DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
iPhone5 pismanliktir
132
Cevap
1
Favori
6.229
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Apple - iPhone - iPad >> iPhone5 pismanliktir
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      304 Mesaj
      15 Ocak 2013 21:12:51 Konu Sahibi
      Şimdi bu başlığı görüp bana laf atmaya çalışan iPhone fanları tabiki olacaktır ben sadece görüşlerimi yazayım feyz alan alsın
      Telefon okadar kullanışlı ki iOS 6 olsun ekran boyutu olsun hızı olsun gercekten mükemmel ama çok hassas arkadaslar çok hatası var yok ölü pixel batarya yapismamasi sarı ekran felan gercekten telefondan soğutuyorlar hem diger Ülkere kıyasla iki katı ücret ödeyerek alıyoruz hem binbirturlu sorunu var. Ben telefondan soğudum açıkcası alali 1 hafta oldu yeni farkettim telefonu sallayinca bataryası ordan oraya çarpıyor videoda baskı uygulayın demişler baskı uyguladım şimdi de ekran gacir gucur ediyor. Yani almadan önce bi duşunun risk bence



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Lütfen Mesajımı Alıntılayarak Cevap Yazın..
    • Yarbay
      3729 Mesaj
      15 Ocak 2013 21:24:25
      her yerde bir sorun yaziyorlar ip5 hakkinda bende iphone5 aldim 1 aydir kullaniyorum en ufak bir sorunum yok normalde cok pimpirikliyimdir ama iphone 5 i alirken direkt kontrol bile etmeden aldim actim kullaniyorum ne cizik ne batarya sallanmasi ne ekran sariligi hicbiri bende yok nazar degmesin


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      763 Mesaj
      15 Ocak 2013 21:30:19
      Ne guzel is be adamlar milyonlarca uretsin 1-2 adama sorunlu urun gelsin iphone u bitirsinler git garantiye degistirsinler bi derdin varsa.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4Crumby -- 16 Ocak 2013; 19:30:20 >
      _____________________________

    • Çavuş
      56 Mesaj
      15 Ocak 2013 21:32:31
      quote:

      Orijinalden alıntı: serif61

      her yerde bir sorun yaziyorlar ip5 hakkinda bende iphone5 aldim 1 aydir kullaniyorum en ufak bir sorunum yok normalde cok pimpirikliyimdir ama iphone 5 i alirken direkt kontrol bile etmeden aldim actim kullaniyorum ne cizik ne batarya sallanmasi ne ekran sariligi hicbiri bende yok nazar degmesin

      Aynen ben'de aldım , sıkıntı yok gayet hızlı gayet kaliteli bir seri olmuş. diğer markalara istinaden daha sağlıklı duruyor.



      _____________________________

    • Yarbay
      2863 Mesaj
      15 Ocak 2013 21:33:20
      Sen dedikten sonra bende bi sallim dedim sanki çok küçük bişey var içinde bi ses veriyor o kadar ama ben pek böyle küçük şeyleri takmam kafaya aldık baba gibi kullanıyorum zaten bu gün s3 ün kamera görüntüsünü 5 ile pert ettim,iphone forever derim geçerim...


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HackAv -- 15 Ocak 2013; 21:34:13 >
      _____________________________

      "Zalimler İçin Yaşasın Cehennem"
    • Yarbay
      3664 Mesaj
      15 Ocak 2013 21:36:47
      Ne enteresan ,
      İphone 5 almadan önce okadar araştırma yapmışsın,
      Yazdıklarını okuyandan hepsi başına gelmiş sanır.

      http://mobile.donanimha...?m=70010828&p=1#70010828

      Yazdıkların bir kusurdur ama,pişman olunacak kadar değil.

      İki tane iphone 5 alındı,benim olanda ekranda köşede renkler birbirine giriyordu.

      Fazladan benzin yaktım ,aynı gün götürüp değiştirdim.

      Bir aydan fazla kullanıyorum ,ilk günkü gibi.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Yüzbaşı
      482 Mesaj
      15 Ocak 2013 21:37:38
      Turkcell'den aldım maşallah hiçbir sorun çıkmadı. Forumu takip ettikçe korkuyordum acaba çizik çıkar mı? Wifi de sorun çıkar mı? Ölü Piksel olur mu? Kamera pembe sızıntı olur mu? vs Ama hiçbiriyle karşılaşmadım. Biraz şans işi sanırım ama her seride sorunlu telefonlar çıkar genellememek lazım..


      _____________________________

    • Binbaşı
      1078 Mesaj
      15 Ocak 2013 21:37:46
      mesele ne biliyormusunuz her cihazda sorun çıkabilir normaldirde bu bazı arkadaşlarımız sorun yaşıyada bilir burada önemli olan cihazın garantili olması garantisi olmayan arkadaşlar sorun yaşayınca pişmanlıkları iki kat artıyor


      _____________________________

    • Emekli Admin
      11472 Mesaj
      15 Ocak 2013 21:39:31
      Sorunsuz kullanıyorum, pişman da değilim. Sorun yaşıyorsanız servise yollayın yada iade edin.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      2368 Mesaj
      15 Ocak 2013 21:39:59
      yaw hee hee


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      304 Mesaj
      15 Ocak 2013 21:41:04 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: malahit

      mesele ne biliyormusunuz her cihazda sorun çıkabilir normaldirde bu bazı arkadaşlarımız sorun yaşıyada bilir burada önemli olan cihazın garantili olması garantisi olmayan arkadaşlar sorun yaşayınca pişmanlıkları iki kat artıyor

      Aynen kardeşim noktası noktasına katılıyorum



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Lütfen Mesajımı Alıntılayarak Cevap Yazın..
    • Yarbay
      12480 Mesaj
      15 Ocak 2013 21:42:55
      iphone'un üretim kalitesi nokia ve samsung'a göre çok daha kalitesiz sorunun kaynağı bu olduğunu düşünüyorum aksini iddia edenler olacaktır ama üretim kalitesi rezalet bizzat gidip tesislere bakmaya gerek yok her telefonunda mutlaka bir kusur var fakat şunuda belirtiyim bu cihazdan farklı bir cihaz kullanacağımı sanmıyorum.


