Bildirim
iphone da 3g yok data yok ?




Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

1 Misafir - 1 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Müşteri hizmetlerini arayın.Biz burada ne yapalım ? -
quote:
Orijinalden alıntı: Yandex
Müşteri hizmetlerini arayın.Biz burada ne yapalım ?
Şirket hattı bu saatte firmada hangi temsilciyi bulayım? Ben de belki benimle aynı sorunu olan biri vardır diye düşündüm
Nezaketinize teşekkür ederim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-Ayarlar-Genel-Hücresel veri açıksa sorun olmaması lazım
-Bulunduğunuz bölgedeki 3g şebeke sorunu olabilir
-Ayarlar-Genel-Sıfırla kısmından "ağ ayarlarını sıfırla" seçeneğini deneyin
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
7/24 Temsilci Mevcut Turkcell Hattından : 532 Farklı Bir Operatördeki Hatlardan : 4440532'yi Arayarak Turkcell Müşteri Hizmetlerine Ulaşabilirsin Yada turkcell.com.tr'ye Gir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hucresel veri kisminda internet yazmasi yeterli internete baglanman icin ayrica 3G yazip 2222 ye gonder cihazini kapatip ac sorunun duzelmesi lazim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Belki fatura ödenmemiştir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam ilk önce telefonu bir aç-kapat yapın. Sonra ağ ayarlarını Edge olarak ayarlayın bakın eğer internete girebiliyorsanız Ağ ayarlarını 3G olarak tekrardan düzenleyin. Yine de giremiyorsanız Müşteri hizmetlerini arayıp durumu izah edin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: ciko44
quote:
Orijinalden alıntı: Yandex
Müşteri hizmetlerini arayın.Biz burada ne yapalım ?
Şirket hattı bu saatte firmada hangi temsilciyi bulayım? Ben de belki benimle aynı sorunu olan biri vardır diye düşündüm
Nezaketinize teşekkür ederim
Hayatında ilk defa mı sorun yaşıyorsun. Yaşadığımız yüzyılda artık çağrı merkezi diye bir şey var ve 7 gün 24 saat çalışıyorlar.
Turkcell tarafında şirket hattı kullanıyorsanız zaten müşteri hizmetlerine bağlanmanız 1 dakika bile sürmez.
Yazdığınız cevabı milleti güldürmek için yazdığınızı düşünmek istiyorum. -
Bu gun anladık ki olay şirket yetkilisiyle alakaliymis
Yeni bir uygulama başlamış şifre ile pakette mb olsa dahi limit koyulabiliyormuş
Bizimkiler de farkında olmadan bütün hatların data hakkını kapatmışlar
Bu arada nezaket yoksunu 1 -2 kişi ki olanlar kendilerini bilirler
Ilgilenmedikleri, saçma buldukları konular hakkında fazla zaman harcayarak kirlilik yaratmamalilardir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sorun firmayla alakalıymış işte yukarıda yazdığım gibi biz buradan ne yapalım ? Asıl siz forumu kirletiyorsunuz Turkcell müşteri hizmetlerini aramaya üşeniyorsunuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X