Şimdi Ara

İnternetin anlık kesilmesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
1
Favori
5.273
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bugün sitenin elektrikçisiyle konuştum kablolarda herhangi bir sorun olmadığını, sorunun superonline de olduğunu söyledi ve bugün kopma yaşamadım ancak son 2 saatte 5 kere anlık gidip geldi yine.
  • Aynı sorun bügün itibariyle benimde başıma gelmeye başladı. Fiber 50mbit kullanıcısıyım aynı zamanda Turkcell Tv hizmetinide kullanıyorum. Şimdiye kadar hiç böyle bir sorunum olmamıştı ama bugün özellikle online oyun ve teamspeak sunucusundan yaklaşık 10-20dk aralığında sürekli 10 saniyelik kopmalar yaşıyorum. Bu kopmalarda Turkcell TV hizmetinde kopma olmuyor TV gayet düzgün çalışıyor. Yarın müşteri hizmetleriyle görüşeceğim eğer bir çözüm bulursam buradan bilgilendiririm.
  • Voyn1ch kullanıcısına yanıt
    Bende de Turkcell TV+ var büyük ihtimalle aynı tarifedeyiz bende herhangi bir şey bulursam bilgilendiririm.
  • Hocam garip bi şekilde sorunum çözüldü. Aslında dün evimize yatılı misafir gelmişti. Wifi şifresini vermiştim telefonun birine ve o andan sonra internette dediğim kesilmeler başlamıştı, tabi dün aklıma gelmedi hiç bu sebepten olacağı. Bu sabah gittiler. Aklıma geldi bi deneyeyim dedim wifi şifresini vs değiştirdim baktım ve sorun kendiliğinden çözülmüştü. Bilmiyorum belkide tamamen tesadüftür ama daha önce hiç başıma gelmeyen şey o telefonun wifiyi kullanmasıyla başladı ve wifiden ilişkisini kesince düzeldi. Deneyin sizde evinizdeki cihazları vs dediğim gibi tesadüfte olabilir tamamen emin değilim :)
  • Ben de teknik destekle konuştum dün modem televizyonun yanında mı dediler.30-40 cm televizyonun çapraz altındaydı.Televizyondaki dalgalanmalar modemde anlık kesilmeler veya hız düşmesine neden oluyo dediler.(1 yıldır var televizyon neden şimdi ?)Uydurdu bi şeyler neyse wlan kablosu çok uzun olmadığı için televizyonun 60cm yanına taşıdım en azından tam alt tarafında değil artık.1 gün içinde kopma yaşamadım,şimdi yaşadım 1 kere o kadar.Bence bi alakası yok ama bir şeyler çeviriyorlar bence ama hadi bakalım,düzelsinde.
  • Sorun hala devam ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Voyn1ch

    Hocam garip bi şekilde sorunum çözüldü. Aslında dün evimize yatılı misafir gelmişti. Wifi şifresini vermiştim telefonun birine ve o andan sonra internette dediğim kesilmeler başlamıştı, tabi dün aklıma gelmedi hiç bu sebepten olacağı. Bu sabah gittiler. Aklıma geldi bi deneyeyim dedim wifi şifresini vs değiştirdim baktım ve sorun kendiliğinden çözülmüştü. Bilmiyorum belkide tamamen tesadüftür ama daha önce hiç başıma gelmeyen şey o telefonun wifiyi kullanmasıyla başladı ve wifiden ilişkisini kesince düzeldi. Deneyin sizde evinizdeki cihazları vs dediğim gibi tesadüfte olabilir tamamen emin değilim :)

    Hocam bende de 2-3 hafta önceden başlamıştı.2-3 hafta önce de telefon değişmiştim.Pek dikkatimi çekmedi ama bugün denedim telefonda wi-fiden bir şeyler yapınca anlık kesinti oluyor.Kapatınca kesilme olmuyor.Telefon markası Huawei.Hep bağlanmayarak gitmez böyle yarın yine konuşucam bakalım.