      _____________________________


      Asus H170 Pro Gaming İntel Skylake i7 6700 Asus Gtx 1060 Strix
      Corsair Spec-02 Kingston HyperX 2x8GB 2133MHz 1.2V Asus VX239H 23" IPS 5MS
      Evga SuperNova 650w G2 80+ Gold Cooler Master Hyper T4 Logitech G430 7+1 Dolby Headset
      Samsung Evo 850 250 GB Logitech Gaming G105 Logitech Gaming 300S

      Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.
    • Yarbay
      3664 Mesaj
      15 Ocak 2013 21:44:11
      Buda başka bir pişmanlığın.

      LÜTFEN YARDIM EDİN ASUS ALDIM PİŞMANIM NE YAPMALIYIM


      http://mobile.donanimha...?m=44559729&p=1#44559729


      Ya çok şansızsın yada çok pimpirikli olduğundan ,sorunlar seni buluyor .



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • iOS Beta Kullanıcısı
      2451 Mesaj
      15 Ocak 2013 21:45:55
      senin o batarya yapışmaması dediğin olay herkezde var..

      ki o batarya yapışmaması yada bataryanın sallanması değil.. Sensörün içindeki boncuk gibi bişey olması lazım.. Yani bi hata değil..

      Sarı ekran muhabbeti varsa gidip verirsin aldığın yere yenisiyle değiştirirler..

      ölü pixel aynı şekilde..

      Siz gidip 2000tl verip haklarınızı aramıyorsanız diyecek birşey bulamıyorum... Aslında diyecek şey varda söyleyemiyorum desem daha yerinde olur...



      _____________________________

    • Yarbay
      8085 Mesaj
      15 Ocak 2013 21:53:14
      Batarya ile ilgili konu actiniz. Bende aynisini yasadigimi belirttim, degisim yapin dedim. 2000 kusur verdiginiz telefona video ya bakipta baski uygulamak nasil bir akildir pes dogrusu. Sizin gibi eline alip, baski uyguluyorlar sonra yok egildi, yok ekran oynuyor herhalde oynayacak. Arabaya baski uygulasan kaputu gocerttigin bir dunyada telefona baski uygulamak ne sacmaliktir.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gduman -- 15 Ocak 2013; 21:55:32 >
      _____________________________

    • Yarbay
      8085 Mesaj
      15 Ocak 2013 21:55:00
      quote:

      Orijinalden alıntı: Closer

      senin o batarya yapışmaması dediğin olay herkezde var..

      ki o batarya yapışmaması yada bataryanın sallanması değil.. Sensörün içindeki boncuk gibi bişey olması lazım.. Yani bi hata değil..

      Sarı ekran muhabbeti varsa gidip verirsin aldığın yere yenisiyle değiştirirler..

      ölü pixel aynı şekilde..

      Siz gidip 2000tl verip haklarınızı aramıyorsanız diyecek birşey bulamıyorum... Aslında diyecek şey varda söyleyemiyorum desem daha yerinde olur...

      Batarya sallanmasi ile boncuk gibi dediginiz durum ayni degil.

      Batarya sallanmasi bir uretim hatasi, digeri degil. Batarya sallanmasi bendede vardi, apple store dan degistirdim. 30 saniye surmedi, birde ustune ozur dilediler hatali uretim icin.



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1172 Mesaj
      15 Ocak 2013 21:55:08
      Yıllardır iphone kullanıyorum nedense bana hiç bir problem denk gelmedi. Arkadaşımın iphone 5'inde kilit tuşu tutukluk yaptı. Faturayı dahi almadan apple store gittik. Anında sorgusuz sualsiz 0 cihaz verdiler. Tek suç Türkiyede apple store olmaması


      _____________________________

      Ne Mutlu TÜRK'ÜM Diyene !


      Herkes Haddini Bilecek !

      ''Amacımız ingilizler gibi toplu halde oynamak, bir renge ve isme sahip olmak.Türk olmayan takımları yenmektir.''
      Ali Sami Yen,1905
    • Yarbay
      6407 Mesaj
      15 Ocak 2013 21:57:30
      Bu konu pismanliktir. Ayıp ayıp utanmada yok ınsanlarda. Ölü piksel i bile sorun olarak yazıyorlar. Batarya yapismamasi nedir ya çok enteresan canlıların eline geçiyor yazık bu iphonelara


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________


      DONANIM
      #DirenApple
    • IOS Beta Tester
      13800 Mesaj
      15 Ocak 2013 21:59:35
      Elime gecti, bir saat sonra pişman oldum, ertesi gün iade edip 4s e devam dedim, mutluyum.


      _____________________________

    • Yarbay
      6407 Mesaj
      15 Ocak 2013 22:01:36
      quote:

      Orijinalden alıntı: Noxco

      Elime gecti, bir saat sonra pişman oldum, ertesi gün iade edip 4s e devam dedim, mutluyum.

      Hangi cihazın farkını bir günde anlayabilirsin. Ama dur sen anlarsın. İphone 5 alabilecekken 4s tercih edenler ne kadar enteresan



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________


      DONANIM
      #DirenApple
Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.