Şimdi Ara

~ iOS 7 - 7.1.2 Jailbreak ÇIKTI !!! ~ (JB Yapımı, Repo, Tweak ve SSS)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
18.593
Cevap
131
Favori
578.359
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Apple - iPhone - iPad >> Firmware, Unlock, Jailbreak, vb. >> ~ iOS 7 - 7.1.2 Jailbreak ÇIKTI !!! ~ (JB Yapımı, Repo, Tweak ve SSS)
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2471 Mesaj
    Abi allah aşkına ipad mini ye whatsapp nasıl kurucam yardım edin.
    Kuruyorum cydia dakini görünmüyor nasıl yapacağım?



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

  • Yarbay
    3728 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Klar

    Abi allah aşkına ipad mini ye whatsapp nasıl kurucam yardım edin.
    Kuruyorum cydia dakini görünmüyor nasıl yapacağım?
    quote:

    Orijinalden alıntı: Loucetius

    Abi allah aşkına ipad mini ye whatsapp nasıl kurucam yardım edin.
    Kuruyorum cydia dakini görünmüyor nasıl yapacağım?

    cydia dan whatspad yukle sonra birde appcake sonra telefonu restart et menuye gelen appcake e gir ve whatsapp i bul appcake de tikla yukle



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2471 Mesaj

    Üzgünüz şuan cihazınız desteklemiyor diyor

    Not:Hallettim.
    Unutmadan bir sorum daha var 8.2 ye geçmeli miyim sizce?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Klar -- 12 Ocak 2015; 21:17:27 >
    |
    |
    serif61 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

  • Onbaşı
    16 Mesaj
    İos 7.1.2 sürümünde İpad Air var elimde. Jailbreak yapıp tekrar orijinaline dönmek istersem becerebilir miyim? Şöyle ki İtunes ile sıfırlamaya çalıştığımda 7.1.2 sürümü mü kurulur yoksa İos 8 için zorlar mı İtunes? Malum 7 imzaları kapandı...



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2168 Mesaj
    7.1.1 içinde uygulanabilir mi ilk mesajdaki yöntem(ler)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Coming soon with new toys
  • Yarbay
    2168 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Deleted User

    Bu mesaj silindi.
    quote:

    Orijinalden alıntı: tolga164

    yeter ki cihaz üzerinden güncelleme yapılmamış olsun.Yani 7.xx sürümü varken cihazın ayarlar menüsü üzerinden başka bir 7.xx sürümüne güncelleme yapılmamış olsun.

    hocam bu cümlenizi anlamadım ben ayarlar kısmından baktım 7.1.1 yazıyor cihazı ilk aldıgımda da bu yazılım vardı o günden beri öyle kullanıyorum
    |
    |
    _____________________________
    Coming soon with new toys
  • Yüzbaşı
    796 Mesaj
    whatsapp'da karsi tarafın son gorunme zamanını gormeye yarayan herhangi bir prg varm?
    |
    |
    _____________________________
    PS4 Slim 1TB PAL // PHILIPS 50pus7304// Promacto x10 // IPAD PRO 12.9 3.gen 64gb // Lenovo Z580 // IPHONE X 64gb
  • Yüzbaşı
    486 Mesaj
    Bendeki ıpod ios 7 şimdi jb yapsam sonra restore etsem yine iOS 7 sürümünde ki kalıcam yoksa 8 e mi geçeceğim ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    19 Mesaj
    Merhaba,

    3. jenerasyon Apple TV kullaniyorum IOS 7.0.3 var

    bunu nasil jailbreak yapabilirim.

    snow3rd, evisi0n ya da baska bir prog ile yapabilir miyim acaba?

