İstanbul Havalimanı Avrupanın da açık ara bir numaralı havalimanı ??? dünyanın sayılı limanlarından İstanbul Havalimanı günlük yolcu rekoru kırdı 


    nasıl oluyor ? mesela almanyada bizle aynı nüfusta ama İstanbul açılınca 1. Havalimanı İstanbul oldu neden ? avrupalılarıda mı mecbur tutuyorlar ,onlarıda mı zorluyorlar İstanbul Havalimanı günlük yolcu rekoru kırdı 

    _____________________________
    Özel Mesajlar bende kapalı maalesef...
  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt
    Havalimanı denize ve limana yakın olduğu için yakıt denizden limandaki tesislere boşaltılıyor. Oradan da borularla havalimanına pompalanıyor. Havalimanı içinde de yer altındaki hidrant sistemi ile park yerindeki uçağa aktarılıyor. Karayolundan havalimanına tanker tırlar ile yakıt gitmiyor dostum. Denizden borularla havalimanı içindeki sisteme, oradan da borularla direk uçağa.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • alfa-x kullanıcısına yanıt
    Tek bir şehire nüfusu yığmıyorlar. Bu şehir en fazla şu kadar insan kaldırır diye hesap yapıyorlar. Berlin nüfusu 3.5 milyon en büyük şehri, diğer şehirler çok daha az. Dünyanın en büyük şehirlerini yapalım ve en büyük havalimanını yapalım diye bir bakış açıları yok. Riski tek bir şehirde, tek bir projede toplamak yerine dağıtıyorlar. Bende Dünyanın en büyük ..... tesisini yaptık demelerinden ziyade küçük ama amaca uygun dağıtılmış adam akıllı projeler isterdim. İstanbul 20 milyona gidiyor ne gerek var. Bir deprem olsa bütün ülke çökecek. Dağıt ülkenin her noktasına. En büyük, en kalabalık, en devasa gibi düşünce eski çağlarda kaldı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • joven kullanıcısına yanıt

    öncelikle chp ve istanbul meselesinde kısmen hak veriyorum. ben kendim de ciddi bir değişim/ilerleme göremiyorum.


    ancak, istanbul havalimanı gibi projeler daha katma değerli ürünler yaratabileceğimiz alanlara yöneltilseydi, istanbul'un gölleri kurutulmasaydı, oraya giden paranın cuzi bir miktarı ile mevcut ve hatta metrosu da olan atatürk havalimanı geliştirilseydi nasıl olurdu?


    belki bugün 30 yaşında tofaş 200.000 tl olmazdı. ülkemiz daha huzurlu ve alım gücü daha yüksek olurdu.


    ben şahsen projeye karşı değilim, parti de tutmam. ancak yolcu rekorunun cebimize en ufak katkısı olmadığı aşikar.

    _____________________________
  • Ne zaman gitsem rahatsız edici derecede uzak yollardan geçiyor, uçaktan inip çıkış kapısına kadar en az 30 dakika harcıyorum. Sabihaya inip daha fazla yol uğruna daha kısa sürede evimde olmak daha çok işime geliyor.

  • ChiefOfficer kullanıcısına yanıt

    Ben hiçbir partiye desteğim yoktur.Erdoğan insan olarak bir lider olarak desteğim vardır.Yoksa siyasetçilerinin hemen hemen bir çoğundan hazetmem.Erdoğan yalnız çokaz kader arkadaşı var,bakın Erdoğanın dürüst bir siyasetçi olduğunu eski chp yeni akp milletvekili Gerçek ATATÜRK’çü Hulki Cevizoğlu söylüyor bu konuda yalnız değilim.Erdoğan çoğu siyasetçi gibi yeseydi inanın şimdiye içeriden ve dışarıdan hakkından gelmişlerdi.Etrafı namussuz şerefsizlerle çevrili kolay değil zor işi yanlışları elbette var ama siyasetçilerin çoğu gibi namussuz şerefsiz değil sadece çok az kader arkadaşı ile mücadele veriyor.Tabi bu benim görüşüm katılmaya bilirsiniz.


    ATATÜRK Havalimanı konusunda yanlış yaptılar bir şekil faaliyetine devam etmeliydi.

