DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
internet sayfası geç açılıyor.
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
21
Cevap
2
Favori
64.602
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> internet sayfası geç açılıyor.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      193 Mesaj
      18 Ocak 2007 13:16:45 Konu Sahibi
      arkadaşlar bilgisayarıma yeni format attım sırf bu internet sayfası geç açılıyor diye. formattan birara düzeldi gibi ama bilgisayarıma programları (ofis araçalrı winamp,winrar,virüs programı (avast)....vb) yükledim yine eski haline geldi. bilgisayara zararlı bir program yüklemediğime eminim. site içerisinde yeni bir safya aç desem baya bir geç açıyor. yavaş yavaş canımıda sıkmaya başladı zaten. bu sorunun neyden kaynaklandığını bilen varsa lütfen yardım etsin yoksa bilgisayarı camdan atıcam.



      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4295 Mesaj
      18 Ocak 2007 13:24:50
      herhangi bir program yada windows kendisini güncelliyor olmasın. ikincisi internet explorer kullanıyorsan internet seçeneklerinden dosyaların tutulacağı gün sayısını kontrol et ve 20 olarak ayarla , aynı sayfadan temporotary internet files tan ayarlara gir ve boyutu arttır.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3842 Mesaj
      18 Ocak 2007 13:51:52
      Kardeş ccleaner diye bir temizlik programı var yada forumdan aldığım bir program var advancedwindowscare regedit düzenlemesi yapıyor internet önbelleğini felan siliyor
      |
      |
      _____________________________

      ///
      Niyet hayr, akıbet hayr.
    • Emekli Yönetici
      8920 Mesaj

      Android Beta Tester
      18 Ocak 2007 15:25:31

      http://forum.donanimhaber.com/m_9478084/tm.htm bu konuya br log gonder dostm. resimli anlatim var konıuda
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      3 Not
      18 Ocak 2007 15:45:01
      crapclaner ile temizle + opera kullan


      hijack ile tarama yaptır birde
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      288 Mesaj
      18 Ocak 2007 18:47:55
      hdd biraz zarar görmüş anlaşılan geç okuma yapıyor
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4379 Mesaj
      18 Ocak 2007 20:04:01
      quote:

      Orjinalden alıntı: mad_wind

      hdd biraz zarar görmüş anlaşılan geç okuma yapıyor






      onuda nereden cıkardın sen yav


      antivirüs yada vindows guncelleme yapıyor kullandıgın antivirüs nedir
      |
      |
      _____________________________

      İNTEL i7 3770 ZALMAN CNPS10X ASUS P8P67LE KINGSTON 16 GB 1600 MHZ MSI GAMING X GTX 1060 SAMSUNG 850 EVO , 750w 85 Highpower PSU
    • Yüzbaşı
      328 Mesaj
      31 Mart 2011 09:11:47
      Başlat >çalıştır >gpedit.msc >bilgisayar yapılandırıcısı >yönetim şablonları >ağ >Qus paket zamanlayıcısı >ayarılabilir bant genişliğini sınırla >etkin >bant genişlik sınırı = 0 >uygula >tamam yapmanız yeterli.
      win 7 de işe yaradı sayfalar hızlı açılıyor bazı sayfalar hiç açılmıyordu önceden
      _____________________________

      fatih
    • Teğmen
      136 Mesaj
      15 Mart 2012 13:32:59
      quote:

      Orijinalden alıntı: bozok6666

      Başlat >çalıştır >gpedit.msc >bilgisayar yapılandırıcısı >yönetim şablonları >ağ >Qus paket zamanlayıcısı >ayarılabilir bant genişliğini sınırla >etkin >bant genişlik sınırı = 0 >uygula >tamam yapmanız yeterli.
      win 7 de işe yaradı sayfalar hızlı açılıyor bazı sayfalar hiç açılmıyordu önceden

      Çok çok teşekkür ederim, haftalardır yapmadığım kalmadı. Baştan format attım yine çözülmedi. Ama sayende az önce çözdüm. Ama % kaç önerirsin?
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2413 Mesaj
      29 Aralık 2012 12:02:21
      Konuyu hortlatıyorum arkadaşlar ama sorunu çözemedim yardımlarınızı bekliyorum alıntı yapabilirsiniz
      internet sayfaları cok yavaş açılıyor
      işletim sistemi windows xp eng
      sorunum internet bağlantım yada donanımsal değildir.
      sanki ayarlarda bir sorun var web sitesine girmeye çalışırken, bağlantı yokmusçasına anlamsız bir bekleme yaşıyorum yardımlarınızı bekliyorum
      |
      |
      _____________________________

      160 kişinin blok listesindesiniz.
      Forumda en çok bloklanan 509. kişisiniz (509/97582)
    • Binbaşı
      1592 Mesaj
      Eski Kullanıcı Adı:
      Aska tovbeli adam