  • Ewaynn kullanıcısına yanıt
    bence modemden bi ayarlarını kontrol et... ADSL mi fiber mi?
  • Merhaba,
    Bu sorun 2.5 aydır bizde de var ve sorun başladıktan sonra modem değiştirildi. İşin kötü tarafı bundan sonra başladı. Modem değiştirdikten sonra superonline bize ait bir internet olmadığını söylemeye başladı fakat evde internet var ve anlık kesilmeler aşırı derecede sıklaşmaya başlamıştı. Ortaya çıktı ki modemi değiştirdikten sonra modem üzerindeki seri numarası ile superonline sistemindeki uyuşmuyormuş. Bize gelip modemi değiştiren eleman farklı bir modemi farklı bir kutuya koymuş ve böyle bir karışıklık ortaya çıkmış. Herneyse. 2.5 ay boyunca sorun devam edince superonline size hizmet veremiyoruz, mevcut abone olduğunuz için de yeni modem getiremiyoruz dediler ve taahhütünüz devam etmesine rağmen müşteri hakları vs. den dolayı iptal edebilirsiniz aboneliğinizi dedi. Fakat bize 1 hafta süre verin tekrar deneyelim dediler. Ben o arada mesaj atıp madem öyle o zaman aboneliği iptal edin yeni abone olalım modem hat vs yenilersiniz diye şikayet kaydı attım. 2 gün sonra aradılar ve 3 ay sonunda artık internetinize hükmedebiliyoruz dediler. Ben pek online oyun oynamadığım için farketmiyorum ama kardeşime sordum o eskisi kadar sık olmasa da sorunun devam ettiğini söyledi. Modem ışıklarında sorun yok, loglarda sıkıntı yok ama işte sorun hep var.
    İzmir/Çiğli'de oturuyorum bu arada.




  • HG255S bende de var ve Wifi'da dediğiniz gibi anlık kesintiler oluyor.

    Modem kaynaklı olabilir belki.
  • 3 aydır bende de var skypeda gelen ses gidiyor çağrı düşüyor ardından bir daha aramak bile gerekebiliyor. Çözersen lütfen beni alıntıla..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorun bizde de var, önce LG TV'de kopuyordu, kablo veya kablosuz fark etmiyor, şimdi hem digiturk plus, hem evdeki cep telefonlarında kopmalar yaşıyoruz.
  • Sorunu çözebilenler var mı ben de aynı sorundan muzdaripim. Modem modeli Huawei hg255s. Hangi modelde sorun yoksa onu talep edicem tavsiyesi olan var mı???
    Sorun modemden mi ondan da emin değilim ama..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-B53F9E730 -- 30 Mayıs 2017; 1:21:18 >
  • Görünen o ki son dönem Superonline tarafından verilen Huawei HG255S modemde sorun var. Kullanıp da şu modem sorunsuz dediğiniz marka ve model varsa eğer, firma ile protokol yaptık, dün bina önündem kablolamaları geçti, bina keşifi için aradılar. Cumartesi gününe randevu verdim. Gelsin, bina içinde kutu için yer belirlenecek yüksek noktada...

    Hayırlısı...

    Parazitli, düşük sinyalli, sürekli arıza yapan ve ekiplerce onarılmayıp imza istenen TTNET rezaletinden yakında kurtulacağım inş...
  • Galiba sorun çözüldü, 10 gün kadar kesilme yaşamadım. Yukarıdaki arkadaşın dediği "telefonun wifi bağlantısı" yolundan gitmeyi denedim.
    İlk olarak kendi telefonumun wifi ağını kapattım ve 10 gündür kopma yaşamadım. Evde başka telefonlar ve cihazlarda bağlı, ilginç bir durum.
    Tesadüf gibi gözükmüyor, tekrardan telefonu wifi ağına sokup deniyeceğim. (pc ethernet bağlantı bu arada)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hiko Seijuro -- 4 Haziran 2017; 2:59:45 >
  • Merhaba tekrar

    Kablolu ve kablosuz olarak sürekli anlık kesinti yaşıyorduk modem hg255s idi ve birkaç mesaj öncesinde de yazmıştım. Çok can sıkıcı hale geldi ve günde 2 3 kere müşteri hizmetlerini aradık durduk. 3 aydan sonra bugün teknik ekipten birisi geldi ve ilk defa kullanılacağını söylediği Zte h276a modem getirdi. Bizim gibi onlar da huewai modemden kurtulma yoluna gittiler sanırım. Herneyse, modem arayüzü değişik ama çok hoşuma gitti çünkü fazlaca fonksiyon var ve kategoriler halinde değişikliğe daha fazla izin veriyor. Modem 2.4 ve 5 Ghz destekli.

    İnşallah aynı sorunu yaşamaya devam etmeyiz.



    İnternetin anlık kesilmesi

    İnternetin anlık kesilmesi

    Ayrıca modem içerisinden Çevre Wifi özelliği ile etraftaki 2.4 ve 5Ghz hızında çalışan ağları listeme özelliği de varmış. Harici bir program kullanmadan hangi kanalda çalıştıklarını görmek de mümkün.

    İnternetin anlık kesilmesi

    DDNS seçeneği ve kabul ettiği sağlayıcılar da şöyle:

    İnternetin anlık kesilmesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ettaL -- 16 Haziran 2017; 18:13:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.