    _____________________________
  • Paran 35 kat değersiz olunca Avrupa nın çingenesinden totosunu silemeyip duş nedir bikmez Ortadoğu'dan gelen turist görünümlü insanlar ile rekor kırdık diye övünüyoruz halimiz içler acısı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    LG Optimus G Pro Kullanıcıları Kulübü

    401ppi True Full HD IPS Plus+ Gorilla Glass 2 Ekran | Qualcomm APQ8064T Snapdragon 600 Çipset | Quad-core 1.7 GHz Krait 300 | Adreno 320 GPU | 16GB Depolama |2 GB RAM | Bluetooth v4.0 A2DP, EDR | 13 MP 4208x3120 Piksel, Autofocus, LED Flaş Kamera | 360° Gerçek Panaroma | 1080p@30 Fps HD Video Kayıt | 2.1MP Ön Kamera | Wi-Fi a/b/g/n | NFC | 4G LTE | TV - Out MHL | Android v4.1 İşletim Sistemi
  • şimdi çok ezbere yazmışsın ,işe yaramayacak konularda en büyüyüğünü biz yaptık diye övünen yok


    İstanbul havalimanı büyük yapıldı çünkü daha önce transfer noktası almanya idi en büyük havalimanına sahip olduğu için ,kapasitese sınırlarına geldi daha büyüğünü yapmaya kalktılar yıllar sürdü bizde onlardan önce daha gelişmişini yaptık ,üstelik bizim havalimanı ortadoğu ve diğer noktalar için daha cazip


    bu nedenle İstanbul havalimanı rekor üstüne rekor kırıyor çünkü son teknolojiyi kullanıyor en modern havalimanlarından birisi


    almanlar daha büyük yapmıyor yalanını da almanlar çürütmüş bak wikipedia senin gibi düşünmüyor ,almanlar en büyüğünü yapmış daha çok gelir için ama şuan o gelir bize akıyor ,bize ne faydası var diyenlere İstanbul havalimanı bacasız fabrikadır ,sırf aktarmadan kazandıkları bile ülke ekonomisine çok büyük katkı sağlıyor bu kadar arge parası savunmaya bu kadar ödenek nasıl ayrılıyor .)


    frankfurt havalimanı açılış tarihine dikkatli bakalım lütfen 1936 -İstanbul havalimanı 29 EKİM 2018


    İstanbul Havalimanı günlük yolcu rekoru kırdı
    _____________________________
    Özel Mesajlar bende kapalı maalesef...




  • Buranın en büyük sıkıntısı iç hatlarda sadece THY'ye hizmet ediyor olması. Anadolu yakasında oturanlar daha şanslı, Pegasus ve Ajet ile yarı fiyatına uçuyorlar ve

    havalimanı şehire bu kadar uzak değil.

    _____________________________
  • alfa-x kullanıcısına yanıt
    Ezber yok havalimanında çalışıyorum. Aynı zamanda bir müşteri olarak uçsuz bucaksız tesisler, havalimanları, hastahaneler arasında labirente girmiş gibi hissetmek istemiyorum. Nüfusun ve yatırımların dağıtılarak riskin en aza getirilmesini, olası doğal afetlerde herşeyin çökmesini istemiyorum. Bahsettiğin 1936 yılları Nazi Almanyasının hakim olduğu, herşeyin en büyüğü, en gösterişlisi, en devasa olması gerektiğini düşünen zihniyet hakimdi. 100 yıl öncesi 1 Asır olacak neredeyse. Şimdiki düşünceleri öyle değil. Aktarma merkezi olma durumu bizimkilerin düşüncesi dünyada İstanbul'un aktarma merkezi olduğuna dair bir görüş yok. Amerika kıtasına gidecek uçaklar İngiltere Heatrow ve Fransa Charles de Gaulle havalimanını kullanıyor mesela. Bize gelenler ucuz yakıt ve yemek almak için geliyor. Tıpkı Bodrum Kuşadasına gelip depoyu beleşe dolduran Mega Yatlar gibi. Havalimanı yapılsın veya yapılmasın gibi bir tartışma içinde değilim. Kendi fikrimi söyledim büyük mekanlar o kadar revaçta değil. Eski çağlarda övgü için yaparlarmış. Bana kalırsa iş gören, kaliteli, sağlam, yeteri kadar tesisler makul. Müteahhitlerin dandik yapıp vurgun yaptıkları ömrü 10 yıl olan binalar görüyorum sürekli tamire revizyona giriyor. Milli servet bunlar. Bir kere yaparsın, dört dörtlük planlarsın bir daha da harcama yapmazsın. Senesi dolmadan çatısı bacası uçan yeni sıfır devlet daireleri görüyorum. Niye Amerikanın yaptığı tesis 75 yıl takır takır iş görüyor masraf gerektirmiyor, niye bizim vergilerimiz dandik binalar için vurguncu Müteahhitlere peşkeş çekiliyor. Her sene kaldırım sök tak bir dünya masraf yazık günah ya bu kadar har vurup harman savuracak kadar zengin bir ülkemiyiz?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________