      Android Beta Tester
      20 Şubat 2013 20:41:40
      benimde buna benzer sorunum var hele bazen pc yeni açıldıgında internete sayfalara nerdeyse 4-5 dk giremiyorum sayfa bekleniyor diyor oyelce bekliyorum googleyi bile zor açıyor ama o sefer geçtikten sonra güzel güzel açıyor ve ben mesela bi royuna girdim diyelim masaüstüne dönüp sayfa açtıgımda bekleniyor diyor geç açıyor
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      668 Mesaj
      25 Mart 2013 22:55:20
      quote:

      Orijinalden alıntı: Zvezda

      benimde buna benzer sorunum var hele bazen pc yeni açıldıgında internete sayfalara nerdeyse 4-5 dk giremiyorum sayfa bekleniyor diyor oyelce bekliyorum googleyi bile zor açıyor ama o sefer geçtikten sonra güzel güzel açıyor ve ben mesela bi royuna girdim diyelim masaüstüne dönüp sayfa açtıgımda bekleniyor diyor geç açıyor

      Bende de aynı sorun var.

      Edit : Chrome kullanıyordum firefox'dan denedim düzeldi niye chrome'da böyle oldu anlamadım.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmtdzdr -- 25 Mart 2013; 23:42:41 >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1592 Mesaj
      Eski Kullanıcı Adı:
      Aska tovbeli adam



      Android Beta Tester
      27 Mart 2013 23:19:59
      quote:

      Orijinalden alıntı: ahmtdzdr


      Alıntıları Göster


      Bende de aynı sorun var.

      Edit : Chrome kullanıyordum firefox'dan denedim düzeldi niye chrome'da böyle oldu anlamadım.

      hocam dns değiştirdim sorunum çözüldü benim şuan sorunsuz kullandıgım dns 8.8.8.8 - 8.8.4.4
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      19 Nisan 2013 23:04:42
      iki gündür modem güncelleme,dns değiştirme,avast virüs taraması,browser silip tekrar yükleme,eklentileri sıfırlama,gpedit.msc,disk birleştirme-temizleme,windows update bütün ağ ayarları kısacası format dışında her yolu denememe rağmen sayfaların geç açılmasına engel olamıyordum. normal bir şey indirirken hızlı ama bazı sitelere özellikle forumlara bağlanırken aşırı yavaştı. sayfanın alt kısmında ad.e-kolay.net bekleniyor ad.most bekleniyor gibi sayfanın geç yuklenmesine sebep olan bir şey farkettim. sanırım şu reklamları engelleyelim derken yuklediğimiz programlardan bir şeyler kaptı.onlarıda kalıntılarıyla silmiştim ama bi şekilde kaldı galiba. valla çözümü ben COMBOFIX te budum . yarım saat,bir saat kendi halinde kasa kasa bir şey yapıyor ama ondan başka hiçbir şey durumu düzeltemedi. benim gibi internet hızı normal olduğu halde sayfalara anormal şekilde geç bağlanan arkadaşlar bir de COMBOFIX denesinler. tavsiye ederim,saygılar
      |
      |
    • Yarbay
      6962 Mesaj
      21 Nisan 2013 17:12:27
      İnternet hızı ile alakalı olmasın.
      |
      |
      _____________________________

      ''NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE''
    • 21 Nisan 2013 17:18:18
      Proxy'den olabilir. Dns ayarlarına daha hızlı bir ip verin.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      - Tech Addict -
    • Yüzbaşı
      618 Mesaj
      11 Temmuz 2013 15:20:49
      quote:

      Orijinalden alıntı: bozok6666

      Başlat >çalıştır >gpedit.msc >bilgisayar yapılandırıcısı >yönetim şablonları >ağ >Qus paket zamanlayıcısı >ayarılabilir bant genişliğini sınırla >etkin >bant genişlik sınırı = 0 >uygula >tamam yapmanız yeterli.
      win 7 de işe yaradı sayfalar hızlı açılıyor bazı sayfalar hiç açılmıyordu önceden

      benim pc d böyle birr şey yok.yani gpedit.msc yok.w7 kullanıyorum
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      92 Mesaj
      13 Ocak 2014 00:11:46
      aynı problem bende de var.windows 7 home,chrome kullanıyorum.varsa yetkili bi abimiz yardımlarını bekliyorum.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2704 Mesaj
      13 Şubat 2014 12:48:41
      gpedit.msc olayı düzeltti sanki
      |
      |
      _____________________________

      l|lllll|lll||ll||lll|ll||lllll||lll¢σρуяιgнт © ѕιη¢є 1982-2016
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      2 Not
      13 Şubat 2014 13:43:38
      o bu siteden kaynaklanıyo bendede öyle bilgisayarla alakalı bir sıkıntı değil
      |
      |
      _____________________________





Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
izmir havalimanı transfer
SEO
ses yalıtımı
modasor
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
1,312
1.2.156

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.