Şimdi Ara

iphone da 3g yok data yok ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
399
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yaklaşık 1 saattir iphone dan turkcell hattım ile internete bağlanamıyorum.
    Ekranın üzerinde "3G/ E" de yazmıyor .

    Sadece wireless ile bağlanabiliyorum.

    Ağ ayarları sıfırladım. Aelefona reset attım fakat nafile.

    Yardımcı olabilecek var mı ?



  • Müşteri hizmetlerini arayın.Biz burada ne yapalım ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex

    Müşteri hizmetlerini arayın.Biz burada ne yapalım ?

    Şirket hattı bu saatte firmada hangi temsilciyi bulayım? Ben de belki benimle aynı sorunu olan biri vardır diye düşündüm

    Nezaketinize teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -Ayarlar-Genel-Hücresel veri açıksa sorun olmaması lazım
    -Bulunduğunuz bölgedeki 3g şebeke sorunu olabilir
    -Ayarlar-Genel-Sıfırla kısmından "ağ ayarlarını sıfırla" seçeneğini deneyin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ciko44 C kullanıcısına yanıt
    7/24 Temsilci Mevcut Turkcell Hattından : 532 Farklı Bir Operatördeki Hatlardan : 4440532'yi Arayarak Turkcell Müşteri Hizmetlerine Ulaşabilirsin Yada turkcell.com.tr'ye Gir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hucresel veri kisminda internet yazmasi yeterli internete baglanman icin ayrica 3G yazip 2222 ye gonder cihazini kapatip ac sorunun duzelmesi lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belki fatura ödenmemiştir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    3G ve 3Gs iPhone ANA KONU
    17 yıl önce açıldı
    iphone'da wifi sorunu
    2 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Hocam ilk önce telefonu bir aç-kapat yapın. Sonra ağ ayarlarını Edge olarak ayarlayın bakın eğer internete girebiliyorsanız Ağ ayarlarını 3G olarak tekrardan düzenleyin. Yine de giremiyorsanız Müşteri hizmetlerini arayıp durumu izah edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ciko44


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex

    Müşteri hizmetlerini arayın.Biz burada ne yapalım ?

    Şirket hattı bu saatte firmada hangi temsilciyi bulayım? Ben de belki benimle aynı sorunu olan biri vardır diye düşündüm

    Nezaketinize teşekkür ederim

    Hayatında ilk defa mı sorun yaşıyorsun. Yaşadığımız yüzyılda artık çağrı merkezi diye bir şey var ve 7 gün 24 saat çalışıyorlar.
    Turkcell tarafında şirket hattı kullanıyorsanız zaten müşteri hizmetlerine bağlanmanız 1 dakika bile sürmez.
    Yazdığınız cevabı milleti güldürmek için yazdığınızı düşünmek istiyorum.
  • Bu gun anladık ki olay şirket yetkilisiyle alakaliymis

    Yeni bir uygulama başlamış şifre ile pakette mb olsa dahi limit koyulabiliyormuş

    Bizimkiler de farkında olmadan bütün hatların data hakkını kapatmışlar

    Bu arada nezaket yoksunu 1 -2 kişi ki olanlar kendilerini bilirler

    Ilgilenmedikleri, saçma buldukları konular hakkında fazla zaman harcayarak kirlilik yaratmamalilardir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun firmayla alakalıymış işte yukarıda yazdığım gibi biz buradan ne yapalım ? Asıl siz forumu kirletiyorsunuz Turkcell müşteri hizmetlerini aramaya üşeniyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.