  • Ucuz yakıt dediniz. Avrupada kerosen pahalı Türkiyede ucuz mu? Kerosen fiyatlarını ülke bazında öğrenebileceğimiz bir site var mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    u/BerkanEngineer
  • Sen İstanbul havalimanı en büyük olsun diye gösteriş olsun diye yapılmıştır diyorsun,bunu anlatıyorsun.fransanin ve Hollanda'nın havalimanları da en büyükler


    Nüfusun dağıtılması ise çok ayrı konu, İstanbul havalimanı ile ilgisi yok

    Frankfurt 1936 da en büyük yapıldı öylede kaldı gibi yazmışsın,ben ilk kuruluş tarihine dikkat çektim adamlar ne yapıyor sen ne yapıyorsun anlamında


    Frankfurt havalimanı Almanya nin modern zamanında en büyük yapıldı, çünkü Lufthansa en büyük havayollarından ve onun evi Frankfurt yani en büyük olarak nazi zamanında değil günümüzde yapıldı, ticaretten daha çok pay almak için yaptılar


    İstanbul havalimanı da ticaretten daha çok pay almak için Türkiye tarafından Almanların daha büyük havalimanı yapmaya çalıştığı zamanda onlardan önce yapılarak başarıldı. İstanbul havalimanı na en çok karşı çıkan ülkenin Almanya olması, içerideki karşıtlara en büyük desteği Almanya nin vermesi de bu yüzden

    Istanbul havalimanı çok başarılı ve oldukça stratejik bir yatırımdır başarılı şekilde hayata geçirildi, bu payı Avrupa alacağına biz aldık.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Özel Mesajlar bende kapalı maalesef...




  • Özel sektör işletiyorsa dünyanın geri kalanında devletler mi işletiyor. Bir sürü koca havalimanları inşa ediliyor kaç milyar dolarlarla kimse bilmiyor işini.


    Arkadaşlar tarih kitabında şöyle yazıyor.

    Sokullu döneminde Osmanlı’da üç kanal projesi hazırlanmıştır.

    1. Don-Volga Kanal Projesi: Ruslar inşa etti.
    2. Süveyş Kanalı Projesi: Osmanlı fransız şirketine inşa ettirdi 1869. 1882’de ingilizler işgal etti. 1. Dünya savaşında kanal taarruzu ile tamamen kaybedildi.
    3. Karadeniz-Marmara Kanalı: Yapılamadı. Benzerine de şimdi içimizdekiler muhalefet ediyor. Her zaman böyle olmuştur. Ama en sonunda nimetlerini hep başkaları yemiştir.

    Yani bu işler kötü olsa kimse yapmaz. Şu an dünyada 10 civarı büyük kanal projesi düşünülüyor. Bunların maliyeti yüksek tabiki özel sektör işletecek. Peki o ticaretten halka pay düşmüyor mu?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • alfa-x kullanıcısına yanıt
    Aynen Almanya bizi kıskanıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • yaa bilgi olmayınca işi başka yerlere çek ,sen anlamasanda ingilizler anlamış ,bak rekor sonrası İstanbul havalimanını yine masaya yatırmışlar ,4 temmuz haberi İstanbul Havalimanı günlük yolcu rekoru kırdı 


    İstanbul Havalimanı günlük yolcu rekoru kırdı
    _____________________________
    Özel Mesajlar bende kapalı maalesef...
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.