|
Merhaba üstadlarım, internet üzerinden 2 adet tava aldım. fiyat hatası yok normal fiyattan aldım. tavanın birisi paket hasarlı outlet ürün diğeri normal ürün. her iki üründe de stoktan gönderi ibaresi mevcut. şimdi firma beni arayıp tedarikçi firmadan kaynaklı yaşadığımız sorun nedeniyle iptal ediyoruz diyor. hani stoktan gönderiydi nasıl tedarikçi sıkıntısı diyorum cevap veremiyorlar. 100tl alt limitli 15tl teklif ediyorlar şaka gibi. konuya daha hakim olmak için siz değerli üstadlarıma sorularım var: 1-stoktan gönderide tedarikçi sıkıntısı olabilir mi? 2-paket hasarlı ürünün paketinin hasarlı olduğunu bildiğinize göre elinizde olması gerekmez mi? 3-bu işlemden çıkar elde edebilirler mi?(kötü niyet var mı?) 4-indirim istemiyorum ürünleri istiyorum, ürünleri almamın bir yolu var mı? önemli olduğunu düşündüğüm not: trendyol, hepsiburada, n11, amazon siteleri üzerinde satıcıyım(petshop). bazen stok güncellemekte sıkıntı yaşıyoruz elimizde olmayan ürünü satılıyor ancak bu gibi durumlarda ben gidip başka petshoptan alıp gönderiyorum hiç ürün iptali yapmadık. ekleme: 99tlye aldığım ürün 129tl olarak satılmaya başlanmış. demekki tedarik sıkıntısı yok. hakem heyetine başvuru yapıldı gelişmeleri yazarım < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr_infernal -- 30 Haziran 2020; 22:25:9 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
Hızlı