    tesekkurler.
    |
    |
    _____________________________
    16GB Beyaz Galaxy S3
  • Yüzbaşı
    693 Mesaj
    iPhone4 iOS 7 sürümlü cihazım var Kalora reposundaki hiç bir uygulama yüklenmiyor ne oldu artık 7 desteklemiyor mu yoksa repo mu değişti?
    _____________________________
  • Çavuş
    70 Mesaj
    ARKADAŞLAR MÜZİK DİNLERKEN BİLDİRİM GELİNCE MÜZİK SESİ KISILIYOR YA . onu engelleyen bir tweak var mı?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    128 Mesaj

    sanırım repoda bir sorun var ben de bir şey indiremiyorum maalesef
    |
    |
    1.21 Gigawatss kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    604 Mesaj
    Jail breakli ios 7 cihazı jailbreak yapılabilir ios 8 verisyonlarından birine yükseltebilir miyim? Yükseltebilirsem nasıl? İlgilenenlere şimdiden teşekkür ederim.
    |
    |
    _____________________________
    İmza Bulunamadı.
  • Yarbay
    6261 Mesaj
    360 Battrey Saver'i nerden bulabilirim. Kalora'nin reposunda vardi, ama oda kapali şu an.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    309 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kef14

    360 Battrey Saver'i nerden bulabilirim. Kalora'nin reposunda vardi, ama oda kapali şu an.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kef14

    360 Battrey Saver'i nerden bulabilirim. Kalora'nin reposunda vardi, ama oda kapali şu an.

    Evet arkadaslar hangi repoyu kullanıyoruz türkçe olarak?



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    103 Mesaj
    arkadaşlar merhaba,

    ipad mini retina kullanıyorum sürüm 7.0.4 ve jailbreakli ve birazx sıkıntılı geldi bana. safari vs çöküyor arada.
    bende yükseltmek istiyorum sürümü.
    sürüm düşürmenin önü kapalıbiliyorum peki 8.2 yerine 8.1.2 ye geçmenin bir yolu varmı?
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    846 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hakanul

    arkadaşlar merhaba,

    ipad mini retina kullanıyorum sürüm 7.0.4 ve jailbreakli ve birazx sıkıntılı geldi bana. safari vs çöküyor arada.
    bende yükseltmek istiyorum sürümü.
    sürüm düşürmenin önü kapalıbiliyorum peki 8.2 yerine 8.1.2 ye geçmenin bir yolu varmı?
    quote:

    Orijinalden alıntı: hakanul

    arkadaşlar merhaba,

    ipad mini retina kullanıyorum sürüm 7.0.4 ve jailbreakli ve birazx sıkıntılı geldi bana. safari vs çöküyor arada.
    bende yükseltmek istiyorum sürümü.
    sürüm düşürmenin önü kapalıbiliyorum peki 8.2 yerine 8.1.2 ye geçmenin bir yolu varmı?

    yok
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    430 Mesaj
    Merhaba arkadaşlar biraz konuyu hortlatmış gibi olucamda yeni bi 4s aldım versiyonu 7.1.2 jb yaptım hemen.. ilk defa jb yaptım.. ama ilk sayfadaki repoların birkısmını indiremedim.. uygulamaların adı falan değişti yada repolar kapandı heralde.. appstore deki uygulamaları ücretsiz indirebiliceğim bir uygulamayı nerden bulabilirim.
    birde güncel repolar neler?
    _____________________________
    **AMD Phenom II X6 1055T 2.8 GHz, 9 MB** ASUS M4A87TD/USB3** G.SKILL Ripjaws 4 GB (2X 2GB) DDR3 1333 MHZ RAM CL7 2GB kingston hyperx DDR3 1333 MHZ RAM CL7 **WESTERN DIGITAL 1 TB SATA III HDD 64MB Caviar Black 6GB/s WESTERN DIGITAL 2 TB SATA III HDD 64MB Caviar GREEN 6GB/s**POWERCOLOR HD6870**LG W2286L-PF 22'' LED LCD MONİTÖR, Full HD**COOLER MASTER RC-690 KKP4-GP 650W Aliminyum**
  • Yüzbaşı
    447 Mesaj
    bu pangunun 1.2.1 i yükleyemedi 1.0.0 versiyonunun İngilizcelisi var mı acaba
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    youtubetomp3 uygulaması indirme yapmıyor artık
    conversion failed varmıdır çözümü veya aynı işi gören alternatif program?
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
Bey Azura
haberler
Orjinal Laptop Yedek Parça
SEO
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
1,234
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.