Şimdi Ara

İphone 6 Plus Hakkında yardım talebi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
113
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    sizlere şu an yaşamakta olduğum olayı anlatıp bilgi almak istiyorum.
    Ben Artvin de yaşıyorum 5 ay önce Apple iPhone 6 Plus 16 marka telefonu türktelekom dan fatura üzerine aldım ve kullanmaya başladığım andan itibaren telefonum ara ara dokunmatiğinde donmalar oluyordu ve tuş kilidini kapayıp açınca düzeliyordu bu sorunu çok büyütmediğim için 5 ay böyle kullandım bir müddet sonra garantis servisine yollamaya karar verdim.
    Artvin de yaşadığım için bana em yakın teknik servis trabzon genpa servisidir bu ayın 2 sinde önce mail atıp servise ardından bir kaç gün sonra gelen bilgilendirme mailine istinaden telefonumu garantiye yollamaya karar verdim
    adımı sorunumun tam açıklamasını kilit kodunu falan istediler hepsi tamam
    yollamadan önce ayın 2 sinde sorunum ara ara oluyor teknğk servisteki arkadaş bunda birşey yok diye geri yollamasın diye de videosunu çektim ve mail ile yolladım ayın 2 sinde kargoya verdiğim günle aynı tarihte yani
    şimdi telefonum ayın 3 ünde ulaştı genpa nın sitesinde durumunu öğrenmek için bana mail ile gelen servis numarası ile arama yaptığımda benim onlara mail ile yolladığım sorunun altına telefonun sol alt ekranda çatlak var yazıyordu ve bu yüzden bir gün sonra yani ayın 4 ünde bana sabah mesai sularında bir bayan arayarak telefonun camı çatlak olduğu için garanti kapsamı dışndadır ve tamiri mümkün değildir düşük takas teklifimizden yararlanmak isterseniz 1350 lira verin sıfırını yollayalım diye aradı ben de kabul etmedim fakat ben yollarken ekranımda falan çatlak yoktu ya kargo da ya da teknik serviste çatladı nerede çatladığına emin değilim henüz telefon bana ulaşmadığı için tam olarak çatlak nerede o nu bile bilmiyorum genpanın sitesinde yazana göre sol alt köşede 'çatlaklar var'.
    Bende bu gün yani ayın 5 inde bir apple ı arayım dedim durum hakkında bilgi alayım diye apple store akasya servisini aradım bir genç bayan çıktı gayet güzel bir şekilde derdimi anlattım ve yardımcı olmalarını istedim gayet tatlı dille bana yardım etmek istediğini çün ki mağdur olduğumu söyledi ve telefon size gelince fotoğraflarını çekip tekrar genpaya yollamamı söyledi bu arada bana bir olay numarası olouşturdu ve bu numarayı benim mailime attı tekrar genpaya yolladığınız da bizi arayın olay numarasını verin bundan sonrası ile biz ilgileneceğiz dedi. şimdi benim elimde kargoya vermeden önce videosunu çekip genpaya sorun şurada diye attığım mail duruyor orada ekranımda çatlak felan yok yani bu süre içinde artık ne yapıla bilir ya da bu süreç nasıl işler beni bilgilendirirseniz çok sevinirim arkadaşlar mesejlarınızı bekliyorum.







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.