Şimdi Ara

🔥 İNTERNET KUTUSU -[ANA KONU] 🔥99.90₺'den Başlayan Fiyatlar 🔥 (68. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6.730
Cevap
91
Favori
312.900
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
136 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir ara deli gibi kopmalar oluyordu. Konuda da muhabbeti geçmişti. Sonrasında herhalde altyapıyı güçlendirdiler. Kopmalar falan minimuma indi. Tek tük arada denk geliyorum ama göze batmıyor. 35 lik için 90 lira fena değil bence. En azından Turknet gibi müşteri hizmetleri olmayan bir saçmalığı yok. Problemin oluyor telefon numarası yok kimseye ulaşamıyorsun. Anca sitesine not bırakacaksın. İK için telefon numarası, WhatsApp falan var. Ha ne kadar iş bitiriciler bilemem. Daha önceden dediğim gibi masif bir kopma problemi yaşadık. Ardından duzelttiler. Tavsiye eder miyim? Macera severler için evet :) Parası olan yallah TT'ye zaten :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • turknet sitesinde komple iptal seçeneği var. eğer iptal edersem portumu kaybedebilirim.

    en iyisi önce geçişi tamamlayım sonra iptal edeyim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • foz54 kullanıcısına yanıt

    İnternet kutusu ile bir görüşün hocam o halde port sorununuz varsa kaybedebilirsiniz iptal durumunda

  • 🔥 İNTERNET KUTUSU -[ANA KONU] 🔥99.90₺'den Başlayan Fiyatlar 🔥

    Deli bunlar yaa

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Pickaxe kullanıcısına yanıt
    🔥 İNTERNET KUTUSU -[ANA KONU] 🔥99.90₺'den Başlayan Fiyatlar 🔥

    Deli ki ne deli 😜

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 3 gündür kopmayan net bugün 15 de gidip gelmiş sonuç bu. Yine başka bir ip havuzuna düştük


    🔥 İNTERNET KUTUSU -[ANA KONU] 🔥99.90₺'den Başlayan Fiyatlar 🔥



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RElS -- 21 Temmuz 2022; 21:1:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RElS kullanıcısına yanıt

    Bende bir problem görünmüyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de sorun yok. Kopmada olmamış hızımda 80 yine.

  • RElS kullanıcısına yanıt

    Bir kere kopma yaşadınız diye abartmıyor musunuz biraz hemen yeni iss bakmak lazım falan diye hocam ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba hocam türk telekom altyapısı üzerinden türknet fiber aboneliğim var. internet kutusuna geçiş sürecinde modemi türknet'e göndermeme gerek var mı yoksa modemin sahipliği otomatik internet kutusuna mı geçecek? yardımcı olursanız sevinirim hocam iyi akşamlar dilerim

  • RElS kullanıcısına yanıt
    Ne konuda arıza kaydı açmıştınız acaba?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • RElS kullanıcısına yanıt

    Hocam ping olayına bir şey diyemem fakat dslam kilidi tamamen türk telekomun tekelinde olan bir şey. Muhtemelen saha dolabıyla alakalı bir durum olmuştur ve resetlenince sizi otomatik olarak yine kilitli hale getirmişlerdir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RElS kullanıcısına yanıt
    Hocam bu arada dikkat ettiyseniz 6mbps fark var hatta, Fiberlere 12 mbps fazla gönderen firma sadece sizi hedef alıp 6mbps kısmaz diye düşünüyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • mgrbz M kullanıcısına yanıt

    Ben kendi modemimi kullanıyorum ama bildiğim kadarıyla modem sizde kalıyor. Modemin kirasını ödediğiniz firma değişiyor artık IK ya ödüyorsunuz. Net bilgiyi firmanın whatsapp hattı verir.

  • tamamdır hocam teşekkür ederim

  • RElS kullanıcısına yanıt

    Reis selamlar;


    Dslam kilidini internet kutusu koymuyor TT koyuyor. Muhtemelen bölgenizdeki dslam cihazına reset falan atmışlardır. Müşteri hizmetlerinden talep ederseniz hızlıca kaldırırlar. Whatsapp desteğe hattınızda crm ve nms hız profillerinin 88k olduğunu 102400 olarak düzeltilmesini istediğinizi belirtin.


    Saygılar....


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pickaxe kullanıcısına yanıt
    🔥 İNTERNET KUTUSU -[ANA KONU] 🔥99.90₺'den Başlayan Fiyatlar 🔥


    12 mbps lik bir fark oluşuyor, bu kısıtlama yapılınca. 88 mbps dslm kilidinde 82-83 mbps lik maksimum hız alınıyor. Mevcut hat değerlerini göstererek arıza kaydı açtırdım. Anca o şekilde telekoma aktardılar. Yoksa 3 sefer whatsapp dan yazdım hat güncellemesi yaptık cevabından başka bir sonuç alamamıştım.





  • Merhaba,

    Turknet fiber kullanıcısıyım, Turk Telekom fiber altyapısı kullanıyorum. Daha önceden Turk Telekom'dan Turknet'e geçiş yaparken telefon kullanmıyorum zaten gerek yok sadece internet istiyorum dememe rağmen mecburen telefon hattı ile birlikte taşıma yapılmıştı. Birkaç ay önce Turknet sitesi üzerinden yalın internete geçiş talebinde bulundum, geçen gün de müşteri hizmetleri ile görüştüğümde telefon hattınız kapalıdır dediler ancak Edevlet'ten baktığımda hala telefon hattı görünüyor. Bu durumda İnternet Kutusu'na nasıl geçiş yapabilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • megamanw M kullanıcısına yanıt

    Aktif telefon hattı olması durumunda XDSL hizmet numarası ile birlikte sabit hat numaranızı da yazmanız gerekiyor başka operatöre geçiş formuna. Telefon hattı kapalı numara devre dışı kalmışsa xdsl hizmet numarasını bildirmeniz yeterli oluyor. Başka yapmanız gereken bir işlem yok. XDSL hizmet nosunu yazın sadece zaten telefon hattı açıksa size ulaşırlar geçiş yapılmaz numara istenir sizden.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RElS -- 21 Temmuz 2022; 20:56:23 >
  • 
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.