< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
🔥 İNTERNET KUTUSU -[ANA KONU] 🔥99.90₺'den Başlayan Fiyatlar 🔥 (68. sayfa)



-
-
turknet sitesinde komple iptal seçeneği var. eğer iptal edersem portumu kaybedebilirim.
en iyisi önce geçişi tamamlayım sonra iptal edeyim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İnternet kutusu ile bir görüşün hocam o halde port sorununuz varsa kaybedebilirsiniz iptal durumunda
-
-
-
-
Bende bir problem görünmüyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende de sorun yok. Kopmada olmamış hızımda 80 yine.
-
Bir kere kopma yaşadınız diye abartmıyor musunuz biraz hemen yeni iss bakmak lazım falan diye hocam ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
merhaba hocam türk telekom altyapısı üzerinden türknet fiber aboneliğim var. internet kutusuna geçiş sürecinde modemi türknet'e göndermeme gerek var mı yoksa modemin sahipliği otomatik internet kutusuna mı geçecek? yardımcı olursanız sevinirim hocam iyi akşamlar dilerim
-
Ne konuda arıza kaydı açmıştınız acaba?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam ping olayına bir şey diyemem fakat dslam kilidi tamamen türk telekomun tekelinde olan bir şey. Muhtemelen saha dolabıyla alakalı bir durum olmuştur ve resetlenince sizi otomatik olarak yine kilitli hale getirmişlerdir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bu arada dikkat ettiyseniz 6mbps fark var hatta, Fiberlere 12 mbps fazla gönderen firma sadece sizi hedef alıp 6mbps kısmaz diye düşünüyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben kendi modemimi kullanıyorum ama bildiğim kadarıyla modem sizde kalıyor. Modemin kirasını ödediğiniz firma değişiyor artık IK ya ödüyorsunuz. Net bilgiyi firmanın whatsapp hattı verir.
-
tamamdır hocam teşekkür ederim
-
Reis selamlar;
Dslam kilidini internet kutusu koymuyor TT koyuyor. Muhtemelen bölgenizdeki dslam cihazına reset falan atmışlardır. Müşteri hizmetlerinden talep ederseniz hızlıca kaldırırlar. Whatsapp desteğe hattınızda crm ve nms hız profillerinin 88k olduğunu 102400 olarak düzeltilmesini istediğinizi belirtin.
Saygılar....
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Merhaba,
Turknet fiber kullanıcısıyım, Turk Telekom fiber altyapısı kullanıyorum. Daha önceden Turk Telekom'dan Turknet'e geçiş yaparken telefon kullanmıyorum zaten gerek yok sadece internet istiyorum dememe rağmen mecburen telefon hattı ile birlikte taşıma yapılmıştı. Birkaç ay önce Turknet sitesi üzerinden yalın internete geçiş talebinde bulundum, geçen gün de müşteri hizmetleri ile görüştüğümde telefon hattınız kapalıdır dediler ancak Edevlet'ten baktığımda hala telefon hattı görünüyor. Bu durumda İnternet Kutusu'na nasıl geçiş yapabilirim?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aktif telefon hattı olması durumunda XDSL hizmet numarası ile birlikte sabit hat numaranızı da yazmanız gerekiyor başka operatöre geçiş formuna. Telefon hattı kapalı numara devre dışı kalmışsa xdsl hizmet numarasını bildirmeniz yeterli oluyor. Başka yapmanız gereken bir işlem yok. XDSL hizmet nosunu yazın sadece zaten telefon hattı açıksa size ulaşırlar geçiş yapılmaz numara istenir sizden.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RElS -- 21 Temmuz 2022; 20:56:23 